Opret Log ind
Pengepræmierne til BredebroLAN reduceres
Efter for lidt opbakning har BredebroLAN meldt ud, at de må cutte i pengepræmierne til deres turnering, som finder sted i denne weekend.
Skrevet af: Arthrangos    9. november 2018 11:08      

I dag starter BredebroLAN, hvor Hobro Vikings, Ambush og AGF er blandt de deltagende hold, men de tager til en turnering, hvor der er lavere pengepræmier end lovet fra starten.

I september blev turneringen annonceret, hvor der i alt var sat 41.000 kroners pengepræmier til BredebroLANs CS:GO-turnering, men 5.000 kroner er nu blevet fjernet fra den samlede præmiepulje, hvilket sætter beløbet ned på 36.000 kroner.

LÆS OGSÅ
BredebroLAN klar med forhøjet præmiepulje

Denne beslutning kommer efter, at arrangørende ikke har solgt nok billetter til deres turnering, hvor de på deres hjemmeside skriver, at hvis de når at få solgt 50 yderligere billetter, vil de sætte præmiepuljen op på dens originale værdier. I øjeblikket er 196 ud af 300 billetter solgt.

Præmierne fordeles derfor nu som følger:

  • 1. plads: 24.000 kr.
  • 2. plads: 9.000 kr.
  • 3. plads: 3.000 kr.

Yderligere information om BredebroLAN 2018 finder du herunder:

  • Navn: BredebroLAN 2018
  • Sted: Bredebro Idrætscenter, 6261 Bredebro
  • Dato: 9.-11. november
  • Spil: CS:GO, Rocket League, Bejeweled, Bordfodbold
  • Pris: 295 kroner + 27,11 kroners gebyr
  • Præmiepulje CS:GO: 36.000 kroner

Billetter kan købes her.

#1 zYNC
2018-11-09 11:11
Ærgerligt :(
#2 Martin
2018-11-09 11:26
Satme mange penge i præmien :D!

Hvorfor gider man ikke sådan en LAN? Er det for dyrt med overnatning etc? Eller er modstanden/udbyttet for dårligt?
#3 Jialocin
2018-11-09 11:40
Der er minor kval. Det trækker i den anden ende kunne jeg forestille mig
#4 Martin
2018-11-09 12:01
Giver god mening!
Sq for ringe de datoer ikke er meldt ud år i forvejen.
#12 wake
2018-11-09 18:20
Synes vi har set før at der har været et lan der kom til at ligge oveni minor kvallen ikke? Satme synd elsker BredeBroLan :(
#5 Woodland
2018-11-09 12:20
Det er godt nok sent at ændre præmiepuljen, samme dag som lanet afholdes. Eller er det bare mig?
#6 Arthrangos
2018-11-09 12:21
Det var godt nok i går de meldte det ud, men ye, a bit early :P
#10 Arthrangos
2018-11-09 15:51
Late* #ArtRetard
#8 Sander
2018-11-09 13:34
Men der har til gengæld hele tiden stået, at der ville blive justeret med under 300 deltagere og du har jo selv kunne følge med i tælleren derinde.

Synes det er fair. Cs scenen har jo tydeligvis ikke ønsket at støtte nok op
#14 exentic
2018-11-09 20:16
Som tidligere skrevet har de hele tiden haft meldt ud at det er præmiepuljen ved udsolgt. Hvis du så kigger på de kun har solgt 2/3 af deres billetter men kun reducerer med markant mindre end 1/3 - så er det sgu flot af dem!
Så ja, det er bare dig. :)
#7 kV--
2018-11-09 12:45
Det er så få penge ud af den samlede sum vi snakker om - jeg synes det er fedt de i det hele taget har fået stablet et så “stort” Lan op rent økonomisk og med scene - fandme skod at der ikke bakkes mere op om det!
- ses dernede :D
#9 larsen
2018-11-09 14:30
Skod der ikke bakkes mere op? Lanet ligger lige oven i en minor kval som er det ALLE hold SKAL spille.
#11 LakeTown
2018-11-09 16:18
Det er svært for event arrangører at tage højde for valve når de melder ud så sent som de gør med deres egene turneringer.

Så ja, lidt skod :)
#13 kV--
2018-11-09 19:34
Er godt klar over der er minor kval - men igen der er hvad 4 kvals i alt til den lukkede - kan man ikke kvalle på en af de andre 3 er man nok ikke god nok til at spille med alligevel :)