Opret Log ind
Her er turneringsplanen for december
December måneds turneringer er nu fastlagt, og vi er derfor klar med planen, der tæller to Open og en helt ny turnering.
Skrevet af: Sander    30. november 2017 16:08      

Selvom det er december og juletid, som ofte byder på tid med familien og et par julefrokoster op til julen, skal der stadig afholdes turneringer på Dust2.dk.

I november blev Challenger og Masters slået sammen til en Fight Club, og denne gang slår vi dem også sammen, men det bliver til eOddset POWER Showdown, som er en double elimination turnering, som kommer til at køre over tre dage.

Hertil vil der selvfølgelig være to styks PlayGames.dk Open, som begge giver vinderen adgang til Showdown.

PlayGames.dk Open #23

  • Dato: 6. december
  • Tid: 18:00 (Check-in 17:30)
  • Pladser: 32
  • Format: Single Elimination BO1
  • Præmie: Vinder får plads i eOddset POWER Showdown
  • Tilmeld

PlayGames.dk Open #24

  • Dato: 7. december
  • Tid: 18:00 (Check-in 17:30)
  • Pladser: 32
  • Format: Single Elimination BO1
  • Præmie: Vinder får plads i eOddset POWER Showdown
  • Tilmeld

eOddset POWER Showdown #1

  • Dato: 12.-14. december
  • Tid: TBA
  • Pladser: 16 (14 inviterede + 2 fra Open)
  • Format: Double Elimination BO1
  • Præmie: 10.000 kroner
#1 PERCY
2017-11-30 16:08
Glæder mig seriøst til oktober:D!
#2 zyh
2017-11-30 16:11
xD
#3 Phoey
2017-11-30 16:14
Haha
#6 Patti
2017-11-30 16:16
xD
#7 Sander
2017-11-30 16:18
Hvordan det på nogen måde kan ske, forstår jeg ikke xD
#10 PERCY
2017-11-30 16:37
shit happens tunnel vision kan ske :D!
#4 DamiX
2017-11-30 16:14
Havde lige glædet mig til juleferie, men så må jeg leve med efterårsferie :::)
#5 ThuE
2017-11-30 16:15
Oktober bliver en god måned =)
#8 Sander
2017-11-30 16:27
Vi har snakket om at holde en lille turnering mellem jul og nytår, hvor hold og mixhold kan stille op. Tanken er, at man betaler 100 kr per hold for at være med og så spiller vi færdig på én aften, og mix er tilladt, da mange nok ikke kan stille hold der. Er det noget folket er interesseret i? Så ryger de fleste af pengene i præmiepuljen
#11 eZo
2017-11-30 16:50
Lyder fedt! Betaling skræmmer ikke mig væk :)
#13 Divi
2017-11-30 17:30
Tror der med mix nok skal være rigelig deltagelse. :D
#15 MENIX
2017-12-01 10:35
Fuld fart å
#22 Nero
2017-12-08 17:19
Tror det kunne blive godt med turnering i ferien :D
#9 Nordby
2017-11-30 16:30
oktober måned bliver for syg, Rettet artiklen er blevet rettet
#12 wake
2017-11-30 17:01
Er fan af navnet :D
#14 Stegepande
2017-12-01 08:52
Endnu engang ærgeligt, at der ikke ligger en turnering efter med opstart omkring 19:00-20:00. Kunne man ikke tage og lave en tredje kvalifikation der lå lidt senere?
#16 Sander
2017-12-01 17:30
Som så slutter kl 1-2 eller som kører over 2 dage?
#18 Sander
2017-12-07 00:38
Lidt tankevækkende at ingen af jer, som ønsker det her, har svaret mig..
#19 Stegepande
2017-12-07 12:32
Dust2 er ikke lige omdrejningspunktet i mit liv. Jeg har to-tre gange tidligere taget kontakt til dig herinde og forespurgt om senere turneringer og fik intet ud af det.

Selve planlægningen må vel ligge på Jeres skuldre. Jeg foreslår blot en senere turnering for den del af det danske CS:GO community der har et fuldtidsjob. Hvis det foregår på én dag, så ville det nok give mest mening at lave den i weekenden og hvis det foregår over to dage, så bibeholder man vel den nuværende model.

Da I har alle data om hvor lang tid det tager, så kan I vel køre en test eller to i fremtiden (måske endda separat med de andre PlayGames Open's) og så se om der er folk der deltager? I skal selvfølgelig ikke have kritik for manglende spilmuligheder, såfremt der ikke er opbakning for det - det ville være urimeligt.
#20 Sander
2017-12-07 12:44
Weekender har vi prøvet, det fungerer ikke så godt, hverken for holdene eller vores ansatte.

Synes bare det er lidt underligt, at du efterspørger noget andet end det, som fungerer, men du gider åbenbart ikke lige at belejlige dig med at bare lave et udkast til en mulig løsning. Så er det lidt svært, for spørger jo fordi, jeg ikke ved det.

Vil det kunne fungere for folk at man skal afsætte to aftener i streg? Det ved i jo kun selv.
#21 Stegepande
2017-12-08 10:01
Det er ikke så meget fordi jeg ikke vil lave et udkast, men at jeg mener et sådan udkast ville være usagligt uden at have de nødvendige informationer, som I bruger til at opsætte Jeres turneringer. Så giver det vel bedre mening, at I prøver noget og så ser om der er opbakning.

Det er tvivlsomt at man kan få 32/16 hold til at spille to aftener i streg i hverdagene, men så kan man se på andre løsninger som to aftener i løbet af ugen, ligesom almindelig sportstræning foregår og så afholde det 2-3 timer på to vilkårlige dage hvor folk melder sig ind eller selv arrangerer kampene og så bliver der fundet en vinder per uge.

Men hvis det slet ikke er sådan PlayGames Open konceptet skal foregå, så er det selvfølgelig ikke særlig belejligt at arrangere det sådan.
#17 Johnnyw0w
2017-12-03 09:38
Hvor mange standins må man spille med i open?