Opret Log ind
Semifinalisterne til GGW #24 Pro kvalifikationen er fundet
De 64 hold er nu reduceret til fire, og i morgen findes de to, som skal til GGW #24 Pro og kæmpe om 145.000 kroner.
Skrevet af: Arthrangos    12. december 2018 22:48      

Billede fra GGW #23.

Den sidste kamp for i dag til Geeks Gone Wild #24 Pro kvalifikationen blev færdigspillet for kort tid siden, og de fire semifinalister er derfor blevet fundet.

Copenhagen Flames fik skudt sig til den ene plads i semifinalerne efter de blandt andet besejrede Vulture. De møder i morgen FASTLOSE, som sikrede sig deres plads efter at de overraskede mod JMC i kvartfinalerne.

I den anden semifinale finder vi AGF, der i RO16 havde et brag af en kamp mod unknown, hvor blaq og kompagni sejrede. De skal i stævne mod Atlando, der blandt andet fik besejret máquinas i RO16.

Lineups for holdene er:

  • dk CPH Flames (sycrone, HooXi, Basso, Farlig, roeJ)
  • dk FASTLOSE (Fessor, HECTOz, robiin, Celebrations, Sayf)
  • dk AGF (TMB, Kristou, blaq, zeq, CeyL)
  • dk Atlando (Sikrow, pkn, Mjaay, OJ, dfect)

Brackets for kvalifikationen kan du se her.

Semifinalerne spilles i morgen i BO3 format, hvor de to vindere sikrer sig en plads til GGW #24 Pro, som finder sted i slutningen af januar i Aalborg, Gigantium, og her spilles der om hele 145.000 kroner.

#2 LakeTown
2018-12-12 22:50
Wp alle 4
#3 KeyziN
2018-12-12 22:51
Den Atlando vs AGF kamp kunne godt gå hen og blive sjov!
Begge hold med upsets på første dagen, og ser generelt gode ud.
#5 Cadezz
2018-12-12 22:53
Ez4mjaay
#12 Johnnyw0w
2018-12-13 04:27
ez4ojaay
#7 Sander
2018-12-12 22:58
Utroligt man kan spille godt i kvals, når man også spiller C4 Liga. Den havde jeg ikke set komme 😉

Flot Atlando og AGF 💪
#10 Nodios
2018-12-12 23:23
?_?
#17 Opal
2018-12-13 08:58
Det er jo også fuldstændig uhørt! ;)
#18 wezx
2018-12-13 11:45
Hvad har de to ting med hinanden at gøre? :-)
#37 zyppp
2018-12-13 15:16
xD
#19 tobiz
2018-12-13 12:03
!settings !NVIDIA @dfect
#20 Fuzehh
2018-12-13 12:11
ER VI FUCKING ENIGE HAHA JEG ER ALDRIG BLEVET SKUDT GENNEM SMOKE SÅ MEGET

Når man skal kalde at rampe smoken fader fordi hvis man peeker den får man 1 kugle igennem af en der står inde i smoken. så er det for meget.
#21 pkn
2018-12-13 13:23
https://poster.keepcalmandposters.com/default/5891..
#23 Fuzehh
2018-12-13 13:25
hahahahaha :(:(:(:(:(

:(:((:((::(:(:(::((:(
#24 dfect
2018-12-13 13:42
Gennem smoke, eller en faded smoke? Nu må du bestemme dig
#25 Fuzehh
2018-12-13 13:44
godt du siger det:) fordi det var begge ting, kanterne af smokes og gennem fadede smokes.

og du skal ikke engang sidde og benægte du bruger de settings så ser du bare dummere ud:)
#26 dfect
2018-12-13 13:45
Sikke flotte anklager du kommer med. Du er for dum mand
#27 Fuzehh
2018-12-13 13:46
:)
#43 Nicoehhh
2018-12-13 17:16
Du er for dum at høre på hahaha - jeg kan gøre præcis det samme som dfect uden at have specielle settings :)
#44 Fuzehh
2018-12-13 17:40
så du siger han har specielle settings??? :)


:)
#46 Nicoehhh
2018-12-13 18:27
Det var da overhovedet ikke engang tæt på det jeg sagde? Hvad filan er der dog galt med dig hahahahaha
#47 Celebrations
2018-12-13 18:29
hahahaha
#28 b0ychild
2018-12-13 14:22
Sad og så begge GOTVs efterfølgende, du sætter dig I smoke på rampen 11-12 runder ialt, og venter på den fader, fordi du ved du har fordelen, det er sgu ret lame. GL senere anyway.
#29 dfect
2018-12-13 14:31
Ja, for når man croucher i smoken, letter smoken vidst nede fra jorden først, så man kan se ud af smoken, et halvt sekund før den på den anden side kan se en. Og jeg har ingen tweaks eller settings, alle kan gøre det.

Så hvis man ved hvor man skal pre-aime (eksempelvis CT fra rampen) så har du et halvt sekunds fordel hvilket er meget. Dog kan CT's se en på radar først.

Den er ret nem at counter, enten spray smoken inden den fader, nade/flash smoken, eller også lad vær at peeke den. Håber dette afklarer det hele lidt :)

Men folk burde tænke sig om før de smider sig om med dumme anklager om settings osv. og mudderkasteri før de selv måske lige har været inde og prøve teorien med sine egne settings
#30 Celebrations
2018-12-13 14:36
Velkommen til CS scenen hvor alle der outplayer dig snyder :D
#31 Fuzehh
2018-12-13 14:39
aj hold der er forskel på at blive outplayet og så bare blive skudt igennem smokes
#32 pkn
2018-12-13 14:40
Bestemt ikke - Du bliver netop outplayed hvis du bliver flækket igennem en smoke? :) Læs og lær #29
#34 Celebrations
2018-12-13 14:51
#29 #32 :) tror ikke du forstår hvor meget man kan abuse smokes i det her spil - især i lower level cs.
#33 Johnnyw0w
2018-12-13 14:50
Nederen du skal sidde og forklarer din trickster offentligt bare fordi, folk har ondt i røven :/ du en maskine lasse, hf i aften :*
#35 Celebrations
2018-12-13 14:51
+1 han skal ikke give alle hemmelighederne ud :(
#36 b0ychild
2018-12-13 15:13
Jeg ved ikke hvor Celebrations har fra, at nogen kalder dig snyder. Jeg skriver blot min oplevelse og det jeg har set på begge GOTVS. Ligemeget hvad der blev gjort, så så du ham der holdte A først, så du har bare fået fat i den lange ende, jeg skal hvertfald ikke stå bagved smokes og vente længere, jeg skal sidde midt i dem nu! :D Held og lykke igen.
#38 Celebrations
2018-12-13 15:18
Tjek Fuzehh's kommentarer, mest det jeg hentydede til :p Og det at jeg selv ofte bliver beskyldt for snyd herinde over de dummeste ting.
#40 Fuzehh
2018-12-13 16:26
Siger skam heller ikke han snyder:) ved heller ikke helt hvor du har det fra
#41 Celebrations
2018-12-13 16:42
Alright :D misforstod dig så. my bad :)
#39 dfect
2018-12-13 15:24
Tak m8, håber det har kastet lidt lys over situationen
#45 FlipMe
2018-12-13 17:44
Maskine dfect!!
#22 mjaay
2018-12-13 13:24
Døden skal vel have en årsag =)
#42 MichaelJ
2018-12-13 16:51
ham pkn ser afdanket ud. selvom mine brødre fra atlando er varme tror jeg ikke de kan nedlægge heyblaqs troppere med en lænke om foden