Opret Log ind
Target Practice: Vis dine skills
eOddsets Target Practice er tilbage, så nu kan du vinde frit spil kroner og hardware, hvis du er fyldt 18 år.
Skrevet af: Sander    13. september 2018 12:04      

eOddset har under Majoren i London lanceret en kampagne, hvor du kan vise dine skills og samtidig vinde både frit spil kroner samt hardware fra SteelSeries, Kingston og ZOWIE.

Det går helt simpelt ud på, at du tilmelder dig spillet og hver dag forsøger at ramme så mange popup-skiver, du kan. For hver 1.000 point, du optjener, får du 1 kr. i frit spil, mens du kan unboxe hardware og frit spil kroner, når du stiger i rank.

Kampagnen løber til og med 16. september, så der er nogle dage endnu til at deltage. 

Alle dine frit spil kroner, som du vinder, udbetales til den Danske Spil BLÅ Konto, som din email er tilknyttet. Hvis du vinder hardware, modtager du en SMS med nærmere information om det. 

Du skal være fyldt 18 år for at deltage, som du gør ved at trykke her.

#1 FiskereN
2018-09-13 12:56
Hvorfor 18?
#2 ClinT
2018-09-13 13:01
Fordi du skal være 18 for at kunne oddse lovligt :) Konkurrencen giver dig bl.a. penge til at oddse for?? :D
#4 DFINE
2018-09-13 13:14
Elsker det danske system med, at man skal være 18 for at oddse (hvor det i det mindste ikke er helt tilfældigt) men 16 for at spille lotto..
#5 ClinT
2018-09-13 13:21
Haha. Jeg er heldigvis så gamle at alt det her politiske ordentlighed ikek var noget der eksisterede. Jeg fik sq en tyver af farmor da jeg var tolv, og istedet for at snoller blev det fandme en tips 13 :D
#6 TheSmilingGun
2018-09-13 13:51
Kan man smide alle sine penge på lotto som 16 årig?
#9 DFINE
2018-09-13 14:42
I teorien så ja.
#10 TheSmilingGun
2018-09-13 16:25
Wtf... Og så snakkede folk så meget om CS:GO og gambling...
#7 deu
2018-09-13 13:56
Ludomani er noget helvedes noget, og for mange unge drenge starter det med betting i alle mulige afskygninger. Lotto er... Lotto, ikke lige så stimulerende som betting. :) Er det nok derfor at et skrabelod accepteres! :D
#3 Martin
2018-09-13 13:02
Det er vel fordi det er noget indirekte reklame for oddset.
#8 MENIX
2018-09-13 14:05
Nu vandt jeg Target Practice til ESL i Odense.
Det vil vel være en skam at gøre det igen.
#13 Drizzle
2018-09-13 21:46
Går efter første pladsen denne gang... fik en anden præmie til ESL Odense, måske kan vi bytte denne gang MENIX?? Vandt du ikke et headset?? Jeg mangler vertifald et nyt et...
#14 MENIX
2018-09-13 21:50
Hvad hvis jeg vinder hardware!? :(
#11 str1x
2018-09-13 16:27
Fuck det er udfordrende på en macbook. Kan ikke anbefale det uden, at bruge en mus =D
#12 Drizzle