Opret Log ind
Astralis gennembanker landsmændene fra OpTic
Der var aldrig tvivl om udfaldet af kampen, for Astralis var slet ikke til at stoppe i danskerbraget.
Skrevet af: Sander    15. maj 2018 20:55      

Astralis var overlegne mod OpTic.

Hvis du havde håbet på et spændende danskerbrag mellem Astralis og OpTic, er du nok ret skuffet lige nu, da Astralis netop har gennembanket rivalerne fra OpTic.

Holdene mødtes på Nuke, som Astralis er frygtet af mange på, men OpTic var modige nok til at udfordre gla1ve og zonics taktikbog.

OpTic havde dog store problemer, og de kunne slet ikke håndtere Astralis, der var gode til at  udnytte yarden som T og skiftevis have en eksplosiv og meget afventende spillestil. Ikke engang i den niende runde, hvor OpTic var i en 5v2 situation, kunne de vinde runden.

Kampen skulle helt hen til den 11. runde, før OpTic kom på tavlen, men det blev kun til sølle to runder i hele første halvleg, hvor Snappi og co. endda var CT.

Efter pausen lagde OpTic ud med at vinde pistolrunden, men de tabte straks den efterfølgende runde, og så var kampen faktisk afgjort. 16-3 endte Astralis med at vinde.

ESL Pro League Season 7 Finals
Bedst af ét map
OpTic
3 - 16
Astralis
de_nuke 3 - 16 de_nuke

#1 LTO
2018-05-15 20:57
En walkover af dimensioner. Danskerbraget fusede ud.
#2 telum
2018-05-15 20:58
forventet, jugi kan jo ikke alene
#3 arseface
2018-05-15 21:01
Vi kan vist godt vente lidt med at udråbe Optic til danmarks næstbedste ind til de i det mindste har vundet en enkelt lan kamp. Damn det så sløjt ud.
#20 razni
2018-05-15 23:25
Astralis vil også banke North sådan på nuværende tidspunkt.
#4 probe
2018-05-15 21:04
Jeg så ikke vetoen men hvordan ender de dog ud på Nuke? Altså kunne man ikke have lokket Astralis på Inferno eller Mirage istedet?
#5 Sander
2018-05-15 21:07
1. Astralis removed Mirage
2. OpTic removed Inferno
3. OpTic removed Overpass
4. Astralis removed Train
5. Astralis removed Dust2
6. OpTic removed Cache
7. Nuke was left over
#7 probe
2018-05-15 21:08
Takker Sander :) Jeg undrer mig dog stadig over at de lader Nuke gå igennem.
#9 WeiZ
2018-05-15 21:18
Kunne være de havde power praccet nuke :D
#10 JaySomz
2018-05-15 21:24
Nu var Heroic jo ret gode på Nuke med Snappi som IGl, så mon ikke de havde regnet med at skulle spille det.
#11 probe
2018-05-15 21:26
Det ka både du og WeiZ jo sagtens have ret i. Jeg forstår det bare ikke.
#6 SEVEN
2018-05-15 21:07
Fuldstændig som forventet. Men jeg håber at Optic når noget, det er vist utopi at tro man kan skabe et hold og på så kort tid spille med i toppen. Hold fast!
#8 Hassann
2018-05-15 21:09
Sløj spillet af Optic. Desværre kan Jugi ikke klare presset alene. Gade svigtede mig faen, callede et ace.........
#12 Bjelanden
2018-05-15 21:30
Virkelig et Astralis der er sammenspillet og en Optic mandskab der så lidt små forvirret ud .. lidt synd de skulle åbne turneringen med sådan en røvfuld ..
#13 cleansation
2018-05-15 21:37
Tja det er vel som man kan forvente, af et så nyt hold mod hvad der må være, det bedste hold lige nu.
#14 Winspai
2018-05-15 21:42
Virkede desværre som om at Snappi faldt i søvn på serveren :( Håber Optic kommer tilbage og viser at de kan nogle syge ting :)
#15 mamas
2018-05-15 22:25
Uanset hvor meget man har praccet Nuke som nyt hold, så skal man simpelthen ikke spille netop det map mod Astralis!
#16 ma0se
2018-05-15 22:33
Synd for optic..
#17 probe
2018-05-15 22:57
Ja man ka godt ha lidt ondt af dem. De er uheldige med et par kald. Der er flere situationer hvor Jugi eller K0nfig prøver at være aggressive hvor Astralis så er gået den anden vej. Tror K0nfig 1 gang havde succes med at fange Gla1ve men ellers kalder de lige modsat Astralis i flere situationer og deres aggressive pres glider ud i sandet.
#18 LGK
2018-05-15 23:06
Nu er der jo også en grund til at Astralis er verdens bedste
#19 dannigizmo
2018-05-15 23:22
Er nogen stødt på en VOD et sted?

*Der ikke er russisk. :)
#21 DMGZ
2018-05-15 23:31
Jeg tænker at ESL uploader så snart de er færdig med dag 1.
#22 wake
2018-05-15 23:55
Altså det er en bo1 i får det til at lyde som om de har spillet bo5 i en major finale :D klart de møder verdens stærkeste hold pt. Som helt frisk samlet team.
#23 nic0w
2018-05-16 00:02
verdens anden stærkeste hold *
#24 probe
2018-05-16 00:13
Der var vel næppe nogen der havde set Optic vinde den her. Så det er skam ingen overraskelse. Men efter at have set det nye lineup online synes jeg alligevel man sidder lidt med følelsen af at de underpræsterer voldsomt idag. Klart, det er et stærkt hold de møder men lige lidt mere end 3 vundne runder synes jeg godt man kan forvente med deres lineup.
#26 Johnnyw0w
2018-05-16 00:37
stadig sygt mange fejl, hver eneste gang de fik entry blev de ved med at reagress, hvilket også gjorde at de smed den 2v5 og mange andre runder kunne være gået helt galt. Altså det jo bare super basic CS.
#25 QvisT
2018-05-16 00:23
Giv dem et par måneder til at få opbygget noget kemi og nogle solide strats, så skal I nok se løjer :)
#27 Messias
2018-05-16 08:08
Kørt over. Det er også klart når de har spillet kort tid sammen og lige skal finde hinanden. Ser frem til hvad de kan om 3 måneder med cs på fuld tid 🙂