Opret Log ind
ROB sejrer i finalen
Kvalifikationen til eOddset Dust2 Cup #2 er hermed slut, da ROB netop er blevet kronet som vinder, efter de besejrede Weasel i finalen.
Skrevet af: Sander    7. september 2016 23:24      

Kvalifikationen til eOddset Dust2 Cup #2 startede sløvt, men efter en lille påmindelse endte hele 32 hold med at deltage i den. Her var der i alt to pladser på spil til selve turneringen, mens vinderen af kvalifikationen også kunne glæde sig over 2.500 kroner.

Det har været et par sjove dage med hårdt arbejde, serverproblemer, demo spørgsmål og selvfølgelig en masse headshots. Kvalifikationens helt store overraskelse blev MajasBlueVuffleMedBANAN, som spillede sig hele vejen i semifinalen, hvor et par tætte runder afgjorde kampen mod Weasel. Udover Weasel spillede også ROB sig i finalen efter en 16-14 sejr over hårdt kæmpende HastaLaVista.

Finalen skulle afgøres over tre maps, hvor det første var Overpass. Her bølgede kampen frem og tilbage, og selvom Weasel trak fra mod slutningen, så endte kampen i overtid. Her steppede Weasel endnu en gang op og tog sejren 19-16. Mirage blev en hurtig affære, da ROB styrede kampen totalt. 16-6 blev resultatet, og Train skulle dermed afgøre finalen. Her fortsatte ROB bare, og de kan dermed blive kronet som vinder efter en 16-7 sejr på Train.

Kvalifikationen endte således:

  • 1. dk ROB (BERRY, domax, quiNz, b0rup, holzt) - Kvalificeret + 2.500 kr.
  • 2. dk Weasel (bubzki, haste, PERCY, mertz, tabu) - Kvalificeret
  • 3.-4. dk HastaLaVista (Nille, Nico, EXR, sunshine, Basso)
  • 3.-4. dk MajasBlueVuffleMedBANAN (kristou, doozyh, Isbjerg, Zer0, Guldbrandt)

Det betyder, at Weasel og ROB er sikret en plads i selve turneringen, som afvikles søndag den 18. september. Her vil følgende otte hold kæmpe om 12.500 kroner.

  • dk Singularity
  • dk Tricked
  • dk Alpha
  • dk Magistra
  • dk Cursive
  • dk Walkover
  • dk Weasel
  • dk ROB

Tak for et par gode dage!

#1 Lukki
2016-09-07 23:33
Tillykke :D fed turnering! nice med alle de streams :)
#2 Martin
2016-09-07 23:33
En rigtig god turnering af Holst og Danny. Ser egentlig deres win som en større overraskelse. Regnede med Wizards eller Weasel nappede denne her.
#3 klimox
2016-09-07 23:35
Kan Percy deltage når Tricked også deltager?
#5 LeffeN
2016-09-07 23:47
Godt spørgsmål
#6 Martin
2016-09-07 23:47
Det må de selv klare. De må gerne have en udskifter klar.
#7 domax
2016-09-08 00:05
Så længe de ikke taber, er det vel ikke et problem? xd
#19 oWie
2016-09-08 17:11
Hahaha :-D!
#20 zyh
2016-09-08 19:36
LOL savage
#24 Jialocin
2016-09-08 21:24
XD
#8 Phy
2016-09-08 00:15
Ja. Dust2 har tilladt udskifter dvs. møder vi Weasel sidder Percy over.
#16 zkalle
2016-09-08 16:16
Altså hvis Percy alligevel ikke spiller for Tricked mere kan det jo gøre ligemeget. Dansk CS:GO er jo ikke ligefrem kendt for deres regler =D
#17 notaN1dgl
2016-09-08 16:50
Det er så rigtigt! :D
#18 zkalle
2016-09-08 17:00
:-)
#21 Phy
2016-09-08 19:41
Det er åbenbart svært for pøblen at forstå hvad en kontrakt er og at den skal overholdes hvis man ren faktisk modtager løn. :-)
#22 klimox
2016-09-08 19:42
Det har intet med turneringen, men Percy er stadig på kontrakt hos Tricked. Hvilket betyder, at han ikke må spille mod Tricked. Dansk csgo og regler eller ej, så tror jeg Percy kunne få en bøde eller lignende sanktion, hvis han spiller mod Tricked.
#23 Phy
2016-09-08 19:47
Han spurgte om lov til at deltage hvis der var mulighed for han kunne sidde over mod os, det kunne han, og selvfølgelig gav vi ham lov til at deltage.
Det er ikke så svært hvis man lige bruger hovedet en gang imellem.
#25 klimox
2016-09-08 21:52
Hvis du rent faktisk læser hvad jeg skriver, så går det nok op for dig, at jeg skriver, at Percy stadig har forpligtelser overfor Tricked og derfor må sidde over, hvis I møder Weasel.
#4 flekke
2016-09-07 23:36
Fortjent!
#9 AnJ
2016-09-08 00:42
Stort tillykke! :D Bliver en god turnering!
#10 GoffmanN
2016-09-08 05:38
Tillykke til ROB! Er der et sted jeg kan få alle demoerne, så ville jeg gå igang med at lave den highlight video :)
#11 Inzta
2016-09-08 09:23
Weasel er tilbage!
#12 bENJA1
2016-09-08 09:38
Maja aka Ryxxo spillede altså ikke med. Han coachede nogle kampe, da han ikke kunne deltage, hvis de gik hen og vandt, da Alpha Gaming allerede er med. I stedet spillede doozyh (eller noget i den stil).
Bare hvis i kunne rette det :P
#13 notaN1dgl
2016-09-08 09:39
Nej de jo lov til at ændre deres lineup inden vi gik igang xD
#15 bENJA1
2016-09-08 10:32
Ja, men ryxxo er ikke med på lineuppet (som maja). Han var kun coach. Men det er rettet nu til doozyh.
#14 nomatic
2016-09-08 10:25
Stærkt!!