Opret Log ind
Mixhold vinder anden kvalifikation til 100% PÅ CS:GO #3
Et mixhold bestående af flere velkendte ansigter viste sig som det bedste mandskab i den anden kvalifikation til 100% PÅ CS:GO #3
Skrevet af: MumaCe    18. september 2018 23:30      

23 hold var mødt op til den anden kvalifikation til 100% PÅ CS:GO #3, hvor der igen var flere spændende hold iblandt. Gårsdagens finalister fra smiley var også med, men måtte denne gang se sig slået af CellerD.

I stedet var det leinmakq, der har den tidligere Alpha-stjerne, wusung, på holdet, der tog teten i den øverste del af brackets, og slog CellerD i semifinalerne. I den anden semifinale var det team_fpl der kunne spille sig i finalen foran Aab Elite.

Finalen blev spillet på Overpass, hvor leinmakq viste at være det stærkeste af de to hold på dagen, og dermed spillede sig i finalen i 100% PÅ CS:GO #3. 

Slutstillingen fra den anden kvalifikation til 100% PÅ CS:GO #3:

  • 1. dk leinmakq (onas, tobyy, wusung, clarkz, condexxx)
  • 2. dk team_fpl (zEROBOy, br0, jabbi, scott, Chr1S)
  • 3-4. dk CellerD (Cos1, FiDDe, zev0x, migland, DirtyJuan)
  • 3-4. dk Aab Elite (ErikseN, FrawFact, Shockie, wadion, Nanoon)

Finalen bliver spillet i morgen, hvor vestr vil spille i stedet for clarkz i finalen for leinmakq. Finalen spilles i morgen klokken 19:00, hvor det vindende hold vinder fem billetter til BLAST Pro Series i København.

#1 AlexBorg
2018-09-19 00:07
Jeg kan li det wu - Gl i morgen!
#3 wusung
2018-09-19 09:00
Får jeg brug for!
#2 jabbi
2018-09-19 08:43
wp
#4 wusung
2018-09-19 09:19
Tæt kamp!
#5 jabbi
2018-09-19 09:31
typisk jeg er dårlig mod jer =D
#6 tobyy
2018-09-19 09:45
Det var også nogle helt åndsvage skud du fik igennem smokes og burst ect. på den ct side xD
#7 wusung
2018-09-19 10:46
Han blev bare straffet for at have næsen for langt fremme ;)
#8 wusung
2018-09-19 10:46
Og Jabbi, der er altid en som skal tage bunden I havde dig og vi have Onas :P
#9 onas
2018-09-19 10:57
undskyld morfar
#10 wusung
2018-09-19 11:00
Ikke okay barn
#11 Davidsen
2018-09-19 11:31
lidt en overraskelse imo, jeg ser dem ikke have den store chance i mod PULSIVE desværre.

Bliver den streamet nogen steder?

ellers streamer wusung vel igen, det var en fornøjelse og se igår.
#12 tobyy
2018-09-19 22:39
:D
#16 Davidsen
2018-09-20 13:13
man kan ikke have ret hver gang hehe men i så vel heller ikke jer selv som vindere inden finalen?
#18 tobyy
2018-09-20 13:52
Selvfølgelig så vi os som vindere. Man går da ikke indtil en kamp troende at man taber - så kommer man i hvert fald ikke langt.
#19 Davidsen
2018-09-20 14:35
nej så langt er jeg med, måske skulle jeg omformulere mig og sige "i så vel ikke jer selv som favoritter" det kan dog også bare være mig som ikke følger nok med i scenen. men i havde 2 spillere som har spillet på gode hold, så har i dig som er semi kendt og så to ukendte spillere.

Men i var da klart det bedste hold siden i vandt, tror også bare cs på det her niveau er lidt random, eller også har jeg overvurderet PULSIVE.
#13 condex
2018-09-19 22:39
:-D
#17 Davidsen
2018-09-20 13:14
Jeg så ikke selv kampen desværre, men skal da klart holde øje med jer fremover.
#14 onas
2018-09-19 22:40
:)
#15 Davidsen