Opret Log ind
North er ude efter skuffende nederlag
LDLC er rangeret som nummer 29 i verden, men i nat var de for stor en mundfuld for løverne, der ellers var store favoritter.
Skrevet af: Sander    8. november 2018 08:27      

Der var ikke meget at smile over i North-lejren i nat.

I nat joinede North-spillerne serveren i Chicago, hvor LDLC ventede. Favoritværdigheden var i den grad på danskernes side, men det franske hold overraskede.

North startede ellers som forventet, da løverne vandt LDLC's map, Dust2, uden de store problemer, men så satte LDLC tempoet et par gear op, og det var for meget for North.

Danskerne endte med at tabe de to næste maps, heriblandt Nuke som er et notorisk godt map for danske mandskaber. To gange 10-16 nederlag blev det til, og det sender North ud af turneringen, da kampen foregik i lowerbracket.

IEM Chicago 2018
Bedst af tre maps
North
1 - 2
LDLC
de_dust2 16 - 8 de_dust2
de_nuke 10 - 16 de_nuke
de_mirage 10 - 16 de_mirage

North er ikke det eneste hold, som er ude af IEM Chicago 2018, da også Natus Vincere og MIBR blev sendt ud i går og i nat efter nederlag til henholdsvis BIG og NRG.

Astralis er sikret en plads i slutspillet sammen med karrigans FaZe, men i dag klokken 22:35 skal de dyste om at gå direkte i semifinalen. Taberen skal en tur gennem kvartfinalen.

#1 M0dEx
2018-11-08 08:50
AmaNEk spiller virkelig god cs! Måske G2 skulle kigge hans vej ;)
#4 4kant
2018-11-08 10:19
rather devoduvek
#2 Del337ed
2018-11-08 08:54
Den ene dag "North med overbevisende sejr og flot spil" Næste dag "North ude efter skuffende sejr. Better luck next time maybe?
#3 mesterslagter
2018-11-08 10:05
Throwback to msl days
#5 zax
2018-11-08 10:50
det er også uheldigt
#6 QPR
2018-11-08 11:06
Rip
#7 SEVEN
2018-11-08 11:09
Jeg synes cadiaN er en spiller med hjertet på rette sted og han har jo vist at han kan skabe resultater, men jeg synes han ser nervøs ud, når man ser spillet fra hans perspektiv. Han laver nogle meget tvivlsomme og/eller overilede valg fra tid til anden, han løber nogle gange rundt og ikke rigtig ligner han har en plan og så synes jeg slet ikke hans aim har været on point. Det ligner nervøsitet, synes jeg, men hver spiller hver sin stil - jeg kan sagtens tage fejl.

Men, med det sagt, så må man også tage hatten af for LDLC de sidste kampe, de går 1-1 mod Astralis, de går 1-1 i et meget tæt sidste map mod fnatic, de spiller 16-14 mod FaZe og slår Renegades og North.
#8 soloQq
2018-11-08 11:42
Jeg vil gerne give dig ret ang. cadian, han ligner ikke en der er klar til at styre North.
De har ikke vist sig fra de gode sider, efter de fik cadian
#9 b_ARNY
2018-11-08 11:52
“We will come back stronger next time". Ohh wait
#10 Jerry
2018-11-08 12:14
Det tager altid lidt tid at komme ind på et hold og som IGL endnu mere. De har samme problem som Optic, på papiret ser det lovende ud, men de mangler lige at få knækket koden for alvor. Cadian er efter min mening, en bedre IGL type end MSL var og det håber jeg at North får åbnet op for i fremtiden.
#11 yez
2018-11-08 13:33
Hvis alle North spillere rammer deres skud på dagen så er en IGL ubetydelig. Derfor så jeg det også positivt da de hev cadian ind i stedet for MSL. Han får flere frags og har spillet AWP længe. Men hvis aizy eller valde har en off-dag så er der virkelig meget pres på cadian og det kan han måske ikke klare.
#12 TheSmilingGun
2018-11-08 18:32
Op med hovedet igen! Vinden skal nok vende!