Opret Log ind
KroNoZ og martiNwk er fortid i Lyngby Vikings
Det er slut med KroNoZ og martiNwk i de kongeblå trøjer, efter Lyngby Vikings ellers har haft et ganske fint CBE 2018.
Skrevet af: Sander    11. september 2018 22:43      

Her ses de to spillere, som nu er fortid i Lyngby Vikings.

Lyngby Vikings er nu nede på tre aktive spillere i startfemmeren, da KroNoZ og martiNwk ikke er en del af holdet mere, det skriver organisationen i en pressemeddelelse.

Udskiftninger er ikke uvant for Lyngby, for det er blot under en måned siden, at holdet skiftede Skralde ud med birdfromsky, der overtog rollen som caller på det danske mandskab, der deltager i blandt andet C4 Ligaen.

Til CBE 2018, som holdet netop er hjemvendt fra, sluttede Lyngby som etter i gruppen efter en meget overraskende sejr over ALTERNATE, men i første runde i slutspillet blev de slået ud af Nexus.

Lyngby skriver i pressemeddelelsen, at bruddet med martiNwk og KroNoZ sker helt udramatisk, og holdets coach, FeTiSh, tilføjer:

Vi vil som hold gerne blive ved med at udvikle os, og det kræver nogen gange, at man må give slip på spillere, for at gøre plads til at prøve nye spillere af. KroNoZ og martiNwk er nogle dygtige spillere og skønne unge mennesker, som har gjort en rigtig god indsats på holdet, og de skal have alt held og lykke i fremtiden.

Det danske hold er allerede nu i gang med at prøve nye spillere af, så holdkortet kan blive udfyldt hurtigst muligt.

Lyngby Vikings består nu af:

  • dk Twinx
  • dk Daffu
  • dk birdfromsky
     
  • dk FeTiSh (Coach)
#1 KeyziN
2018-09-11 22:45
OKAY
#26 zanoj
2018-09-12 13:49
Såååååååååååå
#28 KeyziN
2018-09-12 15:21
Nej, væk med den tanke!!! Ved hvad du tænker
#29 yayayayay
2018-09-12 15:56
tænker det samme, og håber det
#30 KeyziN
2018-09-12 16:29
??????????????
#31 yayayayay
2018-09-12 17:41
troede bare du skulle fange dem som hold
#32 KeyziN
2018-09-12 17:42
Nah, er pensioneret
#50 Nordby
2018-09-13 17:49
så ses ude af pension og keyzin på lyngby vikings om en uge?
#51 PihL
2018-09-13 18:12
Tror keyzin har en god advantage til at komme ind komme på lyngby da
#52 CABBI
6d 7t 2m
forstår ikke
#53 Basso
6d 6t 58m
:O
#2 An4K
2018-09-11 22:45
bum
#3 Zebbe
2018-09-11 22:45
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
#4 phoxyy
2018-09-11 22:49
Den havde jeg ikke lige set komme. GL til begge partere :-)
#5 Kanstrup
2018-09-11 22:51
de vikinger kan ikke holde sammen...
#6 CABBI
2018-09-11 22:54
@hobro
#7 Kanstrup
2018-09-11 23:01
👏
#8 cleMeNz0
2018-09-11 23:17
XD
#12 LyMZ
2018-09-12 07:57
hahaha
#16 Kanstrup
2018-09-12 08:47
Det var lidt joken...
#9 skolla
2018-09-12 00:32
60% af lineuppet skiftet på under en måned. Skidt tendens synes jeg. Hvem mon de hiver ind?
#10 TheKonkel
2018-09-12 00:48
Den store shuffle kommer !!! gem jer, log af steam !

GL til Kronoz din lille spire! Jeg kunne ikk kende dig til CBE fordi jeg troed du var større end BlameF i virkeligheden :D

Bliver spændende at se hvem der skal ind forbi Lyngby.
#11 Buglezz
2018-09-12 07:42
Stabilitet.... Kom nu gutter.
#13 Martin
2018-09-12 08:02
Synes top 15 skrumper 🤷🏼‍♂️
#33 Jialocin
2018-09-12 17:43
kom nu bare med den top 15 + boblere altså
#34 zyppp
2018-09-12 18:18
imo synes jeg det er fint de bliver med top10, det er langt mere attraktivt at spille sig i top10 end top15 :-D
#37 Jialocin
2018-09-12 19:02
Enig - det var en sarkastisk bemærkning til alle dem der siger at der skal være en top 15 konstant :D
#38 zyppp
2018-09-12 20:53
Ah, den fangede jeg ikke! :-D
#39 Jialocin
2018-09-12 20:55
hahaha mybad
#35 Martin
2018-09-12 19:00
Hvad tænker du den gør/kan bidrage med?
#36 Jialocin
2018-09-12 19:02
Det var sarkastisk Martin, mybad :D
#14 Nordby
2018-09-12 08:11
Tja skuffende er det at vi bliver ved med at vende tilbage til mange udskiftninger, men mon ikke vi ser Lyngby hive nogle heavy hitters ind så de kan kæmpe om en plads i top 10.
#15 sirr
2018-09-12 08:18
Det virker underligt at man vælger at skifte 2 spillere uden at have 2 nye klar, hvilket udtalelsen ikke lader en tro. Men med fetish som coach er jeg dog sikker på at det nok skal blive godt. I øvrigt havde jeg forestillet mig en som netop fetish kunne/ burde coache på højere niveau.
#17 Zebbe
2018-09-12 08:51
Det er da på ingen måde unaturligt at kicke x antal spillere, uden at være klar til at annoncere x antal nye spillere, der erstatter? De skal jo højest sandsynligt først try nogle folk, før de kan se sig fast besluttet på hvem de ønsker at fortsætte med.
#18 Nordby
2018-09-12 08:55
+1 det er sku umuligt at try folk når de stadig er på holdet, hvor skal de finde tiden til at trye hvis det ikke er i deres pracc tider :D
#21 sirr
2018-09-12 13:14
Jeg skriver vel heller ikke at det er unaturligt, men derimod "underligt" (i min optik) at man ikke har to nye spillere i sigtet.

Jeg giver dog dig og Nordby ret i at man på det her niveau gerne vil prøve nye spillere af før man vælger dem fast på holdet :-)
#22 Fuzehh
2018-09-12 13:22
tænker også at twinx fetish og birdfromsky har et rimligt stort netværk så de har sikkert massere af spillere der skal prøves
#23 Zebbe
2018-09-12 13:32
Hvor står der at de ikke har 2 nye i sigtet?
#24 Typos
2018-09-12 13:37
+1
#25 Haastrup
2018-09-12 13:39
+2
#40 sirr
2018-09-13 08:41
Med den retorik: Hvor står der at de har det?

Min intention med opslaget var mest af alt at indikere at hvis man ikke allerede har 2 nye linet op og klar, så virker det for mig underligt at udskifte når man lige har lavet et ganske fint resultat offline. Omvendt kan jeg dog sagtens sætte mig i deres sted og forstå tesen om at man bliver nød til at prøve dem/ nogle af før man kan tage dem fast med på holdet.
#41 Nordby
2018-09-13 08:47
Jeg giver dig lidt ret, man kan vel håbe at de har 2 klar til tryout rimeligt hurtigt, men som min pointe lagde i og som du har anerkendt er det umuligt at try folk, mens de 2 man vil erstatte stadig er på holdet, da man jo så skal finde tid til det uden for pracc, hvilket nok er umuligt på dette niveau. Håber da også de har 2 de er i gang med at try med nu så vi ser dem stærkt tilbage snart med fuldt lineup.
#47 Zebbe
2018-09-13 12:30
Nu skal jeg da lige hjælpe dig endnu mere på vej: "Det danske hold er allerede nu i gang med at prøve nye spillere af, så holdkortet kan blive udfyldt hurtigst muligt."
#19 Tonicc
2018-09-12 08:56
I skriver bare
#20 yayayayay
2018-09-12 09:35
de kan vel kun downgrade nu
#42 Nordby
2018-09-13 08:49
overhovedet ikke der er mange gode spillere uden hold, og de har alle sammen vidst at de har niveau til mere jeg kunne sagtens se de hev 2 rigtig talentfulde spillere ind, med måske en smule højere niveau end martin og kronoz. Når jeg har tænkt lyngby firepower inrdrømmer jeg gerne at det faktisk er de 2 de har smidt på porten der typisk har stået i bunden af min liste, så mon ikke de prøver at skaffe nogle med lidt end kronoz og martin. Intet ondt ment mod dem de er begge helt syge, men synes ikke det er dem man har set har defineret mange af deres kampe med gode plays osv. de har nok bare været deres stabile spillere og gjort deres job.
#43 WeiZ
2018-09-13 09:07
Vil mene du tager lidt fejl af Martinwk. Synes hans impact på de kampe jeg har set i hvert fald, har været utrolig vigtig. :P - Men igen, jeg ser heller ikke 50% af deres games :D
#44 Nordby
2018-09-13 09:36
Yeah er også bare mit syn på tingene som også skrevet intet i mod dem er jo ikke ligefrem star analyst så hvad jeg synes betyder ikke det helt store haha
#45 WeiZ
2018-09-13 09:38
Samme her :D - Men håber de får styr på tingene, og håber de to andre får et flækkeren hold!
#46 Nordby
2018-09-13 09:56
+1
#48 yayayayay
2018-09-13 16:52
nå nå der fik du taget mig på overfladen og ændret min mening som var jeg Gandhi i 1920
#49 Nordby
2018-09-13 17:48
ment som hvad haha er helt ude at sejle.
#54 Mrnobody
6d 5t 59m
Hahha
#27 gravityy
2018-09-12 15:09
Sådan kan det gå, det er jo ikke henze der laver reglerne!
#55 v1ctor
6d 5t 29m
er du sikker ?
#56 gravityy
4d 20t 45m
Ikke helt, men det plejer han at påstå 🤔