Opret Log ind
4FOE9K taler ud: "fex havde sit fokus et helt andet sted"
Det danske hold, som i dag har været omdrejningspunktet for stor debat, er nu ude med deres version af situationen med en spiller, som efter egen opfattelse røg på porten, fordi han tilføjede en holdkammerats søster på Facebook.
Skrevet af: Sander    22. maj 2018 23:57      

hiffer er en af de ældre på scenen med sine 29 år.

Tidligere i dag bragte Dust2.dk nyheden om, at fex var blevet sendt på porten, efter en situation hvor han havde tilføjet en holdkammerats søster som ven på Facebook.

Det var i hvert fald fex' egen udlægning af hans exit fra 4FOE9K, der gik officielle den 19.maj, og hiffer bekræftede ligeledes på Twitter, at fex var ude, men han ville dog ikke uddybe situationen, som han blandt andet beskrev som, at de ikke passede sammen socialt.

LÆS OGSÅ
fex sendes på porten: Tilføjede holdkammerats søster på Facebook

Nu har 4FOE9K dog taget bladet, da holdet her til aften har sendt et statement, som Vster står bag, og i det bekræfter han blandt andet, at det var hans søster, det drejede sig om, mens han også udruller sin og holdets side af sagen:

Det hele startede med, at fex fandt min søster på Facebook, mens vi sad i en kamp. Han jokede med, at hun var lækker, og at han havde pillet ved hende, der var dog ingen andre end ham, der grinte, og den burde være stoppet allerede her. Han valgte at blive ved med tale om hende i warmup og kaldte hende "fuckable". Vores kamp går i gang, og vi sidder nu midt i pracc, og fex begynder på sætninger som: "Jeg kan ikke tage seriøst din søster er så lækker", og han bliver ved med at køre i det, også mellem runderne. Da jeg ikke gad sidde og høre på hans kommentarer om, hvor dejlig han synes min søster var, mutede jeg ham på TeamSpeak. Der skrives lidt privat, ikke mellem Fex og jeg, og jeg vælger at unmute ham igen på et tidspunkt, så vi kan få noget ud af vores kamp alligevel. I håbet om at ingen griner, svarer eller kommenterer på det, så har han forhåbentlig forstået beskeden. Det er korrekt, at jeg ikke direkte siger til ham, han skal stoppe, men en generel social forståelse samt en form for modenhed var en klar enighed, da vi startede dette projekt op. Dog har drengen boller nok til at skrive et par runder efter: "Hun skriver til mig på Facebook nu xdDDD" - stadig midt under kampen. Dette ser jeg overhovedet ikke acceptabelt. Ingen på holdet gad høre på det, jeg ikke gider høre på det, og ingen andre på holdet grinte. Oven i det sidder han og gør det midt pracc, så i stedet for at koncentrere sig om praccen sidder han og laver dårlige jokes om min søster, kontakter hende på Facebook og generelt har sit fokus et helt andet sted end på kampen.

Der går omkring 1 times tid, efter han er blevet kicket, hvortil han stiller spørgsmålet til mig: "Hvor gammel var hun legit", privat. Hvilket jeg også føler er langt over stregen.

Herefter valgte vi (hiffer, pihl, arzi og jeg) at sætte os ned for at finde en fælles beslutning, da ingen af os kunne magte sådan en tilgang til tingene og de forhenværende småproblemer, vi har haft. Der er blevet overdraget screenshots og videoer til Dust2, som de kan bruge frit, som de føler, det gavner. Deriblandt et screenshot hvor alle 10 på serveren er i live, og han alligevel har tid til at skrive om min søster.

Yderligere kan vi (holdet) tilføje, at efter vores seneste pracc valgte vi at sætte os ned og snakke om tingene, da der var nogle interne problemer, som skulle fixes. Det endte med, vi blev enige om, at fex’ attitude ikke har ændret sig særlig meget, og vi konkluderede, at vi gerne ville prøve en anden spiller. Han har fra start fået at vide, at respekt for andre mennesker er en del, vi sætter højt. Der er flere grundlag, hvorfor det her er sket, men langsigtet ville holdet ikke kunne fungere efter sådan en episode.

Hvorfor valgte hiffer så, at I ikke ville forklare jeres side, da I så fex’ udlægning?

Fordi det var unødvendigt på daværende tidspunkt at gå i detaljer om sådanne ting, og desuden havde vi ikke regnet med, det ville eskalere på den måde, hvilket udelukkende er sket grundet folk mangler den anden side af historien. I bagklogskabens lys har folk dog brug for at kende til begge sider af historien og kende detaljerne dertil. Derefter er det op til dem selv at bedømme, om de stadigvæk mener, vi har handlet forkert.  

I havde andre småproblemer med ham, hvorfor handlede I ikke på det, inden I gik officielle?

Fordi der er forskel på småproblemer, som ethvert hold har, og deciderede episoder som denne. Dette her er jo mangel på gensidig respekt. Det var dråben, der fik bægeret til at flyde over, og det er ikke første gang vi giver ham en reprimande omkring hans opførsel i praccs. 

hiffer skrev i en kommentar på Dust2.dk, at det handlede om andet end søsteren, hvad er det helt præcist, han hentyder til her?

Det som jeg forklarede i svaret til det andet spørgsmål. Det er ikke noget, vi vil gå i dybden med, da vi som nævnt ikke ønsker at udstille Frederik (red. fex), men blot fortælle Dust2 og dets brugere om vores side af historien. Et eksempel jeg kan fra hoften er, da han spurgte, om han måtte pushe, hvorefter svaret lød tydligt "nej", hvorefter han gjorde det alligevel, døde og derefter leavede praccen.

Hvorfor var der ikke en af de ældre på holdet, som skred ind under kampen i stedet for at se passivt til, mens situationen eskalerede?

Som hiffer nævnte i sin kommentar, så blev der tydeliggjort, at vi ikke gad en børnehave. Der var lavet en klar aftale om, at vi ikke ville bruge tid og kræfter på umodenhed, og det er blevet nævnt flere gange både under, i og efter pracc. 

4FOE9K er efter afskeden med fex nede på fire aktive spillere, mens de vil bruge kvall i den kommende periode:

  • dk hiffer
  • dk Vster
  • dk PihL
  • dk ARZi
  • dk kvall (Stand-in)
     
  • dk xtopher (Coach)

Dust2.dk er rigtig nok i besiddelse af flere screenshots og lydklip fra kampen, og det er korrekt, at der blandt andet bliver brugt ord og vendinger som "Fuckable", "Fuck hun er lækker" og "Jeg pillede sgu også ved din lækre søster". Noget af det under en kamp.

#1 BYRTz
2018-05-23 00:00
#stopovergrebpåungekvinder & #sigdoghanskalstoppeistedetforattrohanfatterenhentydning
#98 FiskereN
2018-05-23 14:18
#TwixHarEnSødSøster
#2 LETHAL
2018-05-23 00:01
#FreeFex
#4 Crispy
2018-05-23 00:08
#FreeFex
#6 Daffu
2018-05-23 00:11
#FreeFex
#10 farlig
2018-05-23 00:26
#FreeFex
#25 Nero
2018-05-23 02:18
#FreeFex
#46 revilioN
2018-05-23 08:46
#FreeFex
#11 Patti
2018-05-23 00:27
#FreeFex
#3 AlexBorg
2018-05-23 00:05
Damn - lidt synd der ikke blev givet en direkte "warning" (Astralis' heads up) - ellers er det bare at komme videre drenge!
#7 jEAnH
2018-05-23 00:20
Undskyld mig, men for satan hvor er det en vattet måde at "ordne" problemet på. Så sig dog til knægten at han skal holde kæft og at din grænse er nået.

Men jaja, sådan er vi så forskellige.

God vind fremover! :-)
#59 VamosDK
2018-05-23 09:32
Husk nu lige det curling generarationen..
#81 Rushy
2018-05-23 12:26
Men, vi følger i det mindste med i Dansk timerne :) generationen*
#120 VamosDK
2018-05-23 19:04
Ja, du bekræfter lige præcis min pointe.
#113 jEAnH
2018-05-23 17:19
Du har ret. Den havde jeg helt glemt ;-) Man bliver fandeme så træt!
#8 MSAA
2018-05-23 00:22
Jeg kan godt se problematikken fra begge sider, men som hold er man også nødt til at være klar over, at Fex er en ung knøs, der ikke nødvendigvis forstår et vink med en vognstang. På et hold er man også bare nødt til at have en ledertype, der kan sætte foden ned og sige, at nok er nok, hvis den person, som føler sig krænket, ikke selv kan gøre det.
#9 byx
2018-05-23 00:22
"Det er ikke noget, vi vil gå i dybden med, da vi som nævnt ikke ønsker at udstille Frederik (red. fex)"

Råt for usødet synes jeg da der er blevet givet et klart billede af hvilken type person han er, men det er jo umuligt ikke at gøre det når man giver ens version af hvad der er foregået i denne specifikke sag.

Trist affære, jeg kan godt li' Vster, håber I finder en sidste mand som er flæk og fin.
#12 skL
2018-05-23 00:27
Gl til drengene! Og gl til min kære svoger som stand-in! :D - Alt god vind fremover, og super fedt i gider at gå frem med det, så folk (inklusiv mig selv), kunne danne os et billede af hvad der virkelig var sket :D
#13 HUNDEN
2018-05-23 00:33
Altså hvor lækker er den søster?
#14 tHOMSEEE
2018-05-23 00:35
+1
hun må virkelig være lækker, hvis han snakker om hende igennem en hel kamp
#15 HooXi
2018-05-23 00:36
+1?
#47 revilioN
2018-05-23 08:46
8/10 imo
#16 tHOMSEEE
2018-05-23 00:36
Jeg synes det er blevet håndteret helt forkert.
Det er meget muligt, at man på forhånd har sagt, at der skal være modenhed.
Der sker dog intet ved at tage en pause og lige sige "fex, nu holder du sgu lige kæft med min søster - jeg synes ikke det er grineren, og lad os fokusere på pracc"
#17 luyee
2018-05-23 01:04
Jeg havde da godt nok bedt ham om at holde sin kæft :D
#18 turboallaN
2018-05-23 01:08
Altså har man ikke en rigtig leder på det hold som kan gå ind og sige når nok er nok og så bede ham stfu eller hvordan ser det ud?
#44 zyh
2018-05-23 08:14
Man savner lidt noget "neon" her eks d
#83 jiG
2018-05-23 12:38
HAHA +1
#118 wake
2018-05-23 18:07
Årha det var en sag for Max det her!
#124 zyh
2018-05-23 21:41
Fandme det eneste rigtige i sådan en situation!
#126 neon
2018-05-23 23:53
Jeg er ved at falde ned af stolen når jeg læser sådan noget her.. Han skulle da lige have 5 minutter på en server med mig mens vi spillede, og så skulle jeg da give ham sådan et møgfald, at hans nosser trækker sig helt ind i maven på ham!

meeeen nu er jeg jo ikke en del af det, såå jeg er utrolig liigeglad med det her :D

#AutoritetSkaberKarakterIndadOgUdad
#DetBurdeVæreLovligtAtSlåBørn
#128 IvaNb
2018-05-24 00:10
max du skulle have været kicked da du addede prviaas søster! :D :D
#129 zyh
2018-05-24 08:04
Hold nu fast hvor jeg savner den daglige sviner!

Haha ja er du gal, du havde gået fuld nazi :D
#19 KENZYY
2018-05-23 01:15
Hallo chat, fald ned!
https://clips.twitch.tv/EnthusiasticSparklyWitchDo..
#20 fakeZ
2018-05-23 01:16
brrrrr
#21 Johnnyw0w
2018-05-23 01:26
det 10/10 inteview, fin beslutning at kick, mine erfaringer er også at han er umoden og måske en smule væk fra realiteten.



Jeg er sikker på jeg ville ha haft samme reaktion hvis der sad et lille barn og snakkede om min søster midt i en prac)
#33 FEXTREAM
2018-05-23 07:28
Det var ikke midt i en pracc, og det kan man også se i det private playstv jeg har uploaded. Det hele skete da vi var pauset i pistolen, freezetime i pistol runden, de første 3-5 sekunder af pistol runden. Og til sidst da min mobil sagde "bliiiiiing" skriver jeg i chatten at hans søster har skrevet til mig, hvilket var ved 11-2, så det har gået lidt tid imellem da vi snakkede om hende, og til da de leavede
#58 NikoHeiseN
2018-05-23 09:32
Kan man få et billede af din søster ?
#22 Froslev
2018-05-23 01:30
Nu har fex godt nok vist mig et playstv klip på 25min fra praccen. Der er ingen tvivl om at han kører hårdt på med den søster der, men hiffer er da næsten lige så meget med på den. Det er da også utroligt at Vster ikke kan finde ud af at sige fra, men skal skrive rundt internt uden at konfrontere fex. Synes helt klart at det er vster, der skal gro nogle nosser i den situation her. Jeg er næsten glad på fex vegne over at han slipper for at spille på et hold, der er så dårlige til at løse problemer. =)
#24 arNolder
2018-05-23 01:52
FRØ4PREZ
#27 Arize
2018-05-23 03:41
Nvm.. ikke svar til dig :D
#29 solo
2018-05-23 03:45
Jeg tænker også, at man skal være helt hjernelam hvis der "slet ikke var reaktion fra nogle andre" og man så fortsætter. På samme tid, så giver de fleste sgu et medlidenhedsgrin når maten laver en ringe joke. Nægtede fra første gang jeg læste at tro på, at ingen gav en reaktion fex i det mindste kunne misforstå som, at de synes det var grinern.
#109 LETHAL
2018-05-23 15:55
Ja, de skulle nok have kicked hiffer også, selvom det var en tredje spiller som var problemet 🙃Vster skal bare slap af og så slap af x) .
#23 probe
2018-05-23 01:32
Det er vist et meget godt eksempel på at god kommunikation også hører til udenfor serveren. Sur bagdel. Op på hesten, videre i livet og lær det af det som man kan få noget ud af det. GL til holdet og Fex
#26 strogie
2018-05-23 03:36
Fex navn er jo også næsten fnx hvordan kunne i stole på ham
#28 Arize
2018-05-23 03:44
Hvor gammel er vster fyren?
#56 grand
2018-05-23 09:26
16 skulle jeg mene.
#74 Arize
2018-05-23 11:04
Giver god mening så
#30 FEXTREAM
2018-05-23 07:08
Alt jeg skriver her kan confirmes af et playstv klip fra praccen på 25min, hvis i vil se det så skriv til mig privat.
Jeg har aldrig set eller hørt nogen være så gode til at forskrue en situation så meget.
For det første var det ikke engang mig der fandt søsteren på facebook, det var hiffer. Som fandt hende imens vi var pauset i pistol runden, hvor det hele startede. For det andet vidste jeg ikke engang han havde en søster i starten, der snakkede jeg bare lort. De spurgte om facts, jeg sagde hun var blondine, og hed Kristina, som hun hverken har eller hedder. Der bliver kørt lidt hårdt på, og det burde jeg have indset.
For det tredje, blev der ikke skrevet eller snakket om hende "midt i nogle runder", der blev skrevet i freezetime, og i de sekunder vi løb ud til vores positioner.
For det fjerde, som de selv skriver blev der ikke sagt stop til mig, men derimod blev jeg bare lowkey svinet til, som jeg så som jokes da jeg ikke tager sådan noget personligt når det kommer fra en "god mate"
For det femte, blev der overhovedet ikke snakket så meget om hende som de får det til at lyde som om. Det hele skete da vi var pauset i pistol runden, også da hun skrev til mig på facebook som man kan høre i playstv klippet fra min mobil "biiiiiing", der skriver jeg i chatten at hun har skrevet også kommer leaver han og en anden
Også for det sjette, det er utroligt at mit "attitude" problem først kommer frem efter alt jeres modvind, det ville have været så meget lettere, og mere professionelt at snakke det ud med mig.
#31 JsV
2018-05-23 07:13
Bare rolig, vi kan alle se vster fremstår som den umodne her:-) flæk dem:-)
#32 jev3r
2018-05-23 07:27
Send lige over steam
#111 jabbi
2018-05-23 16:34
spurgt fex
#112 jabbi
2018-05-23 16:34
jokes
#132 A22
2018-05-24 20:12
Kan vi få et link til den søster eller hvad
#34 Opal
2018-05-23 07:44
Jeg er måske gammel, men hvordan kan alt det her blive til hele to nyheder?

En spiller kickes pga uoverensstemmelser. Resten er vel en sag mellem holdet og den nu tidligere spiller?
#35 arNolder
2018-05-23 07:49
det læsestof til når man sidder på tønden jo :o
#36 str1x
2018-05-23 07:50
Eller i toget!
#38 arNolder
2018-05-23 07:50
eller på tønden i toget? :O
#60 NikoHeiseN
2018-05-23 09:35
så det ihvertfald ikke et godstog feelsbadman :(
#37 WeiZ
2018-05-23 07:50
Jeg tænkte faktisk dagen før det første nyhed kom "det kunne være sjovt med noget drama ala shit snart igen" xD
#70 klimox
2018-05-23 10:20
Genialt! 😄
#133 myagi
2018-05-25 23:44
+1
#53 Hani
2018-05-23 09:14
Det trækker tydeligvis massere af læssere og folk der kommenterer :D men ja, om det er CS relevant kan jo så diskuteres.
Jeg synes dog det er fint at dust2 tager begge sider af sagen med, når først de har haft den ene.
#55 fREDIchild
2018-05-23 09:26
Dust2 eller Ekstra Bladet?
#57 FEXTREAM
2018-05-23 09:27
Bare uheldigt at deres side af historien er misvisende
#62 Sander
2018-05-23 09:44
Vi dækker at holdet starter op, så selvfølgelig dækker vi også, når de mister en spiller - præcis som vi gør med alle mulige andre hold, der skifter ud. Denne gang var der så bare en kæmpe interesse for begrundelsen, som de to parter er uenige om, så derfor bringes der selvfølgelig begge sider af sagen.

Det kan man jo så mene om, hvad man vil, men ingen tvinges til at læse noget, og det står alle frit for at sortere i de artikler, som de læser. Det forventer jeg, at langt størstedelen gør allerede, så hvis man ikke finder nyheder om fex eller holdet interessante, så klikker man vel ikke ind og læser det.
#65 iPak
2018-05-23 10:08
Dust2 er da ikke til at blame her! Det er mega fedt folk som opfører sig sådan kan få lidt skrald tilbage :) Synes det fedt folk er gode til at holde om deres venner, og ikke være i stand til at se situationen som den virkelig er!
#66 Hani
2018-05-23 10:09
Jeg synes sgu det er fint i dækker det :D længe siden at vi har haft spicy drama som dette på scenen.
Vi mangler bare nogle cheat beskyldninger så har vi noget der kan måle sig med seven11 sagen.
#76 Arize
2018-05-23 11:06
Det bør slet ikke engang være nødvendig at skulle forsvare sådan en historie her, det giver jo rigtig fin mening. Keep up the good work ;-)
#39 VamosDK
2018-05-23 07:57
Hold kæft han går i små sko. Curling generationen på banen igen...
#40 SEBM1337
2018-05-23 08:00
Det fandme smadret hele den situation her... :D Men tak for god læsestof, rip fex :(
#41 whitey
2018-05-23 08:00
Jeres side af historien hjælper jer ikke, i min optik...
#42 knx
2018-05-23 08:05
Det der hold skal vist ud og finde en kaptajn, der kan finde ud af at styre tropperne.
#43 Narky
2018-05-23 08:09
Eller en støttepædagog...
#61 VHzt4r
2018-05-23 09:37
MadsVH til tjeneste!
#69 Narky
2018-05-23 10:20
Enig gammelfar
#45 Rushy
2018-05-23 08:41
Alt for grinerN
#54 10_Gr0n
2018-05-23 09:24
Vster er ikke moden nok, til at indgå i et hold. Anden gang på en måned, eller to, hvor han ikke fortæller folk noget, som burde høre det og fremstår som en padde på Dust2. Han skal virkelig gro nogle boller før han fortsætter sin CS karriere.
#63 hjRte
2018-05-23 09:53
Det er den anden vster haha
#64 Az9xx-
2018-05-23 10:03
der er så røv mange vester efterhånden
#67 iPak
2018-05-23 10:11
Folk skal legit stoppe med det der kaptajn pis... Hvis FEX faktisk har klip hvor andre fra holdet er med på den, så er det virkelig fucking sørgeligt! Har kendt Vster siden starten, og den dreng har fået så meget lort for at have en søster der ikke ligner en frø!

Han har førhen udtrykt at han hader når folk blander hende ind i ting og snakker om hende, og tro mig når jeg siger at drengen siden han var 14-15 skulle forsvare og lukke røven på folk som netop indrager hende. Derudover er det ikke første gang folk adder hende på facebook, snapchat og jeg ved ikke hvad.
#71 notaN1dgl
2018-05-23 10:20
hvordan har de fået hendes snap tho? xD
#72 iPak
2018-05-23 10:30
idk tror de har fundet den igennem instagram
#77 TheSmilingGun
2018-05-23 11:18
Hvis den ligger på hendes insta, så er det jo offentligt info.
#73 iPak
2018-05-23 10:30
Sagen er egentlig bare det sygt folk altid bare har gjort det
#75 kfive
2018-05-23 11:05
Hårdt liv
#78 Mrnobody
2018-05-23 11:26
Er vi enige hvem er så syg at man skal bestemme hvem ens søs banger 🍆🍆🍆
#82 ratzB
2018-05-23 12:37
+1
#84 zypath
2018-05-23 12:40
I de kampe jeg har spillet med og mod vster har han altid været et meeeega usympatisk fjols (Iøvrigt samme historie om fex). Når man spiller fandango over for andre, bør man ikke sidde og græde når det går ud over en selv. Vi er lidt tilbage i 1,6, hvor en person som startede med W svinede alt der kunne gå på 2 ben, og så snart det gik en smule udover ham selv, puuuhaaa så var der ikke grænser for hvor hårdt han havde det. Intet tilovers for de personer.
#86 str1x
2018-05-23 12:59
Er seriøst enig hver gang du skriver noget. Alle de gathers, hvor Vster har siddet og kampsvinet alle andre på holdet!
#87 telum
2018-05-23 13:01
wasin :D?
#102 grand
2018-05-23 14:51
^ :D
#95 ClinT
2018-05-23 13:52
enig. give some take some
#99 Pertew
2018-05-23 14:25
Var det ham wmankz?
#103 OJ1738
2018-05-23 14:52
Tror det var wperteW
#114 Pertew
2018-05-23 17:25
Mener du nic0WWWWW
#116 Vster
2018-05-23 17:37
Jeg siger gerne, Ja jeg er grov når folk ikke fatter noget eller Folk ikke spiller seriøst men, Jeg kører ikke på alt muligt om folks familie og lign, Det var der "Jeg" syntes det gik over stregen. Jeg ved skam godt jeg ikke er en sukkerknald i verdenen :)
#117 danielp
2018-05-23 17:44
Folks grænser er individuelle - så når du er grov overfor folk, tager de det muligvis ligeså "hårdt" som du gør.

Jeg fatter ikke at du græder, hvis du selv er grov overfor andre folk..
#121 VamosDK
2018-05-23 19:07
Kan du ikke lige linke et billede af din søster?
#94 KnaehoejKarse
2018-05-23 13:50
Så burde han fandme også have lært at sige fra, når andre på holdet laver jokes om hende

Og kan vi så få et link til hende søsteren
#100 PabloDiablo
2018-05-23 14:48
Du husker vel også Bred ymer?
#123 BredYmer
2018-05-23 20:41
Mig glemmer man ikke sådan
#68 JAKE
2018-05-23 10:16
Men Gl til Kvall som stand-in, du er sgu en flækkerfyr
#79 PERCY
2018-05-23 11:57
👀
#80 VHzt4r
2018-05-23 12:19
Det er seriøst den bedste emote ever 👀
#85 telum
2018-05-23 12:46
fedt der både findes hjernedøde nyheder på dust2 og realityportalen nu
#88 telum
2018-05-23 13:01
og er ham kvall ik ham der er sammen med hende mimi? kan ikke vente på en nyhed omkring dette om 14 dages tid !
#91 ch1no
2018-05-23 13:26
hahahahahahahahaha
#107 Mrnobody
2018-05-23 15:16
Haha yikes
#125 kvall0y
2018-05-23 22:41
haah du er helt væk man :D
#130 telum
2018-05-24 16:44
Btw dig som hed kvallion i 1.6?
#131 kvall0y
2018-05-24 18:09
yeah :P
#89 khurii
2018-05-23 13:13
#FreeFex
#90 Kykli
2018-05-23 13:23
Hey alle;D hvis der bliver grædt over sådan noget her, så er i alle velkomne på GÅRDEN ts, hvor der bliver svinet fra dag-vi går i seng. I er alle velkomne og i må også gerne svine igen.

Kh. KYK #CEOOFKYKGWIND
#92 ch1no
2018-05-23 13:26
HAHAHAHAHAHA
#96 turboallaN
2018-05-23 14:05
Kyk man hahaa
#105 lilja
2018-05-23 14:56
:DDDD
#119 cleMeNz0
2018-05-23 18:23
hahaha
#127 Buller
2018-05-24 00:09
Rolig
#93 ch1no
2018-05-23 13:28
gal en lille pigespejder der ikke siger fra når han snakker om ens søster hahahahahahha
#97 Messias
2018-05-23 14:06
Sig dog fra med det samme i stedet for det der.
Hold da kæft
#101 xone
2018-05-23 14:50
100 kommentarer og ikke ét eneste billede af søsteren.. Hva fanden er det der sker?
#106 saks
2018-05-23 15:06
Hun har været linket, dog er det slettet igen
#115 QvisT
2018-05-23 17:36
Så send link i pb. Alt det her drama gør mig virkelig nysgerrig.
#122 saks
2018-05-23 19:13
Har ikke gemt det.
#104 krejleren
2018-05-23 14:55
https://youtu.be/_pUw8wcEH4E?t=1m34s
#108 SEVEN