Opret Log ind
Bubski: "Det sociale overdøvede resultaterne"
Bubski har været på prøve i Fragsters siden slutningen af september, men det stopper nu, da holdet ønsker at fortsætte uden ham.
Skrevet af: Arthrangos    6. december 2017 21:49    #Fragsters #Bubski  

Bubski (til venstre) blev desværre ikke en fast spiller for Fragsters.

Bubski har i dag meldt ud, at prøveperioden hos Fragsters er nået til en ende, og at han desværre ikke blev hentet hjem af organisationen.

Bubski har spillet sammen med Fragsters siden slutningen af september, hvor han blev hentet hjem, efter sycrone blev solgt til North Academy. Sammen har de uden tvivl gjort det godt til diverse kampe og turneringer, hvilket blandt andet har sikret dem fjerdepladsen på vores top 10 over Danmarks bedste hold.

LÆS OGSÅ
North Academy køber sycrone

Men selvom resultaterne har været lovende på det seneste, slutter historien om Bubski i Fragsters her, da kernen i holdet ønsker at fortsætte uden ham. Til at høre nærmere om scenariet, har vi haft fat i hovedpersonen selv, hvor det uden tvivl tyder på, at det sociale var den hovedsagelige årsag til afskeden:

Jeg er på kontrakt i Fragsters, så troede faktisk ikke der var nogen tvivl om, at jeg skulle være fast mand. Men tror det har været et splid i holdet med det sociale, de andre fire har spillet sammen i mange mange år, og det har været svært for mig at komme ind på holdet og fitte 100% socialt. Men ingame mæssigt virkede det perfekt ifølge dem og mig selv.

Men det sociale overdøvede resultaterne åbenbart. Det sociale betyder virkelig meget i Fragsters, og jeg var måske vant til at have et mere seriøst og "professionelt" syn på tingene i et hold, og at teammates var måske ikke altid mere teammates end mine bedste venner, hvilket i sidste ende kostede mig spottet, og derfor blev jeg ikke fast mand på holdet.

Bubski nævner også for Dust2.dk, at han ikke har planlagt noget for fremtiden endnu, men at han allerede har været i kontakt med andre hold.

Fragsters består derfor fortsat af kun fire spillere, og de lyder som følger:

  • dk stavn
  • dk dragonfly
  • dk torben
  • dk fr0slev
#1 Azioom
2017-12-06 21:57
????? Der må næste være noget bag det, og ikke bare, at de ikke var bedste venner
#2 lilja
2017-12-06 21:57
+1
#3 arseface
2017-12-06 21:58
+2 lyder helt gakket. De finder ikke en bedre spiller
#4 Boddz
2017-12-06 21:59
Synes nu at de tweets der kom ud viste nogle tegn på det måske ikke gik så godt bag facaderne
#22 Rubel
2017-12-06 23:02
Link?
#73 Boddz
2017-12-07 16:41
Der er et par tweets men bubski twitter feed har et par stykker, de er ikke fra for lang tid siden.
#24 nic0w
2017-12-06 23:16
ku være når de var i bad han ikke gad samle sæben op?
#37 Azioom
2017-12-07 07:45
Også en uheldig situation at stå i så
#71 BAKKI
2017-12-07 15:13
Hvor mange gange har fragsters skiftet deres femte mand? cmon det kan ikke passe de ikke kan finde den rette endnu.
#72 DKN
2017-12-07 16:12
Vi har selv foretaget to udskiftninger, i løbet af de sidste 12 måneder. Her er der tale om udskiftningen af rtA for crackii og senere rtA for sycrone. Sycrone blev som bekendt købt af North. Alle andre spillere, herunder netrick, haste og Bubski har vi haft på prøve. Vi ønsker så vidt det er muligt ikke korte/skjulte prøveperioder, hvor spillere offentligøres tidligt, før vi har set hinanden an. Det tager lang tid at lære nye spillere at kende ordenligt, inde og ude for spillet, og vi har på ingen måde travlt med at træffe en beslutning. Alle spillere der er hos os i en længere prøveperiode, bliver økonomisk kompenseret på samme vilkår som resten af holdet.
#5 revilioN
2017-12-06 22:05
wtf
#6 b0ychild
2017-12-06 22:07
Folk undervurdere hvor vigtigt det er at tingene fungere socialt, ikke bare lidt godt, men meget godt. Man kan sagtens lave gode resultater som hold, og i deres tilfælde ekstremt gode resultater. Men i den lange ende så vil det altid smuldre hvis det andet ikke fungere 100%. Jeg håber Fragsters snart finder en femte mand, der kan blive en del af familien.
#15 KeyziN
2017-12-06 22:30
+1
#18 zyppp
2017-12-06 22:42
enig
#40 DamiX
2017-12-07 08:22
Næsten ligesom hvad der skete med iBP
#43 Messias
2017-12-07 09:07
Jeg er enig. Man skal have det rigtig godt sammen ellers bliver det rigtig øv at bruge 20-30 timer om ugen sammen.
#7 nic0w
2017-12-06 22:07
reffe til fragsters ?
#13 e1z
2017-12-06 22:23
+111111
#8 Lyng
2017-12-06 22:09
Breaking news: Fragsters søger nu en ny og femte bedste ven.
#10 Buglezz
2017-12-06 22:17
:DDD
#11 Lyng
2017-12-06 22:18
"På grund af manglende useriøsitet kommer man hurtigt på tværs ingame." Der bliver simpelthen ikke fjollet nok :/
#12 Mads
2017-12-06 22:18
Hader når man bliver kicket, for at være for seriøs :(
#16 KeyziN
2017-12-06 22:31
hvad fanden kender du til det? <3
#55 khurii
2017-12-07 12:00
xd
#38 mespe
2017-12-07 08:01
hold din kæft Mads
#91 Anja
2017-12-07 21:12
=D
#9 DamiX
2017-12-06 22:14
Breaking news: Fragsters henter Pimp xd
#32 weKz
2017-12-07 00:12
Breakning news: Daimis skifter navn til MagikereN fakin knub
#41 DamiX
2017-12-07 08:23
Skal sku ikke tilbage til det navn
#56 str1x
2017-12-07 12:16
BreakNNNNing XDDD
#95 weKz
2017-12-07 22:59
Jeg var træt
#14 penguiN
2017-12-06 22:27
anj? :)))))
#34 SEBM1337
2017-12-07 01:12
Især efter det interview han gav.

Spiller du i NRG i 2018?
- ingen kommentarer
#46 penguiN
2017-12-07 10:24
jep
#17 Daffu
2017-12-06 22:35
????
#33 zentic
2017-12-07 00:33
come on dood
#35 Daffu
2017-12-07 01:51
de har da flænset mega meget. bortset fra på lan
#19 Martin
2017-12-06 22:47
Synes det pletter en ellers tilsyneladende Pro organisation.
#21 DKN
2017-12-06 22:59
Det er jeg oprigtigt ærgerlig over du syntes. Vil du uddybe din kritik?
#25 Kasper
2017-12-06 23:18
Vel at i fortrækker venskab fremfor resultater? :)
#28 DKN
2017-12-06 23:33
Alle de beslutninger vi træffer, er med henblik på at fremme vores udvikling på den lange bane, også selvom det ikke altid giver mening, når det observeres udefra.
#29 Martin
2017-12-06 23:34
Lad mig starte med at sige vi kun har hørt den ene version. Alle historier har selvfølgelig to sidder og jeg håber da vi bringer jeres i morgen.

Men på bubski lyder det som om social kemi har haft større vægt end in game kemi.
Kan se boychild også taler om lignede længere oppe. Altså at det er vigtigere end et professionelt forhold.
#30 DKN
2017-12-06 23:45
Der er ikke noget videre dramatisk i den udtalelse, da det er sandheden. Selvom det bliver ufatteligt svært, er det ikke umuligt at finde andre dygtige spillere, hvor kemien mellem spillerne er stærkere end med Bubski. Vi står gerne på mål for at prioritere sammenhold og stærke relationer, da vi vurderer det som værende ekstremt vigtigt for vores udvikling.
#57 syvsover
2017-12-07 12:38
+1
#20 azyNCS
2017-12-06 22:51
Reffetime?
#31 Lyng
2017-12-06 23:52
Reffe er alt for seriøs, de søger en komiker, der skal være fest og ballade!
#36 TheSmilingGun
2017-12-07 07:00
Gran to Fragsters!
#64 gran
2017-12-07 13:54
De kan bare ringe, jeg har slået dem før jo :D
#27 casle
2017-12-06 23:31
Er virkelig spændt på at se hvem deres nye bliver
#39 mespe
2017-12-07 08:03
Unlucky for bubski... tilbage til zombrobasen :>
#42 Messias
2017-12-07 09:05
Måske nato kan få lov til at låne et strømkabel af dem 😉
Ellers er der refrezh, anj, Glace og lomme?
#49 DamiX
2017-12-07 11:26
Det mig.
#44 Buglezz
2017-12-07 09:35
Jeg forstår sgu ikke den her beslutning. Ja, det sociale er vigtigt - men se på resultaterne. Det fungerede.

Anyway - gl til holdene.
#45 vnG
2017-12-07 09:37
Det fungerer jo nærmest altid i de første måneder - den berygtede honeymoon periode.

Hvis man vil lave resultater stabilt, på den lange bane, så er det voldsomt vigtigt at alle kan rigtig godt sammen. Så kan man langt bedre håndtere de udfordringer, som altid kommer.
#47 drawnk
2017-12-07 10:45
Er det ikke fodbold som folk så gerne sammenligner esport/cs med?
Det er sgu sjældent at man på et hold hvor det går godt, skifter en mand ud fordi man ikke kan sammen socialt udenfor "banen" xDD
#48 DKN
2017-12-07 11:04
Der er ikke mange, hvis nogen overhoved, der med dyb indsigt i drift og ledelse af et tophold, vil lave den direkte sammenligning mellem esport og fodbold. Når det er sagt, er der stadig mange ligheder.
#52 NaToSaphiX
2017-12-07 11:50
Der er også lidt flere spillere på et fodboldhold, så hvis man har 9 kammerater og en man ikke kan lide kontra 3 kammerater og en man ikke kan lide, så er det nok lidt nemmere at holde det ud.
#61 drawnk
2017-12-07 13:33
Derfor burde resultaterne stadig vægte langt højere end hvor godt man har det sammen. Andet er simpelthen useriøst imo...
#62 doktizh
2017-12-07 13:42
Det lyder til, at du ikke har spillet på et super seriøst hold før. Jeg tror du undervurderer vigtigheden af at man har det godt sammen. Som Nato skriver; er man 5 spillere, der tilbringer så meget tid sammen, så er det vigtigt, at folk kan fungere sammen. Især fordi man er sammen på en anden måde end man fx. er til fodbold eller håndbold.

Forestil dig, hvis der var en på Astralis-holdet, som ikke passede ind sammen med de resterende fire. Halvdelen af året bruger de på at rejse og være sammen, de sidder på kontoret konstant dvs. de skal være sammen IRL osv. Selvfølgelig skal resultaterne komme i første række, men det sociale er bare så vigtigt.
#66 drawnk
2017-12-07 14:28
Jeg har aldrig modsagt at det sociale er vigtigt, tværtimod. Har derimod kun pointeret at resultaterne burde være langt vigtigere - Hvilket jeg til hver en tid vil mene.
Selvfølgelig er det sociale vigtigt :)
#79 AGR
2017-12-07 17:40
Tænker tanken er at i det lange løb så vil det sociale komme til at påvirke resultaterne negativt, og Fragsters tror vel på at de kan finde en der både passer ind socialt + kan hjælpe med at levere resultater
#80 DKN
2017-12-07 17:47
+1
#63 turboallaN
2017-12-07 13:54
Du bruger omkring 30-35 timer sammen med 4 andre gutter inkl. dig selv om aftenen/dagen hvor du sidder seriøst og træner og gennemgår ting, der skal også være plads til og lave sjov og hygge sig på Teamspeak imens du praccer/gennemgår ting.

Det sociale er en af topfaktorene for du får succes, i skolen handler det også om du skal føle dig velkommen og kunne med en masse istedet for og være alene og sidde for dig selv da det påvirker dine karakter og du kan drage perspektiv til CS hvor du skal kunne med alle for få det mest mulige ud af en spiller, hvis en spiller er sur på A så reagere B og sådan forsætter det. Hvis person A ikke kan perform fordi han synes det er træls og spille med person B så kommer det ikke til og fungere.

Edit; også en følge besked til doktors svar.
#67 drawnk
2017-12-07 14:33
Der er vel den forskel på skole og cs, at du vel spiller cs af din egen "fri vilje", altså virker den sammenligning lidt underlig. (Forstår dog hvor du vil hen)

Du skriver "hvis en spiller er sur på A så reagere B og sådan forsætter det. Hvis person A ikke kan perform fordi han synes det er træls og spille med person B så kommer det ikke til og fungere." Jeg vælger lige at bruge et sports eksempel igen, håber det er okay. Der har "ofte" været angreb i fx. fodbold, hvor hver især har hadet hinanden, men stadig har banket mål ind på stribe, altså er det ikke umuligt at performe selvom man måske synes at manden ved siden af en er træls
#68 Radski
2017-12-07 14:57
Ik sig at det er en dårlig samligning. Turboallan har altid ret, det grunden til jeg har alle hans settings, og skyder 30+ i dpb :3 #dpbkriger #ervienig
#69 turboallaN
2017-12-07 15:07
words.
#93 str1x
2017-12-07 22:09
radski back with the shitposts
#70 turboallaN
2017-12-07 15:08
Men ja, jeg kan godt se dit eksempel, vi kan tage det nyeste der var (tror jeg) Neymar og Cavani, de spillede godt begge to selvom der var skænderier efter et straffespark.

Kan godt se hvor du vil hen med din pointe, men jeg synes bare jeg har hørt flere erfaringer hvor folk ikke kan spille hvis person A er på holdet fx.
#74 Boddz
2017-12-07 16:58
Altsåååååååå Sanchez og Ramsey har ikke haft det så godt sammen lige for tiden og det har kostet Arsenal et par målchancer :/
#75 turboallaN
2017-12-07 17:00
Det er rigtigt nok. :P - Arsenal er også bare Stank med stort S
#77 Boddz
2017-12-07 17:09
HVA SATAN mate... Alt går vel når vi sælger özil og sanchez, ik? :c
#78 turboallaN
2017-12-07 17:35
Selvom jeg er kæmpe Gunners, så fatter jeg ikke hvordan man er så ringe som Arsenal.
#82 Boddz
2017-12-07 17:55
Altså den ene dag flaekke vi da lige et on fire hold som er psyko godt og den anden dag vælger forsvaret at lave 30 fejl på en kamp og angrebet kan ikke score på 14 mål givende chancer og 70% possession :)))
#84 turboallaN
2017-12-07 18:56
+1 - Arsenal stinker bare.
#86 Boddz
2017-12-07 19:04
Altså er du fan af dem eller ? :o
#87 turboallaN
2017-12-07 19:06
yy :D
#88 Boddz
2017-12-07 19:07
Haha okay du er i #WengerOut afdelingen så ^^
#94 turboallaN
2017-12-07 22:36
100, de skal have noget nyt mentalitet i den klub.
#92 WeiZ
2017-12-07 21:37
Eh... Jeg sad alene i skolen, og gjorde stadig decent?!
#96 Martin
2017-12-08 10:17
Jeg må se mig enig. Vil vi være pro; så vil det koste.
#50 brucewayne
2017-12-07 11:41
Laver de en tricked =)?
#51 siNde
2017-12-07 11:44
Det er svært at finde 5 teenage (start 20'erne) drenge hvor alle bare svinger og er bedste venner. Især hvis man kommer ind som helt ny på et gennemført sammentømret hold. Der må forventes at være sociale vanskeligheder i starten.

Når det så er sagt er det forståeligt hvis man allerede nu har følt at det sociale never ever ville komme til at fungere. Dog har bubski aldrig slået mig som værende helt fra snøvsen, men derimod en super flink fyr.

Held og lykke til begge parter.
#53 Inzta
2017-12-07 11:55
Held og lykke til begge parter. Ingen tvivl om at bubski nok skal komme tilbage på et godt hold snarest! ;)
#58 Vster
2017-12-07 12:40
Snedker for bubber odder was ? ;)
#60 Inzta
2017-12-07 13:23
Inzta for bubber oder was ? ;DD Rolig nu mester
#54 Pouljensen
2017-12-07 11:58
Synes hans udtales virker lidt mærkværdig. Fair at være sur over at blive smidt ud af holdet, og komme af med sin frustrationer offentligt, men at sige fragsters ikke er seriøse og professionelle, virker for mig som decideret idioti og umodent.
#59 Bubski
2017-12-07 12:53
"Det sociale betyder virkelig meget i Fragsters, og jeg var måske vant til at have et mere seriøst og "professionelt" syn på tingene i et hold"

Nu siger jeg bare at jeg kommer fra andre hold, hvor jeg har været vant til at det var mere hårdt arbejde og seriøstit der har drevet det hele. Derfor siger jeg vel bare min ærlige mening om det en anderledes model man køre i Fragsters, kontra andre hold. Og nu siger jeg heller ik direkte det uprofessionelt og useriøst det Fragsters laver, jeg sætter det bare i kontrast til hvad jeg ellers har været vant til på hold. Om man så vil bruge ordet "Seriøst" og "Professionelt" er vel en vurderingssag, måske lidt i overkanten.
#65 Bubski
2017-12-07 14:00
Men jeg erkender da også mine svagheder, og ved da også selv jeg nok ik gjorde alt for det skulle blive en succes. Lidt af frustrationen kommer nok til udtryk i interviewet, så kan godt se hvordan idiotien og det umodne skinner igennem i interviewet. Skulle nok have ventet til jeg lige have sundet mig på den, men man lære vel af sine fejl.
#76 fribz
2017-12-07 17:06
Refrezh eller AnJ ville være gode bud, hvis Bubski's firepower skal ku' erstattes.
#81 Mads
2017-12-07 17:50
De vægter det sociale højst, så reffe kommer ikke til at passe ind =)
#83 SNAZ
2017-12-07 18:25
ER DET FORDI HAN ER SORT?!?! (:D)
#89 Lyng
2017-12-07 19:45
Fordi reffe er en seriøst dude der ikke har tid til pis, der skal laves hs og vindes kampe . #fartpåflækpå
#85 zentic
2017-12-07 18:58
AnJ? fra NRG til Fragsters?
#90 Lyng
2017-12-07 19:46
Ville være noget af et setback hvis han gjorde det, men hvem ved.