Opret Log ind
Ansøg om en plads i C4 Ligaen; 10.000 kr. til vinderen
Det er nu muligt for dig og dit hold at ansøge om en plads i C4 Ligaen, hvor der i den kommende sæson vil være 10.000 kroner til vinderholdet.
Skrevet af: Sander    10. januar 2019 11:53      

Den næste omgang af C4 Ligaen har sin start her i januar, hvor der sker nogle ændringer, som skal sikre fortsat konkurrencedygtighed og højt niveau.

Derfor er præmiepuljen nu omstruktureret, så der er minimum 10.000 kroner til vinderholdet i C4 Ligaen. Det betyder også, at de individuelle præmier til de bedste spillere forsvinder, men vi vil fortsat lave PlayGames.dk Performance Center, så det er muligt at følge med i, hvem der gør det bedst i de forskellige kategorier.

Der er kun én ledig plads i C4 Ligaen, men hvis der kommer ni eller flere tilfredsstillende ansøgninger udvides der med en division ekstra. Tanken er, at divisionerne under C4 Ligaen alle er 1. divisioner, så der er en hurtigere vej til oprykning og mere på spil.

Du ansøger om en plads i Dust2.dks liga ved at trykke her. Der er deadline på at ansøge søndag den 13. januar klokken 20:00.

Vi gør opmærksom på, at det er organisationen, firmaet, skolen eller klubben som ejer pladsen, og der skal minimum tegnes en licens for to sæsoner. En sæson koster 500 kroner.

Vi takker vores fantastiske partnere C4 Gaming Lounge, eOddset og PlayGames.dk, som er med til at sikre driften af ligaen.

FAKTABOKS

Kampdage i Sæson 8

C4 Ligaen

  • 21. januar - Kampstart mellem 18 og 21
  • 28. januar - Kampstart mellem 18 og 21
  • 4. februar - Kampstart mellem 18 og 21
  • 11. februar - Kampstart mellem 18 og 21

1. Division

  • 20. januar - Kampstart mellem 18 og 21
  • 27. januar - Kampstart mellem 18 og 21
  • 3. februar - Kampstart mellem 18 og 21
  • 10. februar - Kampstart mellem 18 og 21

Relegation

  • Annonceres senere

#1 Trixitlol
2019-01-10 11:57
Pisse god beslutning med 10.000kr til vinderen!
#2 Narky
2019-01-10 12:02
+1
#3 b0ychild
2019-01-10 12:13
Fedt der bliver lyttet, og fedt at de individuelle priser er forsvundet. Tænker man godt kan lave en C4 "MVP" i sidste ende, hvis stenvang har stats nok til det!
#10 Neffo
2019-01-10 15:04
Selvom de 500kr ikke var dårlige sidste sæson vil jeg langt hellere bare have større præmiepulje! Er fan
#4 Martin
2019-01-10 12:16
Håber flames, Tricked, golden Gitte og Lyngby kommet med.
#5 b0ychild
2019-01-10 12:18
Skal man ikke have en organisation for at være med?
#7 Divi
2019-01-10 13:19
Det er vidst hovedreglen, men jeg mener at der nu ske undtagelser. Det vel hvis ingen rigtige orgs skulle søge.
#9 thiezen
2019-01-10 14:51
Er meningen ikke bare at man skal betale kontigent? Hvis det er sådan et stort hold ved man vel godt det ikke er et mixhold der er samlet for hyggens skyld
#12 Divi
2019-01-10 22:07
Jo, det skal der self. Men hvis spillerne har betalt for sin plads i den tid det kræves, så kan jeg ikke se hvorfor undtagelsen ikke skulle kunne laves, hvis der ikke er orgs til at tage pladsen.

Det er heller ikke uhørt jo at orgs har samlet mixhold for at holde deres spot i ligaen (Dette er mere omkring 1.Div og ned, men princippet ville være det samme for C4).
#6 ClinT
2019-01-10 12:50
Så må man håbe de lidt større orgs kommer med, nu hvor dust2 viser velvilje den ene vej! Solidaritet gogoogog!!!! :D
#8 JaySomz
2019-01-10 14:13
Frygter lidt en kæmpe niveauforskel i 1. division(erne) med det nye format, såfremt der skulle blive en ekstra division. Tænker måden I tidligere har gjort det på er fair nok med at, hvis der opstod ledige spots så besluttede I hvilke hold der rykkede op/startede i en højere liga - og samtidig, så er det vigtigt at huske, at én sæson varer 4 uger. Så det er altså ikke fordi det tager evigheder at ramme C4, hvis man har niveuaet til det.
#11 Kristja
2019-01-10 16:20
+1
#13 Fxrtune
2019-01-10 22:20
Spændende at se hvilke nye hold kommer til, samt tilbagekommende hold. Håber niveauet kommer til at blive hvor det var, ca. 2 måneder siden.