Opret Log ind
Lyngby Vikings skriver med CABBI og zyp
Lyngby fuldender nu startfemmeren, og det bliver ikke overraskende CABBI og zyp, som tilknyttes på fast basis.
Skrevet af: Sander    29. oktober 2018 09:45      

zyp med det velkendte "gulvtæppe" på hovedet har tidligere spillet for Serenic.

Lynyby Vikings' startfemmer er nu fuld, da det danske hold tilknytter CABBI og zyp på fast basis. Det skriver Lyngby Vikings i en pressemeddelelse.

Få dage efter CBE 2018, hvor Lyngby i den grad overraskede, da de slog ALTERNATE og snuppede førstepladsen i gruppen, foretog holdet et par udskiftninger, da der blev sagt farvel til KroNoZ og matiNwk.

LÆS OGSÅ
KroNoZ og martiNwk er fortid i Lyngby Vikings

Siden da har CABBI og zyp været på prøve hos Lyngby, og det er gået særdeles godt, da de i kvalifikationen til DreamHack Open Atlanta slog hold som AliGon og Tempo Storm. I den første åbne Minor kvalifikation viste Lyngby ligeledes stor styrke, da de besejrede Epsilon.

Vi har prøvet zyp og CABBI af henover de seneste måneder, og det begynder nu at fungere rigtig godt. Begge spillere har bidraget rigtig godt til holdets målsætning om at forsætte udviklingen i en positiv retning. Det er fedt at se, at det arbejde vi har lagt bag udviklingen af holdet nu så småt begynder at give resultater. Vi har fokuseret på deltagelse i kvalifikationer til de større turneringer, og her har holdet virkelig vist gode takter og spillets sig rigtig langt, siger holdets coach og tidligere professionel CS:GO spiller,  FeTiSh.

I de danske turneringer er det dog gået knap så godt, da Lyngby sluttede som nummer seks i C4 Ligaen, mens holdet heller ikke formåede at spille sig videre til FINAL FOUR: Gaming Not Gambling.

Lyngby Vikings består nu af:

  • dk Twinx
  • dk Daffu
  • dk birdfromsky
  • dk zyp
  • dk CABBI
     
  • dk FeTiSh (Coach)
#1 revilioN
2018-10-29 09:49
oY cabbi :o
#2 dAHL
2018-10-29 09:58
er så jaloux på din cap zyp
#3 JarKo
2018-10-29 10:51
åhh sinds, gl Casper
#4 whapz
2018-10-29 10:52
Så ligner det noget
#5 sand
2018-10-29 10:58
gl cabbi
#6 WeiZ
2018-10-29 11:04
Gl carbi :>
#7 Woodland
2018-10-29 11:50
Gl Zyp :)
#8 farlig
2018-10-29 12:04
gl cabbi og gulvtæppe hahaha
#9 Dance
2018-10-29 12:58
Rigtig god vind cabbi!
#10 mariahstage
2018-10-29 13:24
Ayy gl til (G)abbi, så velfortjent!
#11 mupzgxD
2018-10-29 13:28
Jeg håbede selv super meget at blive en del af det hold, på det daværende tidspunkt, hvor de mistede 2 spillere. Dog er jeg lidt uforstående over deres valg. Jeg synes personligt zyp & cabbi er sindssyg dygtige, men er uforstående hvorfor man ikke har hentede noget mere erfaring. De ser farlige ud, men ligner også et hold, der hurtig ville løbe tør for ideer, hvis det ikke fungerede ingame.

Alt held og lykke, elsker dig Malthe. Ses i spaen
#13 MichaelJ
2018-10-29 13:50
😂😂
#18 skolla
2018-10-30 17:28
Hvorfor har du mere erfaring end de to nævnte?
#19 fuzion
2018-10-31 09:26
Flere LANs under bæltet, international erfaring samt at have spillet længere tid på højt niveau. Gætter på, dette er nogen af de elementer, mupzG har i tankerne.
#23 skolla
2018-10-31 21:07
International erfaring i hvad? Assembly for 4 år siden? Giver jo ikke mening. mupzG har jo ikke præsteret på nogle af de hold han har været en del af det seneste år, og de har allesammen splittet MEGET hurtigt. Jeg siger ikke, at han har været skyld i det, men det virker besynderligt, hvis han ikke har andel i det.
#20 NikoHeiseN
2018-10-31 09:51
VAC
#21 mupzgxD
2018-10-31 13:54
Jeg hentydede ikke mere til mit erfaring, men bare generelt set. og ja fuzion svarede ellers på dit spørgsmål.
#22 fuzion
2018-10-31 14:05
Ja okay. I see!
#24 skolla
2018-10-31 21:13
Det må du vel gøre, siden du er uforstående overfor at de vælger de to, men du havde håbet at du var blevet valgt?
#12 Mrnobody
2018-10-29 13:48
Haha guuuulvtæppet 😂😂
#14 KeyziN
2018-10-29 13:58
Held og lykke crabbi! <3
#15 Zisd0
2018-10-29 14:18
gz zyp - Vi er hestene xD
#16 gudluc4z
2018-10-29 14:40
Held og lykke med det, Mads <3 Giftigt lineup!
#17 M0dEx
2018-10-29 15:39
GL Cabbi! Du har virkelig set godt ud ingame det sidste stykke tid . ;)