Opret Log ind
G2 lever videre i Odense; HellRaisers elimineret
Lowerbracket opgøret mellem HellRaisers og G2 er netop færdigspillet, og her trak G2 det længste strå, da de sendte HellRaisers ud af turneringen.
Skrevet af: enits    5. december 2018 21:03      

G2 sender HellRaisers ud af ESL Pro League S8 Finals.

HellRaisers og G2 skulle mødes i lower bracket, og derfor kunne vinderen af opgøret se frem til endnu en spilledag i Odense, mens taberen kunne pakke kufferten og rejse hjem. 

Første map bød på Dust2, og her var det HellRaisers, som fik bragt sig i front 10-5 frem mod pausen. Efter pausen kom franskmændene dog hurtigt igen, og kampen blev utrolig tæt. I sidste ende var G2 dog stærkest, og de kunne derfor lukke første map 16-13.

HellRaisers havde valgt Inferno som kampens andet map, og her viste mandskabet også gode takter fra start. HellRaisers kunne derfor også gå til pause foran 11-4. Efter pausen fortsatte HellRaisers det flotte spil, og de lukkede andet map 16-5.

Kampen skulle derfor afgøres på Overpass, og her startede kampen utrolig tæt ud. Det var derfor også kun en snæver 8-7 føring, som G2 kunne gå til pause med. Kampen fortsatte med at være utrolig tæt efter pausen, men i sidste ende var G2 det stærkeste mandskab, og de kunne derfor lukke kampen med en 16-13 score.

ESL Pro League Season 8 Finals
Bedst af tre maps
HellRaisers
1 - 2
G2
de_dust2 13 - 16 de_dust2
de_inferno 16 - 5 de_inferno
de_overpass 13 - 16 de_overpass

Dermed er G2 videre til i morgen, hvor Renegades venter, mens HellRaisers må pakke kufferten og rejse hjem fra Odense. 

#1 qaKz
2018-12-05 21:53
shox.....
#2 MickYY
2018-12-05 22:00
hvor kan man se disse kampe?
#3 telum
2018-12-05 22:24
hltv.org
#5 WeiZ
2018-12-05 22:47
facebook.
#6 MickYY
2018-12-05 23:52
Fuck Facebook! :D
#8 WeiZ
2018-12-06 05:43
Haha +1
#4 Bjelanden
2018-12-05 22:35
Det havde jeg ikke lige set komme ..

Troede HR ville snuppe den her nemt.
#7 Danmarks_Imperium
2018-12-06 01:15
shox er bare KONGEN!
#9 Cyyza
2018-12-06 08:09
Hold da op Shox.... G2 kører den lige hjem her.. :D
#10 zyh
2018-12-06 08:57
Det er en kæmpe fejltagelse at lade Ex6TenZ gå, sikke en ro i deres spil. Det bliver nærmest en fryd i øjnene at se det nye G2 lineup fejle.
#11 Nordby
2018-12-06 09:00
Yeah jeg havde også gerne set dem bare smidt smithzz ud, men det ville ex6tenz hvis ikke være med til så vidt jeg har forstået. Og så i stedet for smithzz bare have hevet scream ind som 3. star som bare kan gøre lidt det han vil, mens de har et system omkring kenny og shox, med bodyy og ex6tens selv som supporters, det tror jeg selv ville have været helt sygt.
#12 zyh
2018-12-06 09:05
Jeg må se mig enig, det er fandme også uheldigt med sammensætningen. Havde G2 nu bare haft -SmithZz og +vilkårlig spiller. Desuden er SmithZz altså slet ikke så dårlig igen, han er bare ikke topclass. Der er simpelthen så ringe mentaliteter i det franske miljø.
#13 Nordby
2018-12-06 14:32
Jamen er de ikke uenig med smitthz, men han er bare ikke nok, når man i forvejen har bodyy og ex6tenz.
#14 zyh
2018-12-07 09:20
Jeg tror jeg læste et sted, at SmithZz selv havde valgt at smutte blandt andet fordi han ikke følte glæden på holdet og der var dårlig kemi. Det rammer og påvirker bestemt også de andre spillere, men lur mig om det ikke er fordi Kenny og Shox har egoet skruet helt op.