Opret Log ind
Magisk afviser NA-tilbud; vil blive i Europa
Den tidligere North-spiller har afvist flere tilbud fra Nordamerika, da han hellere vil spille i Europa.
Skrevet af: Arthrangos    11. august 2017 14:08    #Magisk #North #NA #EU  

Selvom den tidligere North-spiller har fået mange tilbud fra NA, bliver han i Europa.

For kort tid siden meldte Magisk ud, at han ikke har planer om at joine et nordamerikansk hold, da han har en højere interesse for at blive på den europæiske scene.

Magisk har været uden et hold siden afgangen fra Norths startfemmer, hvilket fandt sted i starten af august. Siden da har Magisk været rygtet til mange af holdene fra NA-scenen, da flere af disse hold har et stort mangel på firepower i deres lineups.

LÆS OGSÅ
Officielt: Magisk bænket i North

Nu melder den 19-årige dansker ud, at han ikke har nogen planer om at spille på NA-scenen, også selvom at hans synes, at tilbuddene har været gode. Magisks planer er dog fortsat uvisse, men den unge dansker har siden afskeden med North været rygtet til både Heroic og et nyt internationalt hold.

North har endnu ikke hentet en ny spiller hjem til holdet, men dette forventes dog at ske snart. Den sjette sæson af ESL Pro League starter nemlig den 22. august, hvor North har deres første kamp den 24. august mod G2.

Magisk er dog stadig på kontrakt hos North, så det vil højst sandsynligt kræve en høj sum at købe ham fri.

#1 fierce
2017-08-11 14:15
Det ville vel også være et trin ned af stigen for ham, man kan ikke forestille sig det er hverken Liquid eller C9. Nu ved jeg ikke hvordan økonomien ser ud derovre, men det er da dejligt han vælger sportsligt fremfor at stile efter lønnen. Håber han kan lande i et Top10 hold. Nogen der ved hvad hans sprogkompetencer er, ville han kunne gøre sig på et svensk- el. tysktalende hold?
#2 zkalle
2017-08-11 14:16
Tvivler sku på han kan tysk eller svensk :)
#8 BYRTz
2017-08-11 15:29
jeg ved han forstår svensktalende personer i hvert fald.
#9 sk0v
2017-08-11 15:37
I get that joke ;)
#16 WeiZ
2017-08-11 18:50
I don't. :/
#11 MENIX
2017-08-11 16:22
heh
#3 Zherman
2017-08-11 14:43
Det var sgu fornuftigt.

Med den mængde frie talenter i EU, så ville et internationalt lineup ikke være af vejen. Bare for at nævne et par stykker er der:
Magisk, valde (ehehe), Pimp, Friberg, allu, loWel, hvor man måske kan tilføje kio og dennis til det miks.

Kan de ikke bare tage og få det offentliggjort - JEG VIL SE KVALITETS CS NUUUUUUUUUH.
#6 Celebrations
2017-08-11 15:24
Hvor er jeg i den mix? :(
#7 Zherman
2017-08-11 15:27
Du er coachen, vandbæreren, hyggesprederen og godnatputteren, der sørge for, at de har deres bamser med og får læst godnathistorier inden sengetid.
#13 Celebrations
2017-08-11 16:47
Wow...
#12 OJ1738
2017-08-11 16:37
friberg til optic ))
#4 klimox
2017-08-11 15:11
Fornuftigt valg. Jeg håber han ender på et internationalt hold som kan flække!
#5 Deki1st
2017-08-11 15:17
-kio +magisk
#18 Mrnobody
2017-08-11 20:23
+100 på den her!
#10 Arize
2017-08-11 16:05
Respekt reif! Klart det bedste valg
#14 MattShades
2017-08-11 18:03
Er der nogle som kan svare mig på følgende: Er Magisk bænket og dermed stadig på kontrakt i North eller er han en såkaldt fri agent?

I artiklen bliver der skrevet "Magisk har været uden et hold siden afgangen fra North, hvilket fandt sted i starten af august.", men når jeg trykker på hans twitter, så er ligner det, at han stadig er bundet kontraktligt til North.

Anyone?
#15 Sander
2017-08-11 18:15
Han er på kontrakt, så har opdateret artiklen, så det fremgår mere tydeligt :-)
#17 MattShades
2017-08-11 19:17
Okay, så havde jeg alligevel ikke misset noget.

Super responstid og tak for afklaringen.
#19 donfrankie
2017-08-12 00:25
North står vel ikke med gode kort i forhold til at få en stor sum penge for ham?!?
Han spiller ikke og hæver vel stadig en god løn.