Opret Log ind
Prøv Danish Pro League gratis i 5 dage
Danish Pro League er det optimale sted for danske CS:GO spillere, som både vil have en hyggelig kamp men samtidig også jagte ELO og oprykning.
Skrevet af: Sander    23. september 2018 10:20      

Danish Pro League er samlingsstedet for alle danskere, der vil spille CS:GO og samtidig undgå russere, der råber "CYKA BLYAT" hele tiden.

Det hele foregår på FACEIT og er automatiseret til en sådan grad, at det blot kræver et par tryk, før du er i gang med en kamp, hvor du spiller med og mod danskere på dit eget niveau, da Danish Pro League er delt ind således:

Der kan forekomme spillere, som ikke passer til de pågældende levels, men det skyldes, at man optjener og taber ELO i kampene, men i slutningen af hver måned nulstilles det, så alle, der ikke passer ind i den pågældende division, smides ud og skal joine den, som personens level passer til.

Det er også i slutningen af hver måned, at pengepræmierne udbetales til top 3 i hver division. I sidste måned var der 11.500 kroner i puljen.

Normalt koster Danish Pro League penge, men du kan nu få lov til at prøve det gratis i fem dage. Du skal blot trykke her og indtaste "DPL5FREE" nederst på siden, og så kan du joine den division, som dit level passer til og gå i gang med at spille.

Vi gør lige opmærksom på, at FACEIT muligvis automatisk giver dig et medlemskab, hvis du har betalt hos dem før, så husk at afmelde servicen, hvis du ikke ønsker at betale for en måned.

Opførslen er vigtig

Vi går meget op i, at alle opfører sig pænt i Danish Pro League, da alle skal have en god oplevelse. Husk derfor at behandle andre, som du selv gerne vil behandles, og det er ikke nødvendigvis altid alle andres skyld, at I taber en kamp.

Du skal kommunikere med dit hold, mens I spiller, og det sker på TeamSpeak med denne ip: ts3.dust2.dk.

Derudover skal du spille seriøst, og du skal i så stor udstrækning som muligt indgå i holdets planer for runderne. I aftaler selv indbyrdes, hvem der styrer taktikkerne.

Hvis det opleves, at en spiller ikke opfører sig ordentligt, kan du hive fat i en admin, som er online på discord eller du kan oprette en klage, som så behandles løbende.

Kom på hold med din ven

Det er muligt at joine en queue sammen med en ven, så I er sikre på at komme på samme hold.

I skal blot lave et party sammen inde på FACEIT, logge ind på anti cheat klienten og herefter kan en af jer trykke "PLAY" og vælge, at det er jeres party, der skal være med i kampen.

#2 Clumsy
2018-09-14 11:57
Har indtastet den men den vil stadig have mig til at subscribe?
#4 Sander
2018-09-14 12:06
Vil du lige linke din profil?
#5 condex
2018-09-14 12:12
Har samme problem
#7 Clumsy
2018-09-14 12:12
https://www.faceit.com/en/players/ClumsyOne

:)
#10 stenvang
2018-09-14 12:22
Tak
Kan godt se at koden bliver registreret. hvorefter den siger man skal vente lidt.
hvor langt tid der skal gå, ved jeg dog ikke. Men vi hiver lige fat i faceit og høre.
#13 Panther
2018-09-14 15:51
Jeg har ventet 4 timer nu, og den er ikke kommet endnu. Så tror bare ikke det virker :D
#11 Hauge-
2018-09-14 12:23
Har også samme problem
#12 Panther
2018-09-14 15:50
Har samme problem :D
#14 Sander
2018-09-14 15:52
Bør være fikset nu. Faceit har confirmed, at det er ordnet, og jeg har tjekket Clumsys bruger, han har fået sub, og enits har også lige gjort det, hun fik også sub og kunne joine.

Hvornår prøvede du?
#17 LolGirafPr0n
2018-09-14 19:10
Sander skal du have et carry fra dpl c?
#31 AndersenDKk
2018-09-17 16:40
Sander, ved du om det er 5 dage fra når man joiner dpl free, eller om det er 5 dage fra der de startede det er free konsept hvis man kan sige det sådan :)
#32 Sander
2018-09-17 17:05
Fem dage fra du bruger koden :-)
#33 AndersenDKk
2018-09-17 17:45
okay tak:)
#3 kasparS
2018-09-14 12:02
Håber at se en masse nye mennesker. Vi glæder os i hvert fald til at byde jer velkommen.
#15 Panther
2018-09-14 15:55
**FOR FOLK DET IKKE VIRKER. LEAVE HUBBEN, OG JOIN DEN IGEN. DET VIRKER**
#16 Panther
2018-09-14 15:56
Credit til KasparS
#18 Thomsen94
2018-09-16 04:06
Har lige et spørgsmål. Hvordan er niveauet i Faceit lvl 1-5 i forhold til matchmaking osv? Er nemlig MGE, men har længe overvejet at give det en chance :) Håber på positiv respons
#19 kasparS
2018-09-16 04:13
Tænker bare du skal prøve det, der er en af danmarks bedste caller i dpl c. LOBO STRATS det er vejen frem ;)
#20 10_Gr0n
2018-09-16 12:32
Enig. Har hørt Lobo er ved at blive signed til North istedet for MSL. Han er beviset for, du behøves ikke være høj level, for at spille pro.
#21 detura
2018-09-16 14:43
Ja, tænk hvad lobo så kunne udrette med den trup.
#22 10_Gr0n
2018-09-16 16:27
Bedre spørgsmål, hvad kan han ikke udrette ?
#23 kasparS
2018-09-16 18:22
tænker FOREVER LEGENDS STATUS, mere end han har i forvejen
#29 detura
2018-09-17 10:36
:D
#24 cleansation
2018-09-16 18:59
Tja du vil nok være omkring lvl 1 til 2. Men der er en del som spiller, som er rimelig lave ranks, og de fleste bliver bedre med tiden af at spille med bedre spillere på faceit.... Så synes da bare du skal give det et try. Bare husk at følge lobo strats.
#25 mosel
2018-09-16 20:32
@sander - Der står jeg ikke er i det rigtige land - Og derfor ikke kan joine. ALT er sat til Danmark, både steam og faceit
#26 stenvang
2018-09-16 21:21
kan du link til din faceit konto ?
#28 mosel
2018-09-17 10:21
Har fået fikset det - Ellers tak ! :D
#30 AndersenDKk
2018-09-17 16:22
er det 5 dage fra du tilmelder dig eller er det 5 dage der er blevet aftalt ?
#34 Thomsen94
2018-09-18 05:24
https://www.faceit.com/en/players/Thomsen94
#35 n1clasdDdDdDdd
2018-09-18 09:43
Jeg brugte koden, og skulle stadig betale 5 pund. Og det trak den automatisk, dårlig stil.
#36 dhor
2018-09-18 09:46
hvordan har du formået det
#37 Sander
2018-09-18 10:49
"Vi gør lige opmærksom på, at FACEIT muligvis automatisk giver dig et medlemskab, hvis du har betalt hos dem før, så husk at afmelde servicen, hvis du ikke ønsker at betale for en måned."

Er du forresten sikker på der er trukket penge og at du ikke bare har fået en mail om, at det sker, hvis du ikke afmelder?
#39 olymp
2018-09-22 19:02
De formulere det som om at man betaler 4.99£ efter man har aktiveret koden "You have successfully subscribed to FACEIT. You were charged £4.99" De har dog ikke trukket noget :-)
#38 BearReal2
2018-09-19 14:03
Hvor lang tid går der cirka før at man kan spille? efter at man har aktiveret koden? :D
#40 Wanted
2018-09-23 13:32
DPL5FREE
#41 cleansation
2018-09-23 14:58
Kan i ikke få nogen flere admins? Helt sindsyg af folk skal vente i over en time, på at få en kamp cancelled
#42 Basta1n
2018-09-23 16:17
Som jeg også forklarede i HUB chatten, så er der et par admins henne og dække major, samtidig med var det ved 14-15 tiden, hvor de andre admins var på arbejde. Vi fik det dog fixet =)
#43 cleansation
2018-09-23 16:26
Havde ikke set det i hubben. Men det er sku lidt op af bakke, at man skal vente så lang tid. Det var trods alt i weekenden og ikke end hverdag.

Men takker for hjælpen, dog synes jeg at det står noget sløvt til med admins. Kan det ikke betale sig at få et par stykker mere til at kunne gøre det her? Ikke første gang at det har taget meget lang tid at få fat i admins. Det er en skam, fordi jeg elsker at spille dpl langt mere end normalt faceit.
#44 stenvang
2018-09-23 17:01
Til en anden gang. Så tagger du bare alle admin på discord.
#45 cleansation
2018-09-23 17:18
takker for tippet