Opret Log ind
Gruppe B afgøres i aften
Så er det snart tid til at få skudt Gruppe B i POWER Challenger #19 i gang, hvor Great Danes, BBSP, Dark Origin og Hydr-One kæmper om de to sidste pladser i semifinalerne.
Skrevet af: Sander    23. maj 2018 17:30      

I går blev Gruppe A i POWER Challenger #19 afviklet, da top100 og Lyngby Vikings spillede sig videre til semifinalerne, og i dag skal de to sidste semifinalister findes.

Det sker i Gruppe B, hvor Great Danes er favoritter til at løbe med førstepladsen, men holdet viste senest svaghedstegn i Hillerød, så hundene skal passe på både BBSP og Dark Origin, mens Hydr-One også godt kan gå hen og få en afgørende rolle som joker.

Aftenens to bedste hold går videre til slutspillet, som spilles i morgen, og her løber vinderen afsted med 5.000 kroner.

Tidspunkt   Gruppe B Map Resultat Stream
18:00   dk Great Danes vs. dk Hydr-One BO1 16-4  
18:00   dk BBSP vs. dk Dark Origin BO1 16-12 Dust2tv
19:00   dk Great Danes vs. dk BBSP BO1 14-16 Dust2tv
19:00   dk Hydr-One vs. dk Dark Origin BO1 14-16  
20:15   dk Great Danes vs. dk Dark Origin BO1 x - x Dust2tv
  • dk Great Danes (blameF, miNd, KolibrieN, Remoy, b0ychild)
  • dk BBSP (zyp, birdfromsky, shin, Jmoments, fweak)
  • dk Dark Origin (OzA, CeyL, danno, zYNC, zeq)
  • dk Hydr-One (-Toft, -YoungC, Loh, Medi, NolderN)

Du kan følge udvalgte kampe på Dust2TV, hvor Lukas styrer teknikken, mens Haastrup lægger stemme til.

#1 reignyy
2018-05-23 17:44
#GOHYDR
#2 tHOMSEEE
2018-05-23 17:44
Der må liiiiiige komme en stream på GD VS hydr. :/
#3 reignyy
2018-05-23 17:46
en joke at de ikke viser den
#4 tHOMSEEE
2018-05-23 17:47
Enig.
Så spændende som kampene eftersignende var til CBE.
Så virker det som den mest spændende kamp af de to.
#5 reignyy
2018-05-23 17:49
Ja man må da sige at hvis HYDR formår at vinde 2-1 med en 16-5 score på de sidste 2 maps mod GD på lan, at der er lagt op til noget af et opgør.. -_-
#6 tHOMSEEE
2018-05-23 17:50
Lige præcis :) bbsp VS DO - siger mig i hvert fald intet i det her tilfælde.
vil 10000 gange hellere se GD VS hydr udelukkende fordi jeg tror det bliver en mere spændende kamp.
jeg tror BBSP river DO fuldstændig over.
#7 MSAA
2018-05-23 18:00
Umiddelbart er niveauforskellen større mellem Great Danes og Hydr, end den er mellem BBSP og Dark Origin, så i min optik er det ganske fornuftigt at vælge den kamp. Ja, der er en storyline i den anden kamp, men jeg tror, at GD har lært af kampene ved CBE.
#8 tHOMSEEE
2018-05-23 18:02
Der burde helt klart være en niveauforskel imellem GD og hydr.
Men til CBE beviste hydr bare at de godt kunne spille op med dem, og der blev ingen af dem heller ikke streamet.

og som nævnt ovenstående, så tror jeg bare BBSP river DO over.
Dark Origin har ikke set gode ud på det sidste :)
#10 MSAA
2018-05-23 18:35
Du kan have ret. Jeg tænker også, at det skyldes, at de to streamede hold er noget mere kendte end Hydr eksempelvis, så måske trækker de flere viewers.
#11 tHOMSEEE
2018-05-23 18:38
Det har du nok ret i. :)
imo synes jeg bare altid det er mere spændende at se de hold som kvaller sig, og hvordan de klarer sig - fremfor inviteret hold.
#9 klimox
2018-05-23 18:12
Nogen der ved hvorfor BBSP spiller med Jmoments og fweak?
#12 mjaay
2018-05-23 18:54
-kir -mixxed
#13 klimox
2018-05-23 19:23
Jeg ved godt at kiR er ude, men er mixxed også ude?
#14 MSAA
2018-05-23 19:25
Han er tilsyneladende stoppet helt med at spille CS