Opret Log ind
fproject skal repræsentere Danmark i JACK & JONES Showdown
b0ychild, siNde, notaN, mupzG og raoz udgjorde det bedste hold i den danske kvalifikation, og de er derfor nu klar til JACK & JONES Showdown.
Skrevet af: Sander    11. juli 2018 07:57      

Den danske kvalifikation til JACK & JONES Showdown blev spillet i går aftes, og her var fproject det stærkeste hold, da de løb med sejren.

Holdet kunne næsten lige så godt have heddet ex-Alpha, for fproject består af de fire tidligere holdkammerater, notaN, b0ychild, siNde og mupzG, der alle repræsenterede Alpha tilbage i 2017, mens raoz var hentet ind til at fuldende holdkortet.

I finalen stod fproject over for tjeamet, der blandt andre stillede op med braadz og freddo, men særligt raoz var flyvende, og han var med til at sikre fproject 16-4 sejren.

Top 4 i den danske kvalifikation ender således:

  • 1. dk fproject (notaN, b0ychild, siNde, mupzG, raoz)
  • 2. dk tjeamet (braadz, freddo, kenni, Brillemagic, danjel)
  • 3.-4. dk team_KRAUTERNILL (MSAA, EXR, izenb0, Nille, sunshine)
  • 3.-4. dk team_ziMP (zIMP, dAHL, cyke, popechild, t0mmyy)

Særligt skuffende må det siges at være for unknown, der slet ikke nåede op i top 4. Holdet ligger nummer otte på POWER ranking, men et 17-19 nederlag til team_KRAUTERNILL i kvartfinalen sendte Ryxxo, doktizh og co. ud.

Vinderen af den svenske kvalifikation blev ecogblns, og dermed er følgende to hold klar til JACK & JONES Showdown:

  • dk fproject (notaN, b0ychild, siNde, mupzG, raoz)
  • se ecogblns (NLS, NiLZZN, epok, sl1nger, willef)

I alt seks hold kvalificerer sig til JACK & JONES Showdown, som spilles den 24.-26. juli, og der mangler dermed fortsat at findes repræsentanter fra Tysland, Frankrig, Storbritannien og Holland.

FAKTABOKS

Præmiefordeling for JACK & JONES Showdown

  1. plads: UNIK VIP OPLEVELSE TIL BLAST PRO SERIES I KØBENHAVN (den 3. november) inkl. transport, hotel og lommepenge. Desuden omfatter præmien et eksklusivt meet’n’greet med Astralis i JACK & JONES butikken i Fields, København. Vinderholdet får også Astralis merchandise og 3 x JACK & JONES outfits pr. person. Samlet værdi af €5,000.
     
  2. plads: Holdet vinder et års forbrug af JACK &JONES jeans (i.e. 10 par jeans pr. team member) samt 1 €100 JACK & JONES voucher pr. team member. Samlet værdi af €3,500.
     
  3. plads: Holdet vinder 5 €200 JACK & JONES vouchers, i.e. 1 €200 JACK & JONES voucher pr. team member. Samlet værdi af €1,000.
     
  4. plads: Holdet vinder 5 €100 JACK & JONES vouchers, i.e. 1 €100 JACK & JONES voucher pr. team member. Samlet værdi af €500
     
  5. plads: Holdet vinder 5 €100 JACK & JONES vouchers, i.e. 1 €100 JACK & JONES voucher pr. team member. Samlet værdi af €500.
     
  6. plads: Holdet vinder 5 €100 JACK & JONES vouchers, i.e. 1 €100 JACK & JONES voucher pr. team member. Samlet værdi af €500.

#1 SEVEN
2018-07-11 08:20
Nemt for b0y
#2 uaW
2018-07-11 09:21
Self slår en flok unknowns ikke isenbo og nille
#3 MichaelJ
2018-07-11 10:21
Ikke nok med ELOFLYET tyvstjæler et navn med patent på, lykkedes det dem ikke engang at komme ud at første runde. pinligt for vores brand!!!!! I bedes venligst holde jeres små ækle hænder væk fra det navn, ellers får det konsekvenser!!!! I VED HVEM I ER. OGSÅ ET GODT HOLD I BLEV ONDULERET AF!!!!!!!
#4 MichaelJ
2018-07-11 10:22
!!!!!!!!
#6 NiveK
2018-07-11 10:26
Synk lige spyttet kammerat. Kan i øvrigt ikke se, at du skulle have patent på noget som helst :)
#10 MichaelJ
2018-07-11 11:33
Hvem er du!!!!!!!!!!!!!!
#11 MichaelJ
2018-07-11 11:34
Har patent på din m** !!!
#15 Mrnobody
2018-07-11 12:28
HAHAH
#17 NiveK
2018-07-11 13:05
Er "din mor"-jokes stadig sjove?
#18 Mrnobody
2018-07-11 13:10
Nej det nu mere bare den måde han rager på makker :)
#16 NiveK
2018-07-11 12:54
Tror du ikke du skulle køle ned makker ? 😊
#20 TheSmilingGun
2018-07-11 14:08
Skriv da til den privat i stedet for det her ragekid pjat.
#21 MichaelJ
2018-07-11 14:39
Du har ret - MIN FEJL FOLKENS!
#43 FetteTider
2018-07-14 01:36
Hey Mikael!

God weekend! Håber du får nogle fede tider.
#13 Messias
2018-07-11 12:14
Hahaha hvor meget narko har du indtaget?
#44 FetteTider
2018-07-14 01:36
Det er nogle gange nødvendigt for at opnå de fedeste tider. Det er set før. Det var fede tider.
#5 stalkr
2018-07-11 10:23
Hvordan ved man mupzg ikke lige føler for at snyde igen? Tænker bare hvis man skal opfører sig klamt overfor folk der har snydt er det vel alle eller ingen.
#7 b0ychild
2018-07-11 10:36
Igen? Er han nogensinde stoppet?
#8 Opal
2018-07-11 10:49
I forhold til den lynchstemning der ind i mellem er, så skal det stoppe uanset hvad.
Mht mupz, så har han for længst udstået sin straf og er en af de få der ærligt har stået frem og indrømmet sin brug af snyd, og samtidig gjort sit til at komme videre.
#9 RaXXa
2018-07-11 10:57
argh hva. Når manden har været så åben omkring hans fejl (som 14 årige. ) så tror jeg sgu ikke han kunne finde på at smide hans CS karriere ud af vindue, pga. en lille turnering med et mix hold :)
#34 stalkr
2018-07-12 09:08
Hvilken karriere?
Manden kommer aldrig til at deltage til noget af det store.
#35 RaXXa
2018-07-12 09:51
Kan vi kun gisne om jo :)
#36 mupzgxD
2018-07-12 11:33
Det var da noget mærkeligt noget og skrive. Er da ked af du tydeligvis har noget imod mig. God ferie til dig
#12 siNde
2018-07-11 11:39
Grinern
#19 KeyziN
2018-07-11 13:44
Du får lige et xd på den
#14 Tomolomo
2018-07-11 12:18
Sølle modstandere. Som at vinde i drenge C rækken da man spillede fodbold. Især skuffende for unknown, som må komme stærkt tilbage eller folder de mon?
#22 Kristja
2018-07-11 15:20
KoN om igen. Sørgeligt fremmøde af gode spillere/hold :)
#23 Johnnyw0w
2018-07-11 15:41
hvad mener du lol
#25 Kristja
2018-07-11 18:02
At fproject på ingen måde har haft værdige modstandere :)
#26 Johnnyw0w
2018-07-11 18:32
der var sku gode hold med i kvallen, ellers er du helt væk
#28 Kristja
2018-07-11 22:43
Ja hold da op var? jeg tæller ummidelbart ikke mere end 3 hold. UNKNOWN_ , UNV9, og fproject.
#30 Johnnyw0w
2018-07-11 23:31
nååå, så nu siger du at der var nogen :D? gg
#31 Kristja
2018-07-12 01:02
Hentyder ummidelbart til at jeg gerne så flere gode hold som squarred :)
#32 Johnnyw0w
2018-07-12 01:54
kan ikke se hvorfor de skulle have super meget lyst til at deltage men w/e
#33 Kristja
2018-07-12 04:51
Ellers en ret lækker præmie hvis de vandt det hele, men kan godt se din point :)
#27 xone
2018-07-11 18:45
men de slog dem de mødte, hvilket vel er fint nok til at vinde.
#29 Kristja
2018-07-11 22:45
Fuldstændig enig, og fuldt fjortjent. Men nu hentyder jeg til at jeg gerne havde set Basso og co i aktion, bare som et eksempel :)
#24 Narky
2018-07-11 16:29
Wat?🙃
#37 droob
2018-07-12 12:31
b0ychild ligner også en, der kun går i jack&jones, så det er vel meget godt han vinder
#38 Sander
2018-07-12 12:32
Han bor på vestegnen, er det ikke Karl Kanis højborg?
#41 droob
2018-07-13 13:37
det har han slet ikke råd til! det er derfor det er dejlig med dansk, billig kvalitet fra jack and jones :)
#45 SEVEN
2018-07-14 13:13
jeg synes han ligner en der kun går i bertoni
#39 FetteTider
2018-07-12 12:40
Jeg ville ønske det var mig der havde vundet et par jack n jones bukser, plejer at have rimelig fede tider i byen iført jack n jones!
#40 droob
2018-07-13 13:37
ja, ik? altid fedeste tider i byen med de j&js on!!
#42 FetteTider
2018-07-14 01:34
jeg har lige pt. de fedeste tider over, at du har det på den måde!!