Opret Log ind
Twistzz uddeler bøllebank til MIBR
I nat vandt Liquid 2-0 over MIBR, hvor der er ingen tvivl om, at Twistzz spillede en fantastisk kamp.
Skrevet af: Arthrangos    22. juli 2018 09:30      

Twistzz var på ustoppelig mod MIBR!

I nat så vi for første gang det nye MIBR lineup i aktion, men imponerende var det ikke, da Twistzz og resten af Liquid besejrede dem med en flot 2-0 score.

Inferno var det første map på programmet, hvor Liquid startede stærkt ud med en 9-6 føring. Den gode stime fortsatte for Twistzz og kompagni på T-siden, hvor de kort efter anden halvleg startede, lukkede mappet 16-8.

Derefter stod den på Cache, hvor det var MIBRs tur til, at være foran ved halvleg, da de havde sikret sig otte runder. Liquid fik dog herefter vist, at de havde langt bedre taktikker på T-siden, da de snuppede Cache 16-9 samt kampen 2-0.

ELEAGUE CS:GO Premier 2018
Bedst af tre maps
Liquid
2 - 0
MIBR
de_inferno 16 - 8 de_inferno
de_cache 16 - 9 de_cache
de_mirage de_mirage

Liquid skal derfor op mod Astralis i morgen, hvorefter MIBR og Cloud9 mødes i kamp om overlevelse. I dag skal fire andre hold på storskærmen, når Na'Vi og fnatic mødes i aktion klokken 20:00 efterfulgt af FaZe mod mousesports.

#1 Mrnobody
2018-07-22 09:31
Sygt nok at de skal spille det 19 map i år 2018 imod Astralis allerede :D
#3 Martin
2018-07-22 10:52
Hm... Hvad sker der med mibr...
Karrigan er du sød at hente coldzera?
#4 OJ1738
2018-07-22 11:01
TL spillede helt sygt tbh
#6 Mrnobody
2018-07-22 11:35
Hvem skulle de så smide ud?
#7 weKz
2018-07-22 12:37
Olof sku da. Manden er lort
#9 Mrnobody
2018-07-22 13:35
Du da helt væk makker :)

https://www.hltv.org/stats/players/matches/885/olo..
#12 weKz
2018-07-22 17:30
Hvad skulle de der lorte stats vise?
#13 Sander
2018-07-22 17:38
Hvis du vil underbygge din påstand vha. stats, så bør du vel filtrere det. Det giver ikke mening at have stats fra 14, 15 og 16 med, for ingen ved, om han finder tilbage til det niveau, der gjorde ham til verdens bedste.
#14 Mrnobody
2018-07-22 18:10
Tænkte nu bare på de seneste kampe hans skill fejler intet og har vist han passer perfekt ind i Faze.
#16 Sander
2018-07-22 19:12
Ah okay, fair nok 👍
#10 Martin
2018-07-22 16:32
Jeg tror ikke Olof kommer tilbage på 100%. Desværre. Stor fan!

Besides er cold vel et trade up alligevel.
#15 Mrnobody
2018-07-22 18:11
Hvis man tjekker hans kampe lige pt så er han vel ikke han er blevet en stinkebob nu ;D
#5 e1z