Opret Log ind
Astralis gennembanker tyrkerne
Space Soldiers fik ikke et ben til jorden, da Astralis-toget, anført af Magisk, tromlede hen over tyrkerne.
Skrevet af: Sander    18. april 2018 18:58      

Magisk spillede fremragende mod Space Soldiers.

Astralis ser rigtig farlige ud for tiden, da Magisk virkelig begynder at finde sig til rette på holdet, og det fik Space Soldiers at mærke for få minutter siden.

De to hold skulle nemlig mødes i mandskabernes første kamp ved DreamHack Masters Marseille, men kampen nåede knap nok i gang, før den var slut. 

Astralis var nemlig flere niveauer over Space Soldiers.

Danskerne startede som CT på Inferno, og der var fuldstændig lukket fra start til slut. Blot to runder fik Space Soldiers, men hver gang tyrkerne vandt en runde, slog Astralis hårdt igen og resatte deres økonomi.

På T-siden blev der heller ikke sparet på headshots, og derfor er Astralis nu videre til vinderkampen i gruppen.

DreamHack Masters Marseille 2018
Bedst af ét map
Astralis
16 - 2
Space Soldiers
de_inferno 16 - 2 de_inferno

Astralis' næste kamp er dermed i morgen klokken 19:00, hvor Liquid venter i en BO3.

#1 VamosDK
2018-04-18 18:59
Hahah.. Så kommer SS på lan. Hvor er dem som mente de var inde i en god stime og ville gøre sig godt på lan?

Onlinehelte så det basker!!!
#6 Nordby
2018-04-18 19:01
Der er måske også lidt forskel på et hold som astralis som er i en god stime og possibly top 3 hold i verden efter dette lan, og så et hold udenfor top 10 der kæmper for at vise deres værd og blive bedre. De spiller jo meget på individuelt spil så er det jo klart de ikke har det nemt mod astralis
#10 VamosDK
2018-04-18 19:08
Hvorfor skyder de så så mange andre gode hold ud online?
#13 Nordby
2018-04-18 19:16
Jeg siger ikke de nødvendigvis ikke er onliners, en de har spillet et lan mod et af de absolut bedste hold i verdenen som det ser ud og fået tæsk og du sidder og smadrer og siger de er onlinehelte. Hvordan er g2 lige røget ud til envyus så, envyus er nummer 29 i verden og g2 er nummer 9, ikke alle resultater afspejler holdene som de overordnet er
#16 VamosDK
2018-04-18 19:42
Det er nu mere fordi, at de fleste ved at SS er online helte..
#17 hodor
2018-04-18 20:02
Du er seriøst den største joke herinde
#23 arseface
2018-04-18 21:31
SS på lan er da den største joke herinde og i CS generelt. De blev også udraderet af Gambit! Gambit! Gambit der lige har fået tæsk af Fragsters på Lan. Jeg ved ikke hvordan SS kan være så gode online og så elendige til Lan. Har du måske en forklaring?
#35 wubz
2018-04-19 12:57
Gambit der har vundet en Major, og flere gange har lavet upsets på LAN.. stop nu.
#36 arseface
2018-04-19 13:15
Hvornår har Gambit sidst præsteret noget som helst på Lan? Vi skal vel tilbage til majoren? Form må også betyde noget her, eller lever du i en verden hvor Gambit, QBF, North og Envy er holdene man skal frygte? Vi taler om et af verdens top3 online hold, der lan efter lan får prygl af alle de møder.
#37 wubz
2018-04-19 13:27
De har lige tabt til fnatic i sidste måned i Kina, hvor de endte på andenpladsen, i en tæt finale. https://www.hltv.org/stats?matchType=Lan&event..

Det er meget fint, at det er på mode at være idiot som på HLTV eller /r/VACsucks, men vær nu for helved realistisk. Til ELEAGUE Major endte de over VP, BIG, North, Astralis og Liquid. Er de så også onliners nu, eller hvordan?
#38 wubz
2018-04-19 13:33
Yderligere sidder både Calyx og Xantares med positive rating til stort set alle LAN events.

XANTARES: https://www.hltv.org/stats/players/events/7938/XAN..

Calyx: https://www.hltv.org/stats/players/events/8575/Cal..

Måske de simpelthen bare bliver taget ud af de store hold på taktikker, som de fleste store hold også gemmer til disse turneringer?
#26 VamosDK
2018-04-18 22:34
Men alle griner af dig, så hvem er den største joke af os to?
#21 xone
2018-04-18 21:10
Jeg har sgu "forsvaret" dem i forhold til at være onlinehelte. Deres resultater taler jo tydeligvis imod det, hvis man ser bort fra denne turnering.
#2 mesterslagter
2018-04-18 19:00
Astralis laver shish kebab af SS
#3 klit
2018-04-18 19:00
onlinerS
#5 VamosDK
2018-04-18 19:01
+1
#4 mamas
2018-04-18 19:00
Astralis på badeferie i Alanya
#7 Linatic
2018-04-18 19:03
Den titel kunne betyder noget helt andet hvis det ikke var dust2 xD
#8 Hassann
2018-04-18 19:03
Man kan ikke hacke på lan eksD
#9 e1z
2018-04-18 19:04
Så fik SS lige en smag af deres egen durum
#11 Mort
2018-04-18 19:09
Onlinesoldiers
#12 SEVEN
2018-04-18 19:10
Kunne være sjovt med en forklaring fra Space Soldiers selv hvordan deres niveau kan svinge så ekstremt meget fra online til LAN..

Flot af Astralis, de spiller sgu godt.
#14 Mrnobody
2018-04-18 19:21
Fryd at magisk er endt på det bedste hold efter kick :))))
#24 razni
2018-04-18 21:46
Han sidder og griner af North lige nu hahaha
#25 Mrnobody
2018-04-18 21:59
Det helt sten!
#15 wadion
2018-04-18 19:29
LAN Soldiers =D vanvittigt spil af Astralis!
#18 Pimp
2018-04-18 20:32
Astralis eller Liquid vinder det event her, hvordan de står til hinanden får vi at se i morgen ;)
#20 Bjelanden
2018-04-18 21:02
Liquid med 4 dages pracc med Taco? c'',) Tvivler min ven!

Men det er et spændende Liquid mandskab!
#27 Hassann
2018-04-18 23:26
Envyus snupper den. i said it first
#19 p1lsner
2018-04-18 20:41
de er favoritter
#22 Mrnobody
2018-04-18 21:10
Fnatic vinder.
#28 Hassann
2018-04-18 23:26
Envyus ;=D
#29 nosleep
2018-04-19 08:32
Af fare for at lyde dum. Men hvad er forskellen på at være god online og god på Lan?
#30 RaXXa
2018-04-19 08:49
når man hentyder til en der er god online, så er det enten fordi han er god i hjemmelige omgivelser, og ikke god med det pres der kan komme når du er til lan - ellers hentyder man til at han snyder online, hvor der ikke er kamera på ham, og folk der står bagved og holder øje, som der er på lan.
#31 nosleep
2018-04-19 10:52
Tak for svaret.
#32 probe
2018-04-19 11:38
Jeg ved ikke hvor meget man skal ligge i resultatet her. BO1, første kamp. Det er set før folk lige skal have lov at lande før de rammer deres shots. 16-2 er jo på ingen måde udtryk for det reelle styrkeforhold mellem SS og Astralis. Men for Astralis ser det sgu fint ud. De skal nok komme langt.
#33 thiezen
2018-04-19 12:14
Det er sgu synd at SS ikke var varme så :-) Sygt at man kan ryge ud pga 2 bo1's
#34 Temligvemlig