Opret Log ind
LPSP smider håndklædet i ringen
smF kunne på Twitter offentliggøre, at han ikke længere er en del af LPSP, da holdet har valgt at gå hver til sit.
Skrevet af: enits    16. april 2018 13:12      

smF er officielt ude af LPSP.

Tidligere i april måned valgte HECTOz, at han ikke skulle være en del af LPSP længere. Nu har mandskabet valgt at smide håndklædet i ringen grundet manglende motivation.

LÆS OGSÅ
HECTOz ude af LPSP*

smF kunne for kort tid siden annoncere på Twitter, at han ikke længere ville være at finde på LPSP's lineup og han vil derfor nu forsøge at finde et nyt og ambitiøs hold.

LPSP har haft det svært den seneste periode, hvor de blandt andet ikke rigtig slog igennem til Copenhagen Games. Efter Copenhagen Games deltog mandskabet i den åbne ESL One Belo Horizonte kvalifikationen, hvor de røg ud til Imperial i kvartfinalen.

Dust2.dk har fået fat i smF, som fortæller, hvorfor holdet har valgt at gå fra hinanden.

Vi har valgt i LPSP at gå fra hinanden og søge nye muligheder, da den fælles motivation for holdet var gået lidt i stå. Vores ingame fungerde ikke, som vi ville, og selvom vi prøvede at fixe det op til flere gange, gik det stadig kun ned af bakke.

Selvom det ikke fungerede ingame, havde vi det sgu nice udenfor spillet. Jeg håber en ny mulighed åbener sig for drengene! <3

Disse fire spillere er derfor frie fra LPSP:

  • dk netrick
  • dk PERCY
  • dk holzt
  • dk smF
#1 Kimunno
2018-04-16 13:19
Synd, men lidt expected.
#2 kr1sss
2018-04-16 13:20
+1
#51 PoulHeadshot
2018-04-16 19:46
sådan går det når man tager 5 pug players og prøver at lave et hold, det holder bare ikke i længden som det også vises her, GG PERCY
#52 PERCY
2018-04-16 21:40
undskyld mig men PUG players alligevel xD? ville du uddybe den lidt?
#53 str1x
2018-04-16 21:47
Vidste du ikke, at Netrick ikke foretager sig andet and at spille pugs HELE tiden?? jkjkjk
#3 zentic
2018-04-16 13:29
shocking xDDDDDD
#4 VHzt4r
2018-04-16 13:29
Synd, held og lykke til alle parter ☺
#5 zentic
2018-04-16 13:30
"selvom vi prøvede at fixe det op til flere gange, gik det stadig kun ned af bakke"

Burde han ikke skrive "Op af bakke" her? :D
Hvis noget går ned af bakke, så er det vel positivt o_o
#6 ndy
2018-04-16 13:31
ned af bakke passer fint her :) kig ordbog evt.
#9 zentic
2018-04-16 13:33
A wise man once said;

Hvis man f.eks. skal løse en opgave som er besværlig eller tidskrævende og kedelig, så er det op ad bakke.

Hvis en person f.eks. er endt i et misbrug og derfor har mistet sit arbejde og sidder dagen lang sammen med sutterne nede på bænken, så er det gået ned ad bakke for den person

Aaaaaaarrghhhhhhh =D got it
#16 ndy
2018-04-16 13:51
det er en lidt uheldig metafor tbh :d skal altid forstås fra konteksten

god cs talk
#7 fREDIchild
2018-04-16 13:32
ned af bakke og op af bakke, kan forstås på to forskellige måder ;))
#8 enuR-
2018-04-16 13:33
Nej.
#10 loginz
2018-04-16 13:41
;(
#11 CABBI
2018-04-16 13:42
Super nedern, håber alle finder noget nyt de passer ind i :)
#12 AnJ
2018-04-16 13:44
I er pisse nice allesammen.. Synes ikke nogen kan tillade sig at sige i ikke prøvede og kæmpe igennem rough times.

Håber i alle finder noget nyt mates <3
#14 LGK
2018-04-16 13:49
Hvad er den der nøglespille emote?, haha.
#17 AnJ
2018-04-16 13:51
Det er sådan et fint badge man får, hvis man har fået "MVP" i en Dust2 turnering :D
#20 LGK
2018-04-16 13:53
Uh lækkert nok.
#22 MickYY
2018-04-16 13:57
Så den kommer du desværre Aldrig til at få Mate :*
#34 LGK
2018-04-16 15:10
Æv :(
#13 xone
2018-04-16 13:45
Jeg synes faktisk at de fleste af de her spillere har niveauet til at spille på rigtig gode hold, men måske de burde kigge lidt udenfor deres vennekreds, for det virker aldrig til at komme til at fungerer 100% for dem.
#23 AnJ
2018-04-16 13:58
"de fleste", hvem tænker du ikke har niveauet? Hva' Peter, HVA??????

Men jeg er enig, tror bestemt der kunne laves nogle gode hold, hvis man rykkede sig lidt ud fra comfort-zonen - specielt fordi de har vist allesammen, at de er klar til at arbejde på tingene, selv hvis de ikke lige flasker sig i første forsøg.
#26 xone
2018-04-16 14:06
percy, smF, nettrick og holzt.


Aaaaargh!
#24 zentic
2018-04-16 14:02
Enig :D

Syntes altid det er noget lignende disse navne som prøver sammen, og vi ved jo godt allesammen hvor det nærmest altid ender ;) hvor det selvfølgelig plejer.. disband :/
#27 foli
2018-04-16 14:07
Må se mig enig her. Det er ofte tæt på samme konstellation af spillere, som danner et hold. Men det er også et dilemma, fordi man ønsker jo aldrig at træde et skridt tilbage. Så, hvis ikke man kan finde nye ansigter, som man føler er gode nok, så ender man jo som de her gutter igen og igen. :(

God vind fremadrettet til jer.
#32 birdfromsky
2018-04-16 14:43
Tror problemet ligger i, at man ikke bruger tiden på at finde nye ansigter. Lad os nu bare tage great danes, hvor blamef er kommet på et højere niveau. Virkelig et godt pick up imo og der kunne sagtens ske flere af disse hvis folk ledte efter de spillere tror jeg.
#36 zypath
2018-04-16 15:21
Til dels enig, men jeg føler også at mange spillere fyrer den i Dpl-a, og så forventer at blive samlet op, fordi de ligger top 10 på leaderboard.

Da vi skulle prøve spillere af sidste gang, prøvede vi nogle, som havde meget elo, men ikke var særlig velkendte og der manglede bare såååå mange ting, at vi i sidste ende blev nød til at gå efter nogle vi havde hørt og som vi vidste havde reel holderfaring.

Hvis nu man bare joinede et hold, fik noget turnerings-/hold-erfaring samt Lan-erfaring, så tror jeg det ville være nemmere at tage nye spillere ind.
#37 xone
2018-04-16 15:26
Hvor mange forsøgte i af gangen? 1 eller flere "elo spillere" ? :)
#42 zypath
2018-04-16 15:46
Bare 1 ad gangen, men vi var meget åbne og lod dem selv vælge spots, lavede nogle basale setups osv. Det kommunikative niveau, beslutningstagen og initiativet var bare meget begrænset på samtlige af dem vi prøvede af.
Aimmæssigt kan nærmest alle følge med på et pænt niveau :-)
#44 xone
2018-04-16 15:50
Yea ok. tænkte at hvis i havde taget 2 med på én gang, så var det hele blevet kaos!

Det er jo desværre lidt samme følelse man får, når man endelig begiver sig ind i et DPL game. Folk aimer godt, men aner ikke hvad de laver og kan ikke fungerer i et hold setup. Det er bare fuld fart frem med skyklapper på, og så ikke fokus på andet end dem selv.

Jeg synes specielt at de helt unge, er virkelig slemme til det, og når man så endelig får en spiller fra en af efterskolerne eller de bedre academy hold, så er det kraftedeme det samme :D
#38 birdfromsky
2018-04-16 15:28
Det gælder bare om at have lidt held og skills i posen. Kan godt se de ting du siger, men synes da i ny og næ der er en enkelt som skiller sig ud.
#40 zypath
2018-04-16 15:42
Der er flere som skiller sig ud, men jeg synes personligt stadig at der er langt mellem dem og så er spørgsmålet om man har lyst til at bruge 3 uger på at finde 1 kvalificeret spiller, hvis man i stedet kan teste flere kvalificerede spillere om ugen :-)
#43 Sander
2018-04-16 15:50
Men er det fordi det er helt håbløst?

Jeg forstår godt vigtigheden af at spille som et hold osv. men har I rent faktisk prøvet at hive en flækker ind og give ham den erfaring og se, hvad det bliver til? Jeg tænker bare, at der må være flere situationer, hvor det er 3-4 ugers hårdt arbejde værd, at få kørt en der flækker max ind på holdet i stedet for at tage en, hvis individuelle niveau ikke er lige så højt men som til gengæld har en masse erfaring fra tidligere hold.

Og ja, jeg ved godt det ikke kun tager 3-4 uger at bliver en god holdspiller, men så bør man kunne være på et niveau, hvor det går okay og så bygger man selvfølgelig videre.

I min verden er det nok bare nemmere at få en flækker til at lære teamplay end at få en teamplayer til at lære at blive flækker - hvis man sætter det meget sort-hvidt op :D
#45 zypath
2018-04-16 16:31
Tjah, jeg synes godt jeg kan tillade mig at sige at da vi hev Mankz ind, der var han langt fra en holdspiller. (sammenlignet med nu)
Han vandt det hele på de forskellige gatherkanaler og flænsede alt i pugs. Han kom ind på en tilfældighed og viste at han virkelig gerne ville det og samtidig lærte han nærmest fra dag til dag. I dag kan jeg nærmest ikke finde en anden spiller som jeg hellere vil have på mit hold. Han har været på holdet i 1år og et par måneder nu.

Lidt det samme med Coronaz - kom fra Gården som altid har været et eksplosivt og farligt mixhold, men han havde aldrig spillet på et rigtigt "hold" før. Han har også udviklet sig helt enormt, selv om han stadig ofte giver mig en sviner hvis jeg prøver for hårdt :D Coronaz har været på holdet siden August 2017.

Jeg synes derfor godt jeg kan tillade mig at sige, at vi i hvert fald giver talenter en chance og hvis de griber den, så skal jeg personligt gerne, med mit begrænsede niveau, være med til at hjælpe dem fremad.
Jeg må dog også erkende, at de gange vi har skiftet ud i Kaosklan/Spirifex, har vi givet flere spillere chancen for at hoppe et niveau op (Også spillere som jeg ikke mener var på vores niveau) og de greb den på ingen måde. Nogen fordi de ikke havde niveauet, andre fordi de simpelthen ikke havde dedikationen.

Eksempelvis til CBE, hvor vi stod med håret i postkassen og manglede en spiller et par uger forinden - der ville nærmest ingen med på LAN, fordi de ikke var klar til at ofre 1.000kr. på det. I mine øjne viser det, at man ikke vil det nok.

I forhold til hvad der er nemmest at lære, så er jeg faktisk ikke enig. Jeg vil langt hellere have en mega klog spiller, som jeg kan sætte til at skyde 5000 bots og spille DM, end jeg vil have en som ikke forstår hvor de skal positionere sig eller som ikke ved hvornår de skal give info og hvor præcis info de skal give :-)
#49 Sander
2018-04-16 17:40
Nice med lidt indblik, men ja, det kræver jo at spillerne selv vil det.
#54 noche
2018-04-17 14:55
Rigtig godt indlæg og fornuft hele vejen igennem. Ingen tvivl om at det er lettere at lære en erfaren spiller at blive en bedre aimer end det modsatte, selvom det dog altid vil være et spørgsmål om dedikation, som du så fint er inde på.
#41 CABBI
2018-04-16 15:45
jeg takker og bukker for de søde ord!
#15 LGK
2018-04-16 13:50
Nogle der ved hvad LPSP stod for? :3
#18 b0ychild
2018-04-16 13:51
LILLE PIK STOR PERSONLIGHED
#19 LGK
2018-04-16 13:53
Sådan!
#21 Carlohelten
2018-04-16 13:56
hahahaha
#25 zentic
2018-04-16 14:02
Damn, det bliver de ikke glade for at du har leaked
#28 HUNDEN
2018-04-16 14:14
Percy gør ikke ihvertfald
#33 mesterslagter
2018-04-16 15:00
Det er ikke alle der kan rende rundt med sådan en kød krabat som du gør :D Det er jo ikke for sjov at du hedder HUNDEN ;)
#35 HUNDEN
2018-04-16 15:12
Mesterslagteren ved hvad han taler om her!
#29 hodor
2018-04-16 14:18
tror det er blevet "leaked" flere gange
#30 Moller
2018-04-16 14:34
vent er det ikke common knowledge? :o
#31 NaToSaphiX
2018-04-16 14:43
Vi har i hvert fald aldrig holdt det hemmeligt :D
#39 Moller
2018-04-16 15:41
:DD
#46 byx
2018-04-16 16:36
Kmi PERCY :C
#47 wadion
2018-04-16 17:08
held og lykke til spillerne. Er sikker på de nok skal finde et nyt hjem. :- )
#48 spdr
2018-04-16 17:30
GL
#50 sirr
2018-04-16 17:40
Ærgerligt. Respekt til gutterne for i det mindste at prøve igennem tid at kæmpe imod modgang. Er slet ikke i tvivl om de nok skal forstærke andre hold eller lave nogle fine nye hold :-)