Opret Log ind
Landskamp fredag aften; stjerner forbigået til truppen
SønderborgNyt.dk kunne i dag fortælle, at Danmarks landshold skal spille på fredag. Det er derfor frem med dannebrog og klaphatten, når Danmark skal i aktion.
Skrevet af: enits    19. september 2018 19:25      

Vazor er klar til at repræsentere Danmark sammen med resten af Nova Pro.

SønderborgNyt.dk har i dag kunne berette, at Danmarks landshold på fredag skal i aktion. Det er derfor tid til at finde dannebrog frem og heppe på de danske drenge.

På landsholdet er spillere som device, gla1ve og MSL alle forbigået til truppen. Derimod skal Nova Pro-spillerne repræsentere Danmark, når der skal spilles landskamp i King of Nordic.

Nova Pro spillerne er helt med på hypen om en landskamp, og derfor har spillerne også udtalt sig til SøndeborgNyt.dk om den store kamp.

Her er holdets AWP-spiller, KaDaZ, klar til, at der bliver heppet med derhjemmefra:

Det er fedt at skulle spille landskamp – det er jo noget helt specielt,og vi skal bare være klar fra start – så de derhjemme kan synge med på ‘Vi er røde. Vi er hvide’ og heppe på os.

zYNC håber også, at de kan slå de tre andre nationer, når de i morgen aften skal i kamp.

Jeg håber vi kan slå Norge, Finland og Sverige, så vi kan sætte os på tronen som kongerne af Norden

Landskampen med Nova Pro som repræsentant spilles fredag aften, hvor mandskabet skal forsøge at hive den store førsteplads hjem.

Så det er frem med klaphat, dannebrog og nationalfølelsen hjemme i stuerne, når de danske drenge skal i aktion!

#1 rizc
2018-09-19 19:26
Kappa
#2 kiR
2018-09-19 19:27
:>
#3 OJ1738
2018-09-19 19:30
xD
#4 esco
2018-09-19 19:30
cringe
#9 n1m4
2018-09-19 19:38
+1 kammi
#5 N1K0
2018-09-19 19:31
Wtf
#6 xone
2018-09-19 19:31
Hold da kæft man. Så har praktikanten på Sønderjyskenet.dk sgu fået lov til at lege.

Man kunne vel have irettesat ordlyden da man blev interviewet, eller er der mon blevet fejlciteret helt voldsomt meget? :>
#7 Zebbe
2018-09-19 19:31
Hahahahahahahha er fan af dust2memes
#8 klimox
2018-09-19 19:32
Ny nordisk mester incoming!
#10 stenvang
2018-09-19 19:40
Fedt at se så mange gode spillet på det danske landshold https://www.hltv.org/stats/teams/6417/KoN%20Denmar..
#11 CABBI
2018-09-19 19:43
HAHAHAHAHAHAH
#12 Haastrup
2018-09-19 19:44
Er forhandlingerne mellem det rigtige landshold og e-sports spillerforeningen brudt sammen, siden man bruger folk fra divisionsklubber? 🙈
#18 Mads
2018-09-19 19:52
Fucking skruebrækkere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#24 OJ1738
2018-09-19 19:56
Dank
#32 CBC
2018-09-19 20:09
-_-
#13 Mrnobody
2018-09-19 19:44
Hold da ferie
#14 Patti
2018-09-19 19:45
hahahaha
#15 jollarn
2018-09-19 19:46
Savner landsholdet dengang de bedste spillere var med i 1.3/1.5 tiden... Og ikke de her unknowns
#30 Nordby
2018-09-19 20:06
NVM all over the place
#16 chr1s
2018-09-19 19:46
Serie 2
#17 Sander
2018-09-19 19:50
Godt at se vi følger stilen fra kampen mod Slovakiet
#20 TheSmilingGun
2018-09-19 19:54
Nu mangler vi bare de får klapsalver osv når kampen er slut.
#72 LETHAL
2018-09-20 07:29
Haha :D
#19 Kristja
2018-09-19 19:53
Hvem skal spille for de andre Lande?
Og hvem har besluttet at Nova.Pro skal spille? xD
#29 AlexBorg
2018-09-19 20:05
De vandt vel KoN kval? :D
#31 Kristja
2018-09-19 20:07
Arrh så giver det bedre mening :D
*eller vent hvad... Troede det har var Landskamp som i fodbold... vidste ikke at det bare var KoN ^^
#73 noche
2018-09-20 07:31
Det står næsten heller ikke i nyheden
#79 Kristja
2018-09-20 09:35
Var ikke klar over Dust2 lavede opslag som memes. Og nej det står faktisk ikke så man kan læse det, hvis man antager at denne side kun poster seriøse nyheder :)
#82 noche
2018-09-20 15:54
Der står King of Nordic i 4. linje, og så burde brikkerne ligesom falde på plads.
#87 Kristja
2018-09-20 16:58
Dit intellektuelle niveau, eller selvværd for den sags skyld er tydeligvis ikke særligt højt, hvis du har behov for at komme med spydige kommentare.

- Du skal ikke komme og bilde mig ind, at selveste KoN ikke kunne stå for at afholde Landskampe i cs, som der var i gamle dage. At det her så er en misvejledende og helt hen i vejret artikel, kan på ingen måde blive grundlag for mudderkast, blot ud fra at jeg havde mistforstået artiklen, og gik ud fra det var samme situation som det danske landshold i fodbold lige har stået i.

Når det så er sagt, så må du have en rigtig god dag, og så lad os da håbe du får det rigtige ben ud af sengen i morgen :)
#21 tHOMSEEE
2018-09-19 19:55
HAHAHAHAH
#22 walle
2018-09-19 19:55
HAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHA
#23 sirr
2018-09-19 19:56
Hvad fanden foregår der?
#25 KeyziN
2018-09-19 20:00
LOL
#26 Hani
2018-09-19 20:01
Det er seriøst den mest troll artikel jeg har set :D
#27 Martin
2018-09-19 20:01
Det er så fucking dumt.
#28 zYNC
2018-09-19 20:02
Det gode lir xD
#33 str1x
2018-09-19 20:10
er i blevet bedt om, at lave de udtalelser der eller hvad sker der? :D
#34 Endourx
2018-09-19 20:22
Hvor er problemet i den artikel? KoN er lavet som en kamp imellem nationer... Danmark, Sverige, Norge og Finland.
Dejligt at der er nogen der er stolte af at forsvare de danske farver. Helt samme niveau som når traditionelle sportsgrene sender talent hold til internationale turneringer. Her repræsenterer de også Danmark. De bliver da ikke hængt ud på nettet for at være stolte. Men der bliver skrevet en god historie om dem.

Men kan da godt se at det ikke er en Dust2 turnering og kan da godt se den journalistiske dybde i nyheden på denne side. Synes faktisk det er genialt at historien er bragt på SønderborgNyt forstil jer en god historie det er for esport i onrådet, og især overfor virksomheder der gerne vil støtte fremtidens talent.

Ønsker Danmark (Team Nova) alt det bedste. Håber de vinder, det kan kun styrke støtten af esport i det Sønderjyske.
#35 klimox
2018-09-19 20:47
Jeg kan ikke være mere uenig med dig. Artikler som denne er direkte skadeligt for esporten, hvis vi skal være troværdig som branche overfor eventuelle sponsors. Sønderborg Nyt fremstiller på ingen måder de korrekte informationer omkring landsholdet i CSGO (hvis der er et?) eller disse "landskampe". Derudover tyder meget på, at det er Nova selv, som har sendt SønderborgNyt en pressemeddelelse, som er meget fejlagtig.

Hvordan kan dette være en god historie for eventuelle sponsore, som vil støtte esporten? For mig at se, så kommer de til at støtte nogen som lyver om hvilken turnering de spiller. Hvis vi skal tages seriøst, så skal vi ikke lyve..

En sponsor vil tro, at vedkommende støtter landsholdet, men i virkeligheden støtter de et hold, som ikke er i toppen af Danmark. Vil denne sponsor turde at kaste sig over flere esportprojekter?

Husker at du udtalte dig om en lignende problemstilling, da jeres sponsorer stoppede opbakningen til CBE LOL turnering. Mener du udtalte i retningen af "de har brændt nallerne på andre esportprojekter. De europæiske hovedsæder dikterer, at firmaerne ikke skal støtte eksport i Danmark"

En nyhed som ovenstående vil flere sponsors brænde nallerne på, hvis de tror, at de støtter det danske landshold i CSGO.
#37 Endourx
2018-09-19 21:09
Men her i dette tilfælde er det jo meldt ud at det er King of Nordic. En turnering imellem nationer. En turnering hvor et hold fra hvert land har kvalificeret sig og skal repræsentere deres nation.

Dette gør dem ikke til et landshold, men de spiller stadigvæk for Danmark og de røde og hvide farver. Dette kan man da godt være stolt af.

Derfor er der ikke et forvirringssignal som du hentyder til. Går du på Team Nova side, kan man da læse at de skriver repræsenterer Danmark...

Problemstillingen i LOL og udmeldingen der handler ikke om landsholdsproblematik, men om kvalitet og overholdelse af aftaler. Derfor den kan du ikke trække ind her.

Men som du når har lagt mærke til/ læs om.... Hmm,.. aldrig skrevet om, så har alle hold fra CBE2018 fået deres penge indenfor 20min efter deres sejre. De udenlandske havde pengene indenfor 2 dage. Samt alle hold på nær en eller anden dansk spiller, der vidste tabte, har meldt rimelig positivt ud om CBE.
#39 Martin
2018-09-19 21:54
"Esportholdet Team NOVA Pro skal i landsholdstrøjen på fredag"

Hvordan kan det ikke være et forvirringssignal?
Jeg kan komme med 1836 andre eksempler på det samme. Det skal stoppe. Nu.
#40 Haastrup
2018-09-19 22:00
Kun mig der sidder og tænker, at en "normal" dansker, der ikke følger med i e-sport, men måske har læst nyheder om Astralis og North, lige nu sidder med følelsen af, at Team Nova har slået hold som disse, for at komme på "Landsholdet"? :D
#42 Martin
2018-09-19 22:12
Mens Aab skal være landshold i Svejts imens.
CSGO er fucking fedt. Der er ingen grund til alt det her pjat.
#45 Frawfact
2018-09-19 22:23
Jeg er helt enig med alt det folk siger. Både det med NOVA Pro og det med os fra AaB. At vi vandt en forenings turnering som resulterede i at man fik en titel der hedder "Danmarksmestre" vil jeg sige er noget pjat. Netop på grund af at det er misvisende for andre. Jeg sidder selv og gemmer hovedet lidt i skjul netop pga hvad folk dog ikke måtte tænke om alt dette. Dog takker jeg ikke nej til de muligheder der bliver åbnet, selvom jeg ikke selv synes at vi er holdet der skulle repræsentere Danmark som landsholdet.
#48 Martin
2018-09-19 22:29
Du skal fandme ikke dukke nakken.
Det skal ingen af jer.

Det er sq ikke jer som spillere eller aab som er problemet.
#49 Frawfact
2018-09-19 22:33
Tak. Håber dog at dem som står for de turneringer og "titler" følger med på Dust2 og tager ved lære af samt lytter til hvad samfundet har at sige.
#52 Endourx
2018-09-19 22:36
Men det er ramme betingelserne for turneringen og de aftaler arrangørerne / forbundene har lavet. Derfor der er ikke noget at skamme sig over.
Kan godt forstå din følelse når et nyhedsmedie skyder jeres resultat ned og et community, der ofte bekriger hinanden i stedet for at bakke op og støtte, taler det ned. Men de kunne da bare selv have været med.
Netop dette manglende samspil gør at Danmark mister sin position i esport. Og glæder mig til at følge udviklingen for de “gamle” aktører kontra de ny tilkommende. Og kan allerede nu se hvor det peger henad. For det minder meget om Vindsurfings udvikling igennem de sidste 15år. Samme mønstre.
#58 Hani
2018-09-19 22:46
Det er egentlig sjovt.
Men fordi at den danske scene altid har bekriget hinanden, mener jeg også at vi har fået så stærk en scene som vi har.

Hvis ikke spillerne troede på at de kunne lave bedre hold end de andre, og lave nye konstellationer, så havde vi aldrig haft så mange forskellige spillere der havde fået muligheden for at spille på det højeste niveau.
Tænkt hvis der kun havde været et bedste Hold i Danmark og alle der ville være bedst skulle altid den vej.

Det samme gælder turneringer og organisationer.
Pga at vi bekriger hinanden er man nødt til at differentiere sig og være bedre end de andre hvis man vil have kunder og skille sig ud.
Jeg er enig i at det kan blive for meget, især inden for forbundene.

Men konkurrencen har gjort os langt stærkere end hvis vi sad i rundkreds og holdte hinanden i hånden og ikke turde stille spørgsmålstegn ved måden de andre gjorde tingene på.
#64 Endourx
2018-09-19 23:11
Både og ....
Inden CBE 3-4 hold i opløsning. 2 endda ugen op til...
Efter CBE 3-5 hold i opløsning....
Hvor er styrken? Hvor er sammenhængen? Hvor er udviklingen?

Det er korrekt at individet måske er stærk og tilpasningsdygtig, men holdet?

Jeg sad 2 uger før CBE med en sponsor der spurgte til hvor mange hold der var tilmeldt, samt om det var korrekt at 3 hold der havde kvalificerede sig ikke eksisterede mere...

Svar: 2 tilmeldte hold og ja det var korrekt at 2 hold var gået i opløsning.

Derfra at skulle forklare værdien for sponsoren og stadigvæk virke sikker på at der 2 uger efter var tilmeldt 32 hold.....

Jeg har svært ved at se styrken og fordelen i hvordan scenen organiserer sig. Men det kan jo være at en kan forklare mig det.
#66 Hani
2018-09-19 23:23
Jeg er enig i at der er alt for mange hold der er for ustabile, men samtidig har vi også mega mange individuelt stærke spillere.
Nu ved jeg godt at du ikke er så dybt inde i CSGO scenen som mange af de andre her inde. Men hvis man kigger på hvor mange stærke danske hold/spillere vi har i de europæiske turneringer og så sætter det i forhold til indbyggere. Så ligger har vi nærmest dobbelt hvis ikke endnu flere spillere på højt niveau som hold fra andre lande.

Men ja, ustabiletet i subtoppen er for stor, men det er der flere grunde til.
Men vi er uden tvivl det land i verden der producerer flest top spillere Per indbygger. Og at spillere kan spille sig på hold hele vejen op, istedet for at blive kendt via faceit (ropz f.eks) på svag scene uden suptop, er klart en del af det
#55 Endourx
2018-09-19 22:41
http://www.dust2.dk/Nyheder/4242-danmark-sidder-p-.. - Bliver lidt forvirret. Er det en nations turnering eller har jeg misforstået noget?
#61 Martin
2018-09-19 22:53
Landsholdet betyder DKs bedste.
Stop med at pynte på tingene. Det er uærligt.
#65 klimox
2018-09-19 23:17
Overskriften:"Esportholdet Team NOVA Pro skal i landsholdstrøjen på fredag"

Første linje i artiklen: "Så er der snart landskamp på programmet"

En spiller skriver: "Det er fedt at skulle spille landskamp – det er jo noget helt specielt*

Dette er hvad der står i artiklen. Dette er fakta, ovenstående kan ikke misforstås. Der er et forvirringssignal her.

Derudover står der i artiklen, at det kommer fra en pressemeddelelse. Hvor kommer denne pressemeddelelse fra? Tænker ikke journalisten har skrevet pressemeddelelsen. Den må være enten fra NOVA organisationen og/eller spillerne selv.

Jeg tolker, at organisationen og/eller spillerne pynter på sandheden i ovenstående nyhed for egen vinding. Hvis en sponsor støtter eksempelvis NOVA eller andre hold som spiller KoN i den tro, at de er landsholdsspillere. Så vil de støtte esporten på et forkert grundlag. Dette er ikke en gevinst.

Jeg mener, at jeg sagtens kan trække linje til Cbe her. Du skriver: "Problemstillingen i LOL og udmeldingen der handler ikke om landsholdsproblematik, men om kvalitet og overholdelse af aftaler. Derfor den kan du ikke trække ind her." - Bemærk "kvalitet og overholdelse af aftaler".

Mens du i første besked skriver: "Synes faktisk det er genialt at historien er bragt på SønderborgNyt forstil jer en god historie det er for esport i onrådet, og især overfor virksomheder der gerne vil støtte fremtidens talent." Bemærk "genial historie", "overfor virksomheder der gerne vil støtte talent"

Så på den ene side skriver du, at dine LoL sponsors trak sig, fordi de havde dårlige erfaring med overholdelse af aftaler og kvalitet. Men på den anden side skriver du, at det er godt, at man skriver en god nyhed om esport og dette er godt for eventuelle sponsors som har interesse for esport.
IMO der er noget som ikke stemmer overens her. Der er hverken kvalitet eller overholdelse af aftaler, hvis en sponsor støtter eksempelvis nova på baggrund af sådan en artikel. Og du syntes åbenbart, at det er okay, at pynte på en historie for at tiltrække eventuelle sponsorer jf. din første kommentar.

Jeg er total uforstående overfor, at du ikke kan se, at det er ødelæggende for esporten. Når du har den position, som du har. Hvis du syntes, at det er okay at fordreje sandheden, så kommer Cbe til at få problemer, når sponsorene finder ud af sandhed. Hermed siger jeg ikke, at I holder jeres sponsors for nar, men hvis I gør, så får I et problem fremadrettet.

#langbesked #nyRomanEmpire
#80 Winspai
2018-09-20 09:42
Enig brormand :D
#81 kasparS
2018-09-20 10:12
Jeg syntes det var et fantastisk indlæg. Hop ind på Facebook og giv zui samme besked.

Der er noget galt i Danmark
Dybbøl Mølle maler helt ad helvede til
Bare tegnedrengen er i orden
Ka' man få det, som man vil
Blæse vær' med andres mening
Selvom det er dem, der står for skud
Der er noget skævt i toppen
Noget der trænger til at skiftes ud
#36 blameF
2018-09-19 20:59
Nejnejnej
#38 ferrizh
2018-09-19 21:14
Hvor er det fedt at se denne form for engagement, gør nu Danmark stolt!

slap dog af, fy for satan xD
#43 Skraldejohn
2018-09-19 22:15
Tag dig dog sammen BMW manden!
#46 ferrizh
2018-09-19 22:26
Hahahaha har du set mine nøgler?
#41 vnG
2018-09-19 22:04
Lad os lege en leg:

Marketingsdirektøren i en større dansk virksomhed, sætter sig for endelig at se på det her 'esport' - et begreb som efterhånden er velkendt for de fleste dødelige, uden at majoriteten forstår hvad det egentlig betyder og hvad det kan rumme.

Han har taget udgangspunkt i artiklen (eller en hvilken som helst anden artikel, hvor esporten har blæst ingenting op til rigtig meget) og tager det for gode vare, at her kan han få et reelt indblik i en regulær storkamp - en international kamp, hvor nogen af esportens førende nationer skal spille mod hinanden.

Så bliver han mødt af kampe, hvor spillerne ganske vist er hamrende dygtige - men setuppet omkring kampen, såvel som de antal seere som der ser det, er LANGT under hvad vi selv betragter som international standard. Alt det han kigger efter, er så langt under det niveau som esporten rent faktisk kan diske op med og alt det som han kan se kommercial værdi i. Spillernes egenskaber på serveren, er ham hamrende ligegyldige.

Det er et gæt, af den gode årsag at jeg ikke er marketingsdirektør, men jeg forestiller mig at der går lang tid før han igen bruger 10 minutter af hans fritid på at overveje esporten igen.

Derfor er jeg virkelig ikke fan, når vi kalder KoN for landskamp, tæller rengøringspersonalet med i 'tilskuere der har købt billet' eller andre fantomhistorier.

Esporten kan så fandens meget og potentialet er enormt - fortæl den historie i stedet.
#44 Endourx
2018-09-19 22:20
Er meget enig med dig.

Men det ændre ikke på at KoN er en nordisk turnering med et hold fra hver nation, som i turneringsformen kæmper for hver deres land. Er det 10 Sæsoner, og kunne se på Stenvangs link at stort set alle har prøvet at kvalificerer sig.

Derfor er det spillerne og organisationen der er forkert på den eller er det turneringen?
Hvis der var lignede turnering i Volleyball, U.V.Rugby eller anden sport, vil jeg som spiller altid være stolt over at være kvalificerede som Danmarks repræsentant, samt fortælle historien som turneringen fortæller.
#51 Hani
2018-09-19 22:35
Linket er ikke dem der har prøvet at kvalificere sig. Linket er alle dem der har kvalificeret sig, som man iøvrigt kan hver weekend.
Det er da noget af et landshold vi har hvis det link skal repræsentere det.
Tvivler på at landsholdet i de sportsgrene ville føle sig ligeså stolt hvis det var en åben turnering hver weekend og der de seneste 2 år havde været så mange forskellige i truppen.
Jeg tvivler på at 99% af spillerne overhovedet. Har tænkt at de repræsenterede et landshold, men derimod bare har været glade for hltv stats.
#56 Endourx
2018-09-19 22:43
Men vi er alle enige om at det ikke er et landshold. Men de kæmper vel for de røde og hvide farver og nationen?

http://www.dust2.dk/Nyheder/4242-danmark-sidder-p-..

Eller har jeg misforstået noget?
#57 stenvang
2018-09-19 22:45
Det danske landshold har et par spiller på deres hold. Øv at mine heroic skills ikke var gode nok til det :(
Houdini3 maps
Lenny1 maps
s0mmer3 maps
Creakz1 maps
fa1th1 maps
cauzed1 maps
jzprG1 maps
DalleEZ5 maps
f1kton3 maps
oskarJ7 maps
zibron4 maps
Supreemz1 maps
MjAAY3 maps
ErikseN1 maps
Bunke3 maps
Khone1 maps
bUSB0RG1 maps
hug13 maps
raoz1 maps
zentic5 maps
Typos8 maps
LeffeN2 maps
krait1 maps
rtA11 maps
JUGi2 maps
Haastrup2 maps
kenni2 maps
martiNwk3 maps
acoR7 maps
S1ck2 maps
scott6 maps
alnztw1 maps
INX5 maps
Snobey1 maps
XantosGG1 maps
FISK3NNN1 maps
mazi9 maps
d1sc0 fR1 maps
NikoHeiseN11 maps
nic0w1 maps
ragE1 maps
meliniom1 maps
LATINOBOMBEN9 maps
zeq9 maps
siNde5 maps
dfen8 maps
Nille2 maps
zEptonL16 maps
squidi14 maps
Console10 maps
wake2 maps
FONZEN11 maps
Lukki11 maps
krynex3 maps
gade2 maps
tw1ce2 maps
notaN5 maps
Nesquick5 maps
mathiaski2 maps
arNolder6 maps
quiNz17 maps
Wondi4 maps
KwNN4 maps
SkurkN4 maps
Basso19 maps
sunshine6 maps
domax8 maps
Danzji1 maps
TMB6 maps
Daffu8 maps
He1seR2 maps
RuDdy2 maps
Lorrdy2 maps
Dopmax2 maps
oW^3 maps
snedker3 maps
FliP15 maps
Remoy11 maps
Kolibrien13 maps
Clark8 maps
Brathe Ø3 maps
Crispy11 maps
Patti16 maps
Madsiaten2 maps
fess0r2 maps
ReX7 maps
Lux03 maps
sjuush17 maps
dezcan2 maps
rezex13 maps
slush1 maps
brieF3 maps
kpZET6 maps
fakz3 maps
smed3 maps
L0rdv1ng1 maps
wayz1 maps
n1xen1 maps
1nfility1 maps
kwezz9 maps
Soohe1 maps
blaq5 maps
Beslag1c1 maps
Streak2k104 maps
khurii2 maps
k0nfig3 maps
braadz2 maps
pkn2 maps
Sebz2 maps
AlexBorg1 maps
zYNC1 maps
Andersen1 maps
SørenT1 maps
wusung5 maps
Vster2 maps
b0ychild9 maps
daboys1 maps
inov2 maps
cbk1 maps
MalthS1 maps
haste8 maps
hANZEY1 maps
MuGGe1 maps
Vazor4 maps
vedde4 maps
Andkilde4 maps
vigg01 maps
ferrizh1 maps
Celrate3 maps
fr0slev3 maps
Johnny2 maps
Sikrow3 maps
fredde3 maps
empyreaN2 maps
dAHL3 maps
ezing2 maps
Standins
Lucky1 maps
minet4 maps
slize2 maps
dj_skullfuck3 maps
REZ1 maps
alexsomfan7 maps
NaToSaphiX3 maps
roeJ2 maps
Meldola7 maps
vazer1 maps
Skralde2 maps
HECTOz2 maps
VigzZ19 maps
Ryxxo6 maps
Jialocin3 maps
holzt11 maps
tmL6 maps
zyloN3 maps
kr1zzer7 maps
b0RUP4 maps
miNd9 maps
biLi3 maps
f0lM3r2 maps
wAGNR5 maps
kiR1 maps
Nodios5 maps
fweak2 maps
SNR1 maps
Nizzen2 maps
c0rn2 maps
kodaz3 maps
LETHAL9 maps
MENIX1 maps
Kristou2 maps
madsztw3 maps
funtz4 maps
Trixit2 maps
Poly1 maps
netrick3 maps
KS10 maps
TeSeS2 maps
doktizh1 maps
heff2 maps
Strikker6 maps
Twinx7 maps
thamlike9 maps
DetlevSNitzEL4 maps
MSAA2 maps
nicoodoz4 maps
zyh2 maps
blameF12 maps
Kronow2 maps
hiffer2 maps
dfect1 maps
Spuudy1 maps
br03 maps
lilja1 maps
Cruz2 maps
Cabbi5 maps
shaker1 maps
wezx5 maps
IceBerg3 maps
stylez5 maps
JarKo2 maps
refrezh4 maps
Bubski2 maps
kNz1 maps
ziMP1 maps
Mik0N3 maps
LuLLe1 maps
nYrn1 maps
BERRY12 maps
Pihl2 maps
Zatty1 maps
PnX1 maps
mupzG3 maps
bql2 maps
cleMeNz03 maps
rautick2 maps
Coronaz2 maps
rewen2 maps
zyp2 maps
freddo4 maps
Brille3 maps
FIEND2 maps
Farlig
k0pe
kalleW
Muk
#59 Hani
2018-09-19 22:47
Det er seriøst noget af en liste :D
#62 stenvang
2018-09-19 22:53
Håber lidt det er en øjenåbner for nogle. Da nogle ikke helt har forstået hvad kon er. Og hvorfor vi ikke skal sammenligne det. med noget det ikke er.
#78 LETHAL
2018-09-20 08:55
Så kan jeg skrive på CV'et, at jeg har spillet 7 landskampe for Danmark. LUL.
#60 Endourx
2018-09-19 22:49
Men du læser jo ikke hvad jeg skriver...
Vi er enige om at det ikke er et landshold. Men de kæmper vel for Danmark som repræsentanter i en nordisk turnering.

http://www.dust2.dk/Nyheder/4242-danmark-sidder-p-..

Det har I da også selv kommunikeret på Dust2.
#63 Martin
2018-09-19 22:59
Forstå nu forskellen på Danmark og Landsholdet.
#91 BYRTz
2018-09-21 01:12
Jeg er så fortvivlet over at se Bestyrelsesformanden for CBE være så påståelig.



:DDDDDD
#67 MENIX
2018-09-19 23:23
Husk også lige at få den gamle liste med

https://www.hltv.org/stats/teams/5139/Denmark

Vi var 2-3 KoNs inde før det hed KoN Denmark .. Dengang var vi bare "Danmark"
#68 Hani
2018-09-19 23:26
Men den liste der er vel på en måde også mere reel, da der også er spillere der har spillet dengang der var et "landshold" der spillede.
#70 MENIX
2018-09-19 23:35
Jep, der er et par stykker hist og her.
#75 vnG
2018-09-20 08:22
80% af listen er reelle landsholdsspillere, de sidste 20% er fra KoN - så 'et par stykker hist og her' er en vag betegnelse :p
#83 MENIX
2018-09-20 16:09
Selvfølgelig - du har helt ret, det var nu bare mere for at pointere der også var lidt KoN på den liste i sidste ende!
#88 zanoj
2018-09-20 18:08
Yes, så er jeg en del af den sjældnere del. De sidste 20%! Det tager jeg udelukkende som en positiv ting.
#74 zanoj
2018-09-20 07:43
Jeg kan godt lide den her liste.
#84 MENIX
2018-09-20 16:09
Enig!
#90 BYRTz
2018-09-21 01:05
Colon med hår?????
Han vil for evigt se sådan her ud for mig.
https://gyazo.com/4cfb059653bebab9ed26cafd38beeec0
#47 mart9n
2018-09-19 22:28
det er for meget banter til mig
#50 Tomolomo
2018-09-19 22:34
Et landshold bliver udtaget...det her er jo til grin! Det er ikke udtaget! Det er en turnering, som er fin nok, men aldeles ikke noget som f.eks. Astralis vil deltage i.
#71 Johnnyw0w
2018-09-20 03:44
=)
#53 hoeirup
2018-09-19 22:37
Evt en bar hvor landskampen bliver streamet?
#54 Messias
2018-09-19 22:38
Er det en joke??
#69 Endourx
2018-09-19 23:29
Tak for aftenens debat. Glæder mig til at deltage i flere fremadrettet.
God fornøjelse med Majoren.
#76 Madsen
2018-09-20 08:40
ahhahah nova er jo lort ahaha og device og glaive har jo ikke spillet det er en kæmpe løgn og det bliver hyppet op til noget det slet ikke er :D
#85 warwhale