Opret Log ind
Golden hentes af Cloud9
I dag kunne den amerikanske organisation Cloud9 offentliggøre, at de henter Golden ind.
Skrevet af: enits    8. august 2018 18:59      

Golden bliver fast mand hos Cloud9.

Her til aften har Cloud9 offentliggjort, at organisationen har hentet den tidligere fnatic-spiller, Golden, ind på holdet.

Den 24-årige svenske spiller bliver derfor en del af Cloud9, efter han har været standin for mandskabet til ELEAGUE Premier. Cloud9 fik dog et tidligt exit i Atlanta, hvor de efter kun to kampe røg ud af turneringen.

Golden bliver holdets nye ingame leader, hvilket er en rolle, som har været ledig, siden mandskabet mistede tarik til MIBR.

Den svenske spiller kommer først frem under fnatic academy, hvor han senere i sommeren 2017 blev offentliggjort på main holdet. Her ledte han holdet til sejr i IEM Katowice og til WESG Finals. Efterfølgende blev Golden bænket i juni, da fnatic valgte at hente draken fra NiP ind. 

Selvom Golden er blevet fast mand hos den nordamerikanske organisation, så har Cloud9 stadig ikke kommenteret på STYKOs situtationen hos mandskabet.

Cloud9 består derfor nu officielt af disse fire spillere:

  • United States autimatic
  • United States RUSH
  • United States Skadoodle
  • Sweden Golden
#1 Radski
2018-08-08 19:06
Styko har skrevet på instagram at han skal til london 0.0
#2 TheSmilingGun
2018-08-08 20:16
Han er nok stadin til Major for C9, og så vurderer de vil efter Majoren om han skal være en fast spiller, eller om de skal finde en anden :)
#3 spdr
2018-08-08 20:49
Såfremt at STYKO også bliver signet er der simpelthen ikke nok star quality efter min mening. De burde hente et ungt talent og udvikle ham. Det synes jeg generelt også at C9 har været gode til førhen.
#6 10_Gr0n
2018-08-09 00:12
Måske Som? 😱😱 Tror ikke det sker, men kunne være nice.
#7 QvisT
2018-08-09 00:14
Ud med dårlige skadaddy
#8 Phoey
2018-08-09 00:35
Deres eneste gode spiller tilbage? What a joke.
#9 QvisT
2018-08-09 00:35
Det mener du vel ikke? Han er satme ringe
#10 Phoey
2018-08-09 02:34
https://www.youtube.com/watch?v=JmlKnKoXuLc

Deres major mvp er elendig ja. O:)
#12 QvisT
2018-08-09 04:23
Altså med den logik må du jo elske VP fordi de var gode for et par år siden.
#16 Phoey
2018-08-13 19:49
Forskel på flere år siden, og sidste major makker :)
#18 QvisT
2018-08-13 20:08
Så et godt event gør op for at han er lort resten af tiden?
#19 Phoey
2018-08-13 20:17
Tror du har manglet briller :-)
Under de sidste faste C9 startfemmere, har han været top tier..
Benægt alt du vil, men du minder mest af alt om en hltv forum ridder, som har taget trollen om "dårlige skadaddy" for seriøst. :-)
#22 QvisT
2018-08-13 22:18
Tja, jeg går ud fra hvad jeg selv har set og der er han altså ikke en legende. Sorry to say
#23 Phoey
2018-08-14 20:00
Igen, tror du har manglet briller. Der ikke noget som helst der støtter din "dårlige skadaddy" teori. :-)
#24 QvisT
2018-08-14 23:52
Jeg synes ærligt du skal holde mund med dine passiv aggressive kommentarer. Hvis du nu går ind og kigger på HLTV på skadoodles sidste 3 måneder er det vidst rigelig fakta til at støtte min "dårlige skadaddy" teori.

Link hvis du ikke kan finde ud af det :)

https://www.hltv.org/player/7440/Skadoodle
#25 skolla
2018-08-15 00:25
Haha hvor har du bare ret. Skadoodle er så ringe. Ham og C9 overpræsterede allesammen til majoren og før det var han ringe og efter det har han også været ringe. Hele hans LAN-2017 er under 1 rating, og det samme med 2018. Men husk, det er jo dig, der skal have briller ;-)
#26 QvisT
2018-08-15 07:28
Jeg takker. Endelig en der rent faktisk kan læse stats og har fulgt lidt med :)
#27 Phoey
2018-08-17 16:59
Tjek hans events. Du kan sgu da ikke bruge hans tid fornyligt hvor de ikke har haft et fast lineup. Det er præcis hvad jeg har skrevet alle steder.
https://www.hltv.org/stats/players/events/7440/Ska..
Tjek så de events med de FASTE startfemmere. Det ser pludselig helt anderledes ud. :-)

Du er jo en kæmpe joke, haha.. Som ydermere ikke fatter at læse stats eller nogensinde har fulgt med. :-)
#13 Fizzle
2018-08-09 09:20
Eneste gode spillere? Du må have spist svampe hvis du ikke kan se hvor hjernedød Autimatic er
#14 yez
2018-08-09 14:28
+1 Jeg ville også mene at auti er bedre end Ska!
#15 Fizzle
2018-08-09 15:13
Altså ud af 61 turneringer under cloud9 har han kun haft 6 af dem med dårlig HLTV rating. Selvfølgelig det siger ikke alt men alligevel kræver det noget at kunne performe i 90% af alle turneringer selvom man taber de fleste kampe.
Autimatic er i mine øjne en af Amerikas bedste spillere
#17 Phoey
2018-08-13 19:51
Den var egentligt lidt semi ironisk. Jeg synes alle Cloud spillere er fantastiske.
Skadoodle kan bare ikke kaldes dårlig, medmindre man kun er til KennyS' spillestil.
Skadoodle er en top tier awper, og ingen ekspert ville benægte det heller.
#20 Fizzle
2018-08-13 20:27
Skadoodle er lidt sær hvis du spørger mig.. Han er en fantastisk spiller HVIS han har en IGL der kan fortælle ham hvad han skal gøre eller en IGL der bare kan udnytte hans talent.. Hvergang C9 har haft en god IGL har han været en af de bedste.
Uden en god IGL er han ikke rigtig noget specielt udover selvfølgelig til boston
#21 Phoey
2018-08-13 21:14
Han er jo aldrig ham som bliver sat op til at være en stjerne. Han er så dynamisk. Så dygtig. Han sætter de andre op, og spiller en uhyggelig stor rolle. Frags er ikke hans eneste rolle. Han er måske den awper med flest roller ved siden af på pro scenen.
#4 wadion
2018-08-08 20:52
The Asian duo var bare nice.. #rip_stew
#5 ReimerBO