Opret Log ind
GGW #24 med ny tidsplan for Semi Pro
GGW har lyttet til communitiet, og derfor er tidsplanen for Semi Pro turneringen nu ændret.
Skrevet af: Sander    11. januar 2019 09:45      

Billede fra GGW #23.

Geeks Gone Wild har efter feedback og en smule kritik ændret tidsplanen i CS:GO Semi Pro turneringen, så der nu kun er plads til 64 hold.

Oprindeligt var der gjort plads til flere hundrede mandskaber, men det resulterede i en meget presset tidsplan, hvor der ikke var efterladt mange timer til at sove mellem fredag og lørdag.

GGW har derfor taget affære, og tidsplanen ser nu således ud:

Fredag den 25. januar

  • 19:10 - Gruppekamp 1
  • 20:30 - Gruppekamp 2
  • 21:50 - Gruppekamp 3
  • 23:35 - Upperbracket runde 1
  • 00:55 - Upperbracket runde 2 + Lowerbracket runde 1

Lørdag den 26. januar

  • 10:00 - Upperbracket runde 3 + Lowerbracket runde 2
  • 11:20 - Upperbracket runde 4 + Lowerbracket runde 3
  • 12:40 - Lowerbracket runde 4
  • 14:30 - Lowerbracket runde 5
  • 15:00 - Upperbracket finale (BO3)
  • 15:30 - Lowerbracket runde 6
  • 17:10 - Lowerbracket runde 7
  • 19:00 - Lowerbracket finale
  • 21:00 - Finale (BO3)

GGW #24 CS:GO Semi Pro afvikles som et gruppespil med fire hold i hver gruppe, hvorfra de to bedste hold går videre til double elimination slutspillet. Præmiepuljen lyder på 35.000 kroner.

Billetter til eventet kan købes på GGWs hjemmeside.

#1 sirr
2019-01-11 11:10
Av. Så gammel som jeg er blevet ville jeg ikke kunne overleve sådan en omgang - men det er fedt at se at de lytter til brugerne/ deltagerne.

En UB R2 + LB R1 kamp kl. 00.55? En lørdag der starter kl. 10, hvor man reelt set først har mulighed for en pause inden LB finalen kl. 19? Der skal nok blive drukket rigeligt med Redbull og spist godt med pommes med ekstra remu, hvis der skal være nogen form for koncentration tilbage for dem der går hele vejen :D
#3 M0dEx
2019-01-11 12:29
Tror også jeg får et problem...
- Vi må håbe at kaffen er fuld af koffein deroppe :b
#6 sirr
2019-01-11 13:17
Haha, ja for pokker. Jeg kan dog sagtens se problematikken for GGW også, men så må balancen være mindre hold i semi-pro turneringen eller late-night-kampe hvor man måske ikke altid finder den rigtige vinder. Det kan derimod afhænge af hvem der har drukket mest kaffe ;-)!
#7 M0dEx
2019-01-11 13:37
Det er ihvertfald pænt vigtigt at holde væskebalancen oppe, samt få lidt føde gennem aftenen! Men skal nok blive sjovt xD
#12 ClinT
2019-01-11 17:28
Handler jo også om at søndagen som sagt er forsvundet :D Haha jeg er ham den sure der kommer ind og skriver det hver gang :D
#13 sirr
2019-01-11 19:00
Nu du holder lidt orlov så har jeg overtaget din plads buddy. Jonas covering Jonas. 🙈
#14 ClinT
2019-01-11 19:09
Haha der skal mere end 1 mand til at overtage for mig!
#15 sirr
2019-01-11 19:36
Det er jo dét der er problemet mate! ❤️
#2 alexsomfan
2019-01-11 11:22
Det store spørgsmål er vel om tidsplanen kan holdes :>
#4 GGWLange
2019-01-11 12:39
Det er en svær mix mellem servere som driller, valve som opdatere og spillere som enten ikke reagere eller tager 30 minutters rygepauser.. Sidst gik det vel meget fint? :)
#8 Haastrup
2019-01-11 14:07
Altså - I skal stoppe med at sige, at tidsplanen i B-turneringen blev overholdt fint sidste gang - finalen sluttede klokken 03.40 eller sådan noget.. xD
#10 GGWLange
2019-01-11 17:15
Det har jeg vel ikke påstået? Alt jeg kan konstatere er blot at sidst blev vi forsinket af valve updates med smokes og spillere som ikke kunne indfinde sig..
#9 kV--
2019-01-11 14:31
Tak for at i hører efter og jeg synes dette her program ser meget bedre ud! Bliver et godt EVENT det er jeg sikker på :)
#11 GGWLange
2019-01-11 17:26
Ikke et GGW uden at tidsplanen rettes til ;)
#17 alexsomfan
2019-01-12 17:40
Er indforstået med, at der er mange eksterne og interne faktorer, som kan forlænge tidsplanen. Men hvis nu man skabte lidt mere harmoni imellem de forskellige ting, kunne det meste undgås. Selvfølgelig har ingen styr på hvornår Valve udgiver en update, men at håndhæve ens regler og faktisk "straffe" folk der vælger at have 20 - 25 min rygepause er noget jeg ikke har oplevet endnu, andet end til CPHgames. De har jo så desværre problemer med alt muligt andet der forsinker dem =)
#18 GGWLange
2019-01-13 09:16
Jeg modtager meget gerne input på tiltag som kan bruges - Så skal jeg tage det videre til gameholdet.
Sidste år gik det udover et par hold, at de ikke var tilstede eller var til at komme i kontakt med.
#19 alexsomfan
2019-01-13 13:14
Synes nu heller ikke der var meget delay sidst, udover det Valve var så flinke at påtvinge. Synes bare generelt at admins kan tillade sig at være kolde i røven, over for folk der skubber det hele, fordi de lige skal i Rema eller ryge i 20 minutter.
#5 Panther
2019-01-11 12:40
Det blive ihvertfald en hård nat og lørdag, hvis der er bare 1 times delay imo.
#16 alexsomfan
2019-01-12 17:38
Sådan er det sgu næsten til alle lans :D