Opret Log ind
AaB uddelte æg efter skidt start
Danskerne fik en skidt start i Taiwan, da de tabte 2-16 i første kamp, men så rejste de sig og uddelte æg.
Skrevet af: Sander    9. november 2018 10:17      

AaB er i skrivende stund i Taiwan, hvor de spiller det, som forbundene ønsker skal være et verdensmesterskab, men som slet ikke er accepteret som dette på CS:GO scenen.

Gruppespillet startede i nat, hvor aalborgenserne skulle forsvare Dannebrog, men det startede helt skidt, da de fik en ordentlig røvfuld af israelske Aequus, hvis spillere ikke ligefrem får en klokke til at ringe hos selv garvede CS:GO fans.

IESF World Championship 2018
Bedst af ét map
Aequus
16 - 2
AaB Elite
de_cache 16 - 2 de_cache

Derefter var det tid til at rejse sig mod Namibia, dert tabte første kamp i gruppespillet 1-16. Den sejr fulgte AaB op med at uddele æg, og danskerne lever derfor fortsat i gruppespillet.

IESF World Championship 2018
Bedst af ét map
AaB Elite
16 - 0
Namibia
de_inferno 16 - 0 de_inferno

Det kræver dog en sejr mod Vilay fra Makedonien, hvis AaB vil være blandt de 16 hold, som går videre til slutspillet.

Vilays spillere er heller ikke særlig kendte, men fire af dem har flere HLTV-kampe på CV'et - noget kun to af AaB's spillere kan prale af - så de må forventes at kunne skyde fra sig, og det skal AaB være klar på.

Vilay fik da også skrabet hele ni runder sammen mod Aequus, som er syv mere, end AaB præsterede.

IESF World Championship 2018
Bedst af ét map
AaB Elite
6 - 16
Vilay
de_cache 6 - 16 de_cache

#1 sirr
2018-11-09 10:25
Håber inderligt på en god præstation fra AaB. Anerkendt VM eller ej, så er det en fed, fed oplevelse som kun de færreste på scenen vil få.
#2 M0dEx
2018-11-09 10:46
Hørt!.
NU kommer der endelig noget hvor de lidt mindre hold kan få lov til at shine. Så personligt synes jeg det er er fedt initiativ. (VM eller ej) :)

Lad og håbe AaB giver en skalde dernede!
#15 nic0w
2018-11-09 15:06
håber du har sendt din radar med dem
#16 JsV
2018-11-09 15:19
Hahaha
#17 NikoHeiseN
2018-11-09 15:41
:D
#19 M0dEx
2018-11-09 16:43
Hvaaaaa bedste ven. Havde ikke regnet med en kommentar fra dig der :b
#18 M0dEx
2018-11-09 16:41
Du er da en sjov lille mand.
Ufatteligt du er er blevet mere moden på snart 2 år ;)
#20 nic0w
2018-11-09 17:04
Synes det sjovt at udstille cheatere og samtidig synes jeg da det var en sjov kommentar ;-)
#21 M0dEx
2018-11-09 17:24
Du ved ikke hvad du snakker om :) god weekend ;)
#3 Jostic
2018-11-09 11:45
Helt enig
#4 Apnemt
2018-11-09 12:22
Kan det virkeligt passe der er så skidt dækning på det her event? jeg kan ingen info finde udover hltv der hele morgen har udskudt kampende :D ikke engang et main stream?
#7 Martin
2018-11-09 12:27
Det er jo det man kan forvente af gamle mænd i jakkesæt, der prøver at være ung med de unge.
#8 M0dEx
2018-11-09 12:30
Der køre en twitch kanal lige nu med åbningsceremonien :)
#9 Apnemt
2018-11-09 12:34
Tak det må jeg lige undersøge :D
#11 M0dEx
2018-11-09 12:51
https://www.twitch.tv/iesf_tv
#5 Butler
2018-11-09 12:23
Kom så Mikkel :D GL!
#6 Martin
2018-11-09 12:27
Tænk frawfact har sagt nej til sådan en tur.
#10 Frawfact
2018-11-09 12:43
Ja det kunne helt sikkert have været en sindsyg fed tur :)
Dog valgte jeg at fokusere på "karrieren" og finde et hjem som passer til mig, og hvad kan man sige ikke blive lokket af en fed tur :)
Derudover er jeg også vildt glad og på en måde stolt over at jeg til begge beslutninger, både opvisnings kamp i zurich og taiwan turen, at kunne give en super ung gut som Valconn hans livs oplevelser.
#12 M0dEx
2018-11-09 12:52
Well spoken m8..
100% en spiller med hjertet det rette sted. Kæmpe respekt herfra Rasmus<3
#13 DGaard
2018-11-09 13:10
<3
#14 Martin
2018-11-09 13:29
Du lyder sq som en mand, som har hjernen med 👌🏻
#23 Kristja
2018-11-10 03:40
Velskrevet! Hvem er det du spiller for nu? :)
#24 Frawfact
2018-11-10 08:13
Lige nu spiller jeg med EW hvor begge parter er igang med at se hinanden an :)
#22 wake
2018-11-09 18:17
Av av en afklapsning :\