Opret Log ind
Wind and Rain frigiver CS:GO mandskab
I dag har den engelske organisation valgt at skille deres veje med deres CS:GO mandskab, og organisationen er derfor uden mandskabet.
Skrevet af: enits    9. august 2018 14:29      

nEiLZiNHo og co. er ikke længere under Wind and Rain.

I dag har den engelske organisation Wind and Rain offentliggjort, at de har valgt at frigive deres CS:GO mandskab. Dette kommer kun kort tid efter, at holdet blandt andet kvalificerede sig til CBE 2018.

Holdet har været under coachen nEiLZiNHo, der har været en del af Wind and Rain siden februar måned. Kort efter at holdet blev samlet op, formåede de at blive nummer 63 på HLTV.org ranking. Efterfølgende havde holdet dog svingende resultater, og endte derfor på en 84. plads på HLTV.org ranking.

Holdet har under Wind and Rain-fanen imponeret i blandt andet ESEA Main Season 26, hvor de spillede sig videre til ESEA MDL. Her endte holdet dog på en 19. plads, og måtte derfor i relegation.

Selvom Wind and Rain har valgt at sige farvel til deres CS:GO hold, så har organisationen stadig sikret sig spottet til CBE 2018, som holdet vandt for tre dage siden.

Efter frigivelsen af spillerne er følgende spillere frie på markedet:

  • United Kingdom frei
  • United Kingdom jenko
  • United Kingdom Astroo
  • United Kingdom L1NK
  • Sweden hemzk9
     
  • United Kingdom nEiLZiNHo (coach)
#1 MSAA
2018-08-09 15:46
De så ellers gode ud med kreaz og ad3m i den lukkede kvalifikation til CBE :-)
#2 TheKonkel
2018-08-09 15:53
Jeg læser det som at det er orgen som ejer spottet ? det vil sige det nye great danes også har det vundne spot eller ??
#3 b0ychild
2018-08-09 15:58
Jep :)
#5 TheKonkel
2018-08-09 16:01
Det burde seriøst ikke være muligt uden at have minimum 3 mand fra det kvalificerede hold... Kæft så dumt...
#8 MumaCe
2018-08-09 17:00
Så organisationen der har betalt lønninger og andet i den periode de kvallede sig skal bare stå med lang næse forbi lannet først er efter kontrakten er udløbet.

Der kan selvfølgelig laves dickmoves af begge parter i sådan en situation, men generelt bliver spillerne betalt for at levere resultater af organisationen, så er det vel også fair at organisationen får gevinsten?
#9 TheKonkel
2018-08-09 17:37
Jeg mener at hvis orgen ikke kan stille med 3 mand fra det oprindelige lineup, så burde spottet frigives.. Det kan ikke være i nogens interesse at en org kan betale et hold i en måned og kvalle til major, og så har de ikke råd mere, så henter de bare skrald 1-5 ind og spilder folks tid.

Giver det mening, hvis ikk så beklager jeg. Jeg har mega migræne lige nu og kan knap se :(
#10 MumaCe
2018-08-09 17:42
Jeg forstår godt hvad du mener. Men et hold kan gøre det samme, og derfor jeg nævner at begge kan fucke hinanden op.

Men generelt synes jeg det er godt at scenen bevæger sig mere hen imod at organisationer har pladserne.
#11 TheKonkel
2018-08-09 17:51
Et hold vil da altid forsvare sit spot, så handler det vel i princippet om at de sørger for de har nogle ordentlige kontrakter..

Jeg kommer aldrig til at syntes det en god ide at det er orgs der ejer spots.
#4 Radski
2018-08-09 15:59
Fuck hvor klamt at de så ikke får lov til at tage til cbe? altså tænker på spillerne
#6 Nizzen
2018-08-09 16:20
Nogle der kan fortælle mig princippet bag Relegation? :D
#7 ReimerBO
2018-08-09 16:25
Det er skuda dårlig stil.