Opret Log ind
Top 10 hold splitter op
Det har været et Forcebuy mandskab med op- og nedture den seneste periode. Det har desværre fået holdet til at splitte op og gå hver til sit.
Skrevet af: enits    19. oktober 2017 22:58    #forcebuy #danskcs  

netrick og resten af forcebuy er nu gået hvert til sit.

Det var en skuffende aften for forcebuy mandskabet, som på trods af favoritværdighed tabte 2-1 til Odense Esport i eOddset Masters #14 semifinalen. Nu har holdet oven på aftenens nederlag valgt at disbaneded.

Det har ikke været let den seneste tid for Forcebuy holdet, hvor resultaterne ikke har været der. Nederlaget til Odense har nu udløst, at holdet helt har valgt at gå hver til sit, hvilket tabac0 også gav udtryk for på Twitter:

Efter tabac0's tweet fik vi på Dust2.dk fat i netrick, der kunne bekræfte, at hele holdet har valgt at splitte op.

Forcebuys startfemmer blev ellers fuldendt for lige under en måned siden, hvor holzt og rtA blev faste spillere på holdet. Desværre holdte det ikke længe for det nye mandskab og  eventyret for forcebuy er dog definitivt slut nu. 

LÆS OGSÅ
Forcebuy fuldender startfemmeren

Holdet oplyser, at de vil komme med en udtalelse om bruddet i morgen.

Forcebuys startfemmer bestod af:

  • dk netrick
  • dk tabac0
  • dk holzt
  • dk larsen
  • dk rtA
#1 Radski
2017-10-19 23:05
rip xd
#2 Martin
2017-10-19 23:05
Øv
#3 proToz
2017-10-19 23:06
Rip
#4 RomanEmpire
2017-10-19 23:08
Så kan der vel forhåbentligt komme nogle nye spændende konstellationer af hold.
#5 turboallaN
2017-10-19 23:09
:/
#6 zekis
2017-10-19 23:10
når man taber over odense
#7 fremilyset
2017-10-19 23:10
Et hold som har skiftet ud igen og igen, kan vel ikke regne med der ikke kommer down perioder.
Altså det er jo der man virkelig lærer noget om sig selv og hinanden og det er med til at bygge fundamentet til holdet, at man har prøvet de knap så sjove tider.
#8 RomanEmpire
2017-10-19 23:18
Ja, eller måske finder man bare ud af en spiller der har decent aim, er en klaphat personligt, og at man ikke orker at være mere sammen med ham.
#16 muleero
2017-10-20 03:22
Undskyld, jeg spørgere men ved du overhovedet hvad du snakker om halvdelen af tiden eller prøver du bare at komme med så mange kommentarer som du kan?
#22 RomanEmpire
2017-10-20 13:27
Ja, jeg ved godt hvad jeg snakker om, og nej, jeg skriver ikke en kommentar for at skrive en kommentar. Der er en tanke, idé og intention bag alle de beskeder jeg laver.

Du spørger bare engang til, hvis der er mere du har behov for at få svar på.
#23 aDoPt3d_slaV
2017-10-20 13:36
Har du altid heddet RomanEmpire eller har du gået under et andet nick?

Og jeg synes modsat mange andre der spammer kommentarer herinde, at meget af det du skriver har værdi.
#24 RomanEmpire
2017-10-20 13:48
Jeg har haft er fast nickname siden 2005 der var "apache" og senere "apa". Men kan ikke forestille mig at folk kender mig fra tidligere forums, eller ingame. Da det ikke ligefrem er store bedrifter jeg udrettede i nogen af delene dengang ;)

Men tak, er da glad for hvis nogen får noget ud af det jeg skriver. Synes i hvert fald dust2 er det fedeste forum jeg har været på siden xplayn.

Folk virker for det meste positive, og skriver fornuftige ting. Fremfor reddit/hltv, der nærmest er helvede på jord ;)
#9 thiezen
2017-10-19 23:20
larsen, tabac0 og netrick har efterhånden prøvet så mange gange! :) Gad godt se larsen søge nye veje
#18 fremilyset
2017-10-20 05:41
Det ved jeg de har, men de har nok også selv haft en indvirkning på alle de udskiftninger. Ved godt det ikke er alle,men nogle af dem.
#10 khurii
2017-10-19 23:56
AHHAAHAHAHHAAH
#11 casle
2017-10-19 23:57
ja den var kaldt den der :)
#12 birdfromsky
2017-10-19 23:59
ærgeligt, men den havde flere folk nok set komme. Det gode var, at jeg lige nåede at vinde på gaveodds og for det takker jeg! :D
#13 thiezen
2017-10-20 01:07
4x gange pengene igen er helt sygt! :) Jeg tror der er en eller flere bookmakere der har sovet i timen...
#14 NaToSaphiX
2017-10-20 01:42
Gode spillere, men et ringe hold...



Umiddelbart et godt valg at gå hver til sit, glæder mig til at se hvad de hver især finder ud af :)



GL fremover, mates!
#15 logiNzxD
2017-10-20 02:12
larsen skal på noget bedre :)
#17 Kanstrup
2017-10-20 04:28
gl larsen
#19 zanoj
2017-10-20 08:13
Odense-effekten?
#20 Hani
2017-10-20 08:25
Synes generelt at det er en svag mentalitet vi har i danmark omkring vedholdenhed og at holde sammen som hold.

Når det er sagt kan jeg lige i dette tilfælde sgu egentlig godt forstå forcebuy - spillerne har niveauet til mere men virker slet ikke som om de har fået det til at spille.
#21 HUNDEN
2017-10-20 09:49
3 af disse 5 spillere er på samme hold inden 2017 slutter.
Synes jeres spil var fornuftigt når i sad og praccet, men ting tager tid og hvis man vælger at give tingene tid - så ville jeres prac niveau også matche jeres officielle niveau.

Fuck nu at man taber en bo3 til et hold der på papiret er stærkere end jer individuelt. Synes Odense ser rigtig gode ud, og ligner et kompakt hold som med tiden nok skal blive sjove at følge!