Opret Log ind
Dust2.dk erfarer: Fragsters-spillerne er på jagt efter en ny organisation
Flere kilder fortæller, at Fragsters-spillerne er på vej videre, da organisationen ikke har mulighed for at tilbyde fuldtidslønninger som planlagt.
Skrevet af: Sander    18. maj 2018 20:30      

stavn og co. er angiveligt på vej væk fra Fragsters.

Fragsters torben, Fragsters stavn osv. kan meget vel være fortid snart, da hele Fragsters-holdet er på jagt efter en ny organisation, det fortæller flere kilder tæt på holdet til Dust2.dk.

Det skyldes ifølge Dust2.dks oplysninger, at spillerne er blevet lovet fuldtidslønninger til sommer, men det løfte kan Fragsters af uvisse årsager ikke leve op til alligevel, og derfor er spillerne nu på vej videre.

Red Reserve er en af de organisationer, som meldes særdeles interesserede i holdet, men der er angiveligt endnu ikke faldet en aftale på plads, så det er langt fra sikkert, at spillerne ender hos Red Reserve.

Med en øjeblikkelig plads som nummer 26 på verdensranglisten, samt pladser ved DreamHack Open Austin og Valencia, bør der være rift om det yderst talenfulde danske hold, hvor især en spiller som stavn meget vel kan indbringe en stor transfersum i fremtiden.

Spillerne er ikke vendt tilbage på Dust2.dks henvendelser, men det er medejer af Frasgsters, Kenneth Goldy, som dog ikke helt vil be- eller afkræfte, om spillerne er på vej videre:

Jeg kan bekræfte, at vi er utrolig glade for vores hold og at vi ikke aktivt forsøger at afsætte dem, men eftersom drengene præsterer så flot som de gør, vil jeg ikke afvise at vi løbende modtager henvendelser fra interesserede parter.

Heller ikke spørgsmålet om, hvorvidt spillerne gerne vil videre på grund af den manglende fuldtidsløn, svarer medejeren konkret på. Han fortæller i stedet, at der stadig er planer om at tilbyde det på et tidspunkt:

Vi har længe haft planer om at tilbyde kontorfaciliteter i København, så drengene kan samles og spille på fuldtid og det ønsker vi naturligvis fortsat.

Indtil videre er det fortsat følgende fem, som repræsenterer Fragsters:

  • dk torben
  • dk Bubski
  • dk refrezh
  • dk stavn
  • dk dragoNfly
#1 Seneberg
2018-05-18 20:39
Fragsters gør det utrolig godt som organisation. Altid professionelle og altid med velovervejede svar.
Hvis jeg var holdet ville jeg overveje kortere kontrakter nu her, men stadig stole på fragsters. Er ikke i tvivl om at der bliver arbejdet hårdt i kulissen for at indløse de mål der er sat.
#2 byx
2018-05-18 20:42
Enig. Selvom man gør det godt og får succes må man godt huske dem der var der og troede på en før det hele gik så godt..
#3 Trixitlol
2018-05-18 20:49
Er delvis enig med dig, men ligesom Fragsters er en forretning, så skal drengene også have det for det, som de fortjener :-)
#5 Seneberg
2018-05-18 20:50
Også derfor man måske skulle kigge på længden af kontrakterne. Være åben over for sin organisation( uden at vide om de er ), og så give fragsters et ultimatum. Det klæder alle parter i en sag som denne at spille med åbne kort. Begge har været utrolig gode for hinanden. Det må give et stærkt bånd
#12 byx
2018-05-18 22:04
Det er jeg heller ikke uenig i, men det må alt andet lige betyde uendeligt meget på det personlige plan at Fragsters har gjort hvad de har for dem, og det burde kunne gengældes på en eller anden måde.
#4 Radski
2018-05-18 20:49
Tjo men de vil gerne gå all in på det, og det kan de jo kun hvis deres løn passer som den skal
#13 byx
2018-05-18 22:16
Så firkantet kan man ikke se på det medmindre det eneste man går op i er sedler. Udfra hvad jeg har set, læst og hørt, er ejerne bag Fragsters nogle af de mest ambitiøse og professionelle mennesker indenfor CSGO orgs generelt (ja det er store ord, men det er velovervejet), og de har støttet det her hold på et utal af måder siden de startede, og det betyder MEGET i min verden.

Jeg er helt enig i at ens løn også skal være fair sammenlignet med andre, men det er nok også fordi jeg er lidt ældre og forbi jeg synes så godt om staff hos Fragsters at jeg synes det ville være mega trist hvis deres veje skilles pga. økonomi.

Lad os håbe de sammen finder en løsning så der er mulighed for de kan gå hele vejen hånd i hånd.
#6 Lil-Snik
2018-05-18 20:59
Hvad er en fuldtids løn få sådan et hold? 20-30.000?
#10 Hassann
2018-05-18 21:35
Er slet ikke ekspert indenfor dette område, men vil tro den ligger på omkring de 5-7 lapper lige nu. Så en fuldtidsløn vil være 15-20 lapper tænker jeg. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl ;)
#11 KnaehoejKarse
2018-05-18 21:50
Tænker den ligger på noget mere end 5-7 lige pt.
#18 er1K
2018-05-19 03:23
En fuldtidsløn i CS er væsentlig mere end 5-7k. Jeg tror de får 5-7k nu, men er ude i noget North ACD løn omkring 30k eller lignende.
#26 Hassann
2018-05-19 21:27
30k for ACD?!?!?!? Wut
#27 er1K
2018-05-20 01:38
Det er prisen, mig bekendt også det Tricked spillerne fik(får?)
#7 Divi
2018-05-18 21:05
Imo at de på nuværende tidspunkt allerede sige dette og hjælpe spillerne udmiddelbart videre viser bare igen, hvilken org Fragsters er.
#8 doktizh
2018-05-18 21:11
Drengene har meget længe fortjent at få det der svarer til en fuldtidsløn, men hvor er det bare ærgerligt samtidig. Der er ikke nogen jeg ønsker mere success end Kenneth samt det bliver næsten umuligt at finde et hold, hvor kernen af spillere har samme loyalitet som stavn, torben og dragonfly.
#9 NaToSaphiX
2018-05-18 21:34
Enig med alt, det er godt nok en ærgerlig situation :/
#14 Messias
2018-05-18 23:40
Jeg tænker Morten må få finde den store tigger hat hos alle de connections han har i bureau verdenen og løse den. Det håber jeg ihvertfald kan lykkes!
North acd?
#15 whapz
2018-05-19 00:21
Ville være komisk med north acd. Et akademihold der er bedre end main teamet :-P
#20 Messias
2018-05-19 08:41
Man skal jo starte et sted og North har mulighed for at give en ok løn
#31 zikkan
2018-05-20 08:32
Tror sgu stadigvæk North adc. gav mere løn til deres tidligere spillere, end Fragsters får nu.
#33 whapz
2018-05-20 22:28
Bestemt. Jeg tænkte ikke at det komiske var omkring økonomien :)
#16 thiezen
2018-05-19 01:26
North Academy vil være et godt bud?
#17 er1K
2018-05-19 02:41
Tror de har sat projektet helt på pause tbh. Men altså, det ville give mening for north, da der er en del spillere som 100% skal videre i systemet. Så kan de enten rykke op inden for egne rækker, ellers sælge dem fra.
#21 Martin
2018-05-19 09:56
Du kan jo ikke have et acd hold der er bedre end førsteholdet 😅
#22 thiezen
2018-05-19 10:23
Savage
#23 LGK
2018-05-19 12:05
Ville være vildt tho :|
#19 TruaXGOD
2018-05-19 03:24
Et hold der helt sikkert nok skal være rift omkring hvis de bliver fristillet.

stavn er sikkert en man gerne vil kunne sælge til de bedre hold hvis muligheden er der.

Selvom jeg syntes de skal forsætte det flotte spil samt arbejde de har lagt i dette hold!!

Glæder mig til at se hvad der kommer til at ske fremover med dem.
#24 Martin
2018-05-19 18:32
Kunne godt være starten på enden på en episk rejse for Walkover.
Gav Alpha kamp til stregen til NLP og kom absurd langt til Power lan hvor de pressede topholdene.
#25 stavn
2018-05-19 19:57
Walkover tiderne <3
#28 er1K