Opret Log ind
Brutalis henter JMC
BERRY, KolibrieN og co. skal fremadrettet repræsentere Brutalis.
Skrevet af: Sander    16. januar 2019 16:53      

KolibrieN og resten af JMC er blevet en del af Brutalis.

Brutalis løfter nu sløret for organisationens nye CS:GO hold, som består af blandt andre BERRY og KolibrieN, da Brutalis henter JMC.

Det skriver Brutalis i en pressemeddelelse.

JMC blev et officielt hold tilbage i oktober men har stået uden organisation siden da. Det slutter dog nu, for Brutalis, der har været uden fuld startfemmer siden slutningen af november, satser på bobler-holdet.

Brutalis skriver i pressemeddelsen, at holdet vil være at finde til GGW #24 og Copenhagen Games 2019, og at parterne har lavet en langsigtet aftale:

Vi har længe kigget efter det rigtige setup til de sidste to spillere, vi havde. Vi har har snakket og testet en del forskellige spillere, men det har været svært at finde det helt rigtige setup, hvor begge parter kunne blive enige om tingene. Vi har derfor valgt at se lidt anderledes på tingene og tager derfor et fuldt lineup ind, som har været aktivt og velspillende i en længere periode. Vi har lavet en god aftale, som danner et godt grundlag for en lang udviklingsproces, hvor vi fokuserer mere på den lange bane. Drengene virker super motiverede og træner rigtig hårdt, så vi glæder os meget til at komme i gang.

Med signingen af JMC er ckay og Lorrdy, de to sidste tilbageværende spillere fra det gamle Brutalis-hold, nu ledige på markedet.

Brutalis består af:

  • dk BERRY
  • dk Remoy
  • dk KolibrieN
  • dk raalz
  • dk alexsomfan
     
  • dk kV (Coach)
#1 Sander
2019-01-16 16:59
GoldenGitte, Ambush, Atlando, AGF og så det her Brutalis-hold. Bliver forhåbentlig nogle fede kampe i ligaen!
#2 b0ychild
2019-01-16 17:04
Håber seriøst, at der er et godt hold der hiver ckay ind, hold kæft han er syg. Held og lykke til Brutalis
#4 kV--
2019-01-16 17:07
+1
#6 vain
2019-01-16 17:17
+1 Håber fandme også Casper bliver samlet op !
#7 Fxrtune
2019-01-16 17:24
Og Lorrdy for den sags skyld. Fucking god, og pisse flink.
#8 kV--
2019-01-16 17:25
+1
#11 leandr
2019-01-16 17:50
Af hvad jeg har set sejler ham Lorrdy sgu. Men ckay er decent nok.
#22 SEIDER
2019-01-17 02:44
Hårde tider brormand https://gyazo.com/7b383d8abe5cc711b64331a6aa7fbcd3
#23 leandr
2019-01-17 02:55
Har spillet 30 kampe? :D Kunne ikke have højere elo end jeg allerede har.
#24 SEIDER
2019-01-17 02:57
Ups det havde jeg ikke lige set..... så er du jo helt syg!!!!
#25 leandr
2019-01-17 02:58
Men mit niveau er vel ret irrelevant. Så du siger, at hvis folk ikke er bedre end personen, så kan de ikke kritisere? :D Så er der jo ingen der kan kritisere hverken Ronaldo eller Messi per se.
#26 SEIDER
2019-01-17 03:13
Jeg har efterhånden set dig kommentere noget negativt om det her hold et par gange nu, og jeg undre mig bare virkelig over hvorfor, at du gang på gang har behov for at komme med negative kommentarer.
#27 leandr
2019-01-17 03:18
Jeg har kommenteret to gange. Første gang på en kommentar med at Brutalis var i boblerne, hvilket jeg skrev at det er de ikke og det har de ikke fortjent at være, fordi de ikke har vundet noget eller gjort en god figur nogle steder. Jeg afliver jo bare en løgn i den ene kommentar, og her skriver jeg min mening omkring et statement som jeg ikke er enig i. Nu har dog svaret dig, og nu må du gerne svare mig på hvordan mit niveau er relevant? :)
#28 SEIDER
2019-01-17 03:29
Behøver alt du kommentere herinde have relevans ? synes bare det er sjovt at pointerer, at dit personlige niveau er relativt lavt. !gg
#30 leandr
2019-01-17 03:52
Hvordan kan du vide det?
Fordi jeg har spillet 30 kampe på faceit? XD
#13 Celebrations
2019-01-16 18:12
Gad godt se ham få invite til DPL :D han var ihvertfald altid flæk i DPL-A!
#14 ckay
2019-01-16 19:24
Ja, så kunne jeg tæske dig i to hubs :D
#16 Celebrations
2019-01-16 19:53
NT :-)
#40 Mrnobody
2019-01-18 13:41
REKT
#42 Celebrations
2019-01-18 14:17
haha dog ikke :D
#15 sciNey
2019-01-16 19:35
Ckay, kan sagtens spille for et top 10 hold i DK! :-)
#21 leandr
2019-01-17 01:08
Argh, come on, fin nok spiller, men absurd statement :D
#32 vain
2019-01-17 21:26
Kom nu la, vis lvl mig lvl 7 faceit skills bro
#33 leandr
2019-01-18 01:39
Igen, jeg har spillet 30 kampe, så kunne ikke have bedre elo end jeg allerede har. Vent til jeg har spillet 1000 kampe ligesom dig XD
#35 vain
2019-01-18 11:45
Leandr, kom nu la tag en 1v1 mod ckay
#38 leandr
2019-01-18 12:34
Tager ikke 1v1's mod en der scammer folk for sko og diverse på facebook grupper :-)
#57 sciNey
2019-01-21 11:40
Derfor du er bitter ? :D
#59 leandr
2019-01-21 13:40
Næh. Det er også min mening uanset om han scammede eller ej :-)
#64 sciNey
2019-01-21 16:28
Ok, du er en af de få som har den mening - men fair nok :-)
#34 Jialocin
2019-01-18 10:03
Ckay kunne snildt følge med på top 10 niveau.
#36 vain
2019-01-18 11:46
+1
#37 leandr
2019-01-18 12:33
Nej :-)
Så du siger han ville kunne "snildt" overtage en plads på et af de nuværende top10 hold?
#39 kV--
2019-01-18 13:11
Ja det kan han faktisk - han er et kæmpe talent :)
#41 leandr
2019-01-18 13:56
Han er en scammer i hvert fald :-)
#43 ckay
2019-01-18 14:37
Chefen :P
#44 Jialocin
2019-01-18 15:54
Ja, han ville snildt kunne hoppe en på et top 10 hold og gøre det mindst lige så godt som de fleste af spillerne i bunden af top 10.
#45 leandr
2019-01-18 15:55
Han er decent nok, men han har jo ikke engang niveau til boblerne, med det niveau der er i top15 lige pt :-)
#46 Jialocin
2019-01-18 15:58
Ok :-)
#47 vain
2019-01-18 17:45
Nååår ja, fordi han var ikke skyld i at vinde kampen mod ambush? Da Ambush var top 8?
#48 leandr
2019-01-18 18:56
På lan? Ambush var i boblerne. Og de vandt ét map fordi han spillede godt. Så du mener, at fordi han spillede et virkeligt godt map mod et boblerhold, så har han niveau til sagtens at kunne slå en spiller fra et top10 hold af? Hvor var han mod Lyngby(daværende nr. 10) på lan eller mod AGF(nuværende nummer 10) i C4? Bevares, han havde et godt map mod Ambush til lan, men det er så heller ikke mere end det. Decent spiller, men man skal bevise lidt mere, hvis man skal kunne spille på et top10 imo. :)
#49 ckay
2019-01-18 20:38
Skød næsten 100 over 3 maps, men gir dig ret, havde god kamp på inferno de andre maps var mere standard.

- du er godt nok dedikeret til at diskuttere :D
#50 leandr
2019-01-18 20:54
Og du er dedikeret til at scamme, rottebarn :-)
https://gyazo.com/f57ceea4ca6691dc4d3e85bc7601a826
https://gyazo.com/b6aa8a6b77da6aa6790455c703e67d6a
https://gyazo.com/b3c4d63fd4611511cc1f7686fba9711d
https://gyazo.com/aab14e718a6a4df79dc84df28e7ad47c
#51 ckay
2019-01-18 21:00
Ok :-)
#58 Mads
2019-01-21 11:52
Det der var ikke heldigt XD
#68 maurits
2019-01-21 17:56
Det fandme pinligt for dig det der.
#105 ratzB
2019-03-03 20:21
Uheldigt svar. "ok" er alt du kan sige til det der? du har virkelig fortrudt!
#54 zyppp
2019-01-18 21:18
oh shiiit
#66 zentic
2019-01-21 17:34
hahahahha
#67 Sander
2019-01-21 17:37
Hold da op en tumpe, hvis det er sandt. Håber folk får ham meldt så han kan få en over fingrene.
#69 leandr
2019-01-21 20:11
Det er sgu all true, desværre :-)
#81 Skodo
2019-01-22 00:04
Haha, bare det første der kommer op, når man søger på hans navn =)
https://gyazo.com/dd4bf65cac1ea313d2fe71249926e613
https://gyazo.com/835fd1701296fc6e12893f4747d7a4f8
#83 leandr
2019-01-22 00:58
Jeps. Ærgerligt menneske.
#78 Johnnyw0w
2019-01-21 23:34
Håber fandme det bliver politianmeldt, fy hvor er det klamt. Og så sidde med sit eget navn og mobilepay :D tror sku ikke der er IQ nok til top10 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#80 leandr
2019-01-21 23:59
Nok ikke :D Satme dumt at scamme med sin egen private facebook.
#85 Tomolomo
2019-01-22 06:23
Han er da forhåbentlig blevet politi anmeldt, så han kan lære af det. Fjols uden tvivl.
#86 ZaNwish
2019-01-22 08:17
Hvad jeg kan læse mig frem til kom der flere anmeldelser til politiet og kunne se der var 1 som fik sine penge tilbage.
#88 leandr
2019-01-22 15:52
Mads Bro havde ikke fået sine penge tilbage i sommers i hvert fald, det skrev han i en update.
#52 vain
2019-01-18 21:09
HAHAHAH LEANDR, til CBE hillerød skød han 38 mod Lyngby Vikings da de vandt turneringen over great danes, Twinx ville have demo fra ham, udover det havde han vidst 32 kills mod Great Danes, og på daværende tidspunkt var begge nævnte hold i top 10
#53 leandr
2019-01-18 21:17
Jamen, hvordan skal jeg kunne være det og har du overhovedet bevis på det? Tror du jeg sidder og har hvert evig eneste af ckay's maps ind i hovedet, lige fra MM til officielle kampe?
Og igen, enkelte maps viser ingenting, og det er ikke altid hvor mange man skyder, der har noget at sige.
#55 vain
2019-01-18 21:21
Ja, du kan da bare se min samtale med Twinx, og spørge b0ychild 😂
#56 vain
2019-01-18 21:22
Nej, men når du sidder f. Eks og skyder 30 mod imperial og trækker dit hold op så i ender med at spille 16-14 mod Imperial, så er man god nok
#60 haste
2019-01-21 13:54
Er det ikke lidt af et vildt statement? Han har aldrig været i nærheden af top 10 i dk?
Han er måske talentfuld. Ligefrem at hoppe ind på den top10 vi har lige nu er ikke bare lige sådan :D
Hvis han var så god, så ville folk hive ham ind også?
#61 b0ychild
2019-01-21 14:12
Jeg er enig med Jialocin. Du skriver at han aldrig har været i nærheden af top10, Brutalis var da i boblerne på et tidspunkt, nærmere top10 kommer man vel ikke? Han er god nok individuelt firepower mæssigt til top10, men jeg kender slet ikke hans styrker som en holdspiller.
#63 haste
2019-01-21 14:34
ja okay. Det lyder som det næste store talent så :o
#62 kV--
2019-01-21 14:13
Har du set/eller spillet med ham ? :)
Og desuden har der kun været roster changes mere eller mindre på top 5 holdene og der var han stadig en del af Brutalis :)
#65 vain
2019-01-21 17:28
Det tror jeg ærligt ikke haste, når det er der er så få der kender ckay, er det lidt svært at få tilbud osv, før han joinede brutalis var han bare en pugger som folk synes snød fordi han flækkede alt, og det var det samme til cbe, der ville Twinx som sagt have hans demo osv, men jeg er 100% sikker på at han ville kunne hamle op med mange af de nuværende top6-10 tbh
#70 Daffu
2019-01-21 20:32
rimelig sikker på vi ikke ville have hans demo, men vi stod bag ham hvor hans pc tabbede ud randomly så det var sku lidt fishy. Men tror sku aldrig vi har sagt han snyder.
#71 vain
2019-01-21 20:50
Daffu, der blev spurgt efter demo, hans spil tabbede ud, kan tydelig huske jeg prøvede at fixe det, det er en windows 10 fejl som der er nogen der får, især når hans window er igennem en cmd command, så det bliver aktiveret som jeg selv har installeret på hans pc
#72 Daffu
2019-01-21 20:53
Kan ikke huske om vi spurgte om demo, det er for lang tid siden men hvis der blev spurgt efter demo var det nok pga. at hans spil tabbede ud og ikke fordi han bare skød 500 imod os.
#73 vain
2019-01-21 20:55
Som sagt det er en windows fejl :) og desuden tabber hans spil ikke længere
#74 Daffu
2019-01-21 21:05
ja forstod det godt første gang, men det var bare derfor vi muligvis spurgte efter demo...
#75 vain
2019-01-21 21:18
Fordi et game tabber ud? Hmmm.
#76 Daffu
2019-01-21 23:17
ja du synes måske ikke det lyder lidt underligt? hvis du nu ikke vidste det var pga. windows 10
#77 vain
2019-01-21 23:22
Nope, det kan være alle mulige fejl i systemet, især når man tabber ud meget, hvordan skulle det have noget med cs at gøre ? Når et game tabber ud kan det ikke have noget med csgo at gøre, det er da -100000iq cheat hvis det fik dit game til at tabbe ud imo
#79 WeiZ
2019-01-21 23:44
Hvis det kan være en fejl i windows, kan det vel også være en fejl i et cheat? :D Software, er vel software :D
#82 Daffu
2019-01-22 00:49
+1
#84 haste
2019-01-22 05:14
Der er bare kæmpe forskel fra at skyde hs på et dårligt hold og komme op og skulle være god med et godt hold :D..
Det er en omvæltning at skulle spille med de gode hold. Han skal pludselig til at lære at kommunikere, support, entry, lurke og tænke de kloge plays, for ellers bliver han rettet instant. Han skal lære at blive en god teamplayer m.m.
Det er en verden til forskel. Du kan jo spørge sjuush og teses hvordan de havde det i starten på vores hold. Ingen af dem flækkede i officielle fra start eksempelvis :p
#90 vain
2019-01-23 00:01
Så Ambush, var et dårligt hold? Imperial var et dårligt hold (det lineup de vandt cph games med) Atlando, AGF? For dem havde han intet problem at spille godt imod, Great danes lyngby vikings?
#91 birdfromsky
2019-01-23 00:58
Så vidt jeg husker slog vi dem vist 16-6 til bredebro og kan ikke huske vi har mødt dem ellers med vores nuværende line up. Om han spillede godt eller ej individuelt, kan jeg ikke lige huske.
#93 ckay
2019-01-23 01:47
Der var vist også lige en 35-40 frags i en 1st leg ot her forleden, med første gang vi spillede med det lineup btw ;)
#94 zyppp
2019-01-23 01:50
Du skød 33, ro på kammi :D
#95 birdfromsky
2019-01-23 03:12
Det er rigtigt. Havde glemt vi mødte hinanden i kval, der skød du hvertfald igen :)
#92 leandr
2019-01-23 01:06
Det er jo ikke det han siger? Der er forskel fra at kunne skyde mange mod gode hold, og have niveau til at spille med gode hold? :)
#96 haste
2019-01-23 04:14
Alle kan skyde mange hvis man baiter/bliver sat op.. Jeg ved ikke hvordan han spiller- og eller om han er awp eller andet. Jeg synes bare det er ballsy at kalde ud at han kan spille for top 6-10 i Danmark. Jeg tror ikke han ville være god nok på alle punkter i eksempelvis vores hold. Måske individuelt aim, men det er altså ikke alting mod gode hold/spillere SOM IKKE undervurderer dig.
#97 kV--
2019-01-23 06:30
Nu har jeg personligt arbejdet med ckay i en længere periode - og jeg kan være ærlig at sige han har hele pakken, han vil det fuldt ud. Han er super dedikeret og træner flere timer struktureret end mange andre jeg har mødt! Han har en virkelig god spil forståelse og er rigtig skarp på kommunikationen.
Hos Brutalis før hen spillede han entry og var altid 1 mand på site, så hvis du spørger mig er det vildt imponerende at Carry sit hold når man spiller den position :)
#99 vain
2019-01-24 16:01
+1
#100 Mads
2019-01-24 16:21
Derudover er han vist en fantastisk dygtig scammer! Så den skal han da også lige have en +rep på
#101 fweak
2019-01-24 17:03
Uden at forholde mig til hele den øvrige diskussion vil jeg sige, at dit statement enten er meget hjælpsomt og kan hjælpe med at give mere indsigt, eller tæt på ubrugeligt alt efter hvad dine kvalifikationer er.
Hvad har dine erfaringer været med et niveau der ligner top 6-10 danmark lige nu f.eks.?
hvem har du coachet lignende før, der gør sammenligningen "træner flere timer struktureret end mange andre jeg har mødt" relevant for diskussionen, om han kunne fungere godt på et top 6-10 hold i Danmark?(altså hvis du aldrig har haft indsigt i en spiller på dette niveaus træning, er det vel irrelevant?)
Har du eventuelt selv spillet på det niveau og har insider-viden om, hvad der skal til af evner for at kunne passe ind?

Jeg ved intet om dig andet end at du har coachet Brutalis og, hvis det er det eneste tror jeg ikke mange vil finde det relevant.
Vil bare gerne høre om du har nogle esser i ærmet, som gør at denne salgstale overhovedet kan bruges.
#102 kV--
2019-01-24 19:22
Min livs historie må vi tage et andet sted, men kort har jeg selv i 1.6 2008-9 spillet på højt plan(top10) udover det har jeg været professionel i andre sportsgrene. Jeg har derigennem meget erfaring - iht csgo - har jeg spillet en smule selv uden dog at ligge meget tid i det. Vi byggede Brutalis op fra åben tryout til et bobler hold, hvilket jeg vil mene man ikke bare lige gør på den danske scene uden at vide, hvad man laver! Idag coacher jeg det forhenværende JMC som jeg bekendt er spillere som har været top10/5 - håber det svar nok!
#103 Mrnobody
2019-03-03 19:58
Hvilket top hold spillede du på i 1,6? :D
#104 telum
2019-03-03 20:18
aldrig hørt om en "kv" i 1.6 i hvert fald :)
#106 ratzB
2019-03-03 20:23
+1
#109 JsV
2019-03-04 01:37
det vel ingen der har xD
#110 telum
2019-03-04 08:45
e9 ;D
#111 Mrnobody
2019-03-04 11:49
Nu der både en scammer og en løgnhals under samme tag. SKÅL!!
#107 ratzB
2019-03-03 20:24
Havde du så et andet nick? da jeg ikke husker dig :(
#112 telum
2019-03-13 23:42
c0bain, så ikke top10 hold nej
#113 kV--
2019-03-13 23:56
Jeg hed hyperx tilbage dengang og det var før der var blevet lavet et produkt med det navn - efter jeg er kommet tilbage til csgo ændrede jeg nicket da jeg synes det upassende at hedde hyperx - jeg spillede på infinitum dengang og var standin et par gange i woosai/ideal gaming :)
#87 RAMGIBBOVS
2019-01-22 14:11
Efter at have læst #50 håber jeg også han bliver samlet op, af en container og sendt langt væk
#98 FrankTav
2019-01-23 14:00
Duuuum en rotte han er, jeg enig, han skal samles op af en container og sendes væk.
#89 fatnewbies
2019-01-22 16:08
hvis han ikke cheater så er han sku maskine dog en kæmpe taber og snyde folk på fb
#3 onas
2019-01-16 17:05
gl boys
#5 Rasmus
2019-01-16 17:08
Stærkt!
#9 casle
2019-01-16 17:30
Stærkt, er vild med det hold der 💪👌
#10 zane
2019-01-16 17:44
gl til jer :D
#12 zyppp
2019-01-16 17:52
C4 Ligaen ser sgu stærk ud i denne sæson :D
#17 slize
2019-01-16 20:48
GL remoy! :*
#18 Remoy
2019-01-16 20:57
Thanks Lise <3
#19 yez
2019-01-16 22:15
Nyt top5 hold i DK? Ser lovende ud med de spillere. Håber de får det til at fungere.
#20 AwF
2019-01-17 00:01
Argh..... Nu strammer du garnet.
#29 SmileyxD
2019-01-17 03:51
Det undre mig, at en spiller som ckay, stadig ikke har fået invite til DPL - manden får jo spiller i dpla til at ligne silvers! Top10 hold i DK inc - held og lykke med det! Hilsen månedrengen ;)))
#31 sciNey
2019-01-17 08:30
+1
#108 ratzB
2019-03-03 20:24
+1 alle i dpl-a er bots Ckay burde spille for Astralis tbh..
Log ind eller opret en bruger for at kunne kommentere