Opret Log ind
North, Sprout og OpTic til StarSeries S6
StarLadder har inviteret seks hold til deres turnering i oktober og lavet ændringer på deres færdigspillet kvalifikation, hvilket har sikret tre yderligere danske hold til turneringen.
Skrevet af: Arthrangos    14. august 2018 10:44      

MSL og resten af North har fået en direkte invitation til StarSeries S6.

StarSeries i-League Season 6 tæller nu 12 ud af 16 hold, da StarLadder har inviteret seks tophold og ændret på deres kvalifikation, som dog allerede er færdigspillet.

Blandt de seks inviterede hold finder vi North, som for nyligt sikrede sig Heroics talent, niko, hvor løverne sendte mertz over til es3tag og kompagni i byttehandlen.

LÆS OGSÅ
North og Heroic bytter spillere

Sprout og OpTic var blandt de hold, som deltog til den lukkede kvalifikation, men nu skal de til Kiev i oktober alligevel, da StarLadder lader top 2 fra den amerikanske kvalifikation og top 4 fra den europæiske kvalifikation gå videre til turneringen.

Med 10 yderligere hold bekræftet til turneringen ser listen over de deltagende hold ud som følger:

 dk Fragsters                    dk North
 dk OpTic  dk Sprout
 se fnatic  se NiP
 lt Imperial  nam compLexity
 au Renegades   world HellRaisers
 us NRG
 
 kz Gambit
 
 world Invitation #1  world Invitation #2
 Asia Asiatisk kval. #1  Asia Asiatisk kval. #2

StarSeries i-League Season 6 finder sted fra den 7.-14. oktober, hvor 16 hold kæmper om en samlet præmiepulje på 1.958.000 kroner.

#1 Torp
2018-08-14 10:49
Ser godt ud med danske øjne
#2 yez
2018-08-14 10:59
tier2 turnering uden top6 holdene?
#6 QvisT
2018-08-14 11:26
Fnatic? Optic? NRG?
#7 thebody1403
2018-08-14 13:36
De er ikke top 6 hold som yez sagde.

https://www.hltv.org/ranking/teams/2018/august/13
#9 QvisT
2018-08-14 13:42
du har ret, men det er de snart :)
#11 yez
2018-08-14 15:28
hvem af de 3 tror du har størst chance for at komme i top6? Personligt kan jeg ikke se nogen af de 3 hold komme i top6. NRG kan ikke engang kvalle til Major :)
#12 NaToSaphiX
2018-08-14 15:30
Umiddelbart tror jeg alle 3 hold er bedre end BIG, som er #6 i verden
#13 yez
2018-08-14 15:43
så tror jeg mere på MIBR tager det #6 spot
#15 NaToSaphiX
2018-08-14 16:52
Jeg er helt enig :)
#14 QvisT
2018-08-14 16:15
Præcis :)
#3 JKN
2018-08-14 11:03
Mega fedt med så mange danske hold :)
#4 SEBM1337
2018-08-14 11:11
Det ser rimelig overskueligt ud for Fnatic
#5 arseface
2018-08-14 11:16
Det er jo nærmest en udvidet DH Open. Den tager North! Eller det er nok mere realistisk med NRG/Fnatic, men fed turninering med danske øjne.
#8 thebody1403
2018-08-14 13:41
Det er da godt nok gået fra at være en stor tier 1 turnering til en tier 2 turnering med en meget stor prispulje.
#10 JKN
2018-08-14 14:19
Ja, gad vide hvorfor? Det ligger da ikke samtidigt med andre turneringer?
#16 Bis
2018-08-15 00:27
Så mangler vi bare lige en invitation til Heroic :)) Og hvis vi kunne få prikken over i'et, så må den anden invite gerne gå til Astralis, hvis vi ser med danske briller på. Dog tror jeg ikke det kommer til at ske, da det ligner et tier2 event. Held og lykke til danskerne i Kiev!