Opret Log ind
Pimp med som analytiker ved de fire Minors
Dem som skal caste, analysere og hoste de fire kommende Minors er blevet offentliggjort, hvor danske Pimp er med som analytiker.
Skrevet af: MumaCe    11. januar 2019 21:49      

Pimp vil være analytiker ved de fire Minors.

En af de vigtigste turneringer i CS:GO starter på onsdag i Katowice i Polen, hvor otte hold fra hver af de fire regioner skal dyste om i alt ti pladser ved den kommende IEM Katowice Major senere på foråret.

Nu er de personer der skal følge seerne igennem alle kampene ved de fire Minors annonceret, hvor der er en tidligere dansk topspiller i blandt. Pimp vil igen være at finde ved en stor turnering, da han skal være analytiker ved de fire Minors.

Holdet der kommer til at guide seerne igennem på det officielle stream:

  • United Kingdom stunna - Desk Host
  • United Kingdom James Banks - Desk Host
     
  • India Bleh - Analytiker
  • Australia SPUNJ- Analytiker
  • Denmark Pimp - Analytiker
  • Finland natu - Analytiker
     
  • United Kingdom Hugo Byron - Kommentator
  • United Kingdom JustHarry - Kommentator
  • Canada Scrawny - Kommentator
  • Canada Launders - Kommentator
  • United States Jason Kaplan - Kommentator
  • United Kingdom Tombizz - Kommentator

Den europæiske og CIS Minoren spilles fra den 16-20. januar, imens den amerikanske og den asiatiske Minor spilles fra den 22-26. januar. To hold fra hver Minor samt to hold fra Minor playoff stage vil vinde adgang til IEM Katowice Majoren 2019.

#1 sirr
2019-01-11 22:45
Fedt! Synes Pimp gør det rigtig fint om end jeg nok er større tilhænger af Blume.
#2 zaecole
2019-01-11 22:53
Ja slef, Blume er super dygtig, men han er kommentator og Pimp er analytiker så det er ikke til sammenligning
#6 sirr
2019-01-12 05:42
Troede egentlig "bare" at det var nogle roller man blev tildelt ift ens popularitet, pris osv. De fleste af de nævnte fungerer jo ganske fint som analytiker - hvor det dog, for mig personligt, er sjovere at lytte til nogle der har spillet på øverste hylde :-)
#3 Sander
2019-01-11 22:59
Jeg synes SPUNJ er helt fantastisk også. Synes han bidrager med mange vigtige detaljer, som de fleste andre ikke lige opdager gennem en kamp.
#4 Arize
2019-01-12 00:12
Spunj er bare den bedste atm, savner ynk dog :/
#5 Lyng
2019-01-12 00:59
ynk aka ResidentSleeper
#8 MENIX
2019-01-12 06:06
Er så glad for ynk ikke er der.
#9 Arize
2019-01-12 08:08
Går ud fra det er hans accent, du ikke kan lide?
#20 MENIX
2019-01-12 17:23
Mere måden han taler på - har aldrig helt været fan.
#11 JKN
2019-01-12 09:52
Ja!!
#17 NKjaer
2019-01-12 16:49
+1
#7 sirr
2019-01-12 05:43
Det jeg har set og hørt fra SPUNJ har faktisk været rigtig godt. Uanset hvad så er det et spændende team !
#12 JKN
2019-01-12 09:54
SPUNJ er verdensklasse, håber godt nok han også er på holdet til selve majoren.
#10 strogie
2019-01-12 08:33
Åh nej
#13 Mrnobody
2019-01-12 09:56
Så flyver pimp afsted i hans engelsk igen!
#14 cleansation
2019-01-12 10:19
fedt at majoren bliver så progressiv https://i.imgur.com/hal9aRj.png
#16 DtN
2019-01-12 10:48
:D
#15 RAVN
2019-01-12 10:31
Det er fedt at Danmark også kan være med her og jeg synes faktisk at pimp gør en rigtig god figur og er meget god - snakker måske lidt hurtig engang imellem.
#18 Bertelsen
2019-01-12 16:52
https://gyazo.com/f988b1ae45010213e1e22e618f643a89
Lidt uheldigt?
#19 DolphiN
2019-01-12 17:22
Godt at se, at Pimp er med på analyse delen igen. Man kan sige mange ting om ham, men han har fandeme styr på den del af spillet. Der kommer virkelig nogen fede vinkler, som mange hopper over.