Opret Log ind
KOLDD kunne ikke besejre TOXIC
eOddset POWER Showdown er netop færdig for i dag og her blev otte hold skåret ned til tre.
Skrevet af: enits    13. december 2017 21:57    #eoddset #power #showdown  

Det var blevet tid til aftenens sidste runde i eOddset POWER Showdown, hvor det sidste hold skulle sorteres fra. Her stod kampen mellem KOLDD og TOXIC.

BERRY og co. var favoritter til opgøret, men KOLDD skulle ikke undervurderes, efter deres flotte præsentation i turneringen. Denne kamp var ingen undtagelse, da KOLDD igen kom godt fra start. KOLDD lukkede hurtigt TOXIC ned og kunne derfor gå til pause med en overraskende 11-4 føring. 

Efter pausen kom TOXIC godt i gang og kampen begyndte at blive tæt. KOLDD formåede kun at hive  enkelte runder hjem efter pausen og TOXIC kunne derfor lukke mappet 16-13.

Efter anden dag i turneringen er følgende hold ude af turneringen:

  • dk SUBLIFE (kallew, TOBIZ, farlig, FIEND, Celrate)
  • dk H4rr1P (Brillemagi, RyDex, Sikrow, danjjel, wizk)
  • dk Eyez on me (Nodios, zeq, Trixit, LuckyV1, wezx)
  • dk ImmuNe(tekziNz, cube, vhL, wardz, vestr)
  • dk HS PÅ LAGER (TMB, notaN1dgl, chr1s, Kristou, zER0B0y)
  • dk Odense Esport (blaq, kwezz, røj, dfen, TBA)
  • dk Adaptation (oskarj, dfect, nicoehhh, zibron, mjaay, aDoPt3d_slaV)
  • dk roughtimes (Andkilde, Bili, martiNwk, daffu og kronoz)
  • dk Serenic eSport (t0mmy, mixxed, zyp, kiR, birdfromsky)
  • dk Vulture (danno, CeyL, OzA, zYNC, zhame)
  • dk Ambush (s0mmer, LATINOBOMBEN, Sjuush, quinz, kadaz)
  • dk Main Street Esport (thamlike, wusung, Vazor, b0ychild, siNde)
  • dk KOLDD (fr3d3, freddjo, fweaK, hanzji1, quardiEEn)

Disse tre hold er tilbage i eOddset POWER Showdown og skal spille videre i morgen:

  • dk LPSP (PERCY, smF, netrick, rezex, NaToSaphiX)
  • dk Reason Gaming (haste, teses, KS, Basso, larsen)
  • dk TOXIC (BERRY, alexsomfan, rtA, raalz, HooXi)

Her møde LPSP og Reason i en upperbracket finale. Taberen af dette opgør skal ned og spille lowerbracket finale mod TOXIC. 

Du kan se alle resultater og morgendagens kampe her:

#1 Johnnyw0w
2017-12-13 22:04
nt
#2 Nordby
2017-12-13 22:25
WP af KOLDD de har satme spillet godt i denne turnering lækkert at se at der stadig er spillere og hold derude der kan overraske :D
#3 Martin
2017-12-13 22:27
GJ koldd, en del mistro til dem, men er sikker på de viser til GGW at de er legit.
GJ GJ GJ
#5 Buglezz
2017-12-13 23:03
En del mistro fra folk der ikke kender dem, ja - for folk der ved hvem de er, no way rosé :D

GJ af Kold! Gl til de 3 resterende hold.
#12 wubz
2017-12-14 11:16
til folk der kender til nogle af spillernes historie, er det vel netop derfor de har mistro til dem.

hanzji var kendt som en af de største onliners på blandt andet Playzeek.
quard fik lavet denne fine video af Stefan Mørk aka Satanion https://www.youtube.com/watch?v=gk6Up8BNa5w&
#13 Buglezz
2017-12-14 11:24
Det ser ret klamt ud det der ;)

Tænkte også mere csgo :)
#14 casle
2017-12-14 12:18
Linket virker ikke hos mig? Kan dog godt huske lidt af den. En masse nuke ikke?

Jeg tror btw ikke quard snyder :)
#39 wubz
2017-12-15 15:35
Jo, det er den fra Nuke mod custody. Linket virker fint for mig stadig, hmm.

Virker det her https://www.youtube.com/watch?v=gk6Up8BNa5w ?

Jeg udtaler mig dog hverken om dengang eller nu omkring quard. Kun at Satanion var overbevist og der blev lavet denne video. Jeg er dog næsten helt sikker på at hanzji, danzji og dev1 snød tilbage på playzeek i 1.6 ..
#15 NaToSaphiX
2017-12-14 12:33
Jeg skal ikke sige om han snyder nu og har slet ikke fulgt med i alt det her med KOLD, men de clips fra den video der er åbenlyst cheat :D

Det er så bare lige 8 år siden...
#16 ClinT
2017-12-14 12:36
Han holder stadig på han ikke snød i den demo
#18 NaToSaphiX
2017-12-14 12:52
Det skal han være velkommen til, det har jeg bare svært ved at se hvordan nogle andre skulle kunne tro på. ;D
#19 ClinT
2017-12-14 12:58
Jeg er helt enig... Men det er jo bare min holdning. Nu er det også så lang tid siden, og et andet spil at det kan være ligemeget, men man studser alligevel lidt når man ser et gammelt velkendt nick dukke op. På det tidspunkt tror jeg vi spillede en turnering mod dem, for vi mødte også costudy holdet, og richmond, og sad med den ulækreste følelse bagefter. Tror også det var derfor satanion begyndte at lave demoer af det.
#20 quard
2017-12-14 13:11
Synes det er hårdt at sige åbenlyst cheat, da videoen er klippet sammen netop så det ligner cheat. Efter forklaring af div. klips blev jeg selvfølgelig også frifundet, da videon er klippet sammen, så man ikke ser jeg spotter hvor de går hen på deres spots før wallbangs etc. :) skal også Lige siges at det der er et par klips ud af en Bo3...
#21 NaToSaphiX
2017-12-14 14:11
Det var måske også lidt hårdt at sige :)

Men det ser virkelig weird ud, at du ikke er i tvivl om hvor nogen af spillerne på rampen er.

Når det så er sagt, så er det 8 år siden og det kan da være 100% lige meget om du snød dengang eller ej (når det er så lang tid siden), det er nu der tæller eller ej og der har jeg ikke set noget bevis på at du skulle snyde :)
#22 Slettet Bruger
2017-12-14 14:25
xD
#27 JaySomz
2017-12-14 17:46
Jeg husker nu ikke du blev frifundet for noget som helst??

Og jo, 100 på du snød dengang. Jeg aner ikke om du gør nu, har slet ikke set dig, men i mit hoved kan jeg kun tvivle på din oprigtighed når du stadig lyver om din fortid.
#33 Slettet Bruger
2017-12-15 12:25
+1
#43 wubz
2017-12-15 16:04
Jeg udtaler mig heller ikke om nu, for det aner jeg ikke en pind om.
Jeg svarer blot på "En del mistro fra folk der ikke kender dem, ja - for folk der ved hvem de er, no way rosé :D" - for som min første sætning siger: til folk der kender til nogle af spillernes historie, er det vel netop derfor de har mistro til dem.
#17 ClinT
2017-12-14 12:36
Jeg brænder stadig helt sammen invendigt over den demo der.
#28 RAMGIBBOVS
2017-12-15 02:24
Det lyder godt nok ikke rart
#30 ClinT
2017-12-15 08:30
Følelsen af at blive snydt er også usammenlignelig
#29 MemeLord
2017-12-15 06:50
quards video er taget fra en demo spillet i hvad? 2008?

og hanzji på playzeek lyder da også umiddelbart til at være 5-6 år siden mindst. Så uanset om de snød eller ej (hvilket jeg ikke aner), så er det vel irrelevant? Eller skal vi også til at stille spørgsmålstegn ved Berry, minet osv. ?

Jeg synes måske lige den logiske grænse burde holde sig til hvorvidt der er grundlag for at anklage folk for snyd baseret på hændelser i den version af spillet de nu engang konkurrerer i - altså csgo.
#34 JaySomz
2017-12-15 12:42
Det er bare ikke det samme. quard og hanzji præsterede aldrig noget udover den periode hvori de blev taget for snyd.

Derimod spillede minet og Berry begge i toppen af 1.6 mange år, hvor de præsterede uden snyd.
#35 quard
2017-12-15 12:50
vandt da Cph games med Raalz hehe
#37 JaySomz
2017-12-15 14:07
Det husker jeg ikke.
Men hvad med at du blev frikendt - vil du svare på det?
#42 wubz
2017-12-15 15:49
Spændende, fortæl mere

https://www.esportsearnings.com/players/3444-raalz..

http://www.sk-gaming.com/player/12809-raalz

http://wiki.teamliquid.net/counterstrike/CPH_Games
#46 quard
2017-12-16 17:38
Ja i 1.6 din børge. Vandt med Seven - Mig Levy Raalz Homaz og Gylde
#38 MemeLord
2017-12-15 15:26
Måske er det ikke det samme - og måske er det nok til at fremkalde en tvivl hos dig og nogle andre. Hvilket også er fair nok. Men jeg synes stadig videoen har absolut nul relevans i csgo anno 2017.
#41 JaySomz
2017-12-15 15:46
Tror da heller ikke der nogen der har tænkt sig at dømme ham alene ud fra denne video, hvis der overhovedet er en decideret sag mod ham...?

Men selvfølgelig tæller ens fortid med i regnskabet - og især når man stadig ikke kan stå ved at man har brudt reglerne. Og ja, han powersnød i den video hvis du spørger mig - og alle andre.
#40 wubz
2017-12-15 15:39
Du burde måske læse hvad jeg svarer på og hvad jeg egentlig skriver.
Det er fuldt ud logisk, ja faktisk forståeligt, at folk rynker lidt på næsen, taget deres fortid i betragtning. Hvordan kan du overhovedet modsige dét?
#45 MemeLord
2017-12-15 18:30
Jeg siger faktisk heller ikke at det ikke er fair nok at rynke på næsen (ikke bevidst ihvertfald) - så fair nok. Den får du ret i.
#4 SCHMIDTYY
2017-12-13 22:34
maskine fweak
#6 g0ni
2017-12-14 00:08
WP af KOL:D !
#7 t0mmyy
2017-12-14 00:46
fweakybaby <3
#8 ukendtkustner
2017-12-14 07:24
Hanzji PlayZeek. Så mangler vi bare dev1
#9 solo
2017-12-14 08:24
du har stavet ukendt kunstner forkert
#11 zagal
2017-12-14 10:45
uha ham snyderen dev1 :D ham glemmer man ikke lige.
#10 turboallaN
2017-12-14 08:24
Koldd er nogen fucking maskiner, det er steN sikkerT
#23 bUSB0RG
2017-12-14 17:24
Altså vi vandt over dem i WAOO-ligaen på omkring 45 minutter, crisp clean 2-0 - så tænker i hvert fald at der må være nogle crisp clean locks på, hvis de skal vinde mod dem de vinder over nu
#24 Buller
2017-12-14 17:27
Det er vist ikke helt sandt det du skriver :)
#25 Buller
2017-12-14 17:32
Ved selvfølgelig ikke hvad din definition af crisp clean er, men med 64 runder spillet i den bo2, har jeg svært ved at tro på, at den kun varede 45 minutter.
#26 bUSB0RG
2017-12-14 17:38
Det beklager jeg, forvekslede jer med young. Det er min :)
#31 CABBI
2017-12-15 08:43
lol
#32 Nordby