Opret Log ind
glace og LOMME er færdige i Tricked
Da de to spilleres vision om holdets fremtid ikke stemmer overens med resten af holdet, er glace og LOMME nu ude af Tricked.
Skrevet af: Arthrangos    8. november 2018 10:23      

glace søger nu efter en ny organisation at repræsentere.

Den velkendte duo glace og LOMME er ikke længere at finde i Tricked-lejren, da de to parters planer om holdets fremtid ikke stemmer overens.

glace og LOMME skrev kontrakter med organisationen tilbage i maj måned, hvor de fandt til sammen med b0RUP, Lukki og snedker mens Ryxxo, Inzta og AnJ blev smidt på bænken.

LÆS OGSÅ
Tricked præsenterer prominent startfemmer

Nu tæller Tricked kun på tre spillere, da de to spillere ikke længere er at finde i lejren, som sker en dag efter at holdet røg ud af Grand Hotshots i kvartfinalerne til Windigo.

LÆS OGSÅ
Alle danskere elimineret i Grand Hotshots

I en kort forklaring på deres Facebook-side fortæller Tricked, at de to spilleres vision om holdet ikke hænger sammen med organisationens, og derfor valgte de at skilles ad.

Tricked har pr. d.d valgt at opsige samarbejdet med Nicolai 'glace' Jensen og Frederik 'lomme' Nielsen. Årsagen til dette er forskellige visioner for fremtiden. Klubben ønsker dem begge al held og lykke fremover. 

Begge spillere er fra d.d. frie til at forhandle med nye klubber.

Tricked tæller derfor nu tre spillere:

  • dk Lukki
  • dk b0RUP
  • dk snedker

Dust2.dk har haft fat i Tricked, som ikke ønsker at forklare yderligere om beslutningen.

#1 Martin
2018-11-08 10:30
Trist det ikke fungerede for dem. Tænker det bliver svært at finde en kompetent IGL i markedet pt.
Er acor på kontrakt?
#2 b0ychild
2018-11-08 10:36
Lukki, b0RUP, snedker, acoR, siNde!!!!
#3 thiezen
2018-11-08 10:37
Iskoldt
#6 WeiZ
2018-11-08 10:45
Og boy som coach :D
#18 Tomolomo
2018-11-08 11:15
HAHAHAHA
#4 zax
2018-11-08 10:39
rip
#5 Tomolomo
2018-11-08 10:41
CS Cirkus.
#7 HUNDEN
2018-11-08 10:50
Jeg ser to muligheder:
Inzta og evt console tilbage hos tricked?
Haste og sjuush fra goldengitte er blevet tilbudt en rigtig god kontrakt?
#8 pkn
2018-11-08 10:51
Tror på sidst nævnte, dog som hold
#9 AnJ
2018-11-08 10:53
spændende!
#11 HUNDEN
2018-11-08 10:56
Eller hunden og anj
#13 AnJ
2018-11-08 10:57
yikes, det kunne være sprødt - vi snakkes senere
#14 HUNDEN
2018-11-08 11:00
Ses til gennemgang om 25 min
#16 vnG
2018-11-08 11:08
Jeg er vild med at du vil mødes 11.26 - meget præcist.
#17 HUNDEN
2018-11-08 11:09
Tysk disciplin og fokuseret med sine mål.
#22 ZCDK
2018-11-08 11:45
Må vi få en status, eller er I stadig i gang?
#24 HUNDEN
2018-11-08 11:46
Vi er fuld fokuseret. Det bedste ville faktisk være, hvis jeg ikke blev forstyrret af Dust2 kommentarer hele tiden.
#27 ZCDK
2018-11-08 14:30
hvad med nu?? :D er sikker på at Sander er klar med næste Hunden+AnJ breaking news
#36 HUNDEN
2018-11-09 00:17
vi er stadig igang.
#10 WeiZ
2018-11-08 10:55
Hm. Tror mere på option 1 så. Det ser ud til at gå rigtig godt for goldenGitte. :D
#12 pkn
2018-11-08 10:57
Det kan vel ikke gå for godt til at få org? Kun hvis du tænker tricked, at ikk har råd til dem.
#15 WeiZ
2018-11-08 11:06
Nono, selvfølgelig har de råd til dem, men mere om de ville skifte til tricked. :P
#20 b0ychild
2018-11-08 11:38
Hvad med nogen fra unknown? dfen f.eks.
#21 HUNDEN
2018-11-08 11:43
Tror ikke tricked vil fjerne glace og lomme for en duo som netrick og dfen endnu.

Synes der er meget fremtid i unknown holdet, men lige nu ville min jagt gå ind på de to andre duoer.

Inzta og console ville være det sikre valg, da Morten og tricked allerede har arbejdet med dem.
#23 b0ychild
2018-11-08 11:45
Man kunne jo sagtens tage Inzta og én fra unknown? Tror personligt det er "sundt" for et hold, at tage en ind, som umiddelbart ikke hae prøvet sådan nogen omstændigheder før. Men ja, mange går efter et sikre valg. :D
#28 ClinT
2018-11-08 15:28
Jeg ser 3 :D indholdende dig!
#19 soloQq
2018-11-08 11:34
Det var en smule forventet, at de to skulle ryge
#25 NavnetErDyr
2018-11-08 11:48
Forstår heller ikke hvad glace laver på et tophold. Han ligner godt nok en mand der trækker skuden med ned. En skam lomme og glace er en pakke-løsning.

Tricked skal nok klare den, de finder 2 kompetente gutter - dog under et andet navn.
#29 granzales
2018-11-08 17:08
Tricked kommer nok til at finde 2 erstatninger. Inzta og Console ville være godt match!

Ikke Trickeds skyld overhovedet, men GoldenGitte fortjener efterhånden en organisation. Håber også de finder noget snart.
#30 Rainers
2018-11-08 17:10
+acor pls
#31 Mrnobody
2018-11-08 17:10
+blamef og mind
#33 Johnnyw0w
2018-11-08 22:01
mind LUL
#34 Mrnobody
2018-11-08 22:07
;)
#32 BRILLEaben
2018-11-08 21:46
Dansk CS. Intet fast.
#37 skolla
2018-11-09 00:25
Nårh ja. For 6 måneder er slet ikke meget i CS verdenen. Fix nu jeres fucking cliché med at dansk cs = ustabilt - det passer jo ikke. Det er ligemeget om holdet har spillet sammen i 8 år, så kommer de samme og skriver "dansk cs er så ustabilt bla bla bla" hvis de splitter eller laver udskiftning. Dansk CS er hverken mere eller mindre ustabilt end nogle andre scener.
#40 BRILLEaben
6d 19t 11m
Passer det ikke? Er du stiv. 6 måneder er INGENTING i forhold til at samle et stabilt hold. På ét år har LOMME forladt 2-3 hold, kalder du det for stabilitet? Seriøst?
#41 skolla
2d 1t 2m
Hvad er definition for stabilitet?
#35 pokiz
2018-11-08 22:50
Good luck fremover glace boy!:-)
#38 Mads
2018-11-09 01:10
http://www.dust2.dk/Community/2522-mads-sger-hold#.. I adder bare
#39 Apnemt
6d 23t 42m
Hvorfor spiller de med i aften? Det havde jeg da ikke gidet hvis jeg var blevet afskrevet, er det bare mig?