Opret Log ind
SUBLIFE ude af JoyBuggy.dk Open #37 efter åbningskamp
Flere overraskelser er allerede dukket frem gennem JoyBuggy.dk Open #37, hvor storfavoritterne fra SUBLIFE røg ud i deres første kamp.
Skrevet af: Arthrangos    9. august 2018 19:56      

Trods en flot præstation fra BERRY kunne SUBLIFE ikke vinde over TBF.

I skrivende stund er JoyBuggy.dk Open #37 i gang med semifinalerne, hvor forventninger var, at SUBLIFE ville være blandt holdene til at skyde sig videre til finalen.

Dette scenarie kommer dog ikke til at finde sted i aften, da SUBLIFEs åbningskamp mod TBF sluttede med en 16-11 sejr til TBF på Overpass trods en stærk kamp fra holdets veteran, BERRY.

  • dk SUBLIFE (BERRY, Fr0slev, TOBIZ, Cabbi, scott)
  • dk TBF (Aadum, Bork, YellowFlash, almnds, splint)

SUBLIFE er dermed ude af JoyBuggy.dk Open #37, hvor turneringen for kort tid siden gik videre til semifinalerne, hvor den ene kamp er mellem Z-crib og AsniRRR, mens Vantage og Hydr-One mødes i den anden.

Turneringen kan følges live på Dust2tv, som du kan se herunder.

#1 vnG
2018-08-09 20:02
Jeg håber du er bedre i weekenden, Tobiz!
#2 bork
2018-08-09 20:04
ggwp
#3 PERCY
2018-08-09 20:39
:|
#4 Radski
2018-08-09 20:51
casteren snakker alt for meget om ting han ikke ved. "De har ikke spillet mod nogen lvl 10 hold", som på ingen måde er rigtigt, vi vandt over magnet osv, som vandt over vulture. Også siger han at han kender mig fra dpa hvor jeg har trollet, som også bare er grineren, nu hvor man tænker over at jeg ikke har spillet dpa i 6 mdr, og at jeg aldrig har trollet.
#7 MSAA
2018-08-09 21:24
Hej Radski, jeg sagde ikke, at I ikke havde. I stedet sagde jeg, at det ikke var sikkert, I havde mødt level 10 modstand :-)

Derudover, som jeg skrev til dig i priv, så ved jeg, at du har trollet en smule på DPL-A, og det var altså ikke noget angreb på din karakter.
#9 Radski
2018-08-09 21:31
Har svaret tilbage mate, og forstår dig godt
#5 Kristja
2018-08-09 21:14
Hvem spiller for Sublife siden det fortjener en nyhed, at 2 middelmådige hold spiller mod hinanden, frem for andre hold i turneringen? :)
#6 ClinT
2018-08-09 21:21
Ahh man må vidst sige at de fleste spillere i sublife har været inde omkring top 10 :) Det var da klart de mest prominente navne i hele turneringen der røg ud der. :)
#8 Kristja
2018-08-09 21:25
Jeg forstår, Berry og Co er vel bare ikke så gode som deres navne fremviser. Så undrede mig blot over nyheden :)
#10 ClinT
2018-08-09 21:32
Jeg tror det var en ret stor overraskelse de røg ud for mange. I min optik burde de også have været favoritter sammen med dem der vandt. :) Det er i hvert fald fakta at Berry lige siddet med et "top100" hold og spillet sig i top 10 i sidste måned, og frøslev for fragsters. Det er det jeg ræsonnere mig frem til i hvert fald :) At man så kan have en subjektiv holdning til dem som spillere er noget andet.
#11 Kristja
2018-08-09 21:40
Jamen jeg gir fuldstændig ret :D
#12 ClinT
2018-08-09 21:48
Ja okay :D
#13 Messias
2018-08-09 22:05
Sygt mark! Noob Danny
#14 strogie
2018-08-10 08:28
det billede af berry er det ikke over 10 år gammelt eller ligner han bare sig selv?
#15 Sander
2018-08-10 09:09
1-2 år