Opret Log ind
itsok vinder Dust2.dk Open #27*
Finalen i Dust2.dk Open #27 er netop færdigspillet og her var det et yderst velspillende itsok mandskab, som løb med sejren.
Skrevet af: enits    11. februar 2018 21:16    #open #27  

Især socN var yderst velspillende i finalen mod maskinernE.

Søndagen har budt på Dust2.dk Open #27, hvor 46 hold sad klar i eftermiddags til at spille. Turneringen kulminerede med finalen mellem itsok og maskinernE, og her var det itsok, som løb med sejren.

Finalen skulle afgøres på Inferno og her var det itsok, som kunne gå til pause foran. Det var især socN, som var yderst velspillende for itsok mandskabet. Her lå han klart øverst på scoreboardet og han var derfor med til at sikre itsok sejren.

  • dk itsok (socN, tobyycsgo, wardz-_-, vhL-_, gravityy)
  • dk maskinernE (heyimbraadz, heyimpatti, traNeee, MSAA, fexayy)

Du kan se bracket, lineups og meget mere for Dust2.dk Open #27 her.

Opdatering*

Admins har senere fundet ud af, at maskinernE er et mixhold, og derfor er holdet diskvalificeret, og spillerne modtager ban i henhold til reglerne. 

#1 Daffu
2018-02-11 21:19
https://gyazo.com/84e492fd27a42e888d61acb0cef52c6e
#2 loginz
2018-02-11 21:22
jeg trykker altid -_-
#46 Narky
2018-02-11 22:36
+1
#82 Bjelanden
2018-02-11 23:30
Jeg er også en af dem som underligt nok bliver ved..
#47 Narky
2018-02-11 22:37
Gå væk Daffu ( ° ͜ʖ͡°)╭∩╮
#107 magnet
2018-02-11 23:47
relevant for en gangs skyld, jeg er fan
#3 KeyziN
2018-02-11 21:30
Tillykke til itsok og mixholdet :D
#5 MSAA
2018-02-11 21:34
Hvor må det være sørgeligt at være dig :-)
#8 KeyziN
2018-02-11 21:41
Sådan er det når man har depression og selvmords tanker fordi man er dårlig i et computerspil.
Men mit privatliv har vel intet at gøre med at du IGEN er blandt sådan et scenarie med mix hold i dust2.dk open.
Kan se at i modtager et ban. Det er jo ikke første gang du har fået det? Eller var sidste gang en fejl og bliv rettet efter dit dust2 opslag? (det kan jeg faktisk ikke huske)

Det er jo din egen spiller der går ud og siger i er et mix hold.
Dårlig stil af mig, at følge reglerne. Sorry :(
#12 MSAA
2018-02-11 21:45
Jeg er ked af, at du har det svært i dit liv, beklager.

Det ændrer dog ikke på, at det er en taber mentalitet, at man sidder og begræder, at man taber, fordi et hold måske, måske ikke, er et mixhold. Burde I ikke bare slå os, eller mener du, at I skal have en plads forærende, fordi I har holdt sammen i åh så lang tid? Det er en lorte indstilling, og du kommer ingen vegne, hvis du sidder og hyler over, at I igen har været dårlige. I er ikke blevet uretfærdigt behandlet, I har tabt en kamp på ærlig vis, og så må I tage den derfra. Hvis vi havde snydt, så vi havde en fordel i selve kampen, så havde det været rimeligt at sidde og klynke, men vi slog jer bare.

Mit råd til dig er, at du skal ændre din mentalitet og lade være med at føle dig uretfærdigt behandlet, for det kommer man ikke særlig langt med.
#17 KeyziN
2018-02-11 21:49
"måske, måske ikke, er et mixhold."
i var 100% mix hold.
Og jeg har ingen steder sagt at vi fortjener pladsen.
Og ja vi tabte kampen på ærlig vis. På ærlig vis imod et hold der aldrig burde have været med.

Jeg har en dårlig mentalitet, måske ja. Det vil nogle nok sige.
Men hvis mix hold bare kan deltage total frit, uden nogle former for konsekvenser, så er der jo ingen grund til at have den regel?
Synes det er retfærdigt at i ikke får lov at spille videre, nu kender jeg ikke noget til jeres ban, men det er vel også kun retfærdigt, når du ved at det ikke er lovligt at deltage med et mix hold, og stadig gør det.

You do the crime, you do the time.
#29 MSAA
2018-02-11 21:58
Jeg sidder og forsøger at hjælpe dig, men jeg skal nok udpensle det for dig.

Først og fremmest har jeg intet sted udtrykt min utilfredshed med den beslutning, som admins har taget. Det er en helt anden sag, at jeg mener, at den regel er underligt skruet sammen, da man vel dårligt kunne argumentere, at vi ikke skulle være berettiget til at stille op på grund af vores niveau. Jeg mener, at en sådan regel bør være til for at forhindre, at spillere, der spiller på hold på højere niveau, deltager med deres makkere. Ingen på det hold i dag har et hold, så jeg kan i bund og grund ikke se incitamentet for, at vi ikke skulle have lov at deltage. Fred være med det!

Tilbage til pointen; Hvis I, som er et hold, ikke kan vinde over et mix af spillere på et niveau, som lige nu ikke er til nærheden af top 10, så er det pinligt at sidde og græde over, at I er blevet uretfærdigt behandlet qua vores deltagelse. Der må I se jer selv i spejlet, for man forbedrer sig ikke, hvis man skyder skylden på systemet. I alle aspekter af livet har du kun dig selv at klandre, hvis du ikke får succes, og sådan er det bare. Så tilbage til tegnebrættet, disband eller hvad end det bliver til, for det var godt nok pinligt for jer.
#36 KeyziN
2018-02-11 22:12
well. Ja det er fucking pinligt at tabe til sådan nogle forpulede newbies i et lorte mix hold (Var det det du ville have mig til at skrive?)
Men som hold får vi jo mere ud af den kamp end i gør. tvivler på at i går ind og ser demo på den kamp, for at blive bedre som hold.
Og ja vi er ikke perfekte, eller gode endnu, men vi gør vores bedste for at blive bedre, og for at blive perfekte. Om det sker, tør jeg ikke sige. Men det nytter jo ikke noget at disband, det mindsker jo bare stabiliteten på den danske scene.
#39 MSAA
2018-02-11 22:19
Jeg er helt ligeglad med, hvad du kalder os, eller tænker om os for den sags skyld, for fakta er vel, at en flok "forpulede newbies" var jer langt overlegen.

Det er sgu fedt, at I tror på det, det skal I have ros for, men du kan ikke føle dig berettiget til noget, du ikke har gjort dig fortjent til. Du fik vel heller ikke 12 i skolen, fordi du mødte op hver dag? Man er nødt til at bevise, at det arbejde man putter i det, giver et afkast, ellers er det fuldkommen ligegyldigt, om I har været sammen i 3 dage eller 3 år, hvis I stinker uanset.
#43 KeyziN
2018-02-11 22:31
"var jer langt overlegen" (16-13)
Du får det til at lyde som om vi tabte 16-0.
Jeg tror på hårdt arbejde, og stabilitet.
Men jeg gider ikke have nogle "overhaler" mig ved at bryde reglerne.
Lad mig prøve at stille et muligt scenarie op for dig.

Hvis i havde tabt til f.eks. Team_Lituya. Som faktisk er et hold, vel og mærke. Og vi havde vundet over dem, havde vi været i semi-finalen.
Det er 1 kamp fra fightclub.
Lad os sige at vi faktisk vinder den kamp og spiller os i fightclub, og levere en udmærket god præstation i fightclub og lige og lige spiller os i boblerne.
Det vil faktisk resultere i et invite til næste måneds challenger/fightclub.
Og når man i inde i varmen er det svært at komme ud igen - forskellen på open og challenger/fightclub er jo at her kan du faktisk tabe en kamp, og stadig "gå videre" ift. open hvor det er BO1 også er du bare ude.
I mit synspunkt er det LANGT nemmere at spille fightclub / Challenger ift. open.
Så at komme ind i varmen, ville være sådan en stor bonus, ligemeget hvilket hold der kommer ind i varmen.
Det er lidt det som jeg tilter over, men det finder vi vel aldrig ud af.
Det kan jo også være vi total floppede den semifinale, eller ville floppe i fightclub, who knows?
Faktum er, at i berøver os den chance fordi i vil prøve at snyde systemet og deltage uden i må.

Jeg føler mig ikke berettiget til noget? Jeg havde stukket jer hvis jeg havde beviser, om vi så vandt eller tabte.
Om jeg føler mig berettiget til den fightclub plads? Nej ikke rigtig, jeg er dog ked af at vi ikke får en chance for at kvalle til den, fordi vi taber til et mix der ikke måtte være med.
Man kan jo også sige, at vi bare skulle have fucking vundet.
Kampen var jo vores, 14-13 til jer, i er på eco, har ingen penge, vi har total styr på det, også fucker vi vores B-rush op total, og taber hele den økonomiske førring. Så jo vi smider vores chance, men den chance burde aldrig kunne være smidt.
#44 KeyziN
2018-02-11 22:33
i mit hoved, snyder i faktisk slize, polle, jabbi, dalle og vster for en plads i fightclub
#45 Patti
2018-02-11 22:35
Styr over det xD
#50 turboallaN
2018-02-11 22:47
Tak for og nævne os :)
#51 KeyziN
2018-02-11 22:50
nævne jer? :O
#56 turboallaN
2018-02-11 22:57
Hvis i havde tabt til f.eks. Team_Lituya ;:PPPP
#57 KeyziN
2018-02-11 22:58
ohh hahaha. Fair :D
#81 turboallaN
2018-02-11 23:30
:PPP
#53 MSAA
2018-02-11 22:53
Du må seriøst stoppe. Fair at du vægter stabilitet, men indimellem må man indse, at der skal et mirakel til.

Der kan vel ikke opstilles et argument for, at vi ikke slår jer ærligt og redeligt. I vinder lidt runder, fordi vi lige skal adapte til jeres smokewall, men det er vel også det.
#55 KeyziN
2018-02-11 22:55
Nej men jeg har ku argumenter for at i ikke skulle have været med fra start.
#61 MSAA
2018-02-11 23:01
Men det betyder jo ikke, at vi har taget noget fra jer.
#63 KeyziN
2018-02-11 23:03
næ.
Men det havde måske set anerledes ud, det finder vi vel aldrig ud af.
Du skulle jo lige bryde reglerne igen
#76 Gulle
2018-02-11 23:23
Skru lige ned for charmen. I vandt 16-13 i en kamp hvor I vandt begge pistolrunder. I var ved at tabe til to gamle røvhuller uden aim og I sidder alle med 6k+ timer, så det var sgu ved at blive pinligt for jer.

Derudover forstår jeg ikke hvorfor du har behov for at sidde og svine os til på den måde herinde? Det er sgu da ikke os der har brudt reglerne, det er dig (igen). Dog skal det siges at jeg intet har vidst om den sag her, men jeg fryder mig egentlig ret meget over dommen nu.

Jeg har inderligt lyst til at svine dig til, men det fører ikke til noget godt, så jeg vil egentlig bare sige held og lykke med at finde et hold så du kan deltage i open i fremtiden.
#78 MSAA
2018-02-11 23:29
Det er da ligegyldigt, hvor gamle I er, når I gerne vil være bedre. Derudover har jeg langt fra 6k timer, men fred nu være med det. Hvis det skulle være et argument, så kunne I vel lige så godt lade være med at spille?

Jeg sviner da ikke jer til som person, men jeg vedkender mig gerne, at jeg sviner den mentalitet, som KeyziN udviser.

Og mange tak!
#97 Gulle
2018-02-11 23:42
Du har sagt vi er elendige fordi vi tabte en tæt kamp. Derudover siger du, at vi blamer systemet? Hvor får du så noget vås fra? Din nedladende måde at skrive til folk på irriterer mig grænseløst.
Ja, Chris gik til admins fordi du/I har brudt reglerne, men han gjorde det altså ikke for at vi selv kunne komme videre. Så havde vi jo bare gjort det inden kampen.

Der er ingen grund til at svine Keyzins mentalitet. Du har dummet dig og lader din frustration gå ud over Keyzin.

Du burde måske selv se indad, der er vel også en grund til du er holdløs. Det er måske i virkeligheden din mentalitet der er problemet her?
#101 KeyziN
2018-02-11 23:43
Jeg er chris btw
#177 MSAA
2018-02-12 18:32
Glimrende respons, men du misser stadig pointen. Jeg er ikke frustreret over mit ban, for det er helt i overensstemmelse med reglerne. Du bør se på din makkers tweet, at han tydeligvis føler, at hans slikkepind er blevet taget fra ham.

Men kan man helt objektivt sit kalde jer gode? Hvordan vil du definere jer? Elendige er måske et stærkt ord, det beklager jeg.

Måske spiller min mentalitet ind, men det har jeg det okay med, så længe det ikke er, fordi jeg har en tabermentalitet. Man skal være en vinder, hvis man vil opnå noget i livet.
#178 Gulle
2018-02-12 18:47
På en måde var det vel også det der skete. Han/vi tabte til et hold som var med på ulovlig vis. Dog skete det på retfærdig vis, men det er egentlig fuldstændig ligegyldigt.

Jeg skal ikke vurdere hvor vi ligger på din fede skala, og er egentlig også ligeglad.

Grunden til keyzins reaktion, er jo netop fordi han har vindermentalitet og brænder for cs.

Ud fra alle dine kommentarer til dette opslag, så opnår du ikke meget her i livet.
#179 MSAA
2018-02-12 18:50
Han har en helt igennem elendig mentalitet. Han har ingen tro på egne evner, og han føler sig berettiget. Det er IKKE en vindermentalitet.

Jeg kæmper med at forstå, hvordan du ser en korrelation mellem mine kommentarer herinde og min succes i livet.
#77 Divi
2018-02-11 23:29
Det er ellers godt forsøgt drenge, jeg holder med jer!

https://plays.tv/video/5a723d09896c1a5e2c/tabte-li..
#79 KeyziN
2018-02-11 23:30
Ffs divi!!!
tænk lige at stå 16-13 med den noob i det klip der
#84 Divi
2018-02-11 23:31
Pracc partnere <3
Og ja, noget af et scenarie. :D
#88 Thranum
2018-02-11 23:36
Man må ikke mobbe!

https://plays.tv/video/5a78c3860e9545621c/s-deeeet..
#95 KeyziN
2018-02-11 23:41
<3<3<3<3
#99 Thranum
2018-02-11 23:42
Bare rolig, jeg har din ryg! <3
#100 Divi
2018-02-11 23:43
Nu det ikke sjov mere. :(
#105 Thranum
2018-02-11 23:45
Undskyld :(
#153 Narky
2018-02-12 02:16
Ej okay det der er lige til at hoppe ud over balkonen af :///
#156 Divi
2018-02-12 05:33
Ahahah, tror jeg også Keyzin havde det som om. :D
#16 Patti
2018-02-11 21:49
xd
#4 zentic
2018-02-11 21:34
No 0Hours no Open win for Fexayy
#6 tHOMSEEE
2018-02-11 21:35
maskinerne er vel et mix eller hvordan? :)
#7 condex
2018-02-11 21:39
fortjent af maskine t0by
#10 Zemax
2018-02-11 21:45
Virker til admins skal være bedre til at håndhæve deres eget regelsæt. Håber det giver store konsekvenser at prøve at deltage som mix.
#14 LyMZ
2018-02-11 21:47
+1
#15 azyn
2018-02-11 21:48
+2
#18 Sander
2018-02-11 21:50
Der blev smidt flere hold ud inden starten og endnu flere blev tjekket, men faktum er bare, at vores admins har en vanvittig svær opgave med at finde beviser for om man er mix eller ej, og de har var i fokus inden, men det vil jo også være dumt af dem at kyle nogen ud som så er et hold.. og derfor skal man jo være så sikker, som man nu kan være i sådanne situationer.
#21 Zemax
2018-02-11 21:53
Men når i får chatlog efter endt kamp i kvartfinalen , som er det bevis de ryger ud på, burde de vel ryge ud allerede der, og ikke få lov til at spille færdigt.
#23 KeyziN
2018-02-11 21:55
Til admins forsvar. Jeg havde en ESEA kamp (som vi tabte:DDD ) så jeg fik ikke sendt den chatlog, inden kampene var overstået
#27 Zemax
2018-02-11 21:57
Tager jeg på min kappe. Virker til admind har gjort hvad de kunne så.
#28 Sander
2018-02-11 21:57
Jeg ved ikke, hvad der er blevet sendt, men der skal ikke herske nogen tvivl om at alle prøver at få det her til at spille.
#31 Zemax
2018-02-11 22:00
Som jeg skrev til keyzin misforstod jeg, og virker til i gør hvad i kan :)
#62 tHOMSEEE
2018-02-11 23:02
Er det ikke bare at man som hold skal kunne bevise at man er et hold???
så hvis admins er det mindste i tvivl, så kan admins spørge om bevis - hvis de ikke har noget, så er de nok ikke et hold tænker jeg =).

Fordi ja, der har været ret mange mix teams på det sidste.
#68 Sander
2018-02-11 23:12
Det har vi diskuteret i dag, og det kommer vi til at gøre i løbet af ugen. Men hvordan beviser man, at man er et hold? Det er jeg meget interesseret i at høre.

Have en steamgruppe, beviser fra man praccer/har søgt pracc kunne være noget, men risikerer man så ikke at alle nyere hold ryger i svinget?
#86 tHOMSEEE
2018-02-11 23:33
altså jeg tænker følgende:

bevise man har praccet, det kan være screenshots w/e (hvis man ikke har praccet, så burde man nok ikke spille open)
Det at man har et tag, eller at man simpelthen er villig til at skrive sig selv op i en hold database, så i har alt info som kunne være link til leagues etc.

jeg vil sige at HVIS man er et reélt hold, så burde det være nemt at bevise at man rent faktisk er et hold.
hvor et mix hold vil have utrolig svært ved det.

et nyt hold burde stadig kunne bevise de er et hold via praccs etc.
jeg tror at hvis man tog et kig på bare min plays.tv fx, så ville man ikke være i tvivl om at mit hold var mit hold.

Jeg tror der er rigtig mange måder at bevise det på.
#90 Sander
2018-02-11 23:38
Det lyder bare lidt sært, jeg mindes kun meget sjældent at vi tog ss fra praccs dengang jeg spillede, så tænker overhovedet ikke alle bare gør det.
#96 tHOMSEEE
2018-02-11 23:41
Det har du helt ret i - der er også mange der finder det mærkeligt at jeg gør det.
Men det er bare blevet en vane jeg har fået.

men udover det, så spiller de fleste vel en form for league, eller kan bevise de har praccet på den ene eller anden måde?

Men en database/google docs hvor et hold simpelthen skriver sig op med link til diverse leagues, burde være muligt.

i bund og grund, så mener jeg bare at HVIS man er et hold, som spiller sammen - så burde man kunne bevise det på 5 minutter max.
Om det er via screenshots, leagues, demo, w/e.
#110 Sander
2018-02-11 23:48
Kan godt være, der var også flere i dag som kunne bevise det, da de blev kontaktet, men min bekymring er mu stadig, om alle kan det.
#117 tHOMSEEE
2018-02-11 23:52
det er vel "bare" at informerer om, at nu skal man altså kunne bevise at man er et hold, fordi ellers har i retten til at kicke dem inden start etc.

Så må folk vel selv tænke sig til en måde de føler kan bevise de er et hold.
#120 KeyziN
2018-02-11 23:53
Føler også at hvis man er et hold, burde man kunne bevise det nemt
#140 ZCDK
2018-02-12 00:37
Hvad med link til Facebookside, Twitterside og Steamgruppe? der altså ikke er oprettet dagen inden en Open.. men hvor man er offentligt ude og sige man er et hold..
#112 Divi
2018-02-11 23:49
Tror den med databasen er rimelig fin; Tilmeld sit lineup også og giv det x antal tid, 1 uge efter indberettelse af lineup og team navn eller noget, før det lineup er gyldigt til at joine open.
Hvis de ikke melder udskiftning/standin en dag eller to inden, så må de skippe open vel.

Eneste større ulempe ved dette er selvfølgelig den mængde arbejde der kommer med det. Det minder mig allerede om ESEA der afholdte kval fornylig. Men det vil i hvertfald udelade de her hurtige sammensætninger af rosters.
#116 Sander
2018-02-11 23:51
Ja og melder de rent faktisk udskiftninger ind, disbands osv? Jeg tvivler virkelig. Mener rijah lavede sådan et ark, hvor holdene kunne melde resultater ind i forbindelse med ranglisten, og det magtede vist kun to hold at gøre xD
#122 tHOMSEEE
2018-02-11 23:54
Hvis det er et KRAV, så skal folk vel nok huske det.
Eller hvis folk gentagene gange "glemmer" at tilmelde deres hold, eller udskiftninger osv og må skippe en open - så lærer de nok hurtigt at det skal gøres.
#137 Divi
2018-02-12 00:14
At indmelde forskellige resultater er også lidt interessant vil jeg sige. Det kan jeg se ikke mange gøre, som så også var udfaldet. :D
Men som tHOMSEEE siger, så hvis det var et krav, kunne det være at folk tog det lidt mere til sig. Der er jo rigtig meget at vinde ved at kunne vinde open, i forhold til måske bare få nogen flere points på den danske rangliste.

Det selvfølgelig noget man kan diskuterer om, så held og lykke med hos jer. :D
#138 Sander
2018-02-12 00:22
Det er bare sjovt, for en del hold sad og græd over det havde slået nogle andre i en kval og i CEVO main og lignende og det mente de ikke blev vægtet. Så fik de muligheden for det kunne blive vægtet og det gad de så ikke alligevel. Så jeg køber ikke dir argument, det var noget de selv efterspurgte.

Og ja, er det et krav kan vi bare sige “i står ikke i arket ærgerligt” men vi skal jo så finde ud af om det er den vej vi vil tage det her.
#145 Divi
2018-02-12 01:10
Det skal også fair nok. Mindes faktisk netop den episode du selv henviser til, med at nogen holds præstationer ikke blev vægtet. Lidt af en clusterfuck, men i takt med at den danske scene måske er blevet mere stabil, samt dækningen af diverse kvals og turneringer er forhøjet, syntes jeg i får langt det meste med, når der kommer til resultaterne for de forskellige hold.

Anyhow. Ved ikke hvad der ellers er at byde ind med i diskussionen. Det kan være der kommer et gyldent indskud fra en eller anden
#175 gravityy
2018-02-12 14:23
Hvornår fik man mulighed for det? Jeg syntes selv at jeres top10 lister lagde alt for meget vægt på in-house ting da jeg spillede fast, og jeg har ikke hørt om muligheden for at skrive ting ind til jer. Det lyder som en god idé, hvis der bliver reklameret mere for det :P
#93 Mads
2018-02-11 23:39
Hvis stenvang var lidt mere åben for, at snakke om det, i stedet for at virke fjendtlig, når man pointerer, at der er rigtig mange mixhold med :DDD
#104 Sander
2018-02-11 23:45
Nu kender jeg ikke til jeres samtale, men jeg ved, at mange bare skriver “Xxx er mixhold, smid dem ud tak” og det er generelt ikke en fed måde at angribe situationen på, og når der bliver spurgt ind til hvorfor eller beviser, er det tit “det ved jeg bare”. Ja okay, så er det lidt svært jo :D

Men det var mere generelt, jeg kender ikke til din samtale med ham, så den kan jeg ikke lige udtale mig om nu, men det skal selvfølgelig være fint at komme med beviser om andre er mixhold, men alle bliver nødt til at yde lidt for det og ikke bare forvente at folk smides ud fordi man siger det, for så kan det hurtigt eskalere.
#113 tHOMSEEE
2018-02-11 23:50
Altså jeg havde en samtale med Stenvang i Onsdags, hvis det var der at der var open xD
Der virkede han helt fin, jeg sagde bare at jeg var sikker på et hold var mix - også spurgte han om jeg kunne bevise det, også fortalte jeg hvorfor og sagde hvor han evt kunne kigge henne - også gjorde han det.
Tror dog ikke de blev udelukket. :)
#173 FISK3NNN
2018-02-12 13:37
Nu har jeg ikke fuldt så meget med, men hvis man er hold, bør man kunne bevise man har spillet x antal kampe sammen enten som pracc eller officelle kampe (ESEA,CEVO MV) indenfor de sidste 14 dage.

Det kunne jo være en regel man sætter, så man ikke får hold (mixhold) ind som ikke har spillet sammen mere end 14 dage.
#176 gravityy
2018-02-12 14:32
Det kommer an på hvordan I har lyst til at definere hold. Betyder det at man altid spiller netop de 5, at man har et vist antal officielle kampe på en måned, og hvor ofte må man skifte og lave nye hold?

Mit forslag er at lave en integration mellem dust2.dk og faceit, så man skal have en bruger begge steder for at deltage i open. Hvis I så også tilføjer at man kan lave hold herinde på siden, så kan I f. eks. sige at man skal have været et hold 1-2 uger inden en open, og at man kun kan være på et hold ad gangen. Man kan godt gøre noget lignende uden at integrere det i siden, men så kommer der ret meget manuelt arbejde.
#19 MSAA
2018-02-11 21:51
Jeg synes godt nok, at det er en skod indstilling at have. Det er fair, at reglerne, som i øvrigt tilgodeser nogle, mens andre er på kort line, skriver, at man ikke må, men hvor er det dog sørgeligt, at folk skal sidde og føle sig snydt, når det er systemet, der er blevet snydt, og ikke dem.

Det her er en competitive scene, og hvis man ikke kan slå et eller andet halvdårligt mixhold, hvor folk har mutet hinanden, så skal man fandme til at kigge indad. Der kommer et punkt, hvor undskyldningerne ikke længere er brugbare, og man simpelthen må sætte sig ned og indse, at man er elendige.
#22 cube
2018-02-11 21:54
Hvorfor bliver du ved med at tale om andre holds niveau som undskyldning for at du bryder regler?

Hvorfor har det en relevans for nogen somhelst, at du synes de hold I har slået er dårlige? I brød reglerne (igen) og må tage straffen, så simpelt er det vel?
#24 KeyziN
2018-02-11 21:55
<3
#26 LyMZ
2018-02-11 21:56
+4
#30 MSAA
2018-02-11 21:59
Min pointe har intet at gøre med straffen. Jeg tager straffen, for jeg brød reglerne. Det ændrer ikke på, at det er en helt forkert mentalitet at have, hvis man skyder skylden på systemet, fordi man taber. Hvis man altid føler sig uretfærdigt behandlet, så skal man til at kigge indad :-)
#32 cube
2018-02-11 22:02
Det er da helt iorden at føle sig uretfærdigt behandlet, hvis nogen bevidst bryder reglerne?

Havde jeg selv brokket mig, hvis jeg var røget ud til det? Nej nok ikke, men forstår ikke dit behov for at nævne, at et rigtigt hold bør ignorere, at deres modstandere bryder regelsættet og derimod bare indse, at de er dårlige.

Du har brudt reglerne, start en klan der er god nok til ikke at tabe til mixhold, hvis du føler, at du kan, så slipper du for flere bans :)
#34 MSAA
2018-02-11 22:05
Jeg tror, at dit perspektiv er lidt for låst på et makrostadie, så jeg tillader mig at guide dig på vej.

Hvis vi ser udover det, at vi brød regelsættet, så er mit argument ikke nødvendigvis, at KeyziN og hans hold er dårlige, for det kan der helt objektivt set ikke herske tvivl om. Min pointe er derimod, at man som hold på et mikroniveau ikke kan tude over, at man ikke får foræret en plads, som man ikke har gjort sig fortjent til. Så kunne alle holdene sidde og være kede af, at de havde tabt en kamp på ærlig vis.

Vi kan vel blive enige om, at vi snød systemet, men ikke vores modstandere?
#109 GnuEN
2018-02-11 23:47
Med den logik, hvis du deltager i en kvindeturnering eller en swedish players only turnering og kommer i finalen før du bliver busted for at være mænd eller danskere.

Så mener du ikke at du har snydt modstanderne man har mødt?
Du snyder jo netop de andre deltagere til at finde den reelle finalist, som faktisk følger kravene for at spille turneringen.

Kan det virkelig passe at du ikke er modnet mere fra 1.6 tiden?
#115 MSAA
2018-02-11 23:51
Selvfølgelig gør jeg det, men her er der tale om en hårfin grænse. Vi kunne jo lige så godt være et hold, der lige er begyndt at spille sammen. Vi opfylder alle kriterier for at deltage, og det er niveauet, vi alle spiller på lige nu, så du kan ikke bruge dine eksempler til noget.

Jeg er ikke sikker på, om jeg var den mest umodne af os to i 1.6 :-)
#130 GnuEN
2018-02-12 00:02
Jamen hvis i er det, så kan i vel dokumentere at i har søgt pracc på facebook grupper, for i har vel spillet forinden.

Er du helt ny i hovedet eller læser du så der står det du vil have. Jeg spurgte om det kunne passe at du ikke var modnet mere fra 1.6 tiden. Jeg var 16 dengang, jeg kan fortælle dig at jeg er modnet på de 8 år, om jeg var umoden eller ej dengang er vel irelevant.

Men du agere som en lille teenager, så man kunne godt blive i tvivl.
#25 Zemax
2018-02-11 21:56
Du kender reglerne, og brød dem. Uanset hvor lang en smøre du skriver ændre det ikke på at de er der. At du ikke bryder dig om dem er noget andet. Dit argument er at vi andre har en dårlig indstilling fordi vi føler reglerne skal overholdes.........

Håber ikke du har tænkt dig at blive advokat
#33 MSAA
2018-02-11 22:02
Nok er jeg uenig med reglerne, men det betyder ikke, at jeg ikke skal staffes, for reglerne er der. Det har intet at gøre med min pointe. Jeg kunne forstå, hvis vi var sådan nogle, som reglerne forsøgte at udelukke, men det er de jo ikke. Du ser jo ikke en eneste af os spille Fight Club eller lignende, for vi spiller på det her niveau.

Du kan vel ikke argumentere for, at eksempelvis KeyziN og co. skal giftes en plads i Fight Club, når de ikke engang kan slå et mixhold, som i øvrigt ikke engang kunne vinde?

EDIT:
Jeg overvejede det, men jeg valgte noget andet.
#35 Zemax
2018-02-11 22:11
Du sidder konstant og snakker om noget ingen andre gør, som om at det hjælper din sag. Om i så vandt ville det intet bevise. Der er regler for at deltage i turneringen som i ikke overholdt. Den er jo ikke længere.

At i så gør det bevidst, og du snakker om at folk skal kigge indad er jo bare helt væk. Sikker på du ikke har tabt dit moralske kompas et sted? For du angrer jo tydeligvis intet.
#37 MSAA
2018-02-11 22:16
Min umiddelbare tanke er, at du har et eller andet bias. Er du deres manager eller lignende? Og hvad er det, som ingen andre gør? Der var flere andre mixhold med i dag, men fred nu være med det.

Jeg er da ked af, at jeg bliver udelukket på grund af en regel, der i min optik ikke burde straffe spillere på det her niveau, men hvis formål jeg har beskrevet tidligere. Det er dog stadig ikke min pointe, men derimod virker det på mig, som om KeyziN er af den opfattelse, at vi har taget noget, som var deres, og det har vi jo ikke. Man er ikke berettiget til noget som helst, fordi man har været et hold i en længere periode. Selv hvis de havde slået os, så havde de nok bare tabt til det mixhold, som de ville møde i semifinalen. Jeg siger blot, at man er nødt til at slå alle, hvis man vil gøre sig fortjent til noget.
#41 Zemax
2018-02-11 22:23
Nej jeg har intet med dem at gøre. Jeg hader bare når folk skal ødelægge det for andre, både arrangører og hold, fordi de ikke føler reglerne er vigtige nok til at blive overholdt.

Er mangel på respekt.

Jamen det er jo fuldstændig underordnet hvad udfaldet havde været. Det er et non argument, og totalt irelevant i denne her diskution.
#42 MSAA
2018-02-11 22:26
Jeg kunne forstå, hvis du argumenterede på alles vegne, men det gør du ikke. Du ser heller ikke eksempelvis det andet EaV hold sidde og græde over, at de ikke var gode nok til selv at bevise, at de hører til i Fight Club, for de ved godt, at de eneste, de kan klandre, er dem selv.

Argumentet er vel, at kan man ikke slå spillere på det niveau, mix eller ej, så har man intet at gøre i Fight Club.
#119 GnuEN
2018-02-11 23:53
"Argumentet er vel, at kan man ikke slå spillere på det niveau, mix eller ej, så har man intet at gøre i Fight Club."
Helt forkert

At spille imod hold er heeelt anderledes end at spille imod mix. Som mix er der en randomness og unpredictability som du ikke ser i hold. Verdensmesteren i fægtning har været ude og sige i et interview at imod en random pleb som ikke ved noget om fægtning og den anden bedste i fægtning. Så frygtede han den random person grundet hans anderledes fægtestil og unpredictatibility.

Der er jo ligeledes en grund til at der sker så mange upsets på danske lans af mix hold som slår gode hold. Og spørger du holdene, vil de næsten altid sige at modstanderne er for random til at du faktisk kan udføre dine strats.
#129 tHOMSEEE
2018-02-12 00:01
+1

For et hold er det altid svært at spille imod mix, fordi de sjældent spiller den "rigtigt"
De spiller mærkeligt, og laver mærkelige pushes/plays som man måske aldrig ville forvente et hold ville gøre.
Det er jo også som mange at de store hold siger - hvis et hold har en stand-in eller to med, så frygter de dem mere end et normalt hold - fordi de vil spille anderledes og ikke altid gøre det som et etableret hold ville gøre.
#52 knx
2018-02-11 22:52
Man er ikke nødvendigvis biased fordi man ikke bryder sig om dine nedværdigende og skruppelløse kommentarer.

Umiddelbart virker du til at være et forfærdeligt menneske, sådan som du føler dig hævet over systemet og andre - og tilmed mener de skal trampes på, selvom de intet har gjort galt (udover selvfølgelige at være vildt dårlige, ikk?).

Du burde selv prøve det der med at kigge indad. :-)
#58 MSAA
2018-02-11 22:58
Jeg er ked af, at du tænker sådan om mig, og heldigvis er jeg ret sikker på, at de færreste, som kender mig, deler den opfattelse.

Jeg har ingen steder sagt, at jeg ikke bør straffes, for det gør jeg da. At jeg måske ikke er helt enig i håndhævelsen af den regel, for jeg kan ikke se, hvordan den bør straffe spillere, der alligevel er på det niveau.

Mit eneste problem er den idé om berettigelse, som KeyziN tilsyneladende har, for den får man intet ud af. Jeg tror ikke, at de ville have fået en plads uanset.
#67 knx
2018-02-11 23:08
Jeg er fløjtende ligeglad med om du bliver straffet eller ej - det er udelukkende den måde du omtaler andre mennesker på, som jeg ikke synes hører hjemme nogen steder. Det er simpelthen for barnligt.
#69 MSAA
2018-02-11 23:13
Hvor har jeg snakket om grimt om andre?
#133 knx
2018-02-12 00:05
Beklager, men der er simpelthen for mange eksempler længere oppe, til at jeg gider kopiere dem her.
#125 GnuEN
2018-02-11 23:57
Du får heller ikke noget ud af at deltage som mix i turneringer som skal være et hold :)

Der er en grund til det system. Dust2 er en nyhedside, de afholder kun turneringer for at få et overblik over de danske hold og have noget mere at skrive om en blot top 5 i DK, som faktisk liggere tættere på det community de har. Derfor ikke blot grundet egen holdining, men ligeledes deres sponsorer så gider de ikke skrive om bot 1,2,3,4&5 som har vundet deres turnering og dagen efter er det et helt nyt lineup.
#131 tHOMSEEE
2018-02-12 00:04
Måske dust2 bare skulle slå det hårdere ned, nu er det 2. gang MSAA bliver banned/udelukket, så er det vel bare at sige at denne gang er det 2 eller 3 måneder.
hvis man ikke lærte det første gang, så skal der vel bare en hårdere straf til.
#134 GnuEN
2018-02-12 00:05
Nu kan jeg ikke sige hvordan deres banstruktur ligger på dette område, men hvis det følger de andre ban procedure, så kommer vi ikke til at se MSAA i det næste stykke tid.
#135 tHOMSEEE
2018-02-12 00:07
Men, det skal vel ligeså meget gå udover de andre tænker jeg.
#64 Gulle
2018-02-11 23:05
+1
#66 KeyziN
2018-02-11 23:06
+1
#20 Mankz
2018-02-11 21:53
+3
#38 warwhale
2018-02-11 22:18
MSAA. Hvorfor stiller i op, når i ved at i bryder en regel?
#40 MSAA
2018-02-11 22:22
Hej warwhale, det vil jeg gerne svare dig på, min ven!

Vi var egentlig ikke helt klar over, at vi brød en regel, vil jeg sige. Og ja, jeg er blevet udelukket før, men jeg var faktisk af den opfattelse, at man godt måtte prøve ting af, hvis bare man ikke deltog med et nyt hold hver uge, og det har vi ikke gjort. Reglen, troede jeg, eksisterer primært for at give spillere chancen, der ikke spiller Challenger/Fight Club/Master endnu, og det omfatter også os. Vi har ikke lige mulighed for at spille så meget andet af for at finde frem til en konstellation, så det virkede ret oplagt.

Selvom det ikke er en undskyldning, så var vi langt fra de eneste, men det giver selvfølgelig mening, at man straffer dem, der er mest markante.
#48 grand
2018-02-11 22:42
Hold nu.....
#54 Johnnyw0w
2018-02-11 22:53
altså hvis MSAA ikke snart fatter at han bryder reglerne hver måned. Kan i så ikke putte en permaban på ham så vi ikke sidder herinde næste måned hvor MSAA, igen ikke ved at han har brudt nogen regler =D
#60 MSAA
2018-02-11 23:00
Ja, de burde selvfølgelig give MSAA et permanent ban, fordi MSAA også var synderen sidste gang. Jeg er ikke klar over, om du troller eller ej.
#65 Johnnyw0w
2018-02-11 23:05
Jeg kan da bare huske at der var den selv samme smøre med "vi vidste ikke vi gjorde noget forkert" - jeg siger bare hvis den kommer en tredje gang så er det vel ved at være tid :D
#70 MSAA
2018-02-11 23:13
Jeg er ikke sikker på, at du ved, hvad du taler om lige nu.
#71 Johnnyw0w
2018-02-11 23:15
lad nu bare være med at deltage i open hvis du ikke har tænkt dig at finde et hold :-) det er sku super simpelt, og med den måde du skriver på, burde der være liiidt mere mellem ørene på en som dig!
#75 MSAA
2018-02-11 23:18
Jeg vil jo gerne finde et hold, men jeg er nødt til at prøve ting af selv, for ingen har henvendt sig, og så er det ret svært.

Hvis jeg lige skal uddybe, så var det altså ikke mig, der brød reglerne sidst. Jeg spillede bare, fordi jeg var blevet spurgt, og jeg troede egentlig, at de var et hold.
#103 Divi
2018-02-11 23:44
Imo, så burde der være noget bag at bryde den samme regel indenfor så kort en periode.
#108 MSAA
2018-02-11 23:47
Men sidste gang var jeg ikke klar over, at jeg brød den, fordi jeg bare sagde ja til at være med.
#49 droob
2018-02-11 22:46
Det er da megamærkeligt sådan et mixhold når helt til finalen? Jeg tror, at det er sådan, at en admin, fra den turnering, skal til at kigge indad, fordi at, det var da mærkeligt, at et mixhold nåede helt til finalen, at de så vandt over andre hold, ja, det er en anden sag.
#59 azyn
2018-02-11 22:58
GGWP Til Itsok, lidt nederen vi ikke vinder OT mod dem i Semi, men sådan er det jo, GL i Fightclub til jer!;)
#74 Divi
2018-02-11 23:16
Vi skal også bare ikke tabe begge pistoler samt mod forcebuys 2 gange, så er vi der nok næsten mod jer næste gang.- xD
#72 Divi
2018-02-11 23:15
Det fandme iBUYPOWER om igen det her, bare lige krydret med den danske ånd.
#73 MSAA
2018-02-11 23:16
Der er da ikke blevet matchfixet, såvidt jeg ved
#80 Divi
2018-02-11 23:30
Næ. Men en eller anden skrev noget de ikke skulle og overvejede ikke lige "Hmm.. Kunne det her stikke mig i ryggen senere?" - Præcis hvad der skete for iBUYPOWER.
#85 MSAA
2018-02-11 23:31
Ja okay, det er selvfølgelig rigtigt, sådan havde jeg ikke lige drejet den :-D
#83 SnaL
2018-02-11 23:31
Der er sgu smæk på. Mix hold skal ikke deltage til Opens, er det så svært at forstå? Om man kan slå nogen som mix eller what ever er FUCKING ligemeget. Man skal ikke deltage i turneringen som mix. Forstår slet ikke behovet for at gå op i resultatet som mix. Hvorfor deltager i? Der er så mange cups rundt omkring i kan deltage i hver dag. f.eks Emasters. Deltag i det. Dust2's main turneringer er for hold. Fedt i har slået nogen hold på vejen. Hvis det pynter på jeres selvtillid kan det være i finder et hold og så deltager. Sorry den her er mest til MSAA ikke jer andre, synes bare der var meget brok lige der.
#87 MSAA
2018-02-11 23:34
Men det er jo netop mere end bare resultater med et givent mixhold. Det er en mulighed for at prøve konstellationer af i et konkurrencedygtigt miljø, hvor man får mulighed for at se, om kemien er der. Det svarer lidt til, at du går ud med en pige på en date. Det er da ikke sikkert, at det bliver til mere end den ene date, men det finder du kun ud af, hvis du tager på den.
#89 SnaL
2018-02-11 23:37
Så må i spille andre steder? Der er jo mange steder i kan tage chancen. Er der ikke kvals konstant til store event, vinder man to kampe spiller man mod internationale hold?
#91 MSAA
2018-02-11 23:38
Men der er bare stor forskel på, hvordan man klarer sig mod danske hold, som man skal sammenligne sig med eller random internationale hold :-)
#92 SnaL
2018-02-11 23:39
Hvorfor sammenligne sig selv med den danske scene? Så man laver kun holdet for at få et navn på scenen eller hvordan? Det kommer af dedikation, blod, sved osv osv, aka GRINDING som hold
#94 SnaL
2018-02-11 23:40
Bare kig på Tricked mandskabet, hvor de startede for nogen år tilbage altså coren af dem, og hvor de er nu.
#102 MSAA
2018-02-11 23:44
Jeg er uenig. Du får ikke noget ud af at spille bare for at spille. Der skal være noget at bygge på.
#127 GnuEN
2018-02-11 23:59
Har du nogensinde hørt om pracc?
#161 WeiZ
2018-02-12 08:55
Ellers ville han da ikke mixe :D
#163 GnuEN
2018-02-12 09:02
Tossen skriver bare at hvor skulle man ellers teste en sammensætning af spillere.
#171 WeiZ
2018-02-12 12:06
Yep, han er lidt som Roman. Skriver sig selv til at se smart ud, men det han gør, og den måde han gør tingene på, viser at han ikke er den skarpeste kniv i skuffen. :p
#98 Divi
2018-02-11 23:42
eMasters, ESL kører da også stadig søndags cups? Der er da nok noget mere CS at få spillet!
Men ja, man skal huske på det er i sidste ende BO1. Overvej bare at tabe begge pistoler og allerede der være bagud med 6 overall. Den er allerede svær at sluge, for derefter at sige, hvis modstanderne lige laver en ulækker deagle runde, selvom man spillede dne korrekt i forhold til vinkler etc.
I sidste ende, kan alt ske i en BO1 jo. Så ja, ved sku ikke hvad man skal tage fra det, specielt ikke som mix.

TLDR; Jeg er enig.
#106 MSAA
2018-02-11 23:45
Mit største problem med den omtalte kamp er bare, at vi ikke vandt på heldige deagle skud. Vi taber første halvleg som T på Cbble med 9 - 6, fordi vi smider underlige afterplants og lignende, og så formår de ikke at tage mere end 4 T runder.
#111 KeyziN
2018-02-11 23:48
Mit største problem med den omtalte kamp er bare, at vi KUN tabte, fordi at vi fuckede op, og vi lavede underlige afterplants, og tabte 2 mærkelige deagle runder.
Så i får lige 6 runder på grund af pistol runder + 2 mere på vores fuck ups.
#118 MSAA
2018-02-11 23:53
Jeg tror, at det er et spørgsmål om POV, for jeg bliver nok ikke enig, så den debat lader vi være.
#124 KeyziN
2018-02-11 23:56
Dunno. Hvis du mener i har fordel i den 4v2 pistol runde, hvor vi er CT, er til jeres fordel, er mærkeligt.
Eller den 14-13 hvor i er på eco, og vi fucker op.
#114 Gulle
2018-02-11 23:51
Prøv at gå ind og se stream/demo. Det er 100% os der smider dumme runder. Vi taber bl.a. en 4on2 afterplant på b (den hvor braadz skyder prime igennem smoken). Vi smed pistolrunden hvor vi også var 4on2 og skulle retake b. I og med i vandt begge pistol runder samt de efterfølgende anti ecos, har i en føring på 6 runder. Så jeg er meget uenig. I vandt på vores fejl og braadz evne til at udnytte vores fejl.
#121 MSAA
2018-02-11 23:54
Som jeg skriver ovenover til KeyziN, så bliver vi nok ikke enige, men jeg har tilfældigvis set demoen, og jeg mener bare, at vi laver så mange ting, der er helt væk, fordi folk muter TS og lignende, når vi kunne tage gratis T runder på A. Plus vi spiller mindst 2 afterplants forfærdeligt.
#126 Gulle
2018-02-11 23:59
Gratis runder på a? I fik en gratis hvor vi satsede på lang og i gik midt. Men det giver da pludselig mening, at du ingen tilbud får, du har da ingen fornemmelse af hvad cs går ud på hvis du har set demoen og stadig mener, at vi ikke smed det selv. Det gør det bare endnu mere pinligt at jeg har tabt til dig.
#141 Thranum
2018-02-12 00:54
Nu er det anden gang i tråden du nævner at folk muter ts, "teknisk uheld", eller hvordan? D:
#144 MSAA
2018-02-12 01:08
Nej, det var såmænd interne problemer, folk var ikke så gode venner
#147 Thranum
2018-02-12 01:11
Er det så ikke lidt useriøst, at skrive i vil teste jeres konstellation af mod danske hold, hvis i ikke engang kan finde ud af at høre på hinanden igennem en hel kamp?
#148 MSAA
2018-02-12 01:12
Det var svært at vide inden, kan man sige. Der sker ting i kampens hede, og det kunne folk ikke tåle i dag, sådan er det. Mere vil jeg ikke komme ind på det, for jeg kan godt lide dem alle :-)
#123 walle
2018-02-11 23:55
nice msaa
#128 starky
2018-02-11 23:59
Hold lige ud med jer
#132 GnuEN
2018-02-12 00:04
Old EaV is back? gravity gad ikke coach mere?
#143 gravityy
2018-02-12 01:06
Jeg har ikke rigtigt coachet nogen (endnu), det var et underligt statement der kom dengang jeg stoppede. Det her er bare et hold som spiller lidt når vi kan og har lyst, og som tager til cph games - det her var vores første kampe, så vi regnede ikke med at vinde noget som helst :P
#146 Divi
2018-02-12 01:11
Det måske også den fordel i havde igennem. Når intet forventes, tør folk vel lidt mere og de rigtige risikoer blev taget. :p
#136 NikoHeiseN
2018-02-12 00:12
Samler Msaa på bans ?
#139 LyMZ
2018-02-12 00:30
haha
#142 Stuiboyyy
2018-02-12 00:55
xDDD
#151 NaToSaphiX
2018-02-12 01:27
Vi må have ham på netcafé og give ham en pop-quiz med Dust2-regler
#152 CABBI
2018-02-12 01:34
HAHAHAHA
#154 NikoHeiseN
2018-02-12 05:06
Hahaha
#155 JsV
2018-02-12 05:06
Hahaha
#149 w0lteX
2018-02-12 01:23
Jeg forstår stadig ikke den regel med mixhold.

Jeg har meget svært ved at se forskellen på et såkaldt “hold” hvor de har en core på 3 spillere (de 2 sidste bliver skiftet oftere end jeg skifter underbukser) hvor de praccer hver torsdag mod Børghold2 og et såkaldt “mixhold” der også er en gruppe kammerater der spiller ofte sammen i en core af 2-3 stks. De praccer bare ikke hver torsdag?

Edit: og hvem hos dust2.dk kan afhøre hvorvidt jeg har startet mit hold på dagen, hvor jeres turnering starter?
Det svarer lidt til at w0lteX FC fra Serie 6 ikke kan være et rigtigt fodboldhold fordi vi ikke træner 2 gange om ugen?
Jeg har bare svært ved at se, hvorfor den regel bliver håndhævet sådan der og ikke for at straffe, som MSAA skriver, dem som liiige hjælper deres mates i challenger for derefter at spille masters i næste uge med deres oprindelige hold.
#169 noche
2018-02-12 11:31
Det handler om at skabe en stabil scene, og ved at udelade mixhold fra turneringer tvinger man spillerne ind på hold, hvis de vil være med. Det står som noget af det første på deres regelside.
Et hold som består af venner, som ikke træner, men som ikke spiller på andre hold kan sagtens betegnes som et hold, og hvis ikke skal de ændre reglen til at holdene skal træne fast et minimum antal gange om ugen eller måneden.

Det der er utilfredsstillende er den grænseflade ordet mixhold skaber, fordi det bruges til flere betegnelser end det har gjort tidligere, for reelt set dækker det over spillere fra forskellige hold samlet på et. Dust2 har heller ikke i deres regelsæt beskrevet at mixhold ikke må deltage (det står kun på regelsiden), og de har ligeledes heller ikke beskrevet, hvad at være et mixhold indbefatter. Det står heller ikke sole klart, om man kan deltage med et nyt hold hver måned, for reelt set som det står skrevet nu kan man deltage i en turnering 30. jan, og spille med nyt hold 1. februar.

Har egentlig svært ved at se maskinerne være et mixhold, medmindre en eller flere af spillerne allerede er tilmeldt flere turneringer i denne måned eller har spillet en anden allerede.

Jeg siger det vist pænt, hvis jeg siger, at reglerne ikke er særlig godt skruet sammen.
#180 w0lteX
2018-02-12 21:26
Præcis min pointe.

Hvor skal man teste af om man kan “følge med” de andre danske hold, hvis man bliver træt af at vinde 9/10 kampe på FaceIT mod random russere og dermed har opnået 3000elo.

At de så angiveligt har skrevet chatlogs og brugt ordet “mixhold” er jo idioti, da de sagtens kunne prøve at teste en konstellation af og så skifte 0-2 spillere, hvis det var det de ønskede.
#182 Gulle
2018-02-12 21:52
Det tester man i pracc. facebook pracc grupper er der masser af.
#183 w0lteX
2018-02-13 05:52
Hvor er reglen om, at man skal pracc?
#184 Gulle
2018-02-13 08:48
Jeg svarede dig bare på følgende spørgsmål:
"Hvor skal man teste af om man kan “følge med” de andre danske hold, hvis man bliver træt af at vinde 9/10 kampe på FaceIT mod random russere og dermed har opnået 3000elo."
#150 hjRte
2018-02-12 01:23
gad og græde over at tabe til et mix team
#157 JAKE
2018-02-12 06:07
Det blev hurtig en pinlig søndag for MSAA :D
#158 alseN
2018-02-12 08:31
MSAA eller RomanEmpire? Ingen ved det :^)
#166 str1x
2018-02-12 09:13
+1 på den
#159 traNee
2018-02-12 08:51
Vi har taget vores Ban, om vi så er enige eller uenige i det er ligemeget.
For mit eget vedkommende kendte jeg sku ikke til den regel, for at ligge kortene på bordet ja vi var et mixhold jeg blev spurgt kl 14:40 om jeg ville spille open, sagde ja og åbnede Faceit, fik inv og vi var med. Kan godt være det car min/vores egen skyld vi ikke lige læste alle reglerne inde på turneringen, men det gør jeg fandme sjældent, havde dog set nyheden på d2 og syntes ikke der stod noget med det kun var hold, og når man ikke spiller aktivt længere følger jeg sku ikke heller vildt meget med, men Gg til dem vi vandt og tabte til, og undskyld, god uge til jer alle 😊
#160 e1z
2018-02-12 08:54
Du er dejlig mand Tranemoseeeeeeeee, don't worry so much, så er det heller ikke værre <33
#162 traNee
2018-02-12 09:00
Nææ, det var mere for at få folk til at slappe lidt af 😂
#164 e1z
2018-02-12 09:04
Det har de seriøst også brug for, er du vimmersvej en lille ting at gå helt i spåner over..
#167 zekon
2018-02-12 09:19
Slikke slikke slikkeeeee
#168 e1z
2018-02-12 09:21
har lige retweetet dig på twitter Mr FreeAgent, så lad lige vær med at mobbe trane for en gangs skyld
#185 zekon
2018-02-13 11:15
Haha,
#186 e1z
2018-02-13 11:23
qq
#187 zekon
2018-02-13 11:53
Stop med det tuderi
#188 e1z
2018-02-13 13:08
fuk u lil n00b man
#174 gravityy
2018-02-12 14:20
Træls at det går ud over dig, når der tydeligvis var nogle af dine mates der vidste det :/
#181 traNee
2018-02-12 21:48
Jamen sådan er det nu engang, tak for game igår, og held og lykke 👍🏼 Det ikke et Ban som varer så forfærdelig længe, men man skal vel prøve at have en eller anden form for Ban på et tidspunkt 😂😂
#189 Pertew
2018-02-14 09:10
risskov tror de ejer hele verden
#165 Divi
2018-02-12 09:08
Nå nu skal det ikke være kun om MSAA og mixhold.

Held og lykke i Fight Club til itsok. :D Også ses vi næste måned.
#170 turboallaN
2018-02-12 12:04
Altså nu var de langt fra det eneste mix der var med :>
#172 xone
2018-02-12 12:10
Hold da op, hvor er det dog dumt.