Opret Log ind
OpTic spiller sig videre til slutspillet i Kiev
Danske OpTic har netop besejret mousesports i Kiev, hvilket sender danskerne videre til slutspillet i StarSeries i-League S6.
Skrevet af: enits    10. oktober 2018 13:15      

Snappi og co. er klar til slutspillet i StarSeries i-League S6.

Efter Fragsters flotte sejr over North og pladsen videre til slutspillet, skulle OpTic i aktion mod mousesports, hvor der også skulle kæmpes om en plads videre til slutspillet.

De to hold skulle mødes på Nuke, og her startede det danske mandskab ud på T-siden. Kampen startede rigtig tæt ud, og de to hold tog skiftevis føringen. Det var derfor også kun en snæver 8-7 føring, som OpTic kunne gå til pause med.

OpTic fik en god start efter pausen, og de kunne derfor bringe sig yderligere i front. mousesports var dog ikke klar til at overgive sig, og kampen blev derfor utrolig spændende og intens. I sidste ende var OpTic det stærkeste hold, og de kunne derfor lukke kampen 16-14.

StarSeries i-League Season 6
Bedst af ét map
OpTic
16 - 14
mousesports
de_nuke 16 - 14 de_nuke

Dermed er OpTic nu klar til slutspillet, mens mousesports skal spille deciderkamp senere i dag. Her har vi også danske North, som ligeledes skal spille deciderkamp. 

Der mangler stadig tre kampe i fjerde spillerunde, før deciderkampene kan skydes i gang senere.  Her skal vi både have HellRaisers, BIG og Gambit i aktion, når holdene skal kæmpe om overlevelse i turneringen. 

De tre sidste kampe i fjerde spillerunde er eliminationkampe, da alle seks hold er 1-2 i turneringen. Der er derfor alt på spil i alle tre kampe.

StarSeries i-League Season 6
Bedst af ét map
CyberZen
3 - 16
HellRaisers
de_overpass 3 - 16 de_overpass

StarSeries i-League Season 6
Bedst af ét map
TYLOO
10 - 16
BIG
de_cache 10 - 16 de_cache

StarSeries i-League Season 6
Bedst af ét map
Vega Squadron
16 - 9
Gambit
de_train 16 - 9 de_train

Du kan se alle kampene på Starladders officielle stream.

#1 MumaCe
2018-10-10 13:21
Det må være træls for alle cajunb-haterne at han spiller så godt det her event. Flot af Optic!
#4 ZARQ
2018-10-10 13:22
Den var vi enige om! :)
#16 SEVEN
2018-10-10 15:00
Jeg er ikke en "hater", jeg håber da selvfølgelig på success for alle de danske drenge, men en kort periode med flotte præstationer kan vel ikke gøre op for en fortid med dårlig performance på så kort tid. Man kan da håbe at det går i den retning fra nu af for cajunb og optic i det hele taget, men når man kigger ned af hans match history er det jo altså heller ikke ydermere prangende.
Men lad os da håbe han fortsætter stimen :)

https://www.hltv.org/stats/players/matches/2469/ca..
#20 fremilyset
2018-10-10 16:38
Så fordi han har været nede i en mindre god periode i 1 1/2 måned, så fortjener han alt det had som går hans vej? Folk som aldrig kommer op på det niveau, sidder jo og skriver som om han skal brændes på bålet.
Tænk hvis device var stoppet og smidt ad h-til da han havde en svær periode, så havde vi måske ikke set det Astralis hold vi ser være så dominerende.

Det samme med aizy, det er ren had og så snart de ikke spiller med +1 i rating, så er de noobs, som skal have sparket. De her hold har rigeligt med penge til og erstatte spillere, men hvis alternativerne ikke er bedre, så er der vel ingen grund til det.

Den næste som står for tur er vel Jugi. Han skal snart passe på medmindre han vil have samme hetz som aizy og Cajun

Og jeg siger ikke at du er en total hater, der er bestemt andre herinde, som kæmper for at komme med dumme og usmagelige kommentarer omkring spillerne, uden de aner noget som helst.
#24 SEVEN
2018-10-12 08:15
Læs lige mit indlæg én gang til...
#2 ZARQ
2018-10-10 13:22
Hvor er alle cajunb haters efter at han har spillet udmiddelbart godt de sidste to dage? :)

Lækkert og have 2 danske hold videre til playoff så er det bare North der lige skal vinde sidste kamp.
#5 sirr
2018-10-10 13:25
Nu er jeg ikke cajunb-hater, tværtimod, men at forlange at "alle" hans hatere svarer inden dig (#2 og et par minutter efter nyheden er oppe) er vel en smule meget forlangt? :-D
#6 ZARQ
2018-10-10 13:34
Forlanger heller ikke at alle haters skal svare mig overhovedet men de skriver gerne et eller andet lort om folk pga de ikke performer?

Snakker ikke kun om denne nyhed overhovedet men os nyheden fra igår bla skam ikke andet i det :)

Håber vi forstår hinanden nu da besked #1 er enig med mig ;)
#9 sirr
2018-10-10 13:48
Jeg forstår godt budskabet i din besked, og i #1 for den sags skyld, #1 formidler den bare bedre end du gør. Det var med et blink i øjet at jeg hentydede til at du forlangte (dårligt ordvalg af mig)/ spurgte om hvor alle haters var henne så kort tid efter kampen var slut. Var det istedet gjort nogle timer efter så gav det i min optik mere mening da der typisk er flere der har været forbi nyheden :-)
#11 ZARQ
2018-10-10 14:25
Jeg giver dig ret og tager den på min skulder og skulle måske lige have formuleret mig lidt bedre ;)
#13 sirr
2018-10-10 14:32
No problemo, det var måske også en anelse nedturs-kost-agtig at kommentere dertil.

Det er jo almen viden at haters kun kommer frem i nattens mulm og mørke, når en spiller har haft et dårligt game. Så tør de lege internetkrigere, uden at bakke deres påstande op ;-)!
#14 ZARQ
2018-10-10 14:34
;) -Og jeg kunne overhovedet ikke være mere enig med dig i det du skriver der ;)
#8 arseface
2018-10-10 13:37
Vi kommer igen når han har lavet en "CajunB" i kvartfinalen ;)
Han er tit god når der ikke er pres på, når han spiller online eller som i dag hvor de var kæmpe underdogs. Den vil jeg da godt give ham.
#12 ZARQ
2018-10-10 14:29
Er jeg slet ikke i tvivl om ;) .
#18 strogie
2018-10-10 15:11
lige her
#21 Tomolomo
2018-10-10 23:18
Jeg hader mere folk som staver umiddelbart forkert! ;)
#22 ZARQ
2018-10-11 08:06
Jeg hader også folk der kommer med dumme kommentare ;)!
#3 sirr
2018-10-10 13:22
Imponeret over Snappi som virkelig spillede en god kamp og fandt nogle vigtige kills. Fedt at se OpTic også er videre mod en svær modstander :-).

Ps. støvsugeren er for vild på Nuke :-D
#7 Jewmeister
2018-10-10 13:35
Hvad sker der for CajunB? Jeg tror han er blevet kicked fra 1/1 og derfor bare spiller lidt mere loose. Manden knækker altid under pres. Det vil give god mening.
#10 QPR
2018-10-10 13:58
Jugi 38 ADR? Er han lidt ude af form eller? Så ikke kampen
#15 enuR-
2018-10-10 14:59
Desværre har han spillede sådan i rigtigt mange af deres kampe :( Håber han snart kommer retur.
#23 NamrepuS
2018-10-11 11:38
Enig... Synes faktisk det har været sådan siden han kom til Optic, ved ikke om det er noget team-dynamik eller lign. der påvirker hans performance.... Han var uden tvivl en af de store forskelle på Heroic, og dette er der nok ikke plads til i samme omfang på et hold med k0nfig?
#17 enuR-
2018-10-10 15:02
Optic har virkeligt mulighed for at blive et top-10 hold - hvis alle deres spille bare spille 70% af hvad man ved de kan, de gør det dog ikke ret tit på samme tid.

Hvor er Jugi?
#19 yez
2018-10-10 16:14
Fragsters > Optic > North

De kan vel alle slå hinanden på en god dag. Spændende at se hvem der tager pladsen som Danmarks 2. bedste hold :D