Opret Log ind
Atlando vinder Good Game Division
Good Game Division blev afgjort i allersidste spillerunde, og her kunne Atlando løbe med sejren efter to vundne kampe her til aften.
Skrevet af: enits    11. marts 2018 22:40    #good #game  

Første sæson af Good Game Division er netop færdigspillet og her var det Atlando, som løb med førstepladsen og derved er sikret oprykning til Swnx Ligaen S3.

Det var ellers et tæt i toppen af tabellen, inden turneringens to sidste runder skulle afgøres. Her kæmpede Alpha, XI og Atlando om førstepladsen, hvor alle tre hold skulle sikre sig seks point, hvis de ville have en chance for at hive førstepladsen hjem.

Alpha lagde ud mod XI, som endte ud i et tæt opgør. Kampen måtte helt ud på dobbelt overtid, før der kunne kåres en vinder. Her var det specielt dezcaN med 43 frags og blameF med 42 frags, som sikrede Alpha sejren på 22-20. Kampen mod AGF måtte også afgøres i dobbelt overtid og her var det AGF, som hev sejren hjem.

Atlando kom også flyvende fra start i deres første kamp. Her mødte de det unge Nova mandskab, som Atlando kørte fuldstændig over 16-0. Atlando skulle derfor kun burge en sejr over XI, for at sikre sig førstepladsen. Dette leverede Atlando mandskabet også, da de vandt 16-13 over XI.

Stillingen i Good Game Division S1 ender derfor som følgende:

Flest frags over hele turneringen går til blameF fra Alpha, som med hele 84 frags her til aften skød sig selv helt til tops. blameF har formået at skyde intet mindre end 211 over de syv kampe i ligaen. Han ender derfor som turneringens topfragger og præmien på 500 kroner.

Det unge talent, NoTaN1dgl, formåede at have både flest clutches og headshots, hvilket sikrer ham både titlen som clutchkongen og aimstar i Good Game Division S1. Derfor kan han trøste sig med 1000 kroner i præmie, trods AGF endte nede på en 4. plads.

dahlrup fra Eastern Vikings bliver kåret som den suveræne sniperchef med intet mindre end 83 AWP frags. Han formåede at lave hele 46 AWP frags over aftenens to kampe, hvilket sender ham øverst i AWP frags regnskabet.

 Spiller  Frags     Spiller  AWP frags
  blameF 211     dahlrup  83
  fweak  159     FrawFact  74
  CABBI 154     zibron  53
  PihL  152     Counter Freak 43
  hanzji 151     quard 40
         
 Spiller  Clutches    Spiller  Headshots
  NoTaN1dgl 11     NoTaN1dgl 88
  Azioom 9     PihL 87
  quard 9     fweak  82
  Counter Freak 8     CABBI 79
  FrawFact 7     dezcaN 74
  • dk Alpha (blameF, miNd, mupzG, dezcaN, zibron, Gnu)
  • dk XI (Azioom, Kronow, Pihl, Shaker, CABBI, Zebbe)
  • dk AGF (TMB, NoTaN1dgl, Kristou, zER0B0y, Chr1s, FaagaN)
  • dk AaB (FrawFact, Shockie, Nanoon, wadion, ErikseN, biian, ValcoNN)
  • dk Atlando (freddo, fweak, quard, fr3d3, hanzji)
  • dk Eastern Vikings (Leth, dAHL, goni, dahlrup, ziMP)
  • dk NOVA Youngsters (Teqh, Counter Freak, CheiHay, DoomZ, MaD, ChrisH, sKL)
  • dk Froggaming (Pew, BAGO, Zhadox, Reckie, Versatile, iZer)

Den samlede præmiefordeling for Good Game Division sæson 1 er som følgende:

  • Vinderhold - Direkte oprykning til Swnx Ligaen S3
    • dk Atlando (freddo, fweak, quard, fr3d3, hanzji)
       
  • Topfragger - 500 DKK
    • dk blameF (Alpha)
       
  • Clutchkongen - 500 DKK
    • dk NoTaN1dgl (AGF)
       
  • Aimstar - 500 DKK
    • dk NoTaN1dgl (AGF)
       
  • Sniperchef - 500 DKK
    • dk dahlrup (Eastern Vikings)
#1 wadion
2018-03-11 22:54
Tillykke til atlando gutterne! :)
#2 LGK
2018-03-11 23:09
Gz!!
#3 Vazor
2018-03-11 23:09
maskine antony
#4 zyppp
2018-03-11 23:14
Tillykke til de kalde boys <3
#5 robert420xD
2018-03-11 23:16
Hans og Steen <'3 Tillykke mand!
#6 FiskereN
2018-03-11 23:32
BlameF maskine!
#7 biian
2018-03-11 23:36
Tillykke til Atlando
#8 Bjelanden
2018-03-12 00:05
Hold da op Notan har været en maskine ..

Gz til Atlando!
#10 Kimunno
2018-03-12 00:59
Er det ikke nemt at være en maskine, hvis man har spillet 50 runder flere end alle andre? ¯\_(ツ)_/¯
#12 Bjelanden
2018-03-12 01:09
Det kan du have helt ret i .. havde jeg ikke taget med i mine betragtning. :D

Egentlig voldsomt mange rundters forskel nu når du siger det, haha!
#13 Kimunno
2018-03-12 01:19
Haha, jeg glemte at AGF havde forfeitet to kampe, da jeg skrev kommentaren. Men min pointe står stadig - latterligt at de ikke har lavet det til pr. runde!
#9 xanzir
2018-03-12 00:54
vaaaaaarm Steen:D alle 5 spillere i atlando har et kæmpe talent.
#11 zyppp
2018-03-12 01:06
patrik snipsefar?
#22 dahlrupking
2018-03-12 19:37
hehe :D
#14 Tw3aky
2018-03-12 01:52
Er der ingen præmie udover oprykning for at vinde ligaen?
Lidt surt for dem nu hvor der er til så meget andet, som også er ret fedt lavet anyway!
#15 klimox
2018-03-12 07:20
Tillykke til Atlando!
#16 SEVEN
2018-03-12 09:26
Jeg synes det er mærkeligt med de individuelle præmier, men fred være med det.
Tillykke til Atlando og er det ikke skuffende sådan rent sportsligt for AaB og AGF at de ligger hvor de gør? Sådan reelt spørgsmål :)
#17 mupzgxD
2018-03-12 12:04
Same :P
#18 Dance
2018-03-12 14:05
Det kommer jo helt an på målsætningen :) Umiddelbart tror jeg AaB er meget tilfredse.
#20 ClinT
2018-03-12 17:06
svært at være utilfreds med at vinde alle kampe untagen 1 :)
#21 SEVEN
2018-03-12 17:36
Jeg tænker ikke så meget resultaterne her i ligaen men mere selve niveauet. Jeg tænker bare at sportsklubber af den størrelse måske ville have stilet efter at rangere lidt højere.
Det er jo selvfølgelig helt forståeligt at man måske vælger at satse ungt og langsomt etablere sig også for måske lige at prøve at stikke en tå i vandet og se hvad esport er for en størrelse, før man satser større.

Men det var reel undren og slet ikke fordi der er noget at sætte på holdenes præstationer :)
#23 DGaard
2018-03-12 19:48
Nu har AaB A/S ingen ting at gøre med AaB esport. Vores spiller er medlemmer af vores foreningen og høre således under amatør afdelingen AaB af 1885 :)
#24 SEVEN
2018-03-12 20:09
Hej, tak for orienteringen :)

Det er som sådan ikke ikke negativt ment, men et reelt spørgsmål om hvor vidt organisationen bag sigter højere. Det giver måske lidt mere mening for mig med din udpensling, men ikke desto mindre står mit spørgsmål ved.
#25 DGaard
2018-03-12 20:26
Men derfra har du også svaret :) vi bruger jo de medlemmer der er i klubben :) jeg er pavestolt af drengene og det er virkelig fedt at se det sammenhold de har. De er ikke færdig med at udvikle sig som hold og vi støtter dem hele vejen :)
#26 SEVEN
2018-03-12 21:21
Jeg føler du tolker mit indlæg negativt og det er det overhovedet ikke :)
Men det er godt I er stolte, det er også stabilitet og trygge rammer jeg personligt tror der skal til for at samle et hold op og langsomt løfte dem op. Held og lykke med det.
#19 RAMGIBBOVS
2018-03-12 17:02
Som nogen allerede har nævnt det, så synes jeg personligt også, at det er helt amatør-agtig præmie opdeling/afvikling.
Begrundelse:
Ét, der er underlige individuelle præmier - som flere deltagere endda har brokket sig over, f.eks. det med at skyde flest, når nogen spillere/hold går ud i flere runder end andre...

To, jeg går ud fra, at som hold er det vel klart fedeste at ende på en første plads og opnå oprykning. Hvor er deres præmie? Det lidt ligesom at vinde en major og så har holdet muligheden for at kalde sig "majorvinder", mens Niko, coldzera etc. får pengepræmier for adr, mvp, kpr & whatever de fleste ting nu hedder.

Tre, hvis arrangørerne ikke kan se, at de har fejlet, burde de måske få nogen ind til at hjælpe dem. Hvis de på den anden side godt kan se fejlen, og ikke får den rettet, er det både pinligt og elendigt. Min mening er klart; hellere vise som arrangør, at man er 100 % orienteret og går ud og retter sine fejl - både for at forbedre sig, men også for at vise, at man ikke bare laver noget og lade det sejle sin egen sø. Giver også en federe fornemmelse for spillerne, at der er styr på tingene.

Derudover er det selvfølgelig fedt, at der bliver lavet noget for de danske hold. Kæmpe tillykke til Atlando, der klart har fortjent oprykning, når de ikke sejler er de også klarer favoritter.