Opret Log ind
SnaLs betting-tips: To sejre til Serenic; Sørby taber begge kampe
Så er SnaLs betting-tips til dagens kampe i C4 Ligaen landet, og han har hele fem kampe på sin kupon, der blandt andet indeholder sejre til Serenic og nederlag til Sørby.
Skrevet af: Sander    16. april 2018 09:00      

En ny uge er startet, og mange har nok lidt ekstra svært ved at komme op efter en velfortjent weekend, der var proppet med Counter-Strike.

Det fortsætter selvfølgelig i dag, og en af turneringerne, som der spilles, er C4 Ligaen, som SnaL leverer betting-tips til. I marts havde han et overskud på 100.000 kroner, og det skulle gerne smitte lidt af på jer.

Sidste uge gik dog ikke helt som planlagt, for selvom SnaL ramte to kampe rigtigt, faldt han på den tredje, da Ambush leverede et flot comeback og slog Lyngby Vikings i overtid. 

I dag har han igen en Lyngby-sejr på sin kupon, mens han tror på to gange Serenic-sejr og to nederlag til Sørby.

Der er rigtig mange interessante odds i dag, men jeg holder mig fra Ignite, da de skal bruge standin for LuckyV1. Serenic møder både Lyngby og Odense i dag, og jeg tror på Serenic i begge kampe, da de både individuelt og holdmæssigt er bedre end begge mandskaber, så det er kampe, som Serenic ikke må tabe. Derudover tror jeg slet ikke på Sørby, og efter deres 3-16 nederlag i sidste uge, kan jeg roligt tilføje to nederlag til dem på min kupon. Derudover tror jeg endnu engang på Lyngby, så i dag må de ikke skuffe mig mod Atlando, der rykkede op fra Good Game Divisionen.

  • Serenic (1,55) - Lyngby (2,25)
  • Sørby (3,50) - Ambush (1,25)
  • Serenic (1,50) - Odense (2,40)
  • Sørby (4,00) - Atlando (1,20)
  • Lyngby (1,85) - Atlando (1,85)
  • Samlet odds: 6,45

SnaL anbefaler at spille 100 kroner på ovenstående kupon, der kan spilles hos C4 Ligaens officielle betting partner, eOddset.

Spil med omtanke!

#1 Martin
2018-04-16 09:04
Uh... Lyngby - Atlando :o
#3 SnaL
2018-04-16 09:05
Meget svær kamp. 50/50. Men synes Lyngby skal rejse sig efter en skidt start mod Ambush hvor det hele faldt sammen til sidst
#2 SnaL
2018-04-16 09:04
Hvis man vil tage chancen og ikke stoler på Lyngby, så kan man bette Ambush sejr over Ignite idag, det er muligt. Især efter de har været til bootcamp i weekenden og wezx har været til lan med mates. Glæder mig til at caste senere.
#4 QvisT
2018-04-16 10:00
Så længe castingen ikke bliver biased fordi du har penge på spil :)
#5 SnaL
2018-04-16 10:03
Som skrevet på twitter, så spiller jeg ikke på kampene. Jeg giver blot mine råd til dem der vil spille med :)
#6 QvisT
2018-04-16 10:04
Fair nok. Jeg har før set nogle caste en kamp de selv havde oddset på og det var simpelthen ulideligt at høre på. Ses på streamen i aften så :)
#7 FraysterCS
2018-04-16 10:07
Hvad tænker i om denne kupon? https://gyazo.com/17203c4cb721697d45a441052f04590c
Samlet odds på 17,29
#8 Nordby
2018-04-16 10:11
Udover at det er virkelig risky at spille på så mange kampe, er det jo rimelig standard valg du har taget.
#9 SnaL
2018-04-16 10:19
Den ser fin ud, men selvfølgelig rigtig mange kampe :D Held og lykke!
#12 FraysterCS
2018-04-16 10:55
Slet ingen chance for at Sørby Acd vinder over Atlando?
#13 Hani
2018-04-16 10:56
Har du lyttet for meget til winspai? :D
#14 FraysterCS
2018-04-16 10:58
Nej? Kunne bare godt forstille mig, at de tager den...
#26 QvisT
2018-04-16 16:24
haha :D
#15 SnaL
2018-04-16 10:59
Atlando vinder over sørby. 100%
#16 FraysterCS
2018-04-16 11:02
Sikkert, men vi for at se ;)
#17 SnaL
2018-04-16 11:04
Hvis Sørby skal vinde nogen kampe i C4 ligaen skal de virkelig ramme dagen. Ser alle hold over dem desværre.
#19 FraysterCS
2018-04-16 11:10
Heller ikke fordi jeg ser Atlando som et af de stærkeste hold pt.
#22 SnaL
2018-04-16 11:57
Du bliver overrasket, det lover jeg dig :D
#34 FraysterCS
2018-04-16 21:20
16-13, vel bedre end du havde forventet?
#35 domax
2018-04-16 22:14
Det skal så dertil siges, at drengene var varme, og vi ikke var parat fra start. Plus de nok har de sygeste deagles jeg længe har set, der var fandme smæk på :D
#33 dahlrupking
2018-04-16 20:03
XD?
#10 Hani
2018-04-16 10:42
Ingen der tror på Odense over Vulture?
Personligt ser jeg den som den kamp med bedst Value.
#11 SnaL
2018-04-16 10:44
Bestemt muligt. Men det vi nåede at se for det nye Odense i sidste uge var ikke imponerende. Hvorimod Vulture næsten formåede at comeback mod Serenic. Men jo Odense burde da vinde.
#18 Hani
2018-04-16 11:07
Vi har mødt dem en del gange. Nu må jeg ærligt sige at jeg ikke kender så meget til Vulture, men ud fra hvad jeg har set fra Odense, er det en kamp Odense skal vinde.
#20 HumanIC
2018-04-16 11:52
Vulture tabte også til solidarity esport som havde en maskine så ser en sikker sejr og br0 er inde i en syg stime
#21 SnaL
2018-04-16 11:56
Som sagt er jeg enig i dit bud. Synes bare ikke det er en af de "sikre" kampe
#23 LETHAL
2018-04-16 12:17
Jeg sætter Lyngby og Odense til at vinde begge deres kampe, samt en ambush og atlando sejr over sørby i en 5-ling =)
#24 zentic
2018-04-16 12:52
RiP kupoNNNNNN d:-)
#25 shakR
2018-04-16 16:12
nvm
#27 hodor
2018-04-16 17:25
Der sidder 100% en fra Danske Spil og kigger med i de tråde her - oddsene på de hold man taler for at vinde falder hver gang. 1,16 på både Ambush og Atlando over Sørby
#28 Carlohelten
2018-04-16 17:29
så skal man være hurtig :-D
#29 hodor
2018-04-16 17:50
Har bare lagt mærke til, at det sker hver gang der kommer en tråd, der vedrører betting herinde, at de justerer oddsene
#30 QvisT
2018-04-16 17:52
Der sidder også flere fra danske spil og bet365 inde på den seriøse odd'ser. Det er såmænd meget normalt.