Opret Log ind
FaZe med endnu en spiller på top 20
Traditionen tro er GuardiaN igen blandt verdens 20 bedste spillere, da han netop har modtaget en 11. plads på listen.
Skrevet af: SkeeN    10. januar 2019 20:21      

GuardiaN er endnu en gang at finde på listen over de 20 bedste spillere i verden.

rain var FaZes første spiller til at snuppe en plads på top 20 listen, da han blev kåret som verdens 18. bedste spiller. Nu kan FaZe glæde sig over, at endnu en af deres spillere har fået en plads på listen. 

Det bliver nemlig GuardiaN, der snupper 11. pladsen på top 20 listen over verdens bedste spillere, og det gør han, da han igennem 2018 har været ganske dygtig.

Sammen med resten af FaZe, har superstjernen blandt andet vundet tre titler, hvoraf han i den ene af turneringerne blev kåret som MVP.

Dette skyldes blandt andet GuardiaNs imponerende historik med stokken, hvor han i de store events gennemsnitligt har fået hele 0,44 kills med AWPen per runde.

Herunder finder du et overblik over top 20 listen:

  1. Præsenteres 20. januar
  2. Præsenteres 20. januar
  3. Præsenteres 18. januar
  4. Præsenteres 17. januar
  5. Præsenteres 16. januar
  6. Præsenteres 15. januar
  7. Præsenteres 14. januar
  8. Præsenteres 13. januar
  9. Præsenteres 12. januar
  10. Præsenteres 11. januar
  11. sk GuardiaN
  12. ca Twistzz
  13. dk Xyp9x
  14. cz oskar
  15. us EliGe
  16. fi suNny
  17. us autimatic
  18. no rain
  19. ee ropz
  20. dk valde
#1 RAVN
2019-01-10 20:33
Forstår ikke lige hvorfor han er så højt på listen, men det er måske bare mig.
#3 NaToSaphiX
2019-01-10 21:36
Guardian var FaZe’s bedste spiller i store dele af året efter min mening, jeg synes det er fuldt fortjent
#4 RAVN
2019-01-10 21:49
Jeg er enig med dig i at i starten af året var han fyr og flamme, men anden halvdel synes jeg slet ikke han har været skyggen af sig selv. Jeg er slet ikke uenig i at han har fortjent sig en plads på listen, jeg synes bare ikke den bør være så høj med tanke på hvem der er under ham, men det er jo blot min mening.
#6 zentic
2019-01-11 01:51
ue9 :-)

Kan ikke huske, hvornår han på noget tidspunkt har været bedre end NiKo
#2 arseface
2019-01-10 20:37
Valde er fortsat den spiller på listen med højeste LAN HLTV rating i 2018. Og det fortsætter nok lidt endnu. Jaja, North har måske deltaget i lidt flere tier2/3 turneringer end de fleste andre hold spillerne her kommer fra, men omvendt har de andre spillere også bedre medspillere.
#5 zentic
2019-01-11 01:50
ye? :D

Prøver du at komme hen med, at valde er den bedste af alle de nuværende i top20?
#7 arseface
2019-01-11 09:13
Jeg synes i hver fald han er placeret alt for lavt. Flere af dem der ligger over nyder godt af at have et dominerende hold der ofte vinder kæmpe sejre hvor de styrer økonomien fuldstændigt. Jeg siger ikke at han skal ligge nr 11, men der er flere af spillerne der aldrig havde været tæt på top20 hvis det var dem der spillede i North.
#8 Nordby
2019-01-11 09:20
Men de her player rankings kigger altså ikke på hvor gode dit hold er til at spille. Den tager achievements og individuelle stats, den kigger ikke på valde og siger''North er ikke særlig gode så valde fortjener en bedre placering''. Udover det havde jeg også gerne set spillere som ham og twistzz og guardian længere nede. Jo han har været god, men bedre end twistzz narh fam, synes også valde har spillet bedre over hele året end rain og autimatic har.
#9 yez
2019-01-11 11:33
du skal da bare være glad for at valde overhovedet er at finde på den top20 liste. https://twitter.com/Tgwri1s/status/108346021127962..

nahtE kunne være endt på 20. pladsen.