Opret Log ind
Squared misser lukket Minor kvalifikation
EURONICS blev en for stor mundfuld for Squared, der for kort tid siden led et 2-0 nederlag og derfor ikke kvalificerer sig til den lukkede Minor kvalifikation.
Skrevet af: enits    13. juni 2018 21:00      

Basso og co. formåede ikke at kvalificere sig til den lukkede Minor kvalifikation.

Her til aften skulle det danske mandskab Squared møde EURONICS, da de to hold skulle kæmpe om en plads til den lukkede Minor kvalifikation.

De to hold skulle ud i en BO3, og her startede kampen ud på Overpass, hvilket var EURONICS' mappick.

På Overpass havde Squared rigtig store problemer mod et yderst velspillende EURONICS mandskab. Danskerne formåede kun at hive fire runder hjem, og derfor kunne EURONICS hurtigt lukke første map 16-4.

Andet map bød på Train og her kom Squared væsentlig bedre fra start. Det var dog EURONICS, som hurtigt fik bragt sig i front med en 6-1 føring, men acoR og co. fik indhentet føringen og kunne gå til pause foran 8-7.

Efter pausen fortsatte kampen utrolig tæt, og her var det desværre EURONICS, der trak det længeste strå. Det tyske mandskab lukkede andet map med en 16-14 sejr, hvilket sender danskerne ud af kvalifikationen.

Europe Minor Open Qualifier #3 - FACEIT Major 2018
Bedst af tre maps
Squared
0 - 2
EURONICS
de_overpass 4 - 16 de_overpass
de_train 14 - 16 de_train
de_dust2 de_dust2

Det bliver desværre ikke til en dansk deltagelse fra den tredje åbne Minor kvalifikation, da EURONICS tager pladsen til den lukkede kvalifikation, hvor blandt andet Sprout venter.

Kinguin er sammen med EURONICS videre fra den tredje åbne Minor kvalifikation.

#1 Opal
2018-06-13 21:05
Kan ikke lade være med at tænke på om Train havde set anderledes ud, hvis Acor havde haft sit eget setup..
#2 DMGZ
2018-06-13 21:05
Tænker faktisk det samme, mate.
#3 Zpec
2018-06-13 21:27
Det har helt sikkert desværre haft indflydelse, at han har siddet hos Acillion. :p
#6 Opal
2018-06-13 21:48
Ja, selvfølgelig. Det var en ringe formulering fra mig. Mere om de også havde hevet d2 hjem.

De er i hvert fald et jævnt solidt hold.
#13 Zpec
2018-06-13 23:42
Ja, det er jo ikke til at vide. :)

Men Euronics spillede et hak bedre end os i dag, hvor vi langt fra ramte topniveauet. Er ret sikker på, at vi havde taget Train, hvis teamet havde fortsat samme niveau fra i går mod f.eks. Fnatic Acd. :)
#5 Shad3Z
2018-06-13 21:42
Ja ja...
#10 MrNoOne
2018-06-13 22:43
Hvorfor det? :D - det er vel det samme som når man sidder LAN, tænker de her drenge har vendt sig til at spille på andres gear snart :D
#14 mupzgxD
2018-06-14 07:05
andres gear? Du spiller altid på dit eget :) bare anderledes computere.
#15 haste
2018-06-14 07:11
Nu skal det ikke lyde som en undskyldning fordi det er det overhovedet ikke, og det er absolut ikke grunden til at vi tabte i går.
- Vi tabte fordi vi simpelthen ikke var klar fra start, samt gode nok i de vigtige runder. Vi lavede ekstremt mange fejl bedømmelser som kostede os en masse vigtige runder.

Når det er sagt, så er det alligevel stressende for en spiller at skulle pakke sit gear sammen 1½ time før kampstart, samt sidde på et helt nyt bord/stol. Dvs. du har 1½ time til at køre fra hvor end du bor og hen til Acilion (Han var der 1 time før start). Derved sætte sit gear op, sætte cfg på og så lige justere alt der skal tilpasses. Det betyder selvfølgelig også at vi ikke får et opvarmningsgame, som for mange er key.
Alt i alt er det ingen undskyldning, men jeg forstår da folks undren/bekymring omkring netop dette. -> Desværre var det ikke vores dag og jeg vil skyde på at de er et hold vi slår 8 ud af 10 gange vi møder dem i en bo3.. Fuck :D
#16 saks
2018-06-14 10:39
Hvorfor kunne han ikke sidde ved sig selv?
#20 haste
2018-06-14 15:18
Hans router gik i stykker åbenbart :D Han turde ikke tage chancen og vente på at hans far kom hjem med en ny.
#17 kneegrows
2018-06-14 10:48
Hvis det ikke er en undskyldning - hvad er det så?
#19 haste
2018-06-14 15:18
Læser du det du vil læse eller hvad? :D
Jeg skriver klart og tydeligt at vi ikke spillede godt nok til at vinde.
Altså det jeg skriver i mellem sætningerne er at de var bedre end os på dagen. Det skal de også have ros for, da de spillede en flot kamp :p

Jeg bekræfter bare folks undren. Men som sagt er det bestemt ingen undskyldning.
Uanset var der ingen af os, som havde en god dag.
#4 Kisky
2018-06-13 21:37
Seriøst shoutout til haastrup og ANJ for en konge stream :D
#7 Haastrup
2018-06-13 21:53
Hahaha - er glad for du morede dig, fedt at folk ville kigge med :D
#9 Kisky
2018-06-13 22:31
De skide na- øhh tyskere, var klart en af højdepunkterne ;P
#12 ValcoNN
2018-06-13 22:56
Det altid en fornøjelse at se dig caste =D Fandme humor!
#8 casle
2018-06-13 21:57
nederen! kmi der er en mere?
#11 Haastrup
2018-06-13 22:44
Lørdag
#18 Bjelanden
2018-06-14 11:33
Så desværre kun Train kampen, men den var spændende!

EURONICS kørte ret sprøde setups på T-siden som så ud til at være noget hektisk at blive udsat for, samtidig med at Squared spillede flot.

Jeg er meget imponeret i hvert fald. Kom igen!
#21 JKN
2018-06-14 19:06
Annoncerer de ikke snart invites? Hvilke danske hold har vi mon med? Fragsters og Heroic?