Opret Log ind
eOddset bliver officiel betting partner: Betting spil annonceres
Så er vi klar med en ny partner til Swnx Ligaen, og det bliver eOddset, som nu er officiel betting partner.
Skrevet af: Sander    13. februar 2018 10:48      

I disse dage er der pause i Dust2.dks liga format, indtil Good Game Divisionen skydes i gang på søndag, mens Swnx Ligaen starter på mandag.

Vi kan dog nu med glæde løfte sløret for, at eOddset bliver officiel betting partner på ligaen, og derfor kommer der til at kunne oddses på alle kampene.

Det medfører også et andet tiltag, for vi skal have afgjort, hvem den bedste oddser er. Martin, medejer af Dust2.dk og HLTV.org, og HUNDEN, caller hos ALTERNATE aTTaX, spiller derfor hver uge for 200 kroner på lige det, de vil, og efter kampene gøres regnskabet op.

Der kan spilles både på en kupon med alle otte kampe, de otte kampe kan spilles som singler osv., og det handler selvfølgelig om at optjene flest penge i løbet af de fire kampdage.

Der er dog et ekstra tvist, for I brugere kan også dyste mod dem, og derfor kommer der til at være en afstemning forud for alle kampdagene, og de vindere, som flest stemmer på, kommer på brugernes kupon i spillet. Mere om det følger dog senere med præcis forklaring af, hvordan det foregår.

Det er dog også muligt selv at gætte med og føre regnskab, og I er derfor velkomne til at smide billeder op af både jeres kupon samt regnskab løbende, når vi hver uge smider rengskabet for Martin, HUNDEN og brugerne op.

#1 Hani
2018-02-13 10:52
Kommer der kun odds på 1. div, eller også på good game divisionen?
Men fedt tiltag, og stærkt at man igen kan oddse med! :)
#2 Sander
2018-02-13 10:54
Til at begynde med er det kun Swnx Ligaen, og så evaluerer vi og eOddset på tallene, og så må vi se om GG div også kommer med i næste sæson
#3 zentic
2018-02-13 11:08
Er det ikke lidt risky? Iforhold til throw for irl $?
#4 Hani
2018-02-13 11:25
Jeg tænker de holder øje løbbende og kigger på om der kommer mistænkelige spil på underdogs og sådan :D
#5 Opal
2018-02-13 11:32
Det er vel ikke mere risky end når der kan spilles på 2. Divisions fodbold osv.

Der er potentielt penge i at smide en kamp, men umiddelbart er de fleste spillere i det for at gøre en god form og vise sig frem.
Derudover skal man bruge nemid på eoddset, så det er ret nemt at se, om der er blevet spillet på egne kampe. Medmindre man allierer sig med en anden, men det virker også bare som unødigt meget arbejde.
#6 zentic
2018-02-13 11:49
Alliere sig med en anden, kræver da ikke i nærheden af unødigt meget arbejde.
Hvis et top3 hold i swnx ligaen, skal møde et sidste hold plads - og top3 holdet, ikke alligevel kan nå feks top2 ift. Points, så kan de da nemt få en ven til at oddse på det hold, som ligger på sidste pladsen. Derfra, så kan de bare nemt tabe en 12-16 stykker feks, uden det virker suspicious, og så har de derfra tjent mere end 1pladsen i ligaen.
#7 Hani
2018-02-13 11:58
Nu ved jeg ikke om der er begrænsning på. Men hvis der bliver spillet mere end lad os sige 2000 kr på en underdog, så tror jeg de går ind og kigger på hvem det er. samt at Dust2 selv gennemgår kampen og kigger efter underlige situationer.
Selvfølgelig er nogle kampe nemmere at gøre det med andre og det er da en mulighed. Men det tror jeg også selv de er klar over og derfor meget opmærksomme.
#8 Opal
2018-02-13 12:11
Kald mig naiv, men tænker at det betyder mere at få vist sig selv og sin organisation frem, end de penge man kan nå at tjene på matchfixing i swnx ligaen.

Af de hold og spillere de er med, har jeg virkelig svært ved at se, hvem der skulle smide kampe for bets.
#10 Chefanatic
2018-02-13 12:22
+1
#11 zentic
2018-02-13 13:01
Mange er iskolde omkring 1 enkelt Win tror jeg - der kan sagtens være kampe i sidste ende, som intet betyder
#17 Winspai
2018-02-13 15:46
Ser det ikke anderledes end at man kan odds på Masters.
#9 tHOMSEEE
2018-02-13 12:18
Vil det være muligt at smide på X fx bliver top 3?
Så et mere langsigtet odds?
#12 SnaL
2018-02-13 13:01
Øv GG ligaen ikke er med. Det havde været free dollarz mange gange. Er det dog også i SWNX ligaen.
#15 KeyziN
2018-02-13 14:27
Du skriver lige privat, hvergang du laver en kupon
#21 SnaL
2018-02-13 17:08
Haha, vil du også have profit?
#23 KeyziN
2018-02-13 17:40
Ja sgu da
#26 iPak
2018-02-14 08:17
Snal du smider lige infoen ;)
#14 Martin
2018-02-13 14:19
Jeg er rystet over så mange som mener at de 40 spillere i DPL er til salg for ussel mammon som en hver gadeluder.
#16 KeyziN
2018-02-13 14:28
+1.
men igen, det skulle ikke undre mig at det skete. Ikke at jeg tror det kommer til at ske
#18 Martin
2018-02-13 16:35
Swnx* Ikke DPL naturligvis.
#19 Messias
2018-02-13 17:01
Ikke os alle sammen der kan køre i Tesla 😉😉😉😉😄😅😅😃
Spøg til side.
Folk er blevet busted for mindre og det skulle være forholdsvis nemt at spotte throw
#27 iPak
2018-02-14 08:18
Bro der er mange kampe på højt level cs der bliver smidt :) Der var sågar snak om at ESL fik folk til at gå 1-1 fordi så kunne folks favorit bot hold også være med
#20 Silan
2018-02-13 17:03
Både CSGO og Dota2 har haft store sager der involverede kampe smidt til fordel for penge. SC2 i Korea døde næsten efter gentagende sager. Det er aldrig rart at der er mistillid, men jeg syntes det er positivt at folk er opmærksomme på problemstillingen.
#22 Martin
2018-02-13 17:23
Du snakker da ikke om at throwe i superligaen. Selvom det selvfølgelig kunne være forklaringen på FCK.
#24 Silan
2018-02-13 17:47
Jeg føler ikke rigtigt fodbold så meget, men har der ikke været en sag med rige kinesere og noget divisionsfodbold? Måske husker jeg forkert.

Jeg tror det er et udtryk for en ung sport (esport) hvor det stadig kun er toppen af poppen der tjener seriøse penge, og derfor er der mange amatøre og semipros der får sat moralen på prøve.
#25 Silan
2018-02-14 08:10
Faldt lige over denne http://www.dailymail.co.uk/news/article-2277707/Th..