Opret Log ind
Adaptation vinder Challenger uden at spille finale
Den anden semifinale er netop færdigspillet. Her overraskede Open vinderne fra Adaptation med en sikker 2-0 sejr og derved en plads videre til finalen, hvor de rigtigt skulle have mødt Eastern Vikings.
Skrevet af: enits    12. oktober 2017 20:00    #challenger #15  

Med allerede Eastern Vikings i finalen, manglede vi stadig at få afgjort den anden semifinale mellem HS PÅ LAGER og Adaptation. Vinderen af semifinalen var dog allerede vinderen af POWER Challenger #15, da EaV efter deres semifinale valgte at forfeit finalen.

Adaptation, der kommer helt fra Playgames.dk Open #20 af, havde allerede vist i går og i Open, at de er et hold, som man skal holde øje med. Det var derfor også en tæt affære, som de to hold kom ud i på Nuke. Det var først i de sidste runder, at Adaptation sikrede sig første map med en 16-13 sejr.

På andet map skulle holdene ud på Inferno, hvor Adaptation kom bedst fra start på CT siden. Det var derfor også en sikker 11-4 føring, som de kunne gå til pause med. HS PÅ LAGER skulle virkelig nu finde deres gode spil frem, hvis de ville tage kampen ud tredje map. HS PÅ LAGER steppede op efter pausen og de begyndte at indhente Adaptations føring.

Efter et flot comeback af HS PÅ LAGER, der havde været bagud 11-4, skulle andet map afgøres i overtid. Her kom Adaptation igen bedst fra start med 2-1 på første side. Kampen blev afgjort i aller sidste runde, som Adaptation sikrede sig og derfor hev en 19-17 sejr hjem.

Tidspunkt   Gruppe B Map Resultat Stream
17:30   dk HS PÅ LAGER vs. dk Adaptation BO3 0-2 Dust2tv
17:30   dk EaV vs. dk Faceit Grind BO3 2-0 Dust2tv2
20:30   dk EaV vs. dk Adaptation BO3 FF Dust2tv

Eastern Vikings og Adaptation skulle rigitg have mødtes i finalen nu. Desværre har EaV valgt at forfeit kampen, da de skulle spille ESEA Main. Derfor kan Adaptation glæde sig over en plads i eOddset Masters #14, uden de har spillet finalen.

  • 1. dk Adaptation (Nicoehh, zibron, MjAAY, oskarJ, dfect)
  • 2. dk Eastern Vikings (kpZET, neon, stagep, VIMO, KaDaZ)
  • 3.-4. dk HS PÅ LAGER (NoTaN1dgl, tmb, Kristou, Chr1s, zer0boy)
  • 3.-4. dk Faceit Grind (blameF, miNd, KFIVE, KeyziN, PnX)
#1 NaToSaphiX
2017-10-12 20:02
wut
#2 vestr
2017-10-12 20:03
underlig prioritering
#3 Martin
2017-10-12 20:04
Øh?
#4 alseN
2017-10-12 20:05
o.O
#5 Zebbe
2017-10-12 20:05
wtf
#6 Bunke
2017-10-12 20:06
ez 4 mjaay <3
#7 Tool
2017-10-12 20:06
Er Adaption dem der havde et NA hold med summit1g og senere hen Drawsoul, zeck, cardiac og invert tror jeg det var?

Mærkelig priotering hvis de har samlet et relativt ukendt (indtil denne uge) dansk hold.
#9 mjaay
2017-10-12 20:07
De har stadig et NA hold som ligger premier :)
#11 Tool
2017-10-12 20:11
samlet et relativt ukendt dansk hold op*
#20 Johnnyw0w
2017-10-12 20:45
fucking unknowners arewe e9
#45 Polar
2017-10-13 10:32
Jeremy9000 er crazyyyyy :D
#8 Vildmand
2017-10-12 20:06
Zibron - hele vejen hele livet <MVP>
#10 Nizzen
2017-10-12 20:07
tjaaa :D
#12 Legarth
2017-10-12 20:16
Hvorfor så stille op?
#13 mjaay
2017-10-12 20:22
De er jo stadig videre til masters, bare med et værre seed ;p
#14 Legarth
2017-10-12 20:26
Okay.. Giver mening, men stadig lidt lakrids....
Tak for svar :D
#15 Buglezz
2017-10-12 20:26
Roolig nu folkens.

Som #13 Mjaay skriver, så er de/vi jo stadig videre til Masters, bare med et ringere seed, men hvis man vil hele vejen skal man jo kunne slå alle alligevel.



Vi skal spille en kamp af betydning i esea main mod GoodJob som pt ligger nr 70 i verden ifølge HLTV, så hvorfor ikke se om de kan slå dem i stedet for at spille en kamp om seed? ;)

Gz til mjaay og co. For Masters spottet også! :)
#16 7ri
2017-10-12 20:28
Men hvorfor i første omgang planlægge en kamp på en dag, hvor i allerede muligvis har en kamp i challenger? ringere seeds er vel lige meget ja. men det er da ringe stil og melde sig klar og så bare FF en final?
#17 TheKonkel
2017-10-12 20:28
+1
#18 Rainyyy
2017-10-12 20:28
+1
#24 KaDaZ
2017-10-12 20:49
Grunden til kampen på esea var idag, var fordi de lavede et offer og vi nåede ikke og decline før esea accepterede den og de accepterede ikke venne inv.
#25 Buglezz
2017-10-12 20:49
Kenneth, TRO mig vi har forsøgt at få den rykket - vi har sågar forsøgt at rykke den til i næste uge, og også forsøgt midt i NPF, men det kunne ikke lade sig gøre - de er jo også er travlt hold der også var LAN den her weekend.

Når det så er sagt, Gg.
16-10 sejr over verdens nr 75 ;)
#27 7ri
2017-10-12 20:54
fair nok man prøver at rykke kampene, men så lad dog vær med at melde sig klar til en turnering man ikke kan gennemføre?
#19 OJ1738
2017-10-12 20:34
ggs
#21 birdfromsky
2017-10-12 20:45
Kan li at et open hold igen kommer hele vejen til masters ;) wp adaptation
#22 zibron
2017-10-12 20:47
Så er vi to, som ka' lide det. Ty bird!
#23 neon
2017-10-12 20:49
7ri, vi beklager vi ikke kunne spille finale, men vi er interesseret i at gøre det godt i ESEA main, og vi har haft en virkelig travl uge mht. planlægning af kampe osv. Vi ønsker jo stadig også at spille masters, så vi valgte at trække forfeit kortet til finalen så vi kunne forsætte i begge turneringer fremfor at smide den ene.
#26 7ri
2017-10-12 20:51
Det er fair man gerne ville spille godt i andre tunneringer. men det er pisse ringe stil at man vælger noget andet over vores turneringer. fair andre turneringer måske er større. men så må man sku planlægge noget bedre. det her er virkeligt ringe stil. vi stiller folk til rådighed på den ene eller anden måde. og så ikke får den finale vi håber på. Vi elsker at se dansk cs. og IKKE en FF.

Jeg synes det er MEGA ringe stil. s2s. men så lad vær med at melde sig klar, hvis man fortrækker noget andet.

beklager stavefejl
#30 ebbechr
2017-10-12 21:23
Synes naturligvis det er ærgerligt at vi må lave den prioritet, men kunne vi rykke den ene eller den anden kamp, var det nok sket ;-)
Vi bakker altid op omkring Dust2 events! Fordi vi en enkelt gang har været nødt til at prioritere en ESEA Main kamp over en seed kamp til Masters synes jeg det er ærgerligt at i vælger at skyde så hårdt efter os. Forstår godt at i er skuffede og bitre over det, men prøv en gang at se det fra vores side af.
#32 7ri
2017-10-12 21:30
Jeg kan skam godt se det at en esea kamp måske mod et bedre hold er vigtigt for jer, det kan jeg forstå. men du siger også i ville bakke op og dust2 turneringer/event. men det vælger i jo lidt at skide på ved at FF en final? om det er seed eller ej. i har meldt jer klar til en turnering så gennemføre man da også det frem for en anden kamp?

Jeres esea kamp ikke kunne rykkes er jo ikke vores skyld. vi har brugt mandskab på den ene eller anden måde. for i kan spille i en anden turnering. og hvis i mener jeg skyder for hårdt mod jer, så er det fair. jeg synes på ingen måder det er okay!
#40 thomLOL
2017-10-12 23:30
synes du det er dårlig stil eller? skal lige være med xD
#28 neon
2017-10-12 20:54
Det er fair nok du har den holdning, ser det ikke som et større problem da challenger i bund og grund bare er en qualifier og ikke en hoved turnering... Vi er videre, og så er det jo lidt ligegyldigt om de er seed 1 eller 2, det jo ikke fordi vi siger.. nå nu kom vi så langt, lad os droppe master, men ja det vil jeg ikke diskutere, forhåbentligt sker der aldrig igen ;)
#29 7ri
2017-10-12 20:59
Der er en svar knap lige ved siden af mit navn :)
#36 Maximovic
2017-10-12 22:11
In7triger <3
#38 neon
2017-10-12 23:14
ja er ikke lige så bekendt med at skrive herinde
#31 KENZYY
2017-10-12 21:30
Ma$kiner! - Gl i Masters!
#35 Buglezz
2017-10-12 22:06
<3
Ses LAN i morgen bro?
#39 scott
2017-10-12 23:28
LUk røven KENZYY :)
#41 KENZYY
2017-10-12 23:35
Toxic klankammi :) Disband inc.
#33 7ri
2017-10-12 21:46
Selvom vi ikke fik den gode final vi måske havde håbet på, så kan vi da glæde os over at endnu engang en OPEN kommer hele vejen til masters. og godt spillet af adapt!
#34 OJ1738
2017-10-12 22:00
ty <3
#37 gudluc4z
2017-10-12 22:40
GZ zib!
#42 zibron
2017-10-13 00:58
Thanks buddy! :-))
#43 jev3r
2017-10-13 01:04
gz til zibron
#46 zibron