Opret Log ind
Fragsters klar til slutspillet efter sejr over North
De danske underdogs fra Fragsters har netop tæmmet løveflokken fra North, og dermed er de klar til slutspillet. Nu skal OpTic i aktion mod mouseports, hvor vinderen spiller sig videre til slutspillet.
Skrevet af: enits    10. oktober 2018 11:43      

Fragsters er klar til playoffs i StarSeries i-League efter en flot sejr over North.

Formiddagen blev skudt i gang med et ægte danskerbrag, da Fragsters og North skulle mødes i Kiev. Her kunne vinderen af opgøret sikre sig en plads videre til slutspillet.

North var store favoritter til at hive sejren hjem, men det var Fragsters tilsyneladende ligeglade med. De kom nemlig flyvende fra start, da de to mandskaber mødtes på Nuke.

Fragsters hev den ene efter den anden runde hjem på T-siden, og de kunne derfor også overraskende gå til pause foran 12-3. 

Efter pausen fik North gang i spillet, og de fik hurtigt gjort kampen spændende igen. Fragsters steppede dog op, og især refrezh var en utrolig vigtig spiller for holdet. Fragsters kunne derfor også hive en flot 16-12 sejr hjem over North.

Dermed er Fragsters videre til skutspillet, efter de nu er 3-1. Derimod skal North spille den sidste og afgørende kamp senere i dag, da de nu er 2-2. 

StarSeries i-League Season 6
Bedst af ét map
Fragsters
16 - 12
North
de_nuke 16 - 12 de_nuke

Nu skal vi have OpTic i aktion, når de møder mousesports. Her kan vinderen af kampen sikre sig en plads videre til slutspillet, mens taberen går 2-2.

StarSeries i-League Season 6
Bedst af ét map
OpTic
16 - 14
mousesports
de_nuke 16 - 14 de_nuke

Du kan se kampen mellem OpTic og mousesports på Starladders officielle stream.

#1 Torp
2018-10-10 11:44
haha sådan man
#2 TheSmilingGun
2018-10-10 11:44
Fuldt ud fortjent af Fragsters!
#3 Oldmanwalking
2018-10-10 11:46
Det er for vildt. Fragsters til BlastPro.
#44 NamrepuS
2018-10-11 11:32
+1 på den! ;)
#47 Oldmanwalking
2018-10-11 21:29
:-)
#4 Sander
2018-10-10 11:49
Kæmpe tillykke drenge!! Også til de to chefer bag organisationen.

Fra et danskerperspektiv er det her nok også bedst, for jeg tror North er bedre rustet til en 2-2 kamp end et Fragsters-mandskab, der ville gå fra 2-0 til 2-2
#31 DKN
2018-10-10 12:35
Much appreciated og som altid - tusind tak for den fantastiske dækning der gør det muligt at tiltrække, fastholde og skabe værdi for vores sponsorer. Uden Dust2 og jeres indsats havde vi som organisation haft det svært, hvilket naturligvis ville påvirke de professionelle rammer som holdet har udviklet sig under. Det hele hænger sammen.
#5 zE-
2018-10-10 11:49
Refrezh har da været onfire, de kampe Fragsters har vundet! Iiiiiiismail!
#6 disty
2018-10-10 11:50
Refrezh var syg, tillykke til Fragsters :)
#7 JKN
2018-10-10 11:51
Virkelig flot af de unge gutter! Det bliver en kæmpe oplevelse for dem at spille i arenaen fredag.

Det er fedt at se, hvor meget det betyder for dem: https://clips.twitch.tv/GoodCreativePorpoiseLitFam
#8 SEVEN
2018-10-10 11:52
JA FOR FANDEN DA!! Fandme en vild kamp, refrezh spiller for sindssygt lige pt.
#9 Apnemt
2018-10-10 11:53
North skal være nervøse nu.. med de ct sider de har leveret over de sidste 3 maps ( 11 runder ) og Imperial der allerede er i 2-2 pujlen.
Men ryger de ud 2/3 er det kun fordi det er nyt Line up og “We wil be back stronger”
#11 arseface
2018-10-10 11:55
De får vel hellraisers og woxic som altid...
#25 Apnemt
2018-10-10 12:21
Det vel nok være meget passende så dårlig he har været :D
#10 dinesen
2018-10-10 11:54
Stærkt spillet af fragsters! Især refrezh
#12 steady
2018-10-10 11:56
Det er så vigtigt et projekt, fragsters.

North er på vej den rette vej, det er jeg sikker på. Det vil tage tid lige at smide ustabiliteten, men deres udskiftning var vel nødvendig og jeg tror cadiaN er det rigtige valg.
#13 Nordby
2018-10-10 11:57
Sindssygt Fragsters er så fan af dem, Refrezh er jo et monster til det her vent, glæder mig satme til et se hvad de kan gøre i playoffs.
#15 arseface
2018-10-10 12:05
Det er vel kun et spørgsmål om hvornår det bliver - Aizy +Refrezh I North
#16 Nordby
2018-10-10 12:07
Nu må vi se vil da ikke udelukke at dette bare er hans nye niveau, men lad os nu se om det bare er dette event eller ej før vi totalt overhyper det haha, det gør det dog ikke mindre imponerende
#20 whapz
2018-10-10 12:11
Han flækker jo også alt i både FPL og DPL, så mon ikke, hans niveau er ganske stabilt :-)
#22 Nordby
2018-10-10 12:14
Jaja vil da ikke udelukke det, men der er sku også stor forskel på at spille godt i FPL og DPL og så på et hold, så synes det er lige tidligt nok at melde at han bare skal på North
#24 whapz
2018-10-10 12:21
Helt sikkert! Aizy ligner dog til tider en færdig mand :-D
#28 yez
2018-10-10 12:29
aizy er vel også den spiller som har været længst tid i North på deres nuværende line-up. Efter MSL blev kicket er næste mand aizy. der er jo gang i svingdøren i den organisation
#45 NamrepuS
2018-10-11 11:34
Jeg tænker når MSL ikke længere sidder på "Tronen" hvem skal så holde Aizy inde i varmen? :D
#14 Bazooun
2018-10-10 12:01
Fedt at følge din udvikling Ismail.
Kæmpe tillykke til dig og resten af Fragsters.
#19 whapz
2018-10-10 12:10
Han er jo blevet en sand maskajn. Mon ikke han er næste spiller til at tage et stort transferskridt? :>
#26 Bazooun
2018-10-10 12:24
Uden tvivl ven. Kæmpe potentiale, og kan ikke rigtigt se hvad der skulle stoppe ham.
#27 whapz
2018-10-10 12:28
Enig. Hårdt arbejde betaler sig. Husker altid folk grinte af ham i 1.6, når han sagde, at han blev pro en dag!
#30 dupscho
2018-10-10 12:32
Han kæmpede sgu også hårdt i 1.6, han er fuld maskine
#39 kfive
2018-10-10 16:05
Der var vel ikke grund til andet dengang. Havde aldrig set ham blive saa god en spiller som han er blevet.
#40 whapz
2018-10-10 17:44
Kan ikke sige dig i mod :)
#17 sirr
2018-10-10 12:09
Virkelig flot af Fragsters. Især at de formåede at holde hovedet koldt da North var igang med comeback :-). Spændende at se om de kan holde på refrezh der virker skarp :)
#18 jiG
2018-10-10 12:10
Har følt reffe til tider bliver glemt i forhold til stavn, men der er ingen tvivl om at hans niveau de seneste måneder har været skræmende (mere end det allerede var)
Fuld maskine til det her event
#21 gravityy
2018-10-10 12:11
Så vigtigt! GuldsmedeN i top3 hvor han hører til, tak :D
#23 arseface
2018-10-10 12:20
North kunne vælge mellem inferno og nuke. Ifølge hltv stats er nuke Fragsters bedste map og north's næstdårlige. Hvad er logikken bag det valg fra North? Er det bare arrogance?
#33 Nordby
2018-10-10 13:12
Tja North er jo et nyt hold måske de har praccet nuke nu her med cadian, og ikke rørt Inferno der er sku mange ting der kan ligge bag ved det map pick.
#29 cleansation
2018-10-10 12:30
Sindsygt af Fragsters. Flot af dem, og så fedt at se dem blive ved med at udvikle sig.

Aizy.......................
#32 babagg
2018-10-10 12:46
Og Fragsters er ude af top 30..... smid dem dog på en 15+ plads!
#34 ZARQ
2018-10-10 13:20
Sindsygt af Fragsters man kan sige det er et hold der har været i udvikling fra dag et af.

Refrezh skal os have han har virkelig rykket sig meget det seneste stykke tid hvis han fortsætter sådan så får Fragsters svært ved og holde ham.

Hvordan er det med Fragsters kan de leve af og spille mindes eller?
#35 probe
2018-10-10 13:30
Top klasse det der, Fragsters. Refrezh og torben har været for vilde altså. Det der comeback mod BIG var for fedt.
#36 Jewmeister
2018-10-10 13:33
Aizy... Han behøver vist ikke sædevarme i hans fine Mercedes længere!
#41 whapz
2018-10-10 17:45
Sin* fine Mercedes ..
#43 Jewmeister
2018-10-10 20:48
Du har ret, tak :)
#37 Madsen
2018-10-10 14:19
Hahha hvor er det pinligt for north de er så dårlige
#38 Martin
2018-10-10 14:28
Det er al den DPL refrezh har spillet.
#42 koNgb
2018-10-10 18:11
GuldsmedeN og SpyflueN!!
#46 Oldmanwalking
2018-10-11 21:23
Læs følgende artikel for at få et lille indblik i organasationen Fragsters https://esportsmagasinet.dk/fragsters-i-gang-med-a..