Opret Log ind
neon forlader EaV; yderligere to følger trop
Som traditionen foreskriver, sprænger der altid en mindre bombe på den danske scene efter de større LANs, og NPF 2017 er bestemt ikke en undtagelse.
Skrevet af: Sander    17. oktober 2017 08:29    #eav #neon #kpzet #vimo  

neon vil nu holde en pause fra Counter-Strike.

Søvnmanglen fra NPF 2017 præger stadig vores hverdag, og flere har sikkert ikke en gang fået sat deres computer op endnu, men de frygtede udskiftninger og ændringer er allerede startet.

Eastern Vikings er det første hold i vælten, da de fra dags dato mister hele tre mand. Holdets caller, neon, var den første til at kaste håndklæddet i ringen, det annoncerede han via Twitter:

Dust2.dk har efterfølgende været i kontakt med holdet, der oplyser, at kpZET og VIMO også er smuttet i kølvandet på neons beslutning.

Eastern Vikings fik ellers en god debut i POWER Challenger #15, hvor de jordede al modstand og spillede sig i finalen. Kort efter skulle de til NPF 2017, men her faldt mandskabet fuldstændig sammen, da de røg i lowerbracket i første runde efter nederlag til Hydr.One, og efter en enkelt sejr dernede smadrede Tricked Academy dem ud af turneringen med scoren 16-5.

Det har tilsynladende været for meget for holdet, og i skrivende stund står blot KaDaZ og stagep tilbage i uvisheden om, hvorvidt de skal fortsætte sammen eller ej.

Eastern Vikings står tilbage med:

  • dk KaDaZ
  • dk stagep

Følgende spillere er nu ledige på markedet:

  • dk neon
  • dk kpZET
  • dk VIMO
#1 zypath
2017-10-17 08:38
Kommer ikke som den største overraskelse.

Held og lykke til alle parter.
#2 vnG
2017-10-17 08:59
Efter weekendens resultat og reaktionen herefter, så kunne man nok godt have smidt 100,- på den.

Problemet er bare, at til odds 1.00, så var der ikke meget værdi at hente :(
#4 zanoj
2017-10-17 09:12
Haha
#14 gravityy
2017-10-17 11:37
oh snap
#3 Messias
2017-10-17 09:08
Glhf Max og Christian. Rom blev ikke bygget på 4 uger og en dust2 turnering
#5 steady
2017-10-17 09:21
Det er sgu da træls. Forventer stadig at se jer på scenen til Copenhagen Games.
#6 byx
2017-10-17 09:42
Trist. Ser frem til at følge med i VIMO's udvikling, han var den sygeste banan i 1.5 og 1.6
#7 fierce
2017-10-17 09:47
Ledig på markedet er vel så meget sagt om neon når han selv skriver "time to step down".
#8 casle
2017-10-17 10:03
Nederen stageP er ellers Nice 👍

Det var også noget af at sving fra online til Lan syntes jeg, lidt uforventet af så rutinerede spillere :(
#9 Buglezz
2017-10-17 10:09
Ja desværre :/ de vidste ellers gode takter online..

Så skal der arbejdes videre, We Will be back💪🏼
#10 zyh
2017-10-17 10:20
Presset og spillestilen LAN er også anderledes. Hele atmosfæren føles anderledes og der er ligesom plads til at komme i "zonen" når du sidder i din egen hytte derhjemme med ro og orden. Nogle spillere gør det glimrende ved larm og andet, mens mange slet ikke er vant til det energi niveau de møder på LAN.

Desuden er presset man ligger på sig selv også anderledes, eftersom man føler der er noget at bevise og den bliver man simpelthen nødt til at lægge til side.

neon skulle nu ellers være en af de bedste LAN spillere jeg har oplevet, men det nytter ikke altid hvis man hverken rammer dagen eller momentum som hold. Der kan ha' været mange ting galt.
#15 casle
2017-10-17 11:39
Alt det der burde være en fordel for det hold der kontra dem de mødte og tabte til.
#20 zyh
2017-10-17 13:56
Helt korrekt, men så vidt jeg ved skriver #16
Hvilket også kan være en indflydelse...
#16 wake
2017-10-17 12:19
Det nytter jo ikke noget med 3 timers søvn natten til lørdag. De smadrede jo gruppespillet 3-0.
#19 zyh
2017-10-17 13:56
Det er jo også en af de pointer jeg vil stille op.
#11 Winspai
2017-10-17 10:45
Synes lidt jeg kaldte den foran spillerne, men seriøst! Jeg håber der er en bedre grund end, at de lige har fået smæk til NPF! For synes ærligtalt det er en joke!
Alle hold nævner "Rom blev ikke bygget på en dag" men det virker som om de tror den blev bygget på en måned!

Jeg kan godt lide Neon som caller
Jeg kan godt lide ham den underlige kadaz
Jeg elsker ham Rich kiddet Kpzet

Dette her var et hold som kunne noget med tiden. Keyword Tid!!!
#12 Buglezz
2017-10-17 10:55
://

Enig mate.. Vi tog dem jo også ind med en forventning om at de ville give det en fair chance...
Vi er sgu lidt nede - der var jo ingen grund til at stoppe pga. ét lan. De smadrede i ESEA, de var eller klar til masters (dvs. det var de ikke :P )

Men sådan er det - vi må finde et nyt lineup hvor keyword er: Tid :)

God dag mate
#21 Martin
2017-10-17 14:10
Har i ikke en kontrakt i kan holde dem op imod?
#23 KaDaZ
2017-10-17 14:23
Det har ikke noget med at vi tabte til npf Winspai, det er en længere historie for alle var klar da vi snakkede om det her inden vi tog hjem fra npf :P
#13 RomanEmpire
2017-10-17 10:55
Det var sgu noget af en rejse på en måned 😂
#17 turboallaN
2017-10-17 12:32
-.^
#18 DamiX
2017-10-17 12:38
Set :/
#22 atephon
2017-10-17 14:11
Wat.
#24 klimox
2017-10-17 15:35
Desværre var dette forventet efter deres præstation til NPF. Håber der kommer en kulturændring i dansk cs, hvor man ikke forventer disband efter et dårligt event.
#25 alexsomfan
2017-10-17 16:02
Vi disbander også, og starter op i Dota 2 istedet. Tror du MSE stadig vil support os?
#26 klimox
2017-10-17 16:03
Hvis I kan finde plads til mig som suppport, så skal jeg nok fix. Tænker Daniel som coach?
#27 alexsomfan
2017-10-17 16:09
Daniel som carry 100 % Måske wu som coach?
#28 klimox
2017-10-17 16:17
Hmmm.. Wu kune godt være coach, men vi har brug for en med et godt overblik.. sorry - Daniel er det ringeste valg................. Tænker du er 2. carry

Måske tham faktisk ville egne sig bedst?
#29 alexsomfan
2017-10-17 17:18
Haha deal, ThamTheMan
#30 Nizzen