Opret Log ind
Danskerne undgår hinanden i kvartfinalerne
Der er mulighed for hele tre danske hold i semifinalerne i Kiev, da OpTic, North og Fragsters undgår hinanden i kvartfinalerne.
Skrevet af: Sander    11. oktober 2018 08:27      

OpTic møder Renegades i morgen klokken 9.

I dag er der tid til at gå på opdagelse i den ukrainske hovedstad Kiev, da der er hviledag ved StarSeries i-Leeague, men de fleste af holdenes sightseeing kommer nok til at bestå af demoer af modstanderne.

Danskerne slipper for at forberede sig på hinanden i første omgang, da hverken OpTic, North eller Fragsters støder sammen i kvartfinalerne.

OpTic får æren af Renegades, som bestemt ikke er nogen nem modstander, mens North også kommer på en hård opgave mod NRG, som slog løverne 16-12 tidligere i turneringen.

Fragsters skal udkæmpe en spændende kamp mod Vega Squadron, der i skrivende stund ligger nummer 23 på verdensranglisten. Lodtrækningen kunne bestemt have været værre for de grønne talenter, der øjner muligheden for en plads i semifinalen.

StarSeries i-League Season 6
Bedst af tre maps
OpTic
2 - 0
Renegades
de_dust2 16 - 8 de_dust2
de_inferno 16 - 10 de_inferno
de_mirage de_mirage

StarSeries i-League Season 6
Bedst af tre maps
ENCE
2 - 1
BIG
de_overpass 20 - 22 de_overpass
de_nuke 16 - 9 de_nuke
de_train 16 - 10 de_train

StarSeries i-League Season 6
Bedst af tre maps
Vega Squadron
2 - 0
Fragsters
de_dust2 16 - 10 de_dust2
de_cache 16 - 13 de_cache
de_inferno de_inferno

StarSeries i-League Season 6
Bedst af tre maps
NRG
2 - 0
North
de_train 16 - 14 de_train
de_overpass 16 - 13 de_overpass
de_inferno de_inferno

Holdene kæmper om den største andel af præmiepuljen på 1,9 millioner kroner, og det kan ses på den officielle engelske stream fra klokken 9 i morgen tidlig.

#1 granzales
2018-10-11 08:40
Muligheden for 3 danske hold i semi er der! :D Frem med klaphatten
#2 HUNDEN
2018-10-11 08:47
North skal finde deres online niveau - ellers kommer de ikke til at matche nrg.
Jeg tror på en sikker optic sejr, mappool mæssigt ser det godt ud for drengene.
Fragsters må ikke tilte over Vegas dumme spillestil, og skal se om de ikke kan holde hovedet kold i denne 50/50 kamp.

Bliver virkelig nogle spændende kvartfinaler
#3 duargon
2018-10-11 08:56
+1
#7 Oldmanwalking
2018-10-11 10:12
+1
#19 wake
2018-10-11 17:03
Har hørt hunden Caster fragsters kampen =D
#20 HUNDEN
2018-10-11 18:02
Ville gerne sammen med Torbjørn og berry 😅
#21 wake
2018-10-11 20:56
FULD SMADDER :DDDDDDDDDDDDD
#4 klimox
2018-10-11 09:23
Fragsters med en virkelig god chance for at nå i top 4!! LETS GO!
#5 Martin
2018-10-11 09:32
Hvad spiller folk deres dollars på?
#6 xone
2018-10-11 09:39
1-2-1-1
#11 Martin
2018-10-11 10:44
Hvorfor tror du Vega og NRG tager den?
#14 xone
2018-10-11 11:18
Jeg tror ikke at fragsters kan omstille sig til at spille imod vega's spillestil, den ser meget atypisk ud, og måske ikke noget de møder i praccs så tit.

Jeg synes NRG pt er et bedre hold end North.
#22 yez
2018-10-13 17:27
havde du spillet kombination eller single? Du fik da ret i 3 ud af 4 :D
#23 xone
2018-10-13 17:33
Havde ikke spillet det nej, men burde jeg nok! Syntes nu at den var nogenlunde forventet. Havde dog forventet mere af BIG, de var for mig at se de største favoritter til at vinde det hele sammen med optic.
#8 Oldmanwalking
2018-10-11 10:15
Jeg spiller aldrig med hjertet og undgår at spille på danske hold. Hvis Fragsters slår Vega er der mulighed for undtagelse i næste runde😊
#9 HUNDEN
2018-10-11 10:34
#gamingnotgambling
#12 Martin
2018-10-11 10:44
:D
#18 SnaL
2018-10-11 16:33
NRG, Fragsters og Optic. Tør ikke smide penge på BIG ENCE.
#10 bnzi
2018-10-11 10:40
FRAGSTEEERSSSS!!!!
#13 verSatile
2018-10-11 10:49
Jeg synes JuGi havde et højere niveau da han spillede i Heroic. Er det hans spillestil der er blevet tilpasset holdet i OpTic, eller mangler han 'bare' at komme tilbage i form?
#15 Dance
2018-10-11 12:28
Jeg sad faktisk og tænkte det samme efter at have set de seneste kampe.
#16 Enrique
2018-10-11 13:13
Har tænkt over præcis det samme. Han var en kæmpe chef i Heroic, men falder ret meget igennem hos OpTic. :/
#17 probe
2018-10-11 16:25
Jeg aner ikke hvad der er sket for JUGi. Tænker om han mon blev lidt for overhyped og har følt det som et pres, der har været svært at leve op til.
Men nu er der ingen kære mor. Han har halvdelen af hans gamle Heroic mandskab til at bakke ham op. Det kan forhåbentligt hjælpe ham. For talentet er unægteligt.