Opret Log ind
Atlando slår sensationelt Alpha og vinder Finalespil #2
Alpha var de helt store favoritter til at vinde Finalespil #2, men de kunne ikke hamle op med Atlando i finalen.
Skrevet af: Sander    18. juni 2017 20:16    #waooliga #sæson2  

Denne weekend har budt på en masse Counter-Strike, da der blandt andet har været afholdt DreamHack Open Summer, EU Minor og Clash for Cash. 

Der har dog også været afholdt noget af lidt mindre karakter, som er Waoo Ligaen Finalespil #2. Her stillede i alt otte hold op til start - top 4 fra henholdsvis 1. og 2. division, og de skulle kæmpe om præmiepuljen på 12.000 kroner.

Ikke overraskende var det tre hold fra 1. division, som spillede sig videre til slutspillet, mens Vikings overraskede og gik hele vejen til semifinalen på bekostning af 10/10. De kunne dog ikke hamle op med Alpha, og da Marienlyst tabte 0-2 til Atlando i den anden semifinale, var vi klar til finalen.

Alpha var store favoritter mod Atlando, selvom de havde Vazor med i stedet for notaN1dgl, men Alpha kunne ikke leve op til favoritværdigheden, og de endte meget overraskende med at tabe 0-2 til Atlando.

Top 4 i Finalespil #2 ender således:

  • 1. dk Atlando - 8.000 kroner
  • 2. dk Alpha - 4.000 kroner
  • 3.-4. dk Marienlyst
  • 3.-4. dk Vikings 

Dermed har Atlando i den grad vist, at deres sidsteplads i POWER Challenger #12 ikke var noget, de ville se sig tilfredse med.

Du kan finde alle resultater fra Finalespil #2 her.

#1 zentic
2017-06-18 20:18
GG Alpha og Marienlyst.
#2 zAnters
2017-06-18 20:23
Gz zYNC og co.
#3 CeyL
2017-06-18 20:31
GGWP Alpha og Marienlyst!

Godt spillet OzA!

https://www.youtube.com/watch?v=1D-Xu6LuZBI
#4 notaN1dgl
2017-06-18 20:32
ez
#9 Bunke
2017-06-18 21:46
tænker lidt den video der skal slettes snart xDDDDD
#10 OzA
2017-06-18 21:49
Er du jaloux? overvejer at lave en 2017 udgave, der er plads til flere fans hvis du gerne vil være med :D
#11 zYNC
2017-06-18 21:50
Haha ^^
#14 notaN1dgl
2017-06-18 21:53
jeg laver gerne en 2'er med dig oza
#15 OzA
2017-06-18 21:58
Starter på manuskriptet nu, skriver lige når jeg skal bruge noget "legendary voice acting" :D
#16 notaN1dgl
2017-06-18 22:01
Godt! OzA OzA OzA OzA OzA OzA
#20 Bunke
2017-06-18 22:54
Vil bare gerne være med så 😂
#12 Del337ed
2017-06-18 21:53
Bunke? Hvem fanden hedder bunke
#19 Bunke
2017-06-18 22:53
Hahahahhaha 😂
#17 ClinT
2017-06-18 22:01
Hahahha hvad fanden er det der.
#18 danno
2017-06-18 22:02
OzA OzA OzA!
#21 cleMeNz0
2017-06-18 23:57
HAHAHAHA
#5 zYNC
2017-06-18 20:37
GG WP Marienlyst & Alpha!
#6 zypath
2017-06-18 20:40
Imponerende af atlando, det havde jeg ikke forventet ! Ærgerligt vi ikke kunne deltage.
#7 revilioN
2017-06-18 20:52
øhhhhhh
#8 Narky
2017-06-18 21:15
Sådan Atlando!

Kom igen Vikings :(
#13 KeyziN
2017-06-18 21:53
Tillykke Atlando :D
#22 SEBM1337
2017-06-19 02:43
Atlando i challengeren til det her? Jeg fan, tillykke :-)!
#23 Messias
2017-06-19 03:20
GG! Så noget af kampen på min telefon på hotellet og Atlando spillede fin cs!
Det kunne have været sjovt at se hvis vi var med hvordan det var gået. "Desværre" er jeg på bali, drikker drinks, kørt på ATV, snorklet ved rev, mv og nyder livet 😉
#24 Del337ed
2017-06-19 12:42
Vi hos Atlando synes at det er synd at vores veje ikke krydsede i waoo ligaen. Vi ville have elsket at sende jer ud, men den fornøjelse må vi så vendte med ;)
#25 Messias
2017-06-19 14:16
Synes også det er synd. Især efter vi slog jer 16-3 i challengeren, men alle kan have have en dårlig dag så resultatet havde måske været anderledes på en anden dag/ andet map.
Synes det var flot i vandt over både marienlyst og Alpha. Da vi spillede imod marienlyst vandt vi desværre ikke overtid og som i, smed vi også en føring før overtid. I vandt nogle gode clutches som gav jer en god økonomisk i finale spillet hvilket var lækkert at se da jeg heppede på jer :-)
Håber i bruger pengene til LAN så vi kan mødes der :-)
#26 StyX
2017-06-20 12:30
Jaaa, hvorfor endte det pludseligt med, at i ikke kunne stille hold. Havde da nu været hyggeligt nok, at han jer med også.
#28 Messias
2017-06-20 13:32
Jeg er på bali, en ferie jeg bookede i januar.
Zypath skulle til sin kærestes dimission fest.
Andy og Bette ville gerne træde til men Andys kæreste skulle til firma fest og kunne ikke få passet sin lille pige.
Grundet transfer vinduet kunne vi ikke bytte ud.
For lige at gøre det hele værre så dagen efter vi gav spottet videre får Andys kæreste at vide festen er blevet flyttet og spottet er blevet taget :-)
#29 StyX
2017-06-20 13:34
Årh s**t, well kan godt se, at det har været lidt svært at kunne stille op så. :)
#27 StyX
2017-06-20 12:35
Jeg vil gerne benytte lejligheden, for at sige tak for kampene til både Alpha og Marienlyst (Odense Esport), som vi mødte på vores vej igennem søndagens kampe.
Begge hold leverede en god omgang cs, som man kender dem for. Det måtte dog siges, at (vi) Atlando spillede vores A-Game i Søndags, vi leverede det cs, som vi længe har arbejdet på og få til at virke, og vi er super taknemmelige for alt den støtte og lykønske vi har fået over de sidste par dage.

Jeg vil gerne takke af for denne omgang af Waoo ligaen, og sige.
#GGWP til alle de deltagende hold.

// Kasper - Atlando Esports