Opret Log ind
Fragsters vinder NPH
Det kommer nok ikke bag på mange, at Fragsters sikrede sig førstepladsen i nat til NetParty Herning.
Skrevet af: enits    3. september 2017 11:25    #NPH   

stavn og co. sikrede sig førstepladsen og de 20.000 kroner.

I nat blev finalen til NetParty Herning spillet. Her skulle csgoPlayers forsøge at få revanche over Fragsters, som de tidligere havde tabt 2-1 til i upper bracket finalen.

Da csgoPlayers tabte upper bracket finalen, skulle de ned i lower bracket finalen. Her ventede Lonnies Lærlinge, der vandt TLP i sidste weekend. Det var derfor også en spændende lower bracket finale, som blev spillet i Herning. Her var csgoPlayers bedst og sikrede sig derfor en 16-10 sejr over Lonnies Lærlinge. 

I finalen havde sycrone fået mere styr på tropperne og Fragsters kom derfor bedre fra start. Her vandt Fragsters både første og andet map, og de kunne derved sikre sig førstepladsen til NPH. 

Det var derfor også et veltilfreds Fragsters team, som skrev følgende på Twitter efter kampen:

Præmiefordelingen til NPH blev som følgende:

  1. dk Fragsters - 20.000 kroner
  2. dk csgoPlayers - 7.500 kroner
  3. dk Lonnies Lærlinge - 2.500 kroner 
  4. dk Eastern Vikings - 5x billetter til NPH #6
#1 Martin
2017-09-03 11:32
Forventet.
Hvornår røg Rydhave ud?
#2 Bjerre
2017-09-03 11:54
Røg ud til Atlando 16-10 (lower bracket et sted 7-8 plads)
#5 ClinT
2017-09-03 12:02
Drengene røg ud i lower til Atlando. :) Humøret var lidt presset efter kampen mod CSGOplayers og en tæt inferno som lige så godt ku ha gået deres vej.

edit. så ik Bjerre havde svaret.
#6 zYNC
2017-09-03 13:26
Tæt og tæt idk, vi var foran 12-3, at vi så næsten smider den i slutningen er så noget helt andet ^_^
#7 ClinT
2017-09-03 13:29
Prøv at læs hvad jeg skriver igen, det er inferno mod CSGOplayers jeg omtaler :)
#8 zYNC
2017-09-03 13:57
Ahh, MB then :)
#9 ClinT
2017-09-03 14:00
NP :)
Jeg forstod dog lidt fra Ceyl at i følte jer ret presset da der stod 12-10.
#10 wusung
2017-09-03 14:06
Vi hævnede jer Clint! Man får ikke lov til at gå smertefri fra at slå 2 fra #DragonDK ud.
#12 ClinT
2017-09-03 14:15
Haha Godt drenge! I er de bedste! ;) Hyggeligt at møde jer på LAN :D
#13 wusung
2017-09-03 14:25
Lige over. Gamle mand!

PS. Jeg er uskyldig så længe man ikke kan se jeg er over 20+ ;)
#14 ClinT
2017-09-03 15:32
haha du ser også uskyldig ud ;)
#11 zYNC
2017-09-03 14:06
Well det vi spillede imod var jo ren momentum, så da vi fik hold på det, så var det lige til.
#3 wadion
2017-09-03 11:55
Tillykke til Fragsters :- )
#4 mespe
2017-09-03 12:00
gz
#15 Rubel
2017-09-03 19:22
Godt gået! tillykke!
#16 wake
2017-09-03 19:24
Tillykke skal i heller ikke snydes for, fra min side! :)