Opret Log ind
North snupper femteplads på HLTV's rangliste
Danmark har nu to hold i top fem listen på HLTV, da North er gået hen og har taget femtepladsen fra Virtus.pro
Skrevet af: Arthrangos    10. januar 2017 09:00  

I går aftes blev HLTV's rangliste endnu engang opdateret, hvor Danmarks nyeste brand, North, har snuppet femteplasen på listen.

Ændringerne i listen kommer, eftersom ESL One New York's placeringerne ikke længere tæller med i toplisten. Her kom Virtus.pro på en andenplads, som har haft en markant betydning for deres placering på HLTV's rangliste.

Udover North's femteplads, er Heroic rykket fra en 19. plads til en 18. plads, som sætter dem over fnatic. Rogue er også kommet ind i top 30, og ligger i øjeblikket på en 28. plads. Derudover ligger FaZe stadigvæk på en 7. plads og Astralis indtager stadig førstepladsen.

#1 zypath
2017-01-10 09:09
Bliver spændende at se hvad North kan blive til i 2017. Kunne være nice at have Astralis/North på 1/2 :D
#2 Azioom
2017-01-10 09:11
Enig. Er klar til 2017 med Danmark på både 1. & 2. :D
#3 vnG
2017-01-10 09:16
Det er vildt at tænke på, hvor hurtigt det går ned af (og op), for de forskellige hold.

Fnatic var verdens absolut bedste, for ikke vildt langt tid siden - nu sejler de rundt og bliver pustet i nakken af både Rogue og deres eget akademihold.

Momentum, momentum, momentum.
#7 McLoud
2017-01-10 14:18
Ja - det er helt vildt...!

Men stærkt af både Astralis, North, FaZe, Heroic og Rogue...!!! Sindssygt at se så mange danskere i verdenstoppen..!
#10 vnG
2017-01-10 14:48
Helt enig - stolt af de drenge, det er sgu godt gået :)

Især når man tænker på at vi har 10-15 talenter på scenen, som måske kan opnå det samme inden for nogen år.
#14 McLoud
2017-01-10 15:53
Ærgerligt man selv er blevet for gammel til at melde sig ind i kampen, haha... :-D
#16 Sander
2017-01-10 16:23
Og hvis jeg ikke tager helt fejl, er Tricked vist ikke så fandens langt fra ;-)
#8 Martin
2017-01-10 14:30
Fnatic spillerne lavede da også det dummeste switch ever.
#11 vnG
2017-01-10 14:49
De skulle have købt SoA_StaN
#12 Arize
2017-01-10 15:42
Tror nu at fnatic nok skal komme tilbage. De har haft lidt tid til at træne, og det så man også i las vegas kvallen i går, hvor de smadrede g2 på 2 maps
#15 vnG
2017-01-10 16:12
Tilbage som verdens absolut bedste?
#19 Arize
2017-01-10 19:04
Ikke nødvendigvis, men efterhånden er de bedste hold så tæt på hinanden. Kan dog godt se dem komme op omkring top8 inden for nogle måneder og blive genetableret blandt de verdens bedste
#4 Steffe
2017-01-10 09:27
hvorfor? de har ikke spille?!?!
#5 Arthrangos
2017-01-10 10:00
Læs artiklen :)
#9 Martin
2017-01-10 14:31
Det er meget at forlange 😃
#6 whitey
2017-01-10 10:12
Det er sgu lækkert at se så meget dansk cs I top 30 - keep it up!
#13 Mrnobody
2017-01-10 15:52
Utroligt NIP er top 5 :D:D
#17 ZARQ
2017-01-10 16:31
Fedt og ha to danske hold med i top15. Håber at North og Astralis giver den fuld gas i 2017 og begge ender i top2 kunne være epic! :)

Men rank listen den svinger utrolig meget syntes jeg. Men det er jo også mening ellers ville det squ blive kedeligt :D!

Håber at vi får nogle flere hold i top30 inden for nærmeste fremtid.
#18 Apnemt
2017-01-10 17:18
håber virkeligt det her projekt kommer til at gå godt!
#20 cube
2017-01-10 20:13
Over 10% af verdens top30 holds spillere er danske. Godt gået af allesammen!