Opret Log ind
Breaking: seven11 udelukkes og tre spillere bannes
Arrangørerne bag det danske lan POWER LAN har offentliggjort, at seven11 udelukkes fra POWER LAN og tre spillere bannes.
Skrevet af: MumaCe    29. juli 2016 16:14      

Vi kunne tidligere i dag fortælle, at Taymaz "Tay" Babaiasl indrømmer at have brugt snyd i forbindelse med blandt andet POWER LAN kvalifikationen, og at Emre "tarziiQ" Gürel ifølge Tay, også havde brugt snyd, imens Hemen "xanzir" Nawros var med til at planlægge dette.

Nu har POWER LAN i en officiel besked på deres facebook offenliggjort, at de tre spillere bliver bannet for alle CS:GO Danmarks aktiviter. Tay og xanzir bliver permanent udelukket, imens tarziiQ får fem års ban for hans brug af snyd.

Der er desværre idag den 29/7-16, blev offentliggjort en nyhed som er rigtig trist for os som arrangører og generelt for det danske CS:GO Community.

Taymaz “Tay” Babaiasl har kontaktet Dust2, med en udtalelse om, at tre af spillerne fra Seven11, bevidst har brugt snyd for at sikre sig kvalifikation til Power-lan Mesterskaberne, deriblandt “Tay” selv.

Vi accepterer selvfølgelig ikke snyd og kan naturligvis heller ikke acceptere hvis sådan er benyttet, i en kvalifikation som vi har afholdt.
Det er derfor besluttet, at “Tay”er udelukket fra alle CS:GO Danmark aktiviteter permanent. Det samme gør sig gældende for “Xanzir”, som ligeledes har indrømmet brug af snyd. 
“Tixum” er det besluttet at give 5 års udelukkelse fra alle CS:GO Danmark aktiviteter. Årsagen til den kortere periode i “Tixum”’s tilfælde er, at der ikke foreligger en direkte indrømmelse af brugen af snyd, men i stedet bygger på udtalelser fra flere spillere på den danske scene samt længere tids mistanke.

Årsagen til at vi valgte at undersøge sagen nærmere, før vi kom med en udtalelse, er fordi der de foregående dage, er kommet flere forskellige beskeder ind til vores head-admin, hvor der har været forskellige udlægninger omkring situationen på holdet Seven11. Disse har dog ikke været med nogen relevans for at der skulle være brugt snyd eller ej, men i højere grad beskeder, hvor “Tay” og “Xanzir” forsøger at få os til at udelukke de resterende tre spillere fra Power-lan, da de ikke ønsker at se dem deltage og “Tay” samt “Xanzir” mener at de skal træffe afgørelsen, på vegne af alle fem spillere.

Ud fra de beskeder vi har modtaget, er der klare indikationer på, at dette kunne være en direkte hævnakt fra “Tay”, da man ikke ønsker at se, det resterende Seven11 lineup deltage, grundet de før omtalte interne stridigheder på holdet.

Vi må dog konstatere at på trods af diverse interne stridigheder på holdet Seven11, så hverken kan eller vil vi ignorere en direkte tilståelse fra et medlem, som var en del af det lineup som kvalificerede sig til Mesterskabet.

Det betyder også, at seven11 mister deres plads ved POWER LAN's CS:GO Mesterskab, hvor hold som Astralis, Dignitas og Team X deltager. Den sidste plads vil derfor blive givet ud i en lukket kvalifikation.

Vi som arrangører er kede af situationen og syntes det er beklageligt for Ago "exigo" Haurdic og Ismail "refrezh" Ali, at de bliver revet med i sådan en situation, når de ud fra hvad vi kan se, er fuldstændig uden skyld i brugen af cheat.

Seven11 vil blive udelukket fra Power-lan, da vi uagtet om vi tror det er en hævnakt eller ej, ikke kan se igennem fingre med, at en spiller indrømmer at skulle have brugt cheat og dermed har givet hans hold en unfair fordel i kvalifikationen.

Det betyder samtidig at vi står med et ledig spot til Power-lan Mesterskabet. Da der er kort tid til Power-lan løber af stablen har vi valgt at afvikle en Last Chance Qualifier, som vil blive afviklet hurtigst muligt. Vi melder mere ud om denne LCQ når vi har både hold og dato på plads.

Til Dust2.dk fortæller en af arrangørerne, at de to resterende medlemmer af seven11, Ago "exigo" Haurdic og Ismail "refrezh" Ali, ikke vil være at finde i den lukkede last-chance kvalifikation.

Detaljer om den lukkede last-chance kvalifikation er ikke kommet ud endnu, men kvalifikationen vil blive afholdt "hurtigst muligt" og arrangørerne ønsker at invitere de bedste danske hold til den sidste kvalifikation, som ikke er kvalificeret til turneringen allerede.

#1 Ryxxo
2016-07-29 16:19
FUCKING NICE!
#101 wezx
2016-07-29 21:27
Tarziq mod Free Transfer
Danish Cup (Lan)

https://www.youtube.com/watch?v=KF1_pp3d5c8&fe..
#166 popechild
2016-07-30 19:53
Kæft han guffer, hva?
#172 Next
2016-07-31 23:30
du helt væk, sådan ser wh slet ikke ud ahahah
*edit, intet var suspicious. aahhahaah
#173 wezx
2016-08-01 00:51
Har intet skrevet om wallhack :-)

Må have set dig før, med den ekspertviden du render rundt med.
#176 Next
2016-08-23 14:15
kniv du tabte igår. :)
#140 OJ1738
2016-07-30 07:43
Riiimelig expected. Men ja. Nice :)
#2 DMGZ
2016-07-29 16:22
SÅDAN!

Last Chance Qualifier - og ENDELIG Justice!
#61 zyh
2016-07-29 18:09
Justice rains from above!
#3 Mrnobody
2016-07-29 16:24
Sjovt som vi var 2 mennesker der vidste de snød, men alle jer røvslikkere var så sikre på de var clean :))))
#11 PERCY
2016-07-29 16:35
der vel aldrig nogen som har været i tvivl om tixum cheatede :D

dog MEGET overrasket over tay og xanzir kunne finde på det.
#14 Mrnobody
2016-07-29 16:39
Xanzir med sit VAC undre mig ikke & tay som spillede med raf0w i 1,6, cheat falder ikke langt fra nogle af de 2.
#36 NaToSaphiX
2016-07-29 17:29
Alle troede sgu da de snød, hahahaha :D
#41 Mrnobody
2016-07-29 17:36
Virkelig?
- Jeg blev sgu ellers kamp svinet af alle de såkaldte "White Knights"
#53 NaToSaphiX
2016-07-29 17:56
Tjaaaaaaaaa, skal jeg ikke kunne sige, jeg synes den generelle holdning har været at de snyder ;)
#54 Mrnobody
2016-07-29 17:56
De fleste krævede jo man kunne direkte dokumentere at han snød på disse faceit accounts, selvom manden endda brugte det ene account på gatherdk også :)
#94 NaToSaphiX
2016-07-29 20:05
Jeg lukker sgu bare af for dem der :D
#167 Mrnobody
2016-07-30 20:00
Ja jeg tiltede også selv over dem ;)
#85 RaXXa
2016-07-29 19:20
2 mennesker? altså alle som har spillet lidt gather, og været på den danske scene i en uge? :)
#89 Mrnobody
2016-07-29 19:40
Nu var det bare primært mig & lethal som blev svinet af alle m8sne etc for at beskylde dem for at snyde.
#90 vedde
2016-07-29 19:41
den danske scene xD
#4 Phy
2016-07-29 16:25
Den eneste rigtige beslutning.
#5 dAHL
2016-07-29 16:26
Man burde vel at holde en kval for de hold som var med i den lukkede kval... :)
#6 DMGZ
2016-07-29 16:28
Jeg tænker det bliver en større Last Chance Qualifier :)
#7 dAHL
2016-07-29 16:30
Ja det bliver det nok, og kan også godt se det smarte ved at gøre det. Men man burde vel stadigvæk tage udgangspunkt i den lukkede kval, fordi de teams jo havde "fortjent" at kæmpe om det sidste spot til lanet. Og især når jeg selv sidder tilbage og blev slået ud af Seven11 i den lukkede kval. :)
#80 zkalle
2016-07-29 18:56
I sidder så selv med en cheater på jeres hold dAHL. Så ved ikke hvor meget du har at græde over =D
#91 Mrnobody
2016-07-29 19:43
mik0n? :D
#136 zkalle
2016-07-30 03:22
Jeps.
#137 vedde
2016-07-30 03:30
:DD
#149 Mrnobody
2016-07-30 12:20
Den er vi vidst alle enige om ;)
#148 dAHL
2016-07-30 12:11
Hahahahha
#160 zkalle
2016-07-30 17:00
Altså at du selv har spillet på hold med Mik0n i flere måneder og ikke selv har opdaget han har cheat viser bare hvor pis du rent faktisk er til spillet, eller så dækker du over ham fordi du ved du aldrig opnår en skid uden en cheater =D=D
#162 dAHL
2016-07-30 17:28
Hahaha, du er da helt væk :D
#163 Mads
2016-07-30 18:03
+1
#8 nerzl0l
2016-07-29 16:31
I min optik er det decideret useriøst at udelukke nogen i 5 år, uden at have ét eneste reelt bevis. Det er godt nok en farlig linje at lægge.
#9 Coronaz
2016-07-29 16:34
Tag dig lige sammen...
#12 nerzl0l
2016-07-29 16:36
Hvad mener du?
Hvis vi to deltog i en turnering sammen og jeg så blev lidt småsur på dig, så kunne jeg få dig udelukket i 5 år, udelukkende ved at sige at du snyder? Det synes du ikke er et problem, eller hvordan?
#13 Coronaz
2016-07-29 16:38
Ikke når hele den danske cs scene ved, at tarziq har 289 faceit banned accounts, 2-3 vac banned accounts og selv hjernen bag hele holdet har vac bans fra valves side. Det her hold skulle ikke engang måtte deltage til det her POWER LAN. Hvordan de fik lov er mig en gåde, men når selv 2-3 spillere på holdet har indrømmet op til flere gange, at de sidder med hånden i godteposen, så er der heller ikke mere der...

Hvordan du kan forsvare dem er mig således også en gåde. Det beviser jo bare hvor intelligent du er og hvor meget du ved om den danske scene... Fy for den lede!
#15 Mrnobody
2016-07-29 16:40
Det her er moxxi & zaider part 2.
#16 DMGZ
2016-07-29 16:41
Den saga, glemmer jeg aldrig :D
#17 Mrnobody
2016-07-29 16:41
Det var sgu næsten lige så grinagtigt som det her :D

- Udover jeg blev kamp svinet af alle for at kalde både xanzir & især tarsiq snød.
#35 xanzir
2016-07-29 17:28
Hvor står der at jeg har snydt? Du da ikke blevet en skid klogere. Og hey jeg er perm banned på trods af at jeg ikke snød. Du må sidde med en stiv *** lige nu.
#40 Mrnobody
2016-07-29 17:34
Griner blot af dig :)
#46 Mrnobody
2016-07-29 17:43
Glemte lige en ting.

Vi ses om 5 år :)
#50 vedde
2016-07-29 17:52
Av, var det ikke permanent :D
#51 Mrnobody
2016-07-29 17:55
Tror desværre kun det er 5 år.

Havde haft "stiv pik" hvis de fik perm ban .
#92 vedde
2016-07-29 19:46
Du har altid stiv pik søde
#19 Coronaz
2016-07-29 16:42
Hvordan skal man stadig blive ved med, at forsvare dem? hahahahahahahahahha forstår det slet slet slet ikke???

Ikke engang det her hjælper. Hvad vil folk have? At tarziq filmer sig selv fortælle om hvordan han koder og bruger sit hack eller hva?
#23 Mrnobody
2016-07-29 16:49
Jeg snakkede godt med ham især om natten dengang Gatherdk kanalen var oppe der fortalte han mig bla at han selv kodede sit hack osv & ved han har fortalt det til i hvert fald 50 andre.

Men alle hans røvslikker m8s benægter vel stadig at han har snydt :)
#18 nerzl0l
2016-07-29 16:42
Haha, rolig nu. Husk at gå efter bolden og ikke manden :).
Jeg aner ikke hvem nogen af dem er og jeg er egentlig også utroligt ligeglad. Det handler om at man selvfølgelig ikke skal udelukkes eller dømmes for noget som helst, indtil det kan bevises at man er skyldig. Og nej, at en-to andre personer siger at man er skyldig er ikke et bevis.
#20 Coronaz
2016-07-29 16:43
Så kan jeg skære det ud sådan her. Hvis du ikke ved hvem DE er, så skal du heller ikke kommentere på sagen fordi det er der ellers mange andre der gør :-)
#21 nerzl0l
2016-07-29 16:46
Hvis du nu rent faktisk læste min post, så har jeg allerede sagt at det er komplet irrelevant hvem de er.

Mit problem er at det eneste bevis der bliver fremført for at ham den tredje snyder (altså, ham der ikke selv har indrømmet noget), er at de to andre nok lidt saltede teammates, siger at det gør han. Det er jo ikke et bevis?!?!

Så kan det godt være at der igennem tiden findes alverdens indicier for at manden snyder, men jeg synes godt nok det er en glidebane at begynde at udelukke folk uden at kunne bevise noget som helst.
#22 Coronaz
2016-07-29 16:48
Jeg har læst dit post endda op til flere gange for lige, at verificere, at det jeg læser er langt ude.

Lige præcis for den her sag er det MEGET RELEVANT hvem det har at gøre med.
#24 nerzl0l
2016-07-29 16:52
Det vil aldrig være relevant hvem det er.

Der var også en periode for et års tid siden, hvor store dele af det internationale community var overbeviste om at flusha snød.
Lad os forestille os at JW bliver smidt ud af fnatic og derefter siger at flusha rent faktisk har snydt. Skulle flusha så også udelukkes i 5 år, udelukkende på baggrund af at der er mange der tror han snyder og at hans tidligere holdkammerat har "indrømmet" det? Det er jo helt skudt af.
#25 Coronaz
2016-07-29 16:57
Så må du jo leve dit skønne liv i håb om, at han snart udgiver en video hvor han personligt selv fortæller han har snydt.

Når ja, så kan det jo være det ikke er ham. Bevis at det er ham der siger det og ikke hans ven eller en hel tredje :-)

Så kan du jo blive ved med at forsvare den der :-)

Mvh Patronen
#93 vedde
2016-07-29 19:49
At du prøver at lukke den yderst dårlig argumentering flabet af med en lille "Mvh".
Haha, jeg må http://www.gratisskole.dk/sdata/minipic/014/01483-..
#112 Coronaz
2016-07-29 23:00
vedde du var god i Hydras kyk :-)
#121 vedde
2016-07-30 00:16
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
#122 Coronaz
2016-07-30 00:17
Jeg må http://www.gratisskole.dk/sdata/minipic/014/01483-..

Den var god :D Credits
#123 vedde
2016-07-30 00:21
haha, måtte spice den op :D
#124 Coronaz
2016-07-30 00:25
Den var klasse..

Skulle hilse fra en der hedder Nemanja hvis du kender ham. Han siger ellers du er en flink fyr i forhold til, hvordan du snakker til mig..
#127 vedde
2016-07-30 00:32
ååårh nemanja :D
Hils ham fra mig - gatherdk tiden :D
#128 Coronaz
2016-07-30 00:35
Det skal jeg gøre min ven :-)
Håber du får dig en god søvn, når du kommer dertil.
#129 vedde
2016-07-30 00:36
I lige måde :D
#130 Coronaz
2016-07-30 00:38
Spasibo :-)
#131 vedde
2016-07-30 00:44
Doo itashimashite.

Jaa, vi kan vel begge lidt udenlandsk
#26 doktizh
2016-07-29 16:58
Du er den mest fornuftige jeg har set kommentere indtil videre. Godt at der er en der ved hvad retfærdighed er. Hvis det viser sig, at de involverede rent faktisk har snydt, så er det jo en fornøjelse at de er blevet udelukket, men i denne sag er der nogen huller.
#27 Coronaz
2016-07-29 17:03
De mange huller du snakker om er sgu lappet over hvad angår, at forsvare tarziq og hans snyd. Nu er det på tide, at i snart må indse, at han kun kan finde ud af cs med sit lille USB-stik med til diverse LAN's og derhjemme i hvertfald :-)
#95 thomLOL
2016-07-29 20:47
patroN, du er da helt skudt af. JURA patroN, JUUURA.
#119 Coronaz
2016-07-30 00:05
thomLOL you mirin brah?

Der er 14 videoer på YT om hvordan han sidder med hånden i godteposen.

https://www.youtube.com/watch?v=KF1_pp3d5c8&fe..
#142 SNAZ
2016-07-30 07:52
Hej thomlol!
#28 Brylle_DK
2016-07-29 17:03
@Nerzl0l

Jeg kan sagtens følge din pointe i, at det er ret modigt at udelukke folk på baggrund af, at en anden snyder trækker en med ned i faldet. Normalt vil det ikke være et holdbart bevis, hvis det står alene.

Denne sag er dog lidt mere end blot en anklage fra Tay. Jeg bryder mig ikke meget om patroNs tone og tilgang til diskussionen, men det er en god pointe, at når der er tale om en mand med flere VAC bans og Faceit bans. Samtidig var der nogle sjove maps hvor der pludselig blev skruet usædvanligt meget op for niveauet hos seven11 i kvallen. Lægger man alt det sammen, så er der ikke meget at komme efter for Tarziq.

Der er blevet taget en god beslutning, synes jeg. Jeg håber, at det ikke kun er CS:GO Danmark, der udelukker dem permanent, men at andre arrangører arbejder sammen i kampen mod ulækre, uetiske og forfærdelige mennesker som disse tre og følger med på denne beslutning.
#30 Coronaz
2016-07-29 17:06
Der er slet ikke noget, at komme efter i forhold til min opførelse. Jeg prøver bare at fortælle ham, at der i den her sag er en stor relevans i forhold til hvem vi har at gøre med.

At jeg fortæller ham at han ikke har styr på cs-scenen og at han selv understreger det efter beviser jo bare, at han ikke kan forstå min tankegang :)
#31 Brylle_DK
2016-07-29 17:09
Jeg ser ingen grund til, at man skal fortælle folk, at de ikke må kommentere på diverse nyheder eller på andre måder gå efter manden. Det er i min bog ikke god opførsel, for alle har ret til at have en mening, som måske ikke følger flertallets. :)
#32 Coronaz
2016-07-29 17:12
I forhold til, at han ikke har fulgt med hvad angår scenen og de forskellige klager de har fået i løbet af det sidste årstid, så synes jeg ikke han burde gøre sig klog på det.

Det svarer til, at man kun læser en artikels overskrift og kommentere/diskutere og ikke indholdet, hvis du kan følge mig :-)
#34 Brylle_DK
2016-07-29 17:16
Haha fair nok. Vigtigere er det heller ikke i forhold til hvad nyheden handler om :)
#98 Thranum
2016-07-29 21:10
Jeg forstår godt du er indebrændt og fordømmer snydere ud over alle grænser, men Nerzlol har altså en pointe.

CSGODanmark har på trods af alle anklager erklæret manden "clean" til at kunne deltage i deres turnering. Nu er der to tidligere teammates som påstår han har snydt. CSGODanmark nævner hvordan der før denne påstand har været tegn på at Tay og xanzir forsøger at hævne sig mod holdet, dvs. at det også er ret sansynligt at denne cheat anklage er for at ramme en eller flere spillere.

Uden beviser kan man simpelthen ikke udelukker en spiller i 5 år.
#10 tobiz
2016-07-29 16:35
Kunne godt tænke mig at vide hvordan de vælger de hold som inviteres til den LCQ.
#29 LeffeN
2016-07-29 17:04
e9
#37 zeq
2016-07-29 17:29
xD
#38 tobiz
2016-07-29 17:32
xD
#33 rtA
2016-07-29 17:13
lol
#39 tarziiQ
2016-07-29 17:33
Jeg vil først lige pointere at det ikke er andet end subjektive udtalelser fra Tay og xanzir, hvor der ikke er vedhæftet ét eneste bevis. Derfor er denne anklagelse ikke andet en svindel og humbug.
Derudover er jeg på ferie lige nu og soler mig endnu mere til jeg bliver kulsort i dette 34graders varme.
Jeg har slet ikke tid til disse slags diskussioner men jeg er åbenbart nødt til det da flere mennesker har ondt i røven.
For det første ville jeg lige pointere at finalen var Free transfer imod seven11 i denne kval, hvorfor skal jeg overhovedet bruge snyd mod dem, da jeg bogstavelig talt skød 35 mod dem på LAN til danishcup? De andre hold vi mødte indtil finalen ville jeg slet ikke snakke om da det ikke var de bedste hold.
Er det ikke tydeligt at Tay prøver og gøre sådan noget for at få os udelukket? Og ja det jo nemt at få noget bekræftet af hans bedsteven.. Han er bare sur fordi blev kicked. Det hele startede med reffe og tay ikke kunne enes, så vi var nødt til at finde på en løsning. Og da xanzir valgte officielt og leave skulle Exigo og JEG bestemme hvem der skulle spille (Refrezh eller Tay)
Det eneste jeg kan sige er at jeg ALDRIG har brugt nogen former for CHEAT til Power-Lan kvalifikationen.
Ud over det har vi flere logs hvor både Tay og xanzir skriver at de vil gøre alt i deres magt for at få fjernet vores spot. De snakker og snakker og snakker, men ingen af dem vedhæfter et konkret bevis. Ikke EN log på, at vi har snakket om det på trods af at vi dagligt har kommunikeret via Facebook og Steam. Og selvom man ikke direkte vil skrive om cheatet, så er der heller ikke den mindste indikation på noget der kunne tyde på noget suspekt.
#99 Thranum
2016-07-29 21:12
Kan du poste de logs hvor du nævner de vil hævne sig? :)
#49 danzji
2016-07-29 17:52
Træk vejret Mik0N haha :D nobody støtter jo cheaters eftersom han bliver boosted af dem på faceit :)
#52 Mrnobody
2016-07-29 17:55
Så lethal, mkg & Notan er snydere?
#132 Mads
2016-07-30 01:28
du sutter
#133 notaN1dgl
2016-07-30 01:31
Jeg er en big cheater xD
#141 OJ1738
2016-07-30 07:48
Tvivler på nogen af dem, eller dig, cheater. Men igen, det omhandler jo faceit, og der stacker i jo vs. dårlige spillere ofte, mht. top20 master grinden (no offense).
#143 Mrnobody
2016-07-30 09:01
True men jeg spiller åbenbart med snydere :)
#55 fbyskov
2016-07-29 17:58
Hvor er beviserne?

Både Tay og xanzir vil være i stand til at levere beviser på, at de selv har snydt, og at andre på holdet er impliceret i det. Det virker til, at der er taget en alt for hurtig beslutning af CS:GO Danmark. Jeg forholder mig ikke til, om Tixum har snydt eller ej - det er for mig underordnet. Det her danner præcedens for noget, som kan gå hen og blive meget uheldigt i fremtiden, hvis ord fra to personer er nok til at ødelægge en tredje persons karriere (igen, jeg tager ikke stilling til, om det er sandt eller ej).

Edit: Rettet ordvalg for at gøre det mere simpelt.
#56 Coronaz
2016-07-29 17:59
Ruski Putin?

Devve har trigger, ses

Finn har aimbot, confirmed 0-16
#57 b0ychild
2016-07-29 18:02
Men skulle holdet have lov til at deltage til at starte med? Hvis en spiller på holdet indenfor 6 måneder f.eks har et FACEIT ban for snyd?
#58 Mrnobody
2016-07-29 18:04
https://www.faceit.com/en/players/Further
#60 fbyskov
2016-07-29 18:07
Fra dengang jeg var admin, havde jeg (har jeg stadig) en klar holdning om, at er man blevet taget af anticheat, så var der udelukkelse fra den dato af i 6 måneder, 1 år eller 2 år, afhængigt af hvad/hvor/hvornår/hvorfor. Vi udelukkede bl.a. Pimp i seks måneder for mange år tilbage pga. en mindre forseelse, mens andre fik 1, 1½ og 2 års bans fra GDKs aktiviteter for mere alvorlige forseelser. Så det er op til den enkelte admin at vurdere ud fra et sæt af bedømmelseskriterier.

Ergo, da jeg ikke kender alle detaljer i sagen, har jeg umådelig svært ved at udtale mig om det.
#64 b0ychild
2016-07-29 18:15
Fint svar, jeg ville bare være sikker, men det er nu rimelig tydeligt hvad der har forgået, bare for at skrive det kort, så er tarziiq jo tixum, som blev banned på faceit på den account som er linket under, men tixum skiftede bare navn til først mylanE (hvor han blev taget igen) og derefter til tarziiq og spillede videre som om intet var sket. Alle hans holdkammerater og alle andre på scenen vidste det var ham, men de var ligeglade og spillede videre med ham, selvom han har i alt 5 eller 6 faceit banned accounts.
#134 KajusKalorius
2016-07-30 01:44
altså manden har en million faceit bans og et par vacbans i bagagen, hvad mere skal der til? at han bliver filmet med blå mænd på gennem et vindue til hans soveværelse? JEG synes det er fedt at CSGO-DK tør bruge lidt sund fornuft og banne ham. Ikke at banne ham svare til ikke at dømme en voldtægsforbryder pga. der mangler "konkrete beviser", kan du følge mig?
#146 fbyskov
2016-07-30 11:12
Nej, jeg kan ikke følge dig.

CSGODK har accepteret de påståede bans inden start af kvalifikationen, så vidt jeg kan forstå og læse mig til (se bla #105). Sund fornuft er ikke at tro på to personers ord over evt. beviser. Især ikke når de to personer har den historik, som det fremgår af nyheder og diverse kommentarer her på siden. Noget CSGODK helt sikkert ved i forvejen.

Det er muligt, at han og de er skyldige, men med så mange inkriminerende kommentarer, videoer og beviser (især nogle Tay/xanzir er i stand at fremvise for at bakke deres påstande op), så bør straffen vægtes på det og ikke ord mod ord. Længere er den ikke.
#147 KajusKalorius
2016-07-30 11:54
Det er ikke kun ord mod ord, tarziq har jeg ved ikke hvor mange faceitbans og vacbans, så han burde ikke være kunnet deltage til at starte med.

så hvad skal der til ifølge dig til at fælde en cheater? faceit ban + vac er vel ikke nok?
#150 fbyskov
2016-07-30 13:31
Jeg tror, at du skal læse mine kommentarer igen. Det ser ud til, at du ikke forstår, hvad jeg har skrevet.
#152 KajusKalorius
2016-07-30 14:21
Så tror jeg, du bliver nødt til, at skære, det ud, i pap, for mig.
#153 doktizh
2016-07-30 15:19
Det er faktisk lige til. De hovedansvarlige fra Power LAN har i første omgang accepteret at tarziQ har et eller flere ban, der er ældre end 365 dage. I deres regelsæt står der, at hvis man har et ban der er ældre end 365, så er man velkommen til at deltage. Pointen er så, at når man til at starte med har accepteret, at vedkommende har begået nogen ulovligheder tidligere i sin karriere, så kan man ikke vende 180 grader og udelukke denne spiller KUN baseret på udtalelser fra hans tidligere holdkammerater - altså uden nogen former for beviser.

Tay og xanzir har alle grunde i verden til at lyve, og xanzir er taget i at lyve før, op til flere gange. Derfor må man gå ind og vurdere, hvorvidt Tay og xanzir - som er bedste venner - er en troværdig nok kilde til at udelukke den selvsamme person de til at starte med accepterede, oven i købet i 5 år.

Til sidst; hvis de virkelig har snydt i den kval, så er det virkelig nemt at bevise dette. Billeder, logs og filer. Hele pointen er at man ikke kan udelukke en spiller i 5 år uden nogen beviser. Det svarer til at JW bliver kicked fra fnatic, hvorefter han går til HLTV og fortæller dem at flusha snyder. Flusha ville aldrig nogensinde blive banned, uagtet om han tidligere i sin karriere har snydt eller ej, baseret udelukkende på JW's kommentarer.
#154 Mrnobody
2016-07-30 15:25
https://www.faceit.com/en/players/Further

Forklarer mig lige hvor du ser det her ban være over 365 dage gammelt?
#63 tarziiQ
2016-07-29 18:15
Der er ingen beviser fra dem nej men alligevel udelukker de os uden grund. Men vi har sendt beviser til admins hvor de skriver at de ville gøre alt for at fucke os op.

Tak for dennegang.
#65 Coronaz
2016-07-29 18:17
Hva med dine faceit accounts og vac bans for under 2 år siden? Måtte du egentlig gerne deltage til LAN'et?

Snydepels...
#66 zeq
2016-07-29 18:19
Du har alligevel fortjent et ban :-D
#68 zyh
2016-07-29 18:20
Det ændrer vel stadigvæk ikke på jeres tidligere VAC Bans? Dette er jo ikke kommet af at i skulle ha' snydt 1 gang.. Det er en åbenlys ting der skulle ha' været sket for længst.
Nu har jeg mødt dig og du virker som en fremragende gut, men når det kommer til stykket havde dette aldrig været sket hvis i bare havde fået jeres bans til at starte med og udelukkelse.

Dette er simpelthen ikke jeres skyld tarziiQ/tixum eller whatever dine tidligere navne har været, men derimod en baggrund for dårlig admin arbejde tidligere og nu tager disse admins bare affære.
Det er selvfølgelig med til at påvirke det, når en spiller fra jeres hold endda "indrømmer" at han har snydt og hiver sig selv med i faldet.. husk på at han bebrejder jo ikke kun dig, men han bebrejder også sig selv og ødelægger sin egen karriere.

I bund og grund er fakta således for TLDR;
1. I skulle aldrig ha' kunne deltage
2. Dårligt admin arbejde har medført at vi står i situationen
3. I er blevet et eksempel ligesom DaZeD og Steel (Der er no way den bliver ophævet)
4. Hvis det så skulle ske at i bliver ophævet, jamen så skal der vel bare snydes - for endnu engang kan det åbenbart betale sig at have VAC Bans, spille med folk som har VAC Bans og derimod snyde selv :-)
#71 tarziiQ
2016-07-29 18:23
Det eneste grund til det her er sket er fordi vi havde så mange haters :)

Admins har lavet et regel og den overholdte vi men åbenbart overholder de den ikke selv.
#74 zyh
2016-07-29 18:30
Hvilket henviser til min tekst omkring dårligt admin arbejde fra starten, det har de bare fundet ud af for sent og dermed falder dommen for sent.
#75 tarziiQ
2016-07-29 18:32
Det er så din mening eftersom dreamer deltager i alt udover majors :)
#76 zyh
2016-07-29 18:34
Det er en heldig / Uheldig periode han blev banned i, fx kan mupzG også deltage i alt andet end Majors indtil videre jo :-)
#77 Bubski
2016-07-29 18:37
Der er flere ting end majors du ik kan deltage i.
#107 zyh
2016-07-29 22:29
Det vidste jeg dog ikke..
#83 granzales
2016-07-29 19:00
Mener du helt ærligt, at dommen er uretfærdig? xD
#86 nerzl0l
2016-07-29 19:28
Præcis min pointe i min tidligere post, der blev folk godt nok sure over jeg "beskyttede" dem. Synes i den grad det er en farlig stil at lægge.
#87 fbyskov
2016-07-29 19:32
Jeg forstod godt dine kommentarer. Er enig.
#100 Thranum
2016-07-29 21:14
Jeg er også helt enig!
#175 wubz
2016-08-13 09:57
Må også erklære mig enig i dine kommentarer.
#102 sycrone
2016-07-29 21:27
Da Optimum i sin tid vandt RGN Open 2 var der lidt delte meninger om hvordan præmiepengene skulle fordeles. Xanzir som i en kortere periode var en del af holdet truede sågar med at fortælle admins, at han havde snydt i vores kampe således at ingen af os nogle penge ville få medmindre de blev fordelt, som han ønskede det. Der kom aldrig noget ud af den trussel, også vidt jeg kunne forstå på det dengang, så var den form for afpresning ikke første gang for hans vedkommende.
#151 s0mmer
2016-07-30 13:56
At ville fortælle en admin, at man havde snydt i nogle af kampene, virker da til at være det mest hovedløse jeg nogensinde har hørt. :D
#158 sycrone
2016-07-30 16:14
Udelukkende bare for at få sin vilje eller som form for en hævnakt. Derfor kommer det ikke bag på mig, hvis det er hvad de har gang i her.
#59 zyh
2016-07-29 18:06
JEG ELSKER JER, ENDELIG NOGLE ADMINS DER ER MANDLIGE NOK!

*TAK*

Desuden var denne situation aldrig sket hvis admins gjorde hvad der skulle til, nemlig at banne folk lige så snart de har et VAC ban.
Lige så snart det sker, skal dommen bare falde!
Dette er vel en lektie vi alle må lære af til fremtiden, indtil der bliver taget ordentlige midler i brug.
#62 Mrnobody
2016-07-29 18:09
lmao!
#69 Bubski
2016-07-29 18:21
"Til Dust2.dk fortæller en af arrangørerne, at de to resterende medlemmer af seven11, Ago "exigo" Haurdic og Ismail "refrezh" Ali, ikke vil være at finde i den lukkede last-chance kvalifikation."

Synes det ville være fair og invite Exigo / Refrezh's hold så de har mulighed for at lave noget nyt, og spille kvallen og bevise de kan spille uden de andre, men nu ved jeg ik hvor mange hold de har tænkt sig og invite.
#84 b0ychild
2016-07-29 19:11
Allerede da de valgte at spille med tarziiq eller tixum synes jeg ikke de fortjener en chance for at deltage, men derimod en chance fremover, jeg kan godt lide dem begge, de er bare idioter at spille med en som blev taget for at snyde på faceit inden for 6 måneder, så imo nej :
#78 DetlevSNitzEL
2016-07-29 18:48
Ud fra historien Tay fortæller, passer det hele meget godt. Manden har tydeligvis forstand på programmering mm. Og gentagende gange blevet banned, på forskellige accounts hvor jeg forventer han har testet det hele af.

Husker tydeligt da gather kanalen var oppe at køre, at han blev banned op til flere gange. Det resulterede i at både mig og Larsen blev DDOSED i flere dage. hvor han også selv har bekræftet over teamspeak det var ham. Dette har jeg selvfølgelig optaget, jeg har dog ikke valgt at gå videre til politiet. Efter jeg har fået en undskyldning og snakket med ham på LAN.


Problemet ligger i bund og grund i, at vi ikke har nogle admins til at tage hånd om dette.
Vi skal have ZT-ban reglerne tilbage, som vi havde i gamle dage.

Nu har personligt selv haft et 2 års ZT-ban fra min tidligere 1.6 karriere.
Der findes ikke noget bedre, når du får smidt sådan et ban i hovedet. Jeg fortrød mit ban hver evig eneste dag, hvor jeg spillede CS. Dette er noget der bliver nød til at blive indført igen, hvis vi skal have styr på den danske scene!
#79 Mrnobody
2016-07-29 18:50
Fik du ikke 5 år eftersom du skid på dit ZT ban og valgte at tage til et event med et nyt nick? :)
#82 DetlevSNitzEL
2016-07-29 18:59
Problemet med mig var jo, at jeg i en alder af 15år blev banned fordi jeg bruge cheat på playzeek.
Jeg havde ingen anelse om hvad jeg lavede, og hvilken konsekvens det havde.
Jeg elskede at spille CS, og det ikke noget man bare lige stopper med. Så jeg lavede da bare en ny account på samme IP og skiftede navn :-).

Jeg kan godt sammenlignes lidt med MupzG, som jeg spiller med lige for tiden. Han står i akkurat den samme situation som jeg gjorde. Og drengen har aldrig mulighed for at blive unbanned fra VALVE tuneringer ingen.. Mennesker kan fejle og i en alder af 13,14,15 år, syntes jeg det er synd.
#88 Mrnobody
2016-07-29 19:38
Kan sagtens følge dig ven :)
#81 granzales
2016-07-29 18:57
For at få slukket samtlig tvivl omkring, om det er sandt;

Få TAY til at sende cheat-filer til CSGODanmark eller en lignende stab, der kan vurdere/afgøre om det er snyd.

Hvis det er noget, som TarziQ selv har kodet, og TAY har brugt det... Ja, så har TAY det sgu nok stadig på sin PC :D

Er det bare mig, eller giver ord-mod-ord debatten ingen mening, når beviset kan fremligges i løbet af ingen tid?
#96 flekke
2016-07-29 20:57
Enig, der mangler beviser..
#97 exigo
2016-07-29 21:10
det åbenbart nok nu om dage med ord-mod-ord. Der ingen beviser for noget af det.
#106 grand
2016-07-29 22:17
:(
#144 INX
2016-07-30 09:36
Så du tror ikke tarziq har snydt, eller hvordan skal det forstås? :)
#155 exigo
2016-07-30 15:33
der ingen der har snydt i den kval der før det modsatte er bevist. Så nej der ingen af dem der har snydt
#161 INX
2016-07-30 17:05
Det er ikke det jeg hentyder til. Men har tarziq aldrig snydt?:)
#174 exigo
2016-08-01 01:28
Det har han vel, men det ændre stadig ikke på vi overholde de regler der var lagt for dagen af Powerlan, og at de accepterede Tarziqs deltagelse fra start af.

90% af den danske scene har snydt, om det så er i gather eller for sjovt i en faceit kamp eller w/e. Det ændre så selvfølgeligt ikke på det er lige kedeligt at gøre, men you get the point
#103 wezx
2016-07-29 21:29
Tarziq mod Free Transfer
Danish Cup (Lan)

https://www.youtube.com/watch?v=KF1_pp3d5c8&fe..

Stabil spiller :)
#104 tobiz
2016-07-29 21:34
God spiller eller noget...
#108 zyh
2016-07-29 22:37
Sig mig hvorfor fanden er det ikke blevet lagt ud noget før :D?
#109 wezx
2016-07-29 22:41
Lavede den for min egen selvtilfredshed.
Men nu hvor kortene er på bordet, deler jeg gerne lidt ud :)

Edit: Plus jeg gad ikke kampen med de folk der til en hver tid vil benægte, at han snyder.
#115 zyh
2016-07-29 23:43
Folk der er hans mates vil til og med benægte det dér :-)
Til tider må man bare være iskold og så tage imod alt den hate man kan få...
#111 DMGZ
2016-07-29 22:54
Masser af guf i den video der!
#114 HooXi
2016-07-29 23:23
Endelig!
#118 Jialocin
2016-07-30 00:04
Årh, det bringer gode minder frem, hæhæhæ
#125 LeffeN
2016-07-30 00:31
Nice :-)
#126 wake
2016-07-30 00:31
2:00 i den der, mener i det der fucking seriøst?
Hvad fanden foregår der med den kamp han har med at trække hans crosshair væk fra direktionen mod quad? Er det kun mig der syntes det er underligt?
#138 PERCY
2016-07-30 03:39
Må indrømme hans reaktions ævne ligner wh for selvsikker lader som om han ikk ved hvor folk er, men reagerer instant på Dem hver gang.
#139 notaN1dgl
2016-07-30 04:27
Det er til LAN det der tror jeg :?
#157 Jialocin
2016-07-30 16:00
Siden hvornår har det stoppet folk?
#165 notaN1dgl
2016-07-30 19:49
"Ligner wh" skriver Percy 😉
#159 LeffeN
2016-07-30 16:36
I nogle af tidspunkter i video'en kunne han sagtens få at vide fra han teammates hvor de var/er men det ser meget suspicious ud.
#105 vaMp
2016-07-29 22:16
Ok, lad mig lige forstå korrekt:

Er det korrekt antaget, at csgodanmark gav tixum lov til at deltage, selvom de godt vidste at han havde et overwatch ban og flere faceit accounts banned samt mange på scenen troede han snød/snyder?

Hvis jeg har opfanget det korrekt, hvordan kan xanzir og tays udtalelser så nogensinde være nok til at få ham udelukket i 5 år efterfølgende? xanzir, som lige at blevet taget i at lyve omkring hans VAC ban. Og tay, som angiveligt skulle have været erstattet efter xanzir smuttede som højst sandsynlig er lidt salty over episoden?

Det er da en kæmpe joke. Forstå mig korrekt, jeg siger ikke at tixum IKKE snyder, jeg mener bare der mangler beviser for at udelukke ham i fem år når I iforvejen gav ham lov til at deltage til jeres turnering men efterfølgende vælger at udelukke ham i fem år på baggrund af hvad hans ex-teammates har sagt. :D
#110 domax
2016-07-29 22:47
Klogt sagt Teemo.
#113 vaMp
2016-07-29 23:06
A wild domeks appears.
#116 exigo
2016-07-29 23:45
ord mod beviser
Der vinder ord åbenbart..
#117 vaMp
2016-07-30 00:01
Ye, underlig fremgangsmåde når de allerede havde accepteret hans ban(s) og hans ry - det var åbenbart ikke nok til at udelukke ham fra turneringen i første omgang - men så snart nogle tidligere holdkammerater påstår at han brugte snyd uden nogen form for beviser, så er det åbenbart nok til at udelukke ham 5 år.

Logic not found.
#120 exigo
2016-07-30 00:07
cant argue with that!
#145 INX
2016-07-30 09:38
Folk har jo ikke accepteret hans bans. i deres nyhed med xanzir benægtede tarziq jo alt med bans og faceit acc's :-)

Selvom han har siddet og sagt til samtlige folk at han har snydt før, laver han det om til at han aldrig har gjort det. selvom de havde muligheden dengang til at komme ud med sandhederne.
#169 vaMp
2016-07-31 00:01
Alle ved jo tarziq(tixum) har et account der er overwatch banned, derudover blev der også nævnt i en tidligere nyhed af de faceit bans tixum har er fra manuelt demo-review. Selvom csgodanmark var klar over dette - og hans ry - vælger de alligevel at lade ham deltage.

Men som sagt, hvordan kan beskyldninger uden nogen form for beviser være nok til så at udelukke ham i fem år?
#170 vaMp
2016-07-31 00:12
Men ja, jeg kan godt følge dig i at når stortset alle på scenen iforvejen godt vidste at tixum havde snydt og/eller stadig snyder, er det måske rimelig dumt at begynde at spille med ham til at starte med.
#135 flekke
2016-07-30 03:16
tbh synes jeg ikke det er fair tixum får ban??
#156 raoz
2016-07-30 15:33
Så var det derfor at tixum allerede startede med at skifte karrierer til CG?

http://imgur.com/a/q0Fq8
http://imgur.com/a/q0Fq8
http://imgur.com/a/q0Fq8
#164 mart1n
2016-07-30 19:41
XD
#168 cLAW