Opret Log ind
FaZe giver røvfuld til C9; Astralis taber til G2
Så er den anden dag af StarSeries i-League S4 overstået og resultaterne bød både på upsets og sejr til favoritterne.
Skrevet af: rijaH    19. februar 2018 00:26    #StarSeriesi-LeagueS4 #Astralis #G2 #FaZe #Cloud9  

NiKo og FaZe fjernede Cloud9 over to maps.

Andendagen til StarSeries i-League Season 4 er nu færdig og det blev en lidt blandet landhandel i de to sidste kampe, hvor den første kamp var en hurtig affære, måtte dagens sidste opgør ud på alle tre maps før en vinder var fundet.

I den første kamp var det de to Major finalister, der fik en chance for at spille mod hinanden igen. Det var dog slet ikke til at se, at FaZe spillede mod de nuværende Major-vindere Cloud9 på første map. De var nærmest ikke til stede på serveren, hvilket resulterede i en næsten ren walkover for FaZe, der vandt det første map Cache, 16-1.

Cloud9 har måske fået et par ord med på vejen til det andet map, da de her vågnede en smule op og kom ind i kampen. Dog ikke så meget, at de fik mere end otte runder på Inferno og dermed lukkede FaZe kampen ned 2-0 over Cloud9. FaZe er nu oppe 2-0 og Cloud9 har 1-1 score.

StarSeries i-League Season 4
Bedst af tre maps
FaZe
2 - 0
Cloud9
de_cache 16 - 1 de_cache
de_inferno 16 - 8 de_inferno
de_train de_train

Astralis' kamp mod G2 startede ud på Cache som var G2s valg. Her fulgtes de to hold også godt ad i første half, men efter skiftet gik det G2s vej som terrorister og Astralis kunne ikke stille meget op mod franskmændene, der lukkede første map 16-10.

Andet map blev Overpass, som Astralis havde valgt. Astralis startede godt ud med at tage første half 5-10, men efter skiftet til terrorister blev scoren lidt tættere, det blev dog aldrig helt farligt for danskerne, som vandt andet map 12-16.

Så tredje map, Inferno, måtte i brug. Det faldt desværre ikke ud til danskernes favør, da G2 havde helt styr på Astralis' CT-side. Kun tre runder fik Astralis i hus på den side.

Det var derfor et svært presset dansk hold der skulle ind i kampen igen som terrorister. Det startede da også godt ud med en vundet pistolrunde samt de to efterfølgende, men så fik Astralis det svært. Kun en runde mere blev det til for dem som T og så lukkede G2 Inferno. Astralis har derfor 1-1 score og G2 er oppe 2-0.

StarSeries i-League Season 4
Bedst af tre maps
G2
2 - 1
Astralis
de_cache 16 - 10 de_cache
de_overpass 12 - 16 de_overpass
de_inferno 16 - 7 de_inferno

Den nuværende stilling til StarSeries i-League Season 4:

Kampene til i morgen er også blevet udtrukket og herunder kan matchups ses:

#1 mamas
2018-02-19 00:41
Genialt det her BO3 Swiss :) Er fan
#2 saks
2018-02-19 05:23
Hvorfor skulle AST lige trække Gambit, dem plejer de da at have bøvl med :(
#3 mupper
2018-02-19 05:39
Håber vi ser magisk flække snart :)
#4 zentic
2018-02-19 06:22
I guess er won’t
#5 zentic
2018-02-19 06:23
Heroic taber til TyLoo ;)
#6 fremilyset
2018-02-19 06:38
Skal du ikke bare spise alle de sko, istedet for? Tror snart folk har fattet du hater på top3 i dk fordi de skifter ud, uden at have spurgt dig om lov først. Magisk er jo dårlig, Rubino er dårlig, aizy og MSL er dårlige.
#7 zentic
2018-02-19 07:00
Du da fuldstændig sidelæns gennemsparket - magen til personer skal man søge langt over land og bro.
Hater overhovedet ikke på top3 holdene - hvis du gider at læse hvad jeg skriver, så er jeg bare ikke fan af deres valg af nyperson.
Har aldrig sagt magisk er dårlig - jeg mener bare, de kunne finde bedre (imo) - men, Magisk er flæk nok, når han har sit A-game.
Aizy spiller jo pisse hamrende elendig pt på North - og hvis du benægter det, så tror jeg bare at du skal finde dig et andet spil, at følge med i :-)
Har aldrig nævnt noget om MSL :-) han gør det sku godt, også set på at han er IGL.
Og ja, Rubino er jeg ikke fan af. Han har prøvet i en del år nu, og det er aldrig rigtig lykkedes ham at have vist mig noget ;-)
#8 zentic
2018-02-19 07:03
Hahahaha
Du sidder og klager over, at jeg siger Rubino er dårlig..
Du har selv lige skrevet i et andet opslag herinde: “føj ud med rubino!” Og så kaldte du ham også en kæmpe noob :D
Dobbeltmoral? ;-)
#12 fremilyset
2018-02-19 14:08
Det siger alt du ikke kan se ironien i det opslag jeg lavede om Rubino da de vandt :) Det var netop fordi folk havde så travlt med at skrive det var den værste udskiftning fordi han havde et dårligt game.
#13 zentic
2018-02-19 15:39
Det siger alt du ikke kan se ironien i det jeg skrev med, at jeg engang ville spise en sko ;)

Det var en form af en meme, som en anden person lavede til Majoren, hvor han sagde;
"Hvis QBG kvaller sig ud af gruppespillet-ish, så ville han "eat a fucking boot" -

Og nej, jeg skriver ikke, det var den værste udskiftning baseret på at han havde et dårligt game. Jeg skriver det ud fra, det som jeg ved (og har set til Rubino) + at jeg tænker på mange andre, som Heroic kunne have valgt istedet for Rubino.
#9 WeiZ
2018-02-19 09:07
Duppe er virkelig consistant for tiden synes jeg. Synes hele tiden han er med fremme på scorebordet! :D
#10 whapz
2018-02-19 09:20
Enig! Han er steppet op efter den periode, hvor han fik massiv kritik ;-)
#11 WeiZ
2018-02-19 10:06
Helt enig! Er sku' glad for at se at the double D combo er tilbage! :D
#14 zentic
2018-02-19 15:40
Han fik jo en "heads-up" på et tidspunkt, og siden den dag, har han sparket røv!

sådan en heads-up må være "the key" til at blive god igen jo?! =D

Måske der skulle uddeles en til chrisJ ^_^ ;)
#15 WeiZ
2018-02-19 15:50
Haha, men ja, men efter hans heads up der, synes jeg stadig var sådan frem og tilbage, ikke at han skulle skiftes ud, men han er bare mere tydelig fremme nu, og er mere consistant here for tiden :D